Şimdi Ara

(Astra ve İ30 Test Sürüşü Yapıldı)Golf'ten inip Astra'ya Binmek? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
0
Favori
9.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Golften inip astraya binerseniz taş devrinden uzay çağına geçmiş gibi olursunuz.

    Tam tersi de geçerli tabi.


    Allah hepimize akıl fikir versin.

    Bence burada söylenenlere aldırış etmeyip hemen bir opel bayisinde test sürüşü yapın.
    Performans hariç fazlasıyla memnun kalacağınıza inanıyorum.
  • astranın golften hiç bir eksiği yok tip olarak daha hoş ama performans konusunda elbette golf u aratacaktır ona göre karar verin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Araba yönlendirmeleri yaparken dehşet ötesi hatalar yapıldığını düşünüyorum. Ne detay ne açıklama yapmadan çamur atmak desek herhalde yeri olurdu. Donanımhaber'in en ciddi yeri burası olmalı, çünkü arabalar ciddi bütçe gerektiriyor, yanlış yönlendirme yanlış bir bilgi birçok kişiye büyük paralar kaybettirip mutsuzluğa sokabilir.

    Bu konuya puanlama getirilmeli, örneğin en çok güvenilir yorum atan kullanıcı güvenilir puanı kazansın, saçma saçma yazanlara da yine kullanıcı endeksli eksi puan gönderelim, bu sayede kimi ciddiye alacağımızı da kendi içimizde karar vermiş oluruz. Bilmem kaç mesaj sayısını ulaşınca sanki önemliymiş algısı oluyor, bence forumda çok daha az yazıp faydalı kişiler olduğunu olabileceğini düşünüyorum. Amaç burada bir kullanıcıya doğru otomobili önermek ise, bazen bunu yapamadığımızı düşünüyorum.

    Haklisin bu konuda. objektif olmak bu forumda kabul edilen bı durum deil ben golfü ilk aldığımda yaşadığım problemleri buraya yazdım amac bilgi alış verisiydi daha sonrasında golfle ilgi iyi bişey söyleyince getirip o başlığı sokuyorlar araya hani golf kötüydü diye yani adamın beyni iyi ile kötünün aynı yerde bulunacağını algilayamiyor ( tabi bir beyin varsa ) puanlama olursa insanların objektifligide artar bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Araba yönlendirmeleri yaparken dehşet ötesi hatalar yapıldığını düşünüyorum. Ne detay ne açıklama yapmadan çamur atmak desek herhalde yeri olurdu. Donanımhaber'in en ciddi yeri burası olmalı, çünkü arabalar ciddi bütçe gerektiriyor, yanlış yönlendirme yanlış bir bilgi birçok kişiye büyük paralar kaybettirip mutsuzluğa sokabilir.

    Bu konuya puanlama getirilmeli, örneğin en çok güvenilir yorum atan kullanıcı güvenilir puanı kazansın, saçma saçma yazanlara da yine kullanıcı endeksli eksi puan gönderelim, bu sayede kimi ciddiye alacağımızı da kendi içimizde karar vermiş oluruz. Bilmem kaç mesaj sayısını ulaşınca sanki önemliymiş algısı oluyor, bence forumda çok daha az yazıp faydalı kişiler olduğunu olabileceğini düşünüyorum. Amaç burada bir kullanıcıya doğru otomobili önermek ise, bazen bunu yapamadığımızı düşünüyorum.

    puanlama fikrine ben de katılıyorum keşke olsa sistem paneli gibi herşeyimizi döktüğümüz paneller var ama yorumlar ile ilgili bir puanlama sistemi de olmalı ...

    üyelerin puan verme sistemi suistimale açık bir durum. sevdiğin-sevmediğin üyeye taraflı davranılma ihtimali yüksek.
    belli grupların toplanıp üyenin durumunu farklılaştırma durumu ortaya çıkar. tabi tersi de olabilir. ayrıca yönetciler her yeri
    kontrol edemezken, bu durumu kim kontrol edecek.

    konular içinde saçma sapan yazan da belli, doğru bilgiler veren de. ayrımı kişi kendisi yapabilir.
    zaten herşey basit, şimdi 2-3 konuya baktım tek cümleyi geçmeyen "onu alma bunu al" tek satır yazı...
    yazanlar da "açıklamalı cümle yazılmıyor" diyen, forumca bilinen birkaç üye...şimdi bunun için "-" puan
    yapıştırsa 15-20 üye ne olurdu acaba. millet yorumu bırakır "-" puan avına çıkar artık.

    hatalı bilgi veren varsa ve o konu hakkında kesin bilgiye sahipsek, doğru olanı örnekli, açıklmalı, karşılaştırmalı
    olarak gösterip düzeltmekten başka çare yok. "sen yanlış bilgi veriyorsun" demenin tek yolu "doğru olanı göstermek"




  • Madem çok ekonomi yapmak istiyorsun Reno Clio Symbol 1.5 DCI al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucarikarga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucarikarga

    Bu tip başlıkları görünce 120 bg 300 nm tork Multijet Bravo'mu daha da çok seviyorum. Değişken geometri turboyla 1100 devirde bile hızlanabiliyorum.Gaza biraz fazla dokunursam 2.ve 3.viteste çıldırıyor:) Ekonomik kullanımda da çok çok başarılı tüketim değerleri yakalıyorum.Opel azcık akıllı olup FİAT'tan bu motoru alsaydı şu an Yeni kasa Astra'da kuyruk olurdu buna eminim...

    Başlık sahibi arkadaş için bence bu işin ideali ikinci el 105 lik Comfortline Golf olur bütçesi uygunsa..Kardeşimde var performans olarak Bravo'dan biraz geride olsa da konfor ve yalıtım olarak daha iyi.Performans ve tüketim açısından Bravo'mu önerirdim ama gönül işlerini bir kenara bırakıp objektif bir genel değerlendirmede bulunursam 105 lik Comfortline Golf öneririm.(Bravo'ma aşığım o başka )



    1.7 cdti 130hp varken kim napsin 1.6 120 hp multijeti.

    astra 1.7 130 hp ecoflex şehir içi 4.3 şehir dışı 3.4 ortalama 3.7 litre tüketim ve 99gram/km c02 salınımı ile tax free sınıfına girip vergi bile ödemeyen çok daha ekonomik ve performanslı bir motora sahipken
    bravo 1.6 120hp şehir içi 6.1 şehir dışı 4.0 ortalama 4.8 litre yakan ve 125 gram/km c02 salımına sahip.

    Opel, vergi bile ödemeyen çok daha iyi bir motoru varken kalkıcak türkiyede 4000 tane daha fazla astra satıcam diye çok daha kötü bir motor alıcak. Oldu... biraz geniş bakın olaylara dünya türkiyenin etrafında dönmüyor.


    ek : asoz, şuanda 1.3 95 hp ecoflex corsa ve 1.5 dci 85 hp fluence kullanıyorum. iki araçta 1750 devirde max. tork veriyor. fluence 1280 corsa 1150 kg. astrada 1318 kg. fluence-astra için 38 kg fark ve 10 beygir fazlalık dışında tork değerleri ve max.torkun başladıgı devir aynı. oyuzden aşagı yukarı aynılar diye kabul ediyorum.

    fluenceyle 1. viteste 22000 de, corsayla 1. viteste 2000 devirde vites değiştiriyorum. corsa 1000 devire düşüyor, fluencede yanılmıyorsam 1400 lere. iki araçtada hiçbir şekilde bu devirlerde sorun yaşamadım. corsayı 13 bin kmdir kullanıyorum son 8 aydır. performansından gayet memnunum. 1.6 125 hp otm. civic ile neredeyse aynı diyebilirim. (zaten 0-100 de aynı). Ayrıca araçta vites değiştirme göstergeside var ekonomik sürüş için. 75 km hızla giderken 5. vitese attırıyor ve araç 1450 devire düşüyor. aynı şekilde o hızda o devirde de hızlanabiliyor araç. siz nasıl okadar sorun yaşadınız anlamak güç. ya sizin aracınızda yada sizde bir sorun vardı anlaşılan çünki performansları muhteşem olmasada gayet sürülebilir durumdalar. 1.5 85 hp dci fluence de gayet güzel gidiyor. Yok bayılıyor yok kalkmıyor gibi bir durum iki araçtada yok.6 ay yanlış arabayı sürmüşsünüz sanırım, yada bana 1.3 ve 1.5 diye 2 litre motor verdiler geceleride depoma tüketimim tutsun diye ekleme yapiyorlar... sizin 2.0 184 hp almanız iyi olmuş anca kalkıyordur araç bayılmadan...

    Tamam da bu ne celal anlamadım ki sakin olsana kardeşim.

    Hem yardım istiyorsunuz hem de yardımcı olmaya çalışanlara kötü bir üslupla cevap veriyorsunuz.

    Hem bahsettiğiniz motor da sanki multijetten çok öte teknolojiye sahip bir araç.1.7 hacimde multüjet olsa o da 130 dan aşağı vermez rahat olun.

    Ya ben cidden bu marka konusunda fanatiklik yapanları anlamıyorum.Babamızın firması değil ki kardesim? Bak ben ne guzel demişim arabamı cok seviyorum, cok basarılı ama sana 16 TDI Golf oneririm diyorum.Biraz olgun olun lütfen.

    ''ATTAN İNİP EŞEĞE BİNMEK değil, ATTAN İNİP EŞŞEĞİ SIRTIMA ALIP GEZMEK oldu'' böyle saçmasapan yorumlar görünce insan sinirleniyor. olayın opelle alakası yok aynı şey honda mazda hyundai ye de yapiliyor aynı cevabı alıyorlar.

    olay 1.6-1.7 olması değil tüketim ve co2 değerleri. 2 litre az yakıp 100g/km nin altında co2 saldığı için yıllık vergi ödemeyen bir motor. şehir içi 4.3 nerde 6.1 nerde. biraz olgun olup dünyayi türkiyeden ibaret görmeyi bırakırsanız belki sizde honda nın neden 1.6 dizelinin bunca zamandır olmadıgı veya opelin 1.7 cdti sattığını anlayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beYdeNbeY

    Keşke astrada biraz daha güçlü bir motor olsaydı örneğin bravoda kullanılan 1.6 multijet. Bence o zaman C sınıfının en tercih edilesi aracı olurdu. O kasa 1.3 ile de illa ki yol alacaktır fakat dışarıdan bu kadar sportif olan bir aracın gitme konusunda de pek de istekli davranmaması biraz can sıkıcı. Ama yine de güzel bir tercih olabilir.

    bizde astra golf arasında kaldık ah şu 1.6 Tdi+Dsg uyumu astrada olsa.
  • Polemik yaratmak amacında değilim.Size tavsiyem gidin bir yeni i30 u test edin.Sonra gelin buraya yazın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    ..122 tsi manuel..


    3-4 km lik bir güzergahta
    maksimum 50 km hızla gidilebilen
    arada dur kalklı, ışıklı
    motoru çok sıkıştırmadan
    nazik kullanımla
    aracınız ne kadar yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    ..122 tsi manuel..


    3-4 km lik bir güzergahta
    maksimum 50 km hızla gidilebilen
    arada dur kalklı, ışıklı
    motoru çok sıkıştırmadan
    nazik kullanımla
    aracınız ne kadar yakıyor

    Hocam ayrıntılı yakıt tüketimini bı başlıkta yazmıştım golf 122 yakıt tüketimi diye bı baslikta su snda telden giriyorum bulursam linki yapistiririm ya da siz bı bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    quote:

    Orijinalden alıntı: TeQuiLaS

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    lpg de takılmıyor dimi bu golflere?

    ldm dıye bı sıstem var pınsın yenı basxladıı montaja adamlar 6 bınden bahsedıyor 6 bıne lpg mı olur tuplu sahın alır ona bınerım devlet bıtaraftan fırsatcılar bıtaraftan

    Hangi dilde konuşuyorsun arkadaşım sen? Lütfen biraz özenli yazalım..

    Bir de Golf için gıcırdamalı öküz arabası tabiri kullanmıştın bir ara. Vazgeçmek neden bu kadar zor olsun ki?

    konustugum dılı anlamıyorsanız çokta kendınızı zorlamayın iyi forumlar.

    yazdığnızı anlamadığımız sürece burada yazdıklarınız ancak forumu kirletir. sadece çöptürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt


    Tasarruf istiyorsan 1.3 Multijet Palio al, 2. elde 16-17'ye tertemiz araçlar var.
    Hem az yakar hem vergisi düşük hem de cebine 20000TL kalır, parayı faize koyar
    tasarruf ettiğin paraları da üzerine ekler yavaş yavaş yükseltirsin paranı.

    Yok eğer iyi bir araç kullanmak istiyorsan Astra 1.3 araba değil.

    Araçta bir bütünlük olmalı, B sınıfı araca 500bg olmayacağı gibi Ferrariye de 1.6 motor olmaz. (olur da absürt olur)
    Astra kötü araç değil ama tasarruf yapmak için 50000tl verilip boğa boku gibi ( bull shit) yerinden kalkmayan 1.3 alınmaz.
    50000 verip 1.3 motorla tasarruf yapmak; Ben bu kafayı anlayamadım, anlayamıyorum, anlayamam..


    Astra 1.3 araba değil ama Palio 1.3 araba mı ? Passat'ın da 1.4 motor seçeneği var, keza Latitude'ün 1.5, C5'in 1.6, İnsignia'nın 1.4. O zaman bu araçların hiçbiri araba değil. Sizin mantığa göre hepsi en az 2.0 motor olmalı değil mi ?

    Yaşadığımız ülke Türkiye , Bilmem farkında mısın ?

    C sınıfı HB dizel orta donanım araçların 30-35.000 TL bandında satılması lazımken neredeyse alayı 45-55.000 TL bandında satılıyor. Biz ne yapalım ?

    Yapsınlar mazotun litresini 2 lira, Araç fiyatlarındaki fazla vergileri düşürsünler ; 3.0 motor dizellerle gezelim bizde.

    Ayrıca ekonomi motorla yapılır ama otomobil de sadece motordan oluşmuyor. Donanım, Güvenlik, Konfor, Segment kelimelerini sanırım siz daha önce işitmediniz. Yeni araç üretimleri dursun o zaman, Ekonomi yapmak isteyen herkes 15.000 liralık dizel Palio alsın. Ekonomi yapmadan , tasarruf yapmadan sizin anladığınız bu sanırım.


    İyi forumlar.




  • Astra daha yeni bir araba ve tipi gerçekten çok hoş.Golf bana küçük geliyor b sınıfını andırıyor golf.Bu golfü savunanların tutunduğu somut veri yok hepsi tamamen göreceli kavramlar üzerine kurulmuş tespitler...Sessiz miş kapı sesiymiş ee bunlar Astra da kötü mü?Astra sesli mi çalışıyor?
    Hepsini geçtik Astra şık bir araba ve daha teknolojik bunun yanında 1.3 vergi ve dizel yakıt avantajının sana sağlayacağı mutluluk paha biçilemez.Arabanı daha çok seversin benzinli araca binecek hal kalmadı artık hocam ben Clio RS'mi sattım bu yüzden.Yakıt insanın belini büküyor,sinirlerini bozuyor.Kırmızı yandı mı neler hissediyorsun bir düşün 50 tl lik benzin alıyorsun şehir içi biraz km yap hemen yanıyor 50 +50+50 derken bir de bakmışsın ki extre uçmuş gitmiş.Dizelin verdiği tork ve ilk hızlanma anında o motor sesi gerçekten çok güzel performans anlamında bir kayıp yaşayacağını düşlünmüyorum zaten 80-90 a tork ile çıkarsın sonrasında 120-130 a kadar da birazcık yavaş hızlansın canım nolacak ?




  • Astra 1.3 kullandım. Rampalarda içinizin yağları erimeden basın gaza. Astrayla aynı çıkabilmek için TSIde biraz para harcamanız lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    Attan inip eşeğe binmek...







    Dostum böyle saçma sapan şeyler yazmakta ki amaç nedir?

    golf astradan kat kat daha iyidir. yeni c4'de astradan iyidir. astrada sadece dış görünüş var.

    katılıyorum golfün iç mekanındaki ferahlık astrada yok aksine çok boğucu geliyor.ayrıca golf astradan kalitelidir.opel zaten zar zor ayakta duruyor.Aslında opel içinde en doğru yol VAG çatısı altına girmek olmalı.

    Araclari bilmesem su yoruma inanirim ama her iki aracida fazlasiyla inceledim en ufak kalite farki yok sadece forumumuzda bazi uyeler laf olsun diye birsey atmis ortaya herkes buna gore yorum yapiyor. Golf kotu bir araba degil ama tasarim cizgileri "bana gore" 90 yillarin tasarimlarini andiriyor sevenleri var lafim yok zevkler ve renkler tartisilmaz..

    Yil olmus 2012 millet aya gidiyor forumda hala onboardx'i ciddiye alanlar var. Sonra vay efendim forum niye bu halde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Test edince görüceksiniz zaten performans tek kelimeyle rezalet. Hem ekonomi yapayım hem de performansı Golf'ü aratmasın diyorsan Focus bak.

    Misal;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sifirdan-farksiz-79978264/detay

    sen focustan başka araba bilmez misin kardeşim?iyi ki focusun var.senin hayalin şu herhalde ''birgün herkes focusa binecek!!!''

    Ben sevmem öyle benim sevdiğim arabayı herkesin almasını. Ayrıca Allah aşkına 0-100'ü 14.9 sn olan arabaya binilir mi? Hem de aynı ekonomi 0-100'ü 10.9 sn olan arabayla da yapılırken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    ..122 tsi manuel..


    3-4 km lik bir güzergahta
    maksimum 50 km hızla gidilebilen
    arada dur kalklı, ışıklı
    motoru çok sıkıştırmadan
    nazik kullanımla
    aracınız ne kadar yakıyor

    Hocam ayrıntılı yakıt tüketimini bı başlıkta yazmıştım golf 122 yakıt tüketimi diye bı baslikta su snda telden giriyorum bulursam linki yapistiririm ya da siz bı bakın

    http://forum.donanimhaber.com/m_49029220/tm.htm

    burayı söylediniz galiba
    ancak siz depo ortalamanızı yazmışsınız

    benim sorumun cevabını bulamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nirvana333

    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Test edince görüceksiniz zaten performans tek kelimeyle rezalet. Hem ekonomi yapayım hem de performansı Golf'ü aratmasın diyorsan Focus bak.

    Misal;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sifirdan-farksiz-79978264/detay

    sen focustan başka araba bilmez misin kardeşim?iyi ki focusun var.senin hayalin şu herhalde ''birgün herkes focusa binecek!!!''

    Ben sevmem öyle benim sevdiğim arabayı herkesin almasını. Ayrıca Allah aşkına 0-100'ü 14.9 sn olan arabaya binilir mi? Hem de aynı ekonomi 0-100'ü 10.9 sn olan arabayla da yapılırken.

    aynı ekonomi mi?
    focus sınıfının en çok yakan arabası astra ise en az..
    ayrıca astranın 0-100 ü 14.5




  • Bu devirde Hala Golf alanlar mı var ? kurtulmak için geç bile kalmışsınız
  • mesajlarınıza bakılırsa bir araçta ilk performans arayan birisininiz golften kendini tatmin edebilecek kadar performans alan birisi astra 1.3 dizel kullanmaya başladığı zaman , ışıklarda her durduğunda yanına golf geldiğinde bir ah çekicektir. Bnmde size tavsiyem aracınızı hiç değiştirmeyin atalarımızın gülü seven dikenine katlanır diye bir sözü vardır ve bu konuyada cuk diye oturur
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.