Şimdi Ara

astra j renk secimi onerisi bekliyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
80
Cevap
2
Favori
8.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar gecen hafta astra enjoy active için reis otomativle el sıkıştım.suan arac arama devresindeler.beyaz istedik ama zor dediler bunun üzerine ben nehir gri olsun dedim Peder bey neptun mavi beğendi.acikcasi mavi beni pek sarmadi benim disimda herkes cok beğendi maviyi. Acaba ben mi zevksizim siz ne düşünüyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • babasamsunlu kullanıcısına yanıt
    Neptün mavisini ben de beğeniyorum. Bronz kahverengi ve Nehir Gri yi de değerlendirin . Sedefli renklere (Mahogany ve Astreoid) dikkat edin,araştırmadan almayın derim, bir yerlerde okuduğumu hatırlıyorum ki, 1-2 sene sonra solma yapıyor ve tekrar boyama gerektiğinde renk tutmuyor deniliyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartekin -- 13 Kasım 2013; 7:30:26 >
    _____________________________
    Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir. SOKRATES
  • Kırmızı bu araca çok yakışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Mercedes-Benz C180 1.6 CGI.
  • kırmızı
    _____________________________
  • Astreoid griden zor vazgecirdim babami zaten o konuda sıkıntı yok.nehir gri benimde favorim hele ki titanyum görünümlü jantta daha bir sik duruyor.maviye halen ısınmis degilim

    Kirmizi düşünmüyoruz beyler biraz cirtlak geliyor focustaki şeker kirmizi olsa tadindan yenmezdi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • Hocam Enjoy Active paketteki füme renk jantlar işi biraz degistriyor.

    Eger sport paket almis olsaniz neptun mavi mukemml oluyor fakat fume jantlar enjoy active paketle iyi bir kombin olmuyor bence.

    Nehir Gri yada Bronz Kahve en ideali bencde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pro-black

    Hocam Enjoy Active paketteki füme renk jantlar işi biraz degistriyor.

    Eger sport paket almis olsaniz neptun mavi mukemml oluyor fakat fume jantlar enjoy active paketle iyi bir kombin olmuyor bence.

    Nehir Gri yada Bronz Kahve en ideali bencde

    Katiliyorum dostum.jant olayina gelince bence en guzeli enjoyun janti ozellikle cosmonunkini hic beğenmiyorum.nehir gri icin yoğun baskilara devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hayırlı olsun, sport+neptün mavi çok hoş oluyor.Enjoyun jantlarını hiç beğenmiyorum.
    Hangi motor ve şanzımanı tercih ettiniz, fiyat nedir?
    _____________________________
    Golf 6 1.4 TSI DSG
  • Bu arabaya bence kahverengi veya mavi yakışıyor. Beyaz benim tercihim olmazdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben direk mavi rengi alırdım çok farklı gösteriyor aracı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Hayırlı olsun, sport+neptün mavi çok hoş oluyor.Enjoyun jantlarını hiç beğenmiyorum.
    Hangi motor ve şanzımanı tercih ettiniz, fiyat nedir?

    Valla jantlara bayılıyorum ben zevk meselesi.1.4 turbo duz vites hocam 48 bine anlastik boya karter koruma yalitim ve krom cita eklettim 49 bine gelmiş oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • Maviyi genelde herkes begeniyor zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active
  • Aracı çok beğenmeme rağmen kırmızıyı yakıştıramıyorum. Mavi olabilir
    _____________________________
  • Power kırmızı diyorum
    _____________________________
  • neptün mavi yada nehir gri ....
    _____________________________
    Yokuşun amacı sizi yormak değil,zirveye çıkarmaktır....
  • Kırmızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mavi renk çok güzel duruyor bu otomobilde.Ben almış olsam bu rengi seçerdim.
    _____________________________
    Stratejisi olmayanları sadece yenilgi bekler.
  • nehir gri çok dandik bi renk. arabayı çok basitleştirir. hacıların yeşliimtraklı takım elbisesi aynen öyle bi rengi var nehir grisinin..

    neptun mavi güzel tercih olur, beyazda güzel tercih olur...
    neticede 2. el araba almıyorsunuz sıfır araba aldığınız için istediğiniz rengi seçmenizi tavsiye ederim.

    ...............
    kendi görüşüm artık opel öyle bi renkler yapmaya başladı ki araba sanki plastik görünüm vermeye başladı. inan şu rengi al diyemiyorum.
    beyaz ve nptun bence tam yerinde olcaktır. bu renkleri demesen bile ben yine yazardım ama bunun dışındaki renklere kesinlikle bakma.

    hepsi aracı plastikleştiriyor... 2. elde çok sıkıntı çekersin renkten dolayı.
    beyazı herkez tercih eder, maviyde öyle ama diğerleri çok sıkıntılı....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 13 Kasım 2013; 12:54:15 >
    _____________________________
  • .ok sarısı
    üstelik çamur, kir, çizik belli etmez
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    nehir gri çok dandik bi renk. arabayı çok basitleştirir. hacıların yeşliimtraklı takım elbisesi aynen öyle bi rengi var nehir grisinin..

    neptun mavi güzel tercih olur, beyazda güzel tercih olur...
    neticede 2. el araba almıyorsunuz sıfır araba aldığınız için istediğiniz rengi seçmenizi tavsiye ederim.

    ...............
    kendi görüşüm artık opel öyle bi renkler yapmaya başladı ki araba sanki plastik görünüm vermeye başladı. inan şu rengi al diyemiyorum.
    beyaz ve nptun bence tam yerinde olcaktır. bu renkleri demesen bile ben yine yazardım ama bunun dışındaki renklere kesinlikle bakma.

    hepsi aracı plastikleştiriyor... 2. elde çok sıkıntı çekersin renkten dolayı.
    beyazı herkez tercih eder, maviyde öyle ama diğerleri çok sıkıntılı....

    Hocam nehir gri yesilimtrak degil adindan yola çıktınız sanirim.focustaki aytozu griyle eşdeğer yani acik gri olan.

    Plastik görünüm konusuna katilmakla berabet bunun yeni nesil tum markalarda oldugunu soylemeliyim buda sanirim kaportalarin fazlaca yuvarlanmasindan oluyor.focus1 aracim sert hatlara sahipti ve gerçekten metal gibi metal görünümü vrriyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babasamsunlu -- 13 Kasım 2013; 13:18:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisi


    13' Opel Astra J 1.4 Turbo Enjoy Active




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.