Şimdi Ara

Silinsin ltf

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasan 06 -- 16 Ekim 2024; 16:28:40 >



    _____________________________
  • Opel geleneği...Astranın yenisi çıktığında bir süre eskisini classic olarak daha ucuza satarlar...90 lardan beri böyle diye hatırlıyorum...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Opel geleneği...Astranın yenisi çıktığında bir süre eskisini classic olarak daha ucuza satarlar...90 lardan beri böyle diye hatırlıyorum...

    Haklısınız. 2008-2009 yıllarında da, H kasayı yine classic diye uygun fiyata satmışlardı yanılmıyorsam.
  • Evet kalkacak. Dizeller o kadar cok sattı ki simdi benzinlide ki stokları eritiyorlar. Zaten astra sedan ın yeni kasasının internette dotografları dolaşıyordu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h_öztuna06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Opel geleneği...Astranın yenisi çıktığında bir süre eskisini classic olarak daha ucuza satarlar...90 lardan beri böyle diye hatırlıyorum...

    Haklısınız. 2008-2009 yıllarında da, H kasayı yine classic diye uygun fiyata satmışlardı yanılmıyorsam.

    Doğrudur.Hatta o yıllarda üretimden kalkmadan hemen önce akrabam sıfırını almıştı çok ucuza veriyorlar ve twinport diye
    _____________________________
    Karadenizli ve Öfkeli

    Ford Focus TDCİ/11
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya

    Ne zamana kadar satışı sürer acaba?

    Evet bende bunu merak ediyorum. Eğer yakınlarda satışları bitecekse 33 den 30 a bile satabilirler.

    Kasası artık hiç cazip olmasa da fiyatı aınabilirliği artırıyor. B segment araç fiyatlarına bakınca bu araç bedava.

    1.6 astra classic 33.750

    küçük bir karşılaştırma yaparsak.

    i20 1.4 CVVT MODE - 33.000 TL

    Clio HB Authentique Edition 1.2 16v 75 bg Euro 5 34.100 TL 30.300 TL

    Clio HB Night & Day 1.6 16v BVA 110 bg Euro 5 40.650 TL 39.150 TL
  • Opel Astra H tutulan bir araç oldu. Dizel modelini kasa kaldırmıyor denmesine rağmen ellerindeki stok bitti. Tabi haliyle aynı motoru yeni kasaya da koyunca herkes isyan etti. Fakat oda çatır çatır satılıyor. Pazarlama stratejisi tamamen. Düşünün yeni model üretiyorsun ama eskisi daha çok satıyor.
    _____________________________
    "17 Seat Leon 1.6 TDi Style Plus - Dell Inspiron 7559 - Maden &amp; Met. Malz. Mühendisi - DEU ÇAP - YouTube
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİLİNSİN
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • üretimi artık dursun zaten, hala ürettiklerini sanmıyorum, muhtemelen stok tüketiyorlardır. üretiyorsalar da 3.dünya ülkelerine veriyorlardır.
    _____________________________
    M-Benz C180 Fascination
    BMW 118i Joy plus
  • Astra Classic geleneğine göre satıştan kalkmasına daha var diye düşünüyorum.
    2010'da J kasa çıkıp H kasa Classic 3 oldu, 2009'a kadar H kasa ile G kasa birlikte üretildi.
    G kasa için de sürekli kampanya yapılırdı zaten o yıllarda da.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2009-model-opel-astra-1-6-classic-bigada-apaydin-otomotivde-85429978/detay

    Aynı şekilde F kasa da 2002-2003'e kadar satıştaydı.

    Dizel motorun kalkma sebebi Euro 5 normu diye biliyorum,95'lik ecoflex motoru Classic'e koysalardı Türkiye'de J kasa satışları ölürdü.
    Tahminim bir süre daha H kasa satışta kalır.
    _____________________________
    '02 Corsa 1.8 GSI-Corsa Ç.
    Xmax 250 ABS




  • büyük ihtimal eldeki stoklar eridiğinde satış listesinden de kalkacaktır.

    eldeki miktar azaldıkça bayiler fiyatları daha da aşağılara çekilecektir.
    düşünenler için, son fırsatları iyi değerlendirmek gerekli.

    easytronic versiyonlar eksiksiz donanıma sahip

    Astra HB Classic III 1.6 i 16V (115 HP) HB Essentia 33.750
    Astra HB Classic III 1.6 i 16V (115 HP) Easytronic HB Essentia 36.535
    Astra HB Classic III 1.6 i 16V (115 HP) HB Essentia (Konfor paketli) 36.500
    Astra HB Classic III 1.6 i 16V (115 HP) Easytronic HB Essentia (Konfor paketli) 39.285

    Astra Sedan 1.6 i 16V (115 HP) Enjoy Plus 38.250
    Astra Sedan 1.6 i 16V (115 HP) Easytronic Enjoy Plus 41.034



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 15 Mayıs 2012; 12:06:32 >
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.



    *Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
  • Dizeli artık üretilmiyor ve tüm stokları bitirdiler. Şimdi sıra benzinlisinde.

    Astra III Classic 1.6 Konfor paket 36.000 araçta yok yok. B sınıfı araçlarla aynı fiyatta.

    Polo 1.4 Comfortline 33.400...

    C sınıfı bir araç her türlü tüm B sınıfı araçlardan üstündür. Konfor, yalıtım, yol tutuş, güvenlik (ağırlık faktörü) vs vs....

    Yol tutuşta Focus, Astra ve Golf en iyileri olarak gösterilir. Hiçbir standart B sınıfı araç belli disiplinlerde C sınıfı araçtan üstün olamaz.

    Şuanda 0km benzinli araç alacaklara bence gidip Astra almalı....
  • Yalnız Opel böyle yaparak ikinci elini öldürüyor bu araçların... Aynı kasa aracını satmak isteyenler yangınlarda şu anda...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Yalnız Opel böyle yaparak ikinci elini öldürüyor bu araçların... Aynı kasa aracını satmak isteyenler yangınlarda şu anda...

    +1
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Yalnız Opel böyle yaparak ikinci elini öldürüyor bu araçların... Aynı kasa aracını satmak isteyenler yangınlarda şu anda...

    benzinli motora sahip araç sahipleri için geçerli bu dediğiniz olay. cdti araç sahiplerinin fiyatları prim yaptı bile denilebilir
    _____________________________
    2009 Astra h CDTİ
  • Sedan'da 1.3 dizel yok mu ? C sınıfı için çok iyi bir seçenek ama dizel yok
    _____________________________
  • Benim bildiğim Astra'nın classic uretimi dizel için de sürüyor, fakat Euro 4 motor araç artık ithal edilemediğinden getiremiyorlar TR'ye. Ama kontrol etmek lazım, benzinliler Euro 5 mi diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basel2k -- 15 Mayıs 2012; 14:13:22 >
    _____________________________
  • Astra classic III ün üretimi tamamen bitti doğrudur strateji tamamen benzinli modellerin stoğunu eritmek. Ve mantıklıda bir strateji. Opel her zaman için ikinci eli düşünen bir firmadır müşteri memnuniyetini yabana atmaz merak etmeyin 1sene önce sıfır aldığımız 1.3 dizel astra yı + konfor paketini indirimlerle 35000tl ye almıştık şuan 42000tl ye dizel sedanları var. Yani ikinci elde aldığımız paraya bile satabilinecek durumda araç şuan.
    _____________________________
    2002 Alfa Romeo 156 2.0ts Selespeed
    Cuore Sportivo
  • 1.3 dizelleri sattılar sanırım stok tükendi şimdi 1.6 ları eritmeye çalışıyorlar
    az değil 2004 de çıktı bu kasa
    _____________________________
    Opel Vectra 1.9 CDDesign sütçü Edition
    150 ps 320 nm 6 ileri Active Select
  • Şöyle bir göz gezdirdimde şuan için 2011-2012 model temiz düşük km sedan dizelleri ikinci elde 42-45 arası üstelik donanımlarda enjoy ve enjoy plus...

    İkinci eldede değerlendirilebilir dizel arayanlar içinde iyi bir fırsat zaten benzinli sıfırı için laf etmeye gerek yok
    _____________________________
    Karadenizli ve Öfkeli

    Ford Focus TDCİ/11
  • astra sedan + lpg= 40.000 civarı.bence civic ve corollaya çok iyi bir alternatif.
    _____________________________
    ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.