Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Astra J Titreşim Problemi

2
Cevap
0
Favori
662
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    159 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir hafta önce 2012 Astra Sport 1.4 Turbo sahibi oldum. Araç 37.000 KM'de. Bir kaç sorum olacak bilgisi olanlar cevap verirse çok memnun olurum.

    1- Araçta genel olarak bir titreşim hissediyorum. Gaz pedalında ve direksiyonda özellikle 1.000 - 1.500 devir arasında... Bu titreşimler balans problemi gibi değil, hızım 50 KM'nin altındayken dahi hissediyorum, sanki motor anormal titriyor... Normal mi titreşim hissetmem, eğer normal değilse neyde problem olabilir?

    2- Teker basınçlarım 40 seviyesinde. Sanırım fabrika çıkış (servis) ayarları böyle. Biraz fazla geldi bana açıkcası, genelde hangi basınç seviyesi tercih ediliyor 38'e düşürsem daha iyi/konforlu olur mu?

    3- Aracın ön sol tekerine vida girdi patladı. Tamirat sonrası tekerin ters takıldığını gördüm. Tamir edilen tekerin üzerinde INSIDE (iç taraf) yazıyor, diğer tekerlerin üzerinde ise OUTSIDE (dışarı taraf) yazıyor. Tekerin ters takılmış olması güvenlik olarak herhangi bir risk yaratır mı?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtasci -- 30 Mayıs 2013; 20:05:21 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    333 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mrtasci

    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık bir hafta önce 2012 Astra Sport 1.4 Turbo sahibi oldum. Araç 37.000 KM'de. Bir kaç sorum olacak bilgisi olanlar cevap verirse çok memnun olurum.

    1- Araçta genel olarak bir titreşim hissediyorum. Gaz pedalında ve direksiyonda özellikle 1.000 - 1.500 devir arasında... Bu titreşimler balans problemi gibi değil, hızım 50 KM'nin altındayken dahi hissediyorum, sanki motor anormal titriyor... Normal mi titreşim hissetmem, eğer normal değilse neyde problem olabilir?

    2- Teker basınçlarım 40 seviyesinde. Sanırım fabrika çıkış (servis) ayarları böyle. Biraz fazla geldi bana açıkcası, genelde hangi basınç seviyesi tercih ediliyor 38'e düşürsem daha iyi/konforlu olur mu?

    3- Aracın ön sol tekerine vida girdi patladı. Tamirat sonrası tekerin ters takıldığını gördüm. Tamir edilen tekerin üzerinde INSIDE (iç taraf) yazıyor, diğer tekerlerin üzerinde ise OUTSIDE (dışarı taraf) yazıyor. Tekerin ters takılmış olması güvenlik olarak herhangi bir risk yaratır mı?

    Teşekkürler.

    bence lastik basınçlarını 34 gibi bir değere düşürmelisiniz. komforun artacağı kesin . diğerleri hakkında malumatım yok.
    _____________________________




  • Teğmen
    188 Mesaj

    lastiği bence değiştir çünkü dizayn olarak lastik dönüş tarafına göre daha az sürtünür az ses yapar yoksa hem ses yapar hem çabuk aşınır diğer lastiğe göre. titreme problemin bundan bie olabilir birde lastik havakarı 34 iyi 40 çok fazla hem araç sertleşir takır takır ses yapar
    |
    |
    kadiruysal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
sohbet
son dakika
haberler
Blogio
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.