Şimdi Ara

(Astra ve İ30 Test Sürüşü Yapıldı)Golf'ten inip Astra'ya Binmek? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
0
Favori
9.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    İlginç aralarında da pek fark yok ağırlık olarak ben astranın 1500 kila olduğunu tahmin ediyordum.122 lik golf iyi iş çıkarmış.
    Golf daha atik onu biliyordum zaten (122 lik).ama aralarındada ağırlık farkı yokmuş.demekki golfün aktarması daha sağlam.
    Hocam uğraştırdığım için kusura bakamayın.bulduğunuz bilgiler iyi.tsi motor gerçektende iyi motor.zaten bunu siz iyi bilirsiniz sanırım 140 lık tsi var.güzel araba iyi günlerde kullanın.


    ağırlık farkı var aslında da verdiğim değerler astra düz vites, golf dsg
    teknik veride onlar vardı, otomatik astranın ağırlığı karışık durumda
    bir yerde 1554 kg görünüyor, birinde 1,373 kg
    resmi sitesinde 1378/1428 otomatikler için görünüyor
    donanım farklılıklarından kaynaklı ağırlık farkı olabilir




  • Bu kadar yazdık yakıtları da yazalım bari

    şehir içi / dışı / karma

    astra otomatik
    9.1 / 5.4 / 6.8

    astra manuel
    8.4 / 4.9 / 6.1

    golf 122 dsg
    7,7 / 5 / 6

    golf 122 manuel
    8.2 / 6.1 / 6.2

    astra 180 hp otomatik
    10.1 / 5.8 / 7.4

    golf 160 hp dsg
    7.5 / 5.2 / 6
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    Öncelikle belirtiyim sizin aracınızdan kullanmadım, fakat öyle bir anlatmışsınız ki Porsche ya da bir Ferrari 'den inmiş Astrayı test etmişsiniz gibi konuşuyorsunuz.
    Astra J kasa ve 1.3 turbo dizel motoru bahsini ettiğiniz gibi değil, sizin test aracınız belki sorunlu olabilir, bu kadar stop ettirebilmek biraz zor.
    Ben daha önce birkaç arkadaşımın dizel aracını kullanmıştım ve kendimde 1.6 biri 90 ve diğeri 110 hp lik benzinli otomobil kullanıcısıyım.
    Astra J 'nin daha önce kullandığım C3 ve CMAX gibi dizel araçlardan daha iyi olduğu ve kendi kullandığım benzinli otomobilden de daha iyi çektiğini söyliyebilirim.
    Şöyle ki sizin bahsini ettiğiniz konularda sadece ara hızlanmalarının yetersiz olduğuna hak veriyorum.
    Özellikle CMAX 'ın ara hızlanmaları çok iyi fakat dizel kullanımına yönelik yeni Astra daha gelişmiş olduğunu hissettiriyor.
    Bunun haricinde klima elbette etkiliyor, fakat araç bu durumda bile bayılmıyor ve bunun yerine 1.7 'sini getirselermiş kim bilir ne yaparmış.
    Daha bugün Astra ile İzmit - İznik arasında yolculuk yaptım ve Orhangazi bayırını birçok insan bilir.
    Selektör yaparak arabalardan yol istemekle geçti virajlı tırmanışım ki arabada tek değildim hızlı gidemiyordum.
    Geri dönerkende virajsız dik bir rampa yer alıyor, yol isterken 90'a düşüp hızlandığınızda 120-130 lara çıkıyorsunuz.
    Işıklarda da çok seri kalkmadığım halde benzinli araçlardan geri kalmıyorsunuz, sadece birinci vitesi çok kısa geldi bana.

    Golf modeli ile birçok kez kapıştım, hatta sağ şeritte 180 ile giderken de solumdan geçebilen bir araç olduğu içinde saygı duyarım.
    En son ışıklarda denk gelmiştim ve bol bol yol istedikten sonra ilerdeki virajda ben 150 'den 120 ye yavaşlarken Golf 160'a tırmanarak virajı almış ve uzamıştı.
    Bu nedenle sizin aracınız içinde motor gücü ve performansı olarak beklentilerinize cevap veremiyebilir, hatta birçok dizel otomobil cevap vermiyecektir.
    Fakat sonuçta TL bazında tüketim düşünüldüğünde ve fiyatı baz alınırsa yeni Astra hiç de kötü bir otomobil değil.
    Ayrıca 46 bin TL 'ye Edition modeli bulunuyor, 50 binin üzerinde verilen araçlar sadece konfor donanımlar.




  • Yani o kadar enteresan bir konu ki hakikaten bazı yazılanları okurken gülüyorum bu 2 aracıda hiç kullanmadan bile markaları savunan var.

    Şekil ( iç dış )- Astra
    İç mekan mazleme kalitesi - Golf
    Sessizlik - Golf
    Motor - Golf
    Şanzuman otm - Golf - Manuel de zaten konuşabilecek bir fark yok. Bütün manueller hemen hemen aynı
    Yol tutuş - Astra - Hatta bu 2 aracı kullanan birsi olarak konuşayım arada belirgin bir fark var astra daha sportif kesinlikle golften daha hızlı viraj dönebiliyorsunuz.

    Bu vb nedenleri yanyana koyup herhangi biri alınabilir. ikiside iyi araçlar.

    Ancak bana sorsanız yani bu 2 aracı akşam biryerde yanyana çalıştırıp bıraksanız. incele al deseniz. Tereddüt dahi etmeden astrayı alırım. Çoğunluk ta böyle yapar eminim.Çünkü son zamanlarda içi dışı bu kadar tutarlı bu kadar zarif başka bir c sınıfı hatchback araba gelmedi.

    Astra - insignanın hatchback versiyonu isteyen içine girsin incelesin.

    Ben neden golf gördüğümde polo ile ayırt edemiyorum. Kesinlikle sınıfının boyut olarak çok gerisinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Arkadaslar bende golf 6 var 2010 122 tsi manuel benzın zamları delırttı benı satıp dızel astra mı alsam dıyorum burada bı arkadas enjoy pls donanımını 48 almıs bende bi an dusundum değişmeyı sızın fıkrınız nedır?

    Konun yerını yonetıcı arkadaş Arac Tercıh Kıyas bolumune alabilir mi? yanlış yere açmışım konuyu.
    Test Sürüşü ve İzlenimlerim

    Arkadaşlar oncelıkle arac değişmekten vaz gectim onu soylıyım.(Hatta bı ara opel bayısındeyken gıdıp arabamı opesım geldı:)
    Astra 1.3 cdti
    İlk olarak astrayı denedım test aracı 1.3 cdti arac gercekten goruntu olarak guzel bır araç içinde bı basıklık var, anlayamadıgım bı basıklık ferah deıl yanı benım ıcın onemlı olan motor ve yakıttı
    aracı kullanmaya baslayınca motorun durumu içimi sızlattın kı bunu i30 testınde daha ıyı anladım, vahım tabloyu.klasık olarak o motordan o performans beklenmemelı denmesının bı mantıgı kesınlıkle yok cunku 52 bınlıra verıpte motor kucuk dıye bı avuntu olamaz arabanın ara hızlanmaları kesınlıkle berbat araba frene bastıktan sonra kendını toparlayamıyorum astra dızel keınlıkle dıkkatlı kullanılması gereken bır arac cunku sollama anında sıze arkasını donebılır
    cok uzebılır.Gelelım klıma acıp ferah ferah yolculuk yap(amamanın)nın tarıfıne.
    aracı yola cıkarmak ıcın satıs temsılcı kullandı durakladık ve yola gırerken araba stop ettı satış temsılcısı istemsız bı sekılde klıma acık dedi, heralde ıcınden soylenecektı dısına yansıttı durumu, ben zaten dumur oldum o lafı duyunca. ben kullanmaya baslayınca duz bır yolda ışığa yakalandık klımayı sonuna kadar actım ve araba 3 kere stop ettı arkadakı araclar kornalara asıldı arabayı bagırta bagırta kaldırdım o anda bu arabayı almam dedım zaten satış temsılcısının yorumu 1.3 motor ama bu arac oldu boyle bır savunma olamaz olmamalı.bırde gözume carpan ve benı rahatsız eden durum gostergelerın ustundekı bolumun sert plastık olşu.bır dıger sorun ise viteslerın toros vitesı gıbı olması takır takır edıyor abı o nasıl bır vıtestır ya
    Şahsı dusuncem astra 1.3 cdti klesınlıkle parasını hak eden bir araba deil o arabanın fıyatı kesınlıkle 52 bınlıra deildir.Golflede karsılastırılcak bır durumu yok.


    Gelelim i30 dırayw yor vey:)
    Arabanın dıs goruntusu cok guzel benım hosuma gıttı gercekten.On kapıyı acıp baktıgımda arabada bı eksıklık var gıbıydı (meger el frenı yokmuş şaka şaka) ne oldugunu hala cozemedım yanı aracta cekıcılık yoktu hanı guze kadın ayrıdır cekıcı kadın ayrıdır ya onun gıbı bısey guzel ama cekıcı değildi belkıde arabanın ruhunun olmamasıdır(bana göre).
    Gelelim test sürüşüne:Öncelıkle aracı tanıtmak ve sınırlarını gostermek adına ilk surusu s.t (satış temsılcısı) yaptı.bayının arka bolumunde bos bı mekan vardı orda el frenı falan cektı spın attı esp nın etkısı gostermek adına ama pek basarlı bı gosterı olmadı esp nın acık ve kapalı halınde değişiklik olmadı cunku esp devreye sokcak bu durum olmadı.Daha sonra aracı ben kullanmak için aldım kullandıgım arac 1.6 dizel elit modelıydı arac otomatık 6 ılerı vıteslıydı daha once dsg kullandıgım ıcın karsılastırma fırsatıda bulmus oldum.arac gercekten ılk kalkısta gayet hızlı zaten astradan ınıp i30 bınmenın etkısı de var yuklenınce gıtmem demıyorum.viteste spor modu yok gaza basma tepkınıze gore arac otomatık olarak spor moda alıyor fakat gaza anı yuklenınce vıtes değişikliğini cok hıssettırıyor kesınlıkle dsg(dsg daha basarılı) gıbı değil.Güzel bı vıraj vardı test yolumuzda orda gaza gayet koklendım nerdeyse cama yapışcaktık o derece sert bastım fakat aracta en ufak bı sapma kayma yada kaymaya yonelme olmadı gercekten taktır ettım o konuda araç genel olarak guzel alınabılırlıgıde yuksek bır araba.Fiyat konusunda yuksek geldı ama marka takıntısından bunu soyluyor olabulırım yoksa donanım olarak cok ust bır arac dıkız aynasında gerı gorus kamerası falan var sık ve guzel donanıma sahıp arac
    baz donanımın fıyatı 50bın lıra elıt model 56 bınlıra alack arkadaslara hayırlı olsun


    Test suruslerınde sonra golfe bır kez daha asık oldum

    o 1.3 motoru kullanmayı bilirseniz sizi hiç bir zaman üzmeyen bir motor astra h sedanda kullanan biri olarak 1 vites dışında gayet yeterli zaten ekonomi amaçlı bir motor olduğu düşünülürse 170 tl ye depoyu doldurduktan sonra gez gezebildiğin kadar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    Arkadaslar bende golf 6 var 2010 122 tsi manuel benzın zamları delırttı benı satıp dızel astra mı alsam dıyorum burada bı arkadas enjoy pls donanımını 48 almıs bende bi an dusundum değişmeyı sızın fıkrınız nedır?

    Konun yerını yonetıcı arkadaş Arac Tercıh Kıyas bolumune alabilir mi? yanlış yere açmışım konuyu.
    Test Sürüşü ve İzlenimlerim

    Arkadaşlar oncelıkle arac değişmekten vaz gectim onu soylıyım.(Hatta bı ara opel bayısındeyken gıdıp arabamı opesım geldı:)
    Astra 1.3 cdti
    İlk olarak astrayı denedım test aracı 1.3 cdti arac gercekten goruntu olarak guzel bır araç içinde bı basıklık var, anlayamadıgım bı basıklık ferah deıl yanı benım ıcın onemlı olan motor ve yakıttı
    aracı kullanmaya baslayınca motorun durumu içimi sızlattın kı bunu i30 testınde daha ıyı anladım, vahım tabloyu.klasık olarak o motordan o performans beklenmemelı denmesının bı mantıgı kesınlıkle yok cunku 52 bınlıra verıpte motor kucuk dıye bı avuntu olamaz arabanın ara hızlanmaları kesınlıkle berbat araba frene bastıktan sonra kendını toparlayamıyorum astra dızel keınlıkle dıkkatlı kullanılması gereken bır arac cunku sollama anında sıze arkasını donebılır
    cok uzebılır.Gelelım klıma acıp ferah ferah yolculuk yap(amamanın)nın tarıfıne.
    aracı yola cıkarmak ıcın satıs temsılcı kullandı durakladık ve yola gırerken araba stop ettı satış temsılcısı istemsız bı sekılde klıma acık dedi, heralde ıcınden soylenecektı dısına yansıttı durumu, ben zaten dumur oldum o lafı duyunca. ben kullanmaya baslayınca duz bır yolda ışığa yakalandık klımayı sonuna kadar actım ve araba 3 kere stop ettı arkadakı araclar kornalara asıldı arabayı bagırta bagırta kaldırdım o anda bu arabayı almam dedım zaten satış temsılcısının yorumu 1.3 motor ama bu arac oldu boyle bır savunma olamaz olmamalı.bırde gözume carpan ve benı rahatsız eden durum gostergelerın ustundekı bolumun sert plastık olşu.bır dıger sorun ise viteslerın toros vitesı gıbı olması takır takır edıyor abı o nasıl bır vıtestır ya
    Şahsı dusuncem astra 1.3 cdti klesınlıkle parasını hak eden bir araba deil o arabanın fıyatı kesınlıkle 52 bınlıra deildir.Golflede karsılastırılcak bır durumu yok.


    Gelelim i30 dırayw yor vey:)
    Arabanın dıs goruntusu cok guzel benım hosuma gıttı gercekten.On kapıyı acıp baktıgımda arabada bı eksıklık var gıbıydı (meger el frenı yokmuş şaka şaka) ne oldugunu hala cozemedım yanı aracta cekıcılık yoktu hanı guze kadın ayrıdır cekıcı kadın ayrıdır ya onun gıbı bısey guzel ama cekıcı değildi belkıde arabanın ruhunun olmamasıdır(bana göre).
    Gelelim test sürüşüne:Öncelıkle aracı tanıtmak ve sınırlarını gostermek adına ilk surusu s.t (satış temsılcısı) yaptı.bayının arka bolumunde bos bı mekan vardı orda el frenı falan cektı spın attı esp nın etkısı gostermek adına ama pek basarlı bı gosterı olmadı esp nın acık ve kapalı halınde değişiklik olmadı cunku esp devreye sokcak bu durum olmadı.Daha sonra aracı ben kullanmak için aldım kullandıgım arac 1.6 dizel elit modelıydı arac otomatık 6 ılerı vıteslıydı daha once dsg kullandıgım ıcın karsılastırma fırsatıda bulmus oldum.arac gercekten ılk kalkısta gayet hızlı zaten astradan ınıp i30 bınmenın etkısı de var yuklenınce gıtmem demıyorum.viteste spor modu yok gaza basma tepkınıze gore arac otomatık olarak spor moda alıyor fakat gaza anı yuklenınce vıtes değişikliğini cok hıssettırıyor kesınlıkle dsg(dsg daha basarılı) gıbı değil.Güzel bı vıraj vardı test yolumuzda orda gaza gayet koklendım nerdeyse cama yapışcaktık o derece sert bastım fakat aracta en ufak bı sapma kayma yada kaymaya yonelme olmadı gercekten taktır ettım o konuda araç genel olarak guzel alınabılırlıgıde yuksek bır araba.Fiyat konusunda yuksek geldı ama marka takıntısından bunu soyluyor olabulırım yoksa donanım olarak cok ust bır arac dıkız aynasında gerı gorus kamerası falan var sık ve guzel donanıma sahıp arac
    baz donanımın fıyatı 50bın lıra elıt model 56 bınlıra alack arkadaslara hayırlı olsun


    Test suruslerınde sonra golfe bır kez daha asık oldum

    o 1.3 motoru kullanmayı bilirseniz sizi hiç bir zaman üzmeyen bir motor astra h sedanda kullanan biri olarak 1 vites dışında gayet yeterli zaten ekonomi amaçlı bir motor olduğu düşünülürse 170 tl ye depoyu doldurduktan sonra gez gezebildiğin kadar..

    Hocam yaklaşık 4 sene 1.3 cdti corsa kullandım motora yabancı deilim corsada gayet yeterli bir motor ama astra gibi bı kasayı kaldırmasını beklemek gercekten cok mantıklı deil .astra emin olun bu motordan kaybediyor hep ,bu sınıfta yarışıyorsan sinifindaki araçların motorlarını göz Önüne almak ve rekabet etmek zorundasin.
    Aracı kullanan satış danismanida aracı stop ettirdi ayrıca sadece benim kullanmamdan kaynaklı bı durum deil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu hortlatayım:)

    Yaklaşık 1 sene astra 1.3 dizel kullanıcısı olarak o motor usta şöförü acemi yapar diyorum! Aracı kullanmak ciddi konsantrasyon ve uzmanlık gerektiriyor! Yanındaki ile konuşmayacaksın, sürekli trafiği, iniş ve yokuşu takip edeceksin, klima açık mı değil arada kontrol edeceksin, viteslerin geçiş devirlerini ezberelyeceksin( her vites için değişiyor) vs vs vs... Bence o kadar paraya araç kullnaım konforu da vermeli, ama ben ce tam bir işkence yapıyor! hadi hepsine yakıt için katlanalım, her türlü yakıt tasarruf kullanım şekilleri uygulasadam da şehir içi .8,5 den az yakmadı! i20 ile beniznli aynı güzargahda 6.5-7 yakıyordum! Bi de i20 yi satıp astra aldık:) Şehir dışı da 90 nı geçmezsen belki 5 in altına düşer! Hani bazen bir yere giderken 4.4 falan yakar yüzün güler tamam dersin bunun yaklıtı ideale girdi ama bir de dönerken bakarsın 5 in altına düşmüyor! O zaman anlarsın rügar sana şaka yapmış:) Ben de az yaksın diye otobüs arkası falan yapıyordum:) şaka bir yana bir arabaya 40-50 bandadında para vereceksin ve sana her gün bunalım yaşatacak! Opel diye binmem arkdaş adam gibi yapcak arabayı! Ha bir de 6. vites var, ne yaptığı anlaşılmaz, var diye geçirmek istersen onu geçirinceye kadar araba 4. vites devirine düşer, öle saçma bir geçiş şekli var ki kolun kramp geçirebilir! Şimdi diyeceksiniz amma atmışsın ne de abartmışsın, böle karalama olmaz... Size gerçekten samimi oalrak yazıyorum ve bunlar gerçek. Zaten benim bu yorumlarımdan nette dünya kadar bulabilirsiniz! Ben bi hata yaptım yeni alacaklar yapmasın! Golf ben ce astraya göre konfor ve motor oalrak ciddi önde...




  • Aynı 1.3 araca sahibim klima açık geziyorum ve hiç stop etmedim bu güne kadar
    Viteste unutup debriyajdan ayak çekmeleri saymazsak

    Konuyu düzenleyelim VW hayranlarının daha çok zevk alacağı şekilde ;

    Beyfendi'nin benzin canına tak etmiş Astra dizel istemiş ve test sürüşüne gitmiş.
    Önce kafası tavanı çarpmamış , diz mesefesi iyimiş ama nedensizcede olsa BASIKMIŞ bi türlü rahat edememiş.
    Plaza'nın test sürüşü için YETKİLENDİRDİĞİ kişi OPEL' de çalişsada arabayı kaldıramıyormuş stop ettiriyormuş çaresizce.
    Sonra kendisi direksiyona geçmiş iyi şöför olmasına rağmen 3 kere stop etmiş.Hay aksiii Araba bağarmış bağarmış gitmemiş bir türlü
    Arkadaki şöförler küfür etmiş takribi Kapıkule sınır kapısında olduğu gibi kilometrelerce kuyruk oluşmuş
    Ama nafile gitmiyor bi kere Dünyada ilk olan bu 1.3 motorlu tekene parçası
    Güç bela plaza'ya getirmişler motor yanmış bi fatiha okumuş bu sefer i30 için yola koyulmuş

    i30'da dış görünüş olarak çok güzelmiş ama Salatalık gibi el freni bulamadığı için bir türlü bu aracada adapte olamamış
    Halbuki bu aracıda dış görüntü olarak Astra gibi çok sevmiş ve bağrına basmış
    Nasıl bir mantıkla yazmış bilmiyorum ama el freni elektronik olan arabada EL FRENİ ÇEKMİŞ
    Hatunla Spin falan atmişlar v.s. ama ESP'yi devreye sokacak bir durum olmamış .Acık mı kapalı mı anlamamış

    Sonra cıkmiş ordan golfüne binmiş öpmüş koklamış , salatalık gibi olan el frenini indirmiş tozu dumana katmiş gitmiş

    BURDA MARKA TARAFTARLIĞI V.S. BEN YAPMIYORUM AMA ADAMLAR O KADAR ÖZELLİKLİ İ30 YAPMIŞ YAZDIKLARINA BAK
    KAR PAYIMI VERİYOR BU VW SİZE BİLMİYORUM AMA HAYATINIZ HİKAYE !! BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL
    ALLAH BEYİN VERMİŞ KULLANIN ŞUNU BİR ZAHMET
    EL FRENİ ELEKTRONİK OLAN ARABA'DA EL FRENİ ÇEKMEK DİYE BİR KAVRAM YOK.TEKER KİTLENMEZ ASLA
    KİMSE SANA TEST ARACIYLA SPİNT ATMAZ HAYATİ TEHLİKE YARATMAZ
    HAYIR ATTIN DİYELİM SONRA NASIL ESP DEVREYE GİRECEK DURUM YOK DİYORSUN
    NE ZAMAN GİRECEK DEVREYE BU ESP ?
    KENDİ SÖZÜNÜ KENDİN ÇÜRÜTÜYORSUN
    Bİ ARACI BEĞENMEYE BİLİRSİN AMA B*K ATMAYA GEREK YOK SALLAMAYA HİÇ GEREK YOK


    *** Hikayden bütün vw severlerin zevk alacağı garantilidir.
    *** İstek üzerine konu yorumlanır
    *** İtina ile yalanlar ortaya cıkarılır

    Sevgilerimle




  • iyi de topik nisanda açılmış hala golf mu kullanıyor ki topiği açan?ne yaptı ki acaba?hangı arabayı aldı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellomoto

    Konuyu hortlatayım:)

    Yaklaşık 1 sene astra 1.3 dizel kullanıcısı olarak o motor usta şöförü acemi yapar diyorum! Aracı kullanmak ciddi konsantrasyon ve uzmanlık gerektiriyor! Yanındaki ile konuşmayacaksın, sürekli trafiği, iniş ve yokuşu takip edeceksin, klima açık mı değil arada kontrol edeceksin, viteslerin geçiş devirlerini ezberelyeceksin( her vites için değişiyor) vs vs vs... Bence o kadar paraya araç kullnaım konforu da vermeli, ama ben ce tam bir işkence yapıyor! hadi hepsine yakıt için katlanalım, her türlü yakıt tasarruf kullanım şekilleri uygulasadam da şehir içi .8,5 den az yakmadı! i20 ile beniznli aynı güzargahda 6.5-7 yakıyordum! Bi de i20 yi satıp astra aldık:) Şehir dışı da 90 nı geçmezsen belki 5 in altına düşer! Hani bazen bir yere giderken 4.4 falan yakar yüzün güler tamam dersin bunun yaklıtı ideale girdi ama bir de dönerken bakarsın 5 in altına düşmüyor! O zaman anlarsın rügar sana şaka yapmış:) Ben de az yaksın diye otobüs arkası falan yapıyordum:) şaka bir yana bir arabaya 40-50 bandadında para vereceksin ve sana her gün bunalım yaşatacak! Opel diye binmem arkdaş adam gibi yapcak arabayı! Ha bir de 6. vites var, ne yaptığı anlaşılmaz, var diye geçirmek istersen onu geçirinceye kadar araba 4. vites devirine düşer, öle saçma bir geçiş şekli var ki kolun kramp geçirebilir! Şimdi diyeceksiniz amma atmışsın ne de abartmışsın, böle karalama olmaz... Size gerçekten samimi oalrak yazıyorum ve bunlar gerçek. Zaten benim bu yorumlarımdan nette dünya kadar bulabilirsiniz! Ben bi hata yaptım yeni alacaklar yapmasın! Golf ben ce astraya göre konfor ve motor oalrak ciddi önde...

    yazdıkların tamamen beklentilerle alakalı,bu araç senin beklentilerini karşılayamamış,o yüzden pek tutmamışsın.ama bu araba peynir ekmek gibi satılıyor,demek ki tutan çok fazla insan var.segmentinde en fazla satılan araç.dolayısıyla yorumlarını karalama olarak algılamıyorum,kimse de öyle algılamamalı.gidersin 1.6 alırsın mis gibi binersin o kadar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    Aynı 1.3 araca sahibim klima açık geziyorum ve hiç stop etmedim bu güne kadar
    Viteste unutup debriyajdan ayak çekmeleri saymazsak

    Konuyu düzenleyelim VW hayranlarının daha çok zevk alacağı şekilde ;

    Beyfendi'nin benzin canına tak etmiş Astra dizel istemiş ve test sürüşüne gitmiş.
    Önce kafası tavanı çarpmamış , diz mesefesi iyimiş ama nedensizcede olsa BASIKMIŞ bi türlü rahat edememiş.
    Plaza'nın test sürüşü için YETKİLENDİRDİĞİ kişi OPEL' de çalişsada arabayı kaldıramıyormuş stop ettiriyormuş çaresizce.
    Sonra kendisi direksiyona geçmiş iyi şöför olmasına rağmen 3 kere stop etmiş.Hay aksiii Araba bağarmış bağarmış gitmemiş bir türlü
    Arkadaki şöförler küfür etmiş takribi Kapıkule sınır kapısında olduğu gibi kilometrelerce kuyruk oluşmuş
    Ama nafile gitmiyor bi kere Dünyada ilk olan bu 1.3 motorlu tekene parçası
    Güç bela plaza'ya getirmişler motor yanmış bi fatiha okumuş bu sefer i30 için yola koyulmuş

    i30'da dış görünüş olarak çok güzelmiş ama Salatalık gibi el freni bulamadığı için bir türlü bu aracada adapte olamamış
    Halbuki bu aracıda dış görüntü olarak Astra gibi çok sevmiş ve bağrına basmış
    Nasıl bir mantıkla yazmış bilmiyorum ama el freni elektronik olan arabada EL FRENİ ÇEKMİŞ
    Hatunla Spin falan atmişlar v.s. ama ESP'yi devreye sokacak bir durum olmamış .Acık mı kapalı mı anlamamış

    Sonra cıkmiş ordan golfüne binmiş öpmüş koklamış , salatalık gibi olan el frenini indirmiş tozu dumana katmiş gitmiş

    BURDA MARKA TARAFTARLIĞI V.S. BEN YAPMIYORUM AMA ADAMLAR O KADAR ÖZELLİKLİ İ30 YAPMIŞ YAZDIKLARINA BAK
    KAR PAYIMI VERİYOR BU VW SİZE BİLMİYORUM AMA HAYATINIZ HİKAYE !! BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL
    ALLAH BEYİN VERMİŞ KULLANIN ŞUNU BİR ZAHMET
    EL FRENİ ELEKTRONİK OLAN ARABA'DA EL FRENİ ÇEKMEK DİYE BİR KAVRAM YOK.TEKER KİTLENMEZ ASLA
    KİMSE SANA TEST ARACIYLA SPİNT ATMAZ HAYATİ TEHLİKE YARATMAZ
    HAYIR ATTIN DİYELİM SONRA NASIL ESP DEVREYE GİRECEK DURUM YOK DİYORSUN
    NE ZAMAN GİRECEK DEVREYE BU ESP ?
    KENDİ SÖZÜNÜ KENDİN ÇÜRÜTÜYORSUN
    Bİ ARACI BEĞENMEYE BİLİRSİN AMA B*K ATMAYA GEREK YOK SALLAMAYA HİÇ GEREK YOK


    *** Hikayden bütün vw severlerin zevk alacağı garantilidir.
    *** İstek üzerine konu yorumlanır
    *** İtina ile yalanlar ortaya cıkarılır

    Sevgilerimle





    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellomoto

    Konuyu hortlatayım:)

    Yaklaşık 1 sene astra 1.3 dizel kullanıcısı olarak o motor usta şöförü acemi yapar diyorum! Aracı kullanmak ciddi konsantrasyon ve uzmanlık gerektiriyor! Yanındaki ile konuşmayacaksın, sürekli trafiği, iniş ve yokuşu takip edeceksin, klima açık mı değil arada kontrol edeceksin, viteslerin geçiş devirlerini ezberelyeceksin( her vites için değişiyor) vs vs vs... Bence o kadar paraya araç kullnaım konforu da vermeli, ama ben ce tam bir işkence yapıyor! hadi hepsine yakıt için katlanalım, her türlü yakıt tasarruf kullanım şekilleri uygulasadam da şehir içi .8,5 den az yakmadı! i20 ile beniznli aynı güzargahda 6.5-7 yakıyordum! Bi de i20 yi satıp astra aldık:) Şehir dışı da 90 nı geçmezsen belki 5 in altına düşer! Hani bazen bir yere giderken 4.4 falan yakar yüzün güler tamam dersin bunun yaklıtı ideale girdi ama bir de dönerken bakarsın 5 in altına düşmüyor! O zaman anlarsın rügar sana şaka yapmış:) Ben de az yaksın diye otobüs arkası falan yapıyordum:) şaka bir yana bir arabaya 40-50 bandadında para vereceksin ve sana her gün bunalım yaşatacak! Opel diye binmem arkdaş adam gibi yapcak arabayı! Ha bir de 6. vites var, ne yaptığı anlaşılmaz, var diye geçirmek istersen onu geçirinceye kadar araba 4. vites devirine düşer, öle saçma bir geçiş şekli var ki kolun kramp geçirebilir! Şimdi diyeceksiniz amma atmışsın ne de abartmışsın, böle karalama olmaz... Size gerçekten samimi oalrak yazıyorum ve bunlar gerçek. Zaten benim bu yorumlarımdan nette dünya kadar bulabilirsiniz! Ben bi hata yaptım yeni alacaklar yapmasın! Golf ben ce astraya göre konfor ve motor oalrak ciddi önde...

    iyide neden 1.3 90 hp euro 4 motorlu classic astradan bahsediyorsun




  • 2007 1.6 fsi a3 kullanıcısıydım, yakıt konusunda ekonomik olsun diye tip olarak hoşuma giden
    1.3 ctdi almak istedim, bugüne kadar gelmiş geçmiş astranın en şık arabası diyebilirim,
    abi araba yürümüyor, zaten 1.3 cdti den fazlada bir beklenti de yanlış olur
    performans takıntısı olmayan bir adam için alınabilecek idea bir araba
    aklıma bir anda sıradan arabaları zorlayarak sollamak, kısa mesafeli sollamalara girememek
    bazı tiplerin sana çalım atıp gitmesi, arkadaşının niye bu araba gitmiyor değebileceği aklıma gelince
    biranda vazgeçtim, bu durumlara düşmek yerine üç krş. fazla yaksın dedim,
    gittim sıfır 1.4 tfsi s-tronik 125 hp a3 aldım,

    arkadaşı golf tsi den sonra ufak dizel motorlardan daha iyisini beklemek yanlış olur
    duruma ekonomik yönden bakıyorsa bazı durumları gözardı etmesi gerekiyor,
    şahsen eşime araba alacak olsam hiç düşünmeden astra 1.3 ctdi alırdım, ha bazı arkadaşların
    yok stop ediyormuş yok böyle oluyormuş vs. vs. onlar işin hikaye kısmı....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kurt_35 -- 23 Kasım 2012; 19:02:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    Aynı 1.3 araca sahibim klima açık geziyorum ve hiç stop etmedim bu güne kadar
    Viteste unutup debriyajdan ayak çekmeleri saymazsak

    Konuyu düzenleyelim VW hayranlarının daha çok zevk alacağı şekilde ;

    Beyfendi'nin benzin canına tak etmiş Astra dizel istemiş ve test sürüşüne gitmiş.
    Önce kafası tavanı çarpmamış , diz mesefesi iyimiş ama nedensizcede olsa BASIKMIŞ bi türlü rahat edememiş.
    Plaza'nın test sürüşü için YETKİLENDİRDİĞİ kişi OPEL' de çalişsada arabayı kaldıramıyormuş stop ettiriyormuş çaresizce.
    Sonra kendisi direksiyona geçmiş iyi şöför olmasına rağmen 3 kere stop etmiş.Hay aksiii Araba bağarmış bağarmış gitmemiş bir türlü
    Arkadaki şöförler küfür etmiş takribi Kapıkule sınır kapısında olduğu gibi kilometrelerce kuyruk oluşmuş
    Ama nafile gitmiyor bi kere Dünyada ilk olan bu 1.3 motorlu tekene parçası
    Güç bela plaza'ya getirmişler motor yanmış bi fatiha okumuş bu sefer i30 için yola koyulmuş

    i30'da dış görünüş olarak çok güzelmiş ama Salatalık gibi el freni bulamadığı için bir türlü bu aracada adapte olamamış
    Halbuki bu aracıda dış görüntü olarak Astra gibi çok sevmiş ve bağrına basmış
    Nasıl bir mantıkla yazmış bilmiyorum ama el freni elektronik olan arabada EL FRENİ ÇEKMİŞ
    Hatunla Spin falan atmişlar v.s. ama ESP'yi devreye sokacak bir durum olmamış .Acık mı kapalı mı anlamamış

    Sonra cıkmiş ordan golfüne binmiş öpmüş koklamış , salatalık gibi olan el frenini indirmiş tozu dumana katmiş gitmiş

    BURDA MARKA TARAFTARLIĞI V.S. BEN YAPMIYORUM AMA ADAMLAR O KADAR ÖZELLİKLİ İ30 YAPMIŞ YAZDIKLARINA BAK
    KAR PAYIMI VERİYOR BU VW SİZE BİLMİYORUM AMA HAYATINIZ HİKAYE !! BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL
    ALLAH BEYİN VERMİŞ KULLANIN ŞUNU BİR ZAHMET
    EL FRENİ ELEKTRONİK OLAN ARABA'DA EL FRENİ ÇEKMEK DİYE BİR KAVRAM YOK.TEKER KİTLENMEZ ASLA
    KİMSE SANA TEST ARACIYLA SPİNT ATMAZ HAYATİ TEHLİKE YARATMAZ
    HAYIR ATTIN DİYELİM SONRA NASIL ESP DEVREYE GİRECEK DURUM YOK DİYORSUN
    NE ZAMAN GİRECEK DEVREYE BU ESP ?
    KENDİ SÖZÜNÜ KENDİN ÇÜRÜTÜYORSUN
    Bİ ARACI BEĞENMEYE BİLİRSİN AMA B*K ATMAYA GEREK YOK SALLAMAYA HİÇ GEREK YOK


    *** Hikayden bütün vw severlerin zevk alacağı garantilidir.
    *** İstek üzerine konu yorumlanır
    *** İtina ile yalanlar ortaya cıkarılır

    Sevgilerimle





    zuahhah doğru tespitler




  • İkiside denk araclar Abartmaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    İkiside denk araclar Abartmaya gerek yok

    yok kardeş işte onda yanılıyorsun
    1.4 tsi 122 hp ile 1.3 ctdi 90 hp arasında uçurum fark var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    İkiside denk araclar Abartmaya gerek yok

    yok kardeş işte onda yanılıyorsun
    1.4 tsi 122 hp ile 1.3 ctdi 90 hp arasında uçurum fark var

    1.4 122 nin rakibi 1.4 140 karsilastirma offside

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.