Şimdi Ara

Asus DSL-AC55U Garantiden İade/Değişim Hakkı Çıktı, Ne Yapmalıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba öncelikle, çok emin olamadım konuyu doğru yere mi açıyorum ancak şöyle bir sorunum var. 2 hafta önce modemimin DSL portu bozuldu. Bu nedenle servise yolladım ve ilk seferinde yazılım sıfırlanıp, sorunsuz denilip aynı şekilde geri gönderildi. Daha sonra tekrar yolladım sorunum çözülmediği için ve 2. seferinde, ürünün tamiri mümkün olmadığı için iade/değişim hakkım olduğunu belirten bir belge gönderildi bana. Bu belge ve faturam ile aldığım yere başvurup iade/değişim hakkımı kullanmamı söylediler.

    Benim sorunum ise bu modemin şu anda aldığım Vatan Bilgisayar'da satışta olmaması. Bir üst ve bir alt modeli var ancak aynı model yok. Bu nedenle değişim hakkımı kullanamayacağım sanırım ancak iade hakkında da şöyle bir sorunum var, ben bu modemi 2017 Haziran'da 400 TL gibi bir fiyata aldım. Şu an ise benzer modem fiyatları 800-900 TL'den başlıyor. Para iadesi istersem fatura tutarı mı iade edilir yoksa geçen zamanın enflasyonu vs. hesaba katılarak mı iade edilir? Bilgisi ya da deneyimi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.







  • Merhaba

    Bildigim kadariyla faura tutari iade edilir. Asus'u arayip guncel modeli bulamadiginizi iade konusunda da magduriyet yasadiginiz aici ayni veya muadil bir urunu onlarin size tedarigi konusunda gorusun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Michael Scofield -- 13 Aralık 2019; 8:7:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Michael Scofield M kullanıcısına yanıt
    Hocam, onu da belirttim Asus'a. Aynı modemin aldığım yerde olmadığını, onların değişim yapıp yapmayacağını sordum. Çalışan bana Asus ürünlerini distrübütörlerin getirdiğini, Asus'un sadece servis hizmeti verdiğini söyledi. Yani bildiğimiz, direk Asus'un kendisi, kendi ürünlerini getirmiyormuş. Böyle saçma bir durum da var işin içinde. Tüketici heyetine başvurarak sanırım getirmesi sağlanabiliyormuş ancak o a 5-6 ay sürüyormuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.