Şimdi Ara

Asus crosshair v formula-z kullananlar bir baksın çıldırıcam !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5
Cevap
0
Favori
340
Tıklama
Tüm Forumlar >> Overclock, Soğutma ve Modifikasyon >> Overclock, Soğutma ve Pc Modifikasyon >> Overclock >> Anakart >> Asus crosshair v formula-z kullananlar bir baksın çıldırıcam !
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Merhaba,

    Geçenlerde AMD 9370 işlemci aldım bu anakarta sahibim fakat anakart bana overclock yaptırmıyor. Problem o kadar saçma ki, menüde ki "extreme overclock profile" bölümünü açtığım anda veya FSB yi 220 yaptığımda ya da onu geçtim en basiti CPU Clock ratio yu 24 yaptığımda voltajı 1.5 bile yapsam pc daha bios ekranı gelmeden direk kendini kapatıyor ! Yanlış bir ayarmı yapıyorum bu anakartı kullananlar bana yardımcı olun lütfen..



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2126 Mesaj
    Verdiğin voltaj ve ratio değeriyle ulaşmak istediğin hızı yazar mısın?

    AMD 9370 zaten overclock'lu geliyor. Geldiği hızda kullanabilen bile sınırlı sayıda kullanıcı var.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Hocam auto yapınca sadece carpani 25 yapınca oluyor anakart kendisi 1.5 felan veriyor ama ben manuel voltaj verince olmuyor yani sadece voltaj verip carpani standart biraksam bile anlamadim problem ne acaba çok mu isidan yapıyor cm612 var soğutucu bugün 240m sıvı soğutucu aldım deniycem akşam tekrar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10105 Mesaj
    Due to the high TDP, please be noted there are limitations while using this CPU(i.e. special thermal required..)
    Şunu bi tercüme etseniz.

    Ayrıca,yanlış anlamayında sadece voltaj değeri ile o.c yapamazsınız. Diğer değiştirilmesi gereken parametreleri de ayarlıyormusunuz.
    |
    |
    _____________________________
    eski nickim metin abi
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Hocam selamlar eski oc cilerdenim yanlış anlamam tabiki ama sorunu çözdüm. Sorun sicakliktan kaynakliymis dün 240m aldım taktım su an gül gibi calisiyo sistem butun ayarları yapabiliyorum bugün değerleri paylasicam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
kolayoto.com
Bey Azura
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.