Şimdi Ara

(Astra ve İ30 Test Sürüşü Yapıldı)Golf'ten inip Astra'ya Binmek? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
0
Favori
9.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akaryakıt fiyatlarındaki gidişat kötü
    1.3 motormuş çekmiyormuş gitmiyormuş ki öyle abartılır derecede kötü değil ekonomi yapmak istiyorsanız çok rasyonel bir seçim olur yakıt ekonomisinin yanında vergi avantajınıda unutmamak gerekiyor
    Kalite konusunda gelirsem astranın golften aşağı kalır bi tarafı yok bunu golf te kullanan birisi olarak söylüyorum
  • Tsı golfü satıp araç alıcam diyorsan tdi golf almalısın.
  • Fiat tan 1.3 alacaklarına 1.6 105 lik motoru alsalar çoğu kişinin çekinmeden alacağı bir araç olurmuş.122 lik golf ten sonra çok hantal gelir çünkü opel hem ağır araç yapıyor hem de aktarma konusunda zayıf birde 1.3 motor olunca golf u çok ararsınız gibi geliyor.
  • Neden alınmasın yalnız Turbo benzinli bir araçtan aldığınız bir perfrmansı bu araçtan beklemeyin performans beklentiniz yoksa hiç düşünmeden alabilirsiniz size önerim almışken Sport donanım alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    2010 cmf Golf' ün en fazla ederi 40 bin.

    48 bin e Astra alınca karlı mı olacak bu iş, üstelik yeni kasko ıvır zıvır masraf vs.

    8-10 binlik masrafı kaç yılda amorti edeceğinizi hesapladınız mı?

    Ben hesapladım, takriben 4 yıl.


    Zararı telafi ettikten sonra elindeki aracı daha sonradan Golf'e göre daha iyi fiyata satacaktır bunu da unutmamak gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    2010 cmf Golf' ün en fazla ederi 40 bin.

    48 bin e Astra alınca karlı mı olacak bu iş, üstelik yeni kasko ıvır zıvır masraf vs.

    8-10 binlik masrafı kaç yılda amorti edeceğinizi hesapladınız mı?

    Ben hesapladım, takriben 4 yıl.


    Zararı telafi ettikten sonra elindeki aracı daha sonradan Golf'e göre daha iyi fiyata satacaktır bunu da unutmamak gerek.

    Amorti etmek yanlış oldu, 4 yıl sonra kar'a geçmiş olacak ve tam kar yapmaya başlamışken belki Astra'yı da satacak ve hiç bir anlamı kalmayacak.
  • Yeni i30 dizel diyorum. Araç güzel, donanım olarak da fena değil. Dizeli de güçlü. Golf'ü aratmaz.
  • biri ak biri beyaz nekadar fark varsa okadar olur. Sanki mercedes anasını satayım.

    Bütün alman arabaları mercedes sayesinde şu anda ekmek yiyor.
  • test etmeyi dusundunuzmu
  • 1.6 DCI 130 hp megane gelecek Ağustosta felan onu bekleyin bence
  • 122 tsı motordan 1.3 cdtı motora geçmek baştan biraz zor elebilir performans konusunda ama ben şöyle düşünüyorum.

    tamam araba performanslı değil ama içine bindiğin zaman dışardan baktığın zaman biyere çektiğin zaman gözler üstünde olur.
    ayrıca aracın az yaktığını gördükçe ve paran cebinde kaldıkça varsın gitmesiin içi güzel dışı güzel hemde cep dostu dersn mutlu olursun.

    devr ekonomi devri burası amerika değil benzinli araç rüyalarda artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    Yeni i30 dizel diyorum. Araç güzel, donanım olarak da fena değil. Dizeli de güçlü. Golf'ü aratmaz.

    evet donanıma diyecek sözüm yok tasarımınada;

    ama dün test ettikten sonra sildim o arabayı araç resmen gitmem de gitmem sen ne kadar basarsan bas gitmem arkadş diye konuşuyor benimle.

    kesinlike 128 hp güç alamıyorsun aktarmadan olduğunu düşünüyorum.

    tavsiye etmiyorum.

    ( astra hiç gitmiyor ona ne diceksin diyenlere şunu diyorum.astra hiç değilse 1.3 95 hp motor bunu bilerek alıyosun ama 1.6 128 hp hangi arabada var ama o gücü kesinlikle alamıyosunn. golf astra focus auris c4 vs... teknik verilerini karşınaştırın ne demek istediğimi anlıcaksınız.)
  • Hep bi gizlidende olsa ezme politikası Çokta güzel dostum Astra hele en son çıkan çok daha güzel olmuş .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Golf daha iyi ama benzin zorluyorsa yapacak bir şey yok.

    Benim degilsede hemen her gün golf kullaniyorum. Ben bir ustunluk goremiyorumda belirtirseniz artik dikkat edim.

    Şekil yapmaya gerek yok. Golf daha iyi geliyor bana, var mı itirazınız? Kesinlikle daha iyi demiş miyim, hayır? Ben daha iyi buluyorum ve ikimizin görüşlerinin farklı olması gayet normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Arkadaslar bende golf 6 var 2010 122 tsi manuel benzın zamları delırttı benı satıp dızel astra mı alsam dıyorum burada bı arkadas enjoy pls donanımını 48 almıs bende bi an dusundum değişmeyı sızın fıkrınız nedır?

    Konun yerını yonetıcı arkadaş Arac Tercıh Kıyas bolumune alabilir mi? yanlış yere açmışım konuyu.

    geçen sene aynı durumda kalmıştım..

    Golf 1.4 Tsı - 122 hp Comfortline aracımı satıp sırf az yaksın ve geçici olarak işimi görsün diye Astra Classic 1.3 cdti araç almıştım...

    Aracı Mayıs ayında satın aldım, 1 ay sonra araçtan nefret etmeye başladım... Her bindiğimde üretenine sövdürmeye başladı... sonra vasat performansa dayanamadım ve chiplettim... bundan 3 ay sonra kullanmayı bıraktım... Akabinde de imzamdaki aracı aldım... astrayı sattım... Toplamda 6 ay sabredebildim...

    Golf TSI'dan inip Astra 1.3 cdti 'a binmek benim gözümde tam anlamıyla ATTAN İNİP EŞEĞE BİNMEK değil, ATTAN İNİP EŞŞEĞİ SIRTIMA ALIP GEZMEK oldu...

    Bir daha asla Opel marka araç satın alacağımı sanmıyorum... Hatta Opel bayisine dahi gideceğimi sanmam...

    Golf'ü övmek adına söylemiyorum bunları, Golf olması gerektiği gibi bir araç ama Astra H kasa kesinlikle bir c segmentine yakışmayacak kadar kötü bir araç... Hemen hemen her konuda..

    Sen büyük ihtimalle yeni kasa Astra düşünüyorsun, benim tahminim eski kasa ile yeni kasa arasında çok büyük ilerlemeler olamayacağı... Zaten performans konusunda daha da kötüleştiği katalog verilerinden anlaşılıyor. o yüzden fikrinden acilen vazgeçmeni tavsiye ediyorum...

    Nefret ettin ama neyinden nefret ettin yazmamışsın. Performans beklentin vardı sanırım o zaman neden 1.25 motorlu bir araç alırsın? Beygir gücü de belli. Ayrıca yeni çıkmış bir kasa (golf) ile 5 yıllık bir kasayı karşılaştırıyorsun. Elbette bir çok açıdan Astra H ile son kasa Golf arasında ciddi farklılıklar olacaktır. Fakat yeni Asra ile Golf arasında performans dışında müthiş farklar olacağını sanmıyorum. Ayrıca beklentilere göre bakıldığında artık dizeli satılmasa da classic olarak satıldığı dönemde Astra H 1.3 CDTI en iyi fiyat/performans aracıydı. Aynı sınıfta aynı donanımda en yakın araçla 10 bin lira fark vardı arasında. Ayrıca performans olarak da ne kadar kötülenirse kötülensin, uzun yolda cruise kontrol ile bile donanım fakiri golfden daha konforludur.
  • şu ww yi savunanların profilinde hep ww işaretini görüyorum. bir kerede profilinde ww olmayıp şu markayı savunanı görmedim.

    yorumuma gelirsek

    astranın şekli golfü 3 katlar. performans anlamındada birşey kaybettirmez size. dizel araçlar 0-80 km arası gayet seridir. zaten cıkacagınız hız en fazla 140 dır. 1.3 motoru gözünüzde küçültmeyin. vergi yakıt anlamında mükemmel bir seçenektir. uzun yola fazla gitmiyorum şehir içindeyim derseniz ve sanırım benzin fiyatlarındanda şikayetcisiniz golfü satıp astra almak sizin için en iyisi. zaten yeni astranın şekli yeter. ww gibi her yıl farları değiştirip yeni model diye koymuyorlar

    her yakıt alışınızda ve her vergi ödeyişinizde yüzünüz bir kez daha gülecek. bugün kendi acımdan söylüyorum yeni golfe 2 kere bakıyosam yeni astraya 5 kere bakıyorum

    attan inip eşşeğe biner gibi bi durumunuz olmayacak. dizelin size verdiği tork şehir içi sizi tatmin edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    arac comfrtline
    benı korkutan performans zaten astranın dızelı 0dan yuze bı bucuk ıkı gunde ancak cıkıyor:) sımdı tutup astrayı alıp tekrar golfe donersem ... cıkarmış olurum.

    her durduğunda sanırım son sürat kalkıosun.ya lafım sana değil ama bu 0-100 muhabbeti baydı o zman satma arkadaşıma rabayı performans istiosan sat 160 lık golf al!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Golf daha iyi ama benzin zorluyorsa yapacak bir şey yok.

    Benim degilsede hemen her gün golf kullaniyorum. Ben bir ustunluk goremiyorumda belirtirseniz artik dikkat edim.

    Şekil yapmaya gerek yok. Golf daha iyi geliyor bana, var mı itirazınız? Kesinlikle daha iyi demiş miyim, hayır? Ben daha iyi buluyorum ve ikimizin görüşlerinin farklı olması gayet normal.

    İtirazım yok. Haklısın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    arac comfrtline
    benı korkutan performans zaten astranın dızelı 0dan yuze bı bucuk ıkı gunde ancak cıkıyor:) sımdı tutup astrayı alıp tekrar golfe donersem ... cıkarmış olurum.

    Hocam Bravo verelim sana. Performanssa performans, ekonomiyse ekonomi. 105hp+chip ile güzel yürüyor araç.

    hocam nıyeyse fiata ve fransız arabalarına karsı on yargım var ıkıncı elde fıat bıraz uzer dıye dusunuyorum ama ne dersınız?

    Bravoyu sıfır alacaksanız elden çıkarırken her ne olursa olsun vw grubu araçların 2. eli kadar hareketli olmaz, orası herkesin bildiği bir gerçek. Ama temiz düşük km'li 2. el 33-35bin liraya denk getirirseniz (benim gibi) tadından yenmez, golf'ü de kalite anlamında çok aratmaz. (Kişisel görüşüm) Misal bugün Punto Evo su olan bir arkadaşın aracını detaylı şekilde inceledim yalıtım,işçilik,malzeme olarak arada dağlar kadar fark var.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.