Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (475. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.673
Cevap
66
Favori
1.111.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 473474475476477
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, Astra H aracımın sağ ön hoparlörü bozulmaya başladı bazen kendi kendine düzelip normal ses veriyor ama genelde cızırtılı. Servis teki için 120 lira işçilik dahil fiyat verdi, internette gördüğüm kadarıyla da hazır değiştirmişken tweeterlar ile birlikte premium ile değiştirsek fiyat ne olur dedim, öyle bir hoparlör yok hepsi aynı gözüküyor dedi. Böyle olunca değiştirmeden çıktım. Bütün Astra H'lerin hoparlörleri aynı mı yani bilgisi olan var mı?

    Ayrıca bilgisi olan arkadaşlardan en az orjinalleri kalitesinde ses alabileceğim uygun hoparlör tavsiyesi bekliyorum.
  • Osman Vural O kullanıcısına yanıt
    Turbo lag durumuna geçiyor aracınız.

    Turbo üzerindeki Wastegate valfini kontrol ettirin.

    Birde aracınız değişken zamanlı turbolu olduğu için wastegate elektronik olması lazım. Turbo basınç sensöründe de bir problem olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 7 Eylül 2016; 23:48:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Bende Astra Classic III 1.3 Cdti otomatik ile aranıza katılacağım kısmetse. Aracın 88.000 KM de 90.000 KM bakımı yapılması gerekiyor mu? Eğer gerekiyorsa neler yaptırmalıyım. Bu bakımda nelerin değişmesi gerekir. Bundan önce hep servis bakımlıymış ben de servise mi gitmeliyim? Servis ve Özel tahmini ne kadar tutar?
  • mceren026 M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, 90 binde ağır bir bakım olduğunu sanmıyorum, klasik şeyler değişecektir filtreler yağ vs. 80 bin bakımını Euromaster'da yaptırdım ben 285 liraya, başka bir iş için servisteyken sorduğumda 500 civarı rakamlar olacağını söylediler ama kampanyalı dönemleri oluyormuş, denk getirebilirseniz 300 civarına geliyor yetkili serviste de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emr3_ -- 8 Ekim 2016; 17:20:59 >
  • Bende 2005 model 116bin km de dizel astra buldum ama kararsız kaldım





    kalibrasyon firmaları
  • Arkadaşlar bazen vites geçişlerinde 1 den 2 ye tıkırtılı geçiyor yani yağ gibi geçmiyor. Bazen de 3'e öyle oluyor ama 4'e ve 5'e asla olmuyor. Vites düşürürken de asla olmuyor. Sorun bende mi acaba deviri mi ayarlayamıyorum debriyaja tam kökledikten sonra bir saniye falan beklemeli miyim sizde de böyle mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim aracın digital kliması sadece soğuk hava üflüyordu.servise gittim klape kırılmış dediler komple değişim dediler 3000 TL fiyat verdiler.Bunu ucuza halletmenin yolu yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. 10 gün kadar önce 1.3 2012 model 73 bin km de astra j dizel satın aldım. Adanada şehir içi trafıkte ortalama 7 litre yakit tüketimi görünüyor ve çok fazla geldi bana normal midir? Öncesinde 1.25 fiesta kullanıyordum ortalamam 7-8.5 litre arasında geziyordu benzinli olmasına rağmen. Uzun dönem kullanan arkadaşlar yardimci olabilir mi aldığımız araçta mı sorun var acaba yoksa normali mi bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fabrikaayarlari

    quote:

    Orijinalden alıntı: turquaz60

    quote:

    Mart-2011 tarihinde trafiğe çıkan astra'm var. aracımın garantisi devam etmekte. 5 gün önce aracı çalıştırdım, boş viteste geri geri kaldırımdan indim, yola çıktım. 1. vitese taktım gidecektim ki, aracın stop ettiğini fark ettim. Tüm ışıklar yanıyordu. Aracı ben stop ettirmedim yanlış anlaşılmasın, daha yola çıkmadan durmuş.

    Tekrar çalıştırmak için marşa bastım. araç çalışmıyor, sadece bir tık sesi. yani sizinde anlayacağınız gibi marş basmıyor. bayağı bir denemeden sonra akü-marş-şarj üçlüsünden birinde arıza olduğunu anladım. Çekiciyi çağırdım. Beklerken artık lambalarından yanmadığını, dörtlülerin kafayı yediğini, bagajı açamadığımı da görünce, akünün bittiği kesinleşti.

    Çekici geldi, araç opel servise çekildi. Ertesi gün şarj dinamosunun arızalı olduğunu, bunu aküyüde bitirdiğini ifade ettiler. Araç garantide olduğu için akünün değişeceğini, ancak şarj dinamosunun (alternatör) değişim olup olmayacağını içi açılıp bakıldıktan sonra söyleneceğini ifade ettiler.

    Şimdi araya parantez açıyorum. Bundan 4-5 yıl önce 2000 model civarlarında astra bir abimiz yolda gidiyor. araçta aileside var. izmit-karamürsel civarlarında araba birden kendini kapatıyor, hidrolik kilitliyor, taklalar, darbeler, araç pert oluyor. Kızlarından birisi 6-12 ay gibi bir süre koltuk değnekleriyle dolaşıyor. Allah yüzlerine gülüyor, can kaybı yok. Bu araçta, beynin zart diye kendini kapatacağını düşünmüyorum ve kendi arızamla ilişkilendiriyorum; parantezi kapatıyorum.

    Bizim şarj dinamosunda diyotlar, kömür ve sargı sağlam çıktı. Konjüktör denen parça arızalıymış, Sıcaklardan olabileceğini iddia ediyorlar. Yani; 1) akü arıza yapmıştır ve %50 seviyelerine düşmüştür. 2)bunu gören alternatör aküyü doldurucam diye var gücüyle çalışmıştır. 3)akü bozuk olduğundan bu işlem birşeye yaramamıştır. 4)çalış çalış ısınan şarj dinamosu, yüksek sıcaklıktan dolayı konjüktörü yakmıştır. 5)artık akü bitmiştir, ve şansınıza araç yürümüyorken/hız yapmıyorken araç kendini kapatmıştır. Ben yukarıda anlattığım kaza tecrübemden mütevellit, alternatörün içindeki parça bazında değiştirilmesini değil, yeni bir şarj dinamosu takılmasını talep ettim. Ancak yetkili servis ve general motor buna şiddetle karşı çıkıyor. yani fix pakette 470 tl olan bir parçadan bahsediyorum.

    Ben servise konjüktöre yapacakları masrafla, yeni alternatör arasındaki farkı teklif ettim. kabul etmediler. benim aracıma yeni alternatör takın neyse parası vericem dedim, bunuda kabul etmediler. 470 liralık alternatör 1800 tl'ye fırladı birden. Ayrıca alternatörü parasıyla değiştirirsem, aküyü garantiden değiştirmezlermiş.

    Bu anlattıklarım doğrultusundan birkaç sorum olacak.

    1) Astra şarj dinamosu arızası kronik bir opel arızası mıdır?
    2) Sadece konjüktörü değişen şarj dinamosu, ileride ailemle yolda 100-120 km/saat hız yaparken aynı haltı bir daha yer mi?
    3) Sizce, gerçekten ısınmadan dolayımı arıza yapmıştır. Yoksa fabrikada bobin sarım, diyot, kömür vs. arızası varda konjüktörümü yakmıştır?
    4) Aracımı birazdan garantiden, aküyü yeni takılmış, ancak sadece konjüktörü değiştirilmiş olarak alacağım. Tüketici hakları mahkemesine başvurmalı mıyım?

    Kafanızı şişirdim, teşekkürler.


    ben buna benzer birşey yaşar gibi oldum. ben aracu ocak 2011 de aldım, işim gereği çok kullanmıyordum. aracım 2 hafta çalışmadı. ikinci haftanın sonunda anahtarın kumandasına bastım kapılar açılmıyor, şok oldum. anahtarla açayım dedim. araca girdim ve marşa bastım tık yok. meğer akü
    boşalmış. opel asistanı aradım arıza kaydı aldı ve servis yönlendireceğini söyledi, birkaç saat içerisinde gelir dedi. bende aracın acil lazım olduğunu söyleyince o zaman takviye ile çalıştırmamı istedi. ama servise götürüp mutlaka kontrol ettirmemi istedi. bende takviye ile çalıştırdım. servise götürdüğümde 2 haftada aracın aküsünün boşalmasının normal olduğunu söyledi servis. bana çok anormal geldi. servis görevlisi 1 hafta kullanmayacaksanız kutup başını sökün diyo. böyle bi saçmalık var mı ya. dedim ki hadi ben erkeğim, sökebilirim. kadın kullanıcılar var onlar ne anlar kutup başı sökmekten.. adam cevap veremedi, geveledi durdu. Allah a şükür bundan başka sıkıntım yok ama sizin belirttiğiniz olay benimde başıma gelebilir.

    opel servisleri neden böyledir anlamış değilim. opel gibi koca marka bunu neden önemsemez onu da anlamıyorum.

    Allah sonumuzu hayır etsin..

    Merhabalar,

    Benzer bir durum benimde basima geldi, afyondan ankara ya dogru geliyorum gece saat 2, sivrihisarda araba yolda kaldi, ariza soyle gerceklesti, once abs isigi yandi, sonra airbag isigi yandi, ben ne oluyo demeye kalmadan, direksiyon birden sertlessti, sonra tum isiklar sondu, ben hemen dortluleri yakip az ileride olan benzinlige cektim. Allah tan virajli bir yolda olmadi.

    Arabanin akusu bosalmis, sarj dinamasu kasnagi degisti, serviste 210 liraya yaptirdim. Bugune kadar arabamdan menunum diyodum ama bugunden sonra pek ayni seyi diyemiycem.
    saygilar.

    Kardeşim aynısı dün akşam gebze dilovası virajında gece full yağmurlu bir anda başıma geldi. Birebir aynı şeyi yaşadım. Karanlık birde yağmur olunca yan camı açıp el kol yapıp korna basa basa sağ taraqfa dilovası sapağı girişindeki boşluğa attım kendimi, çekici geldi götürdül ekcan izmit e.. şimdi konuştum alternatör şarj dinamosu komple değişcek masrafı 1100 tl diyorlar.. bakıyorum parça fiyatı 600 tl civarı görünüyor yedekparça sitelerinde.. 1.3 dizel manuel 2010 sedan
    Sizce fiyat normalmi..




  • yakın zamanda servisden bakım için fiyat alan oldumu? bursa neskar dan 1,3 cdti H kasa astra için 600 küsür istediler. çok diye düşünüyorum.
  • Merhaba servisteki 105 A denso 14 v alternatör.Piyasadakiler valeo delphi 90 A 100A 14 V yada 12 V dir.Denso nun bu modelini piyasada bulmak pek mümkün değil.Fiyat farkı bu yüzden oluşuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bitirgic -- 30 Kasım 2016; 18:21:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rahcak R kullanıcısına yanıt
    Ekcan İzmit 490 tl fiyat verdi. %25 indirimli 2010 model araç için..
  • Merhaba.elimde 45.000 para var. Otomatik istiyorum. Daha önce 2004 benzinli otomatik kullandım. Şimdi 4 sene binmelik araba arıyorum. 2011 veya 2012 1.3dizel hafif boyalı 80.000 km civarı alabiliyorum. 2013 1.6 benzinli otomatik kazasız boyasız 30.000 km civarı da alabiliyorum. Sizce be yapmalıyım?
    Dizel otomatik artıları eksileri nedir?
    Teşekkürler
  • mehmetinho M kullanıcısına yanıt
    Aynı durumdayım,
    Ben 1.6 düşük km tüplüden yana kullanacam galiba
    80bindeki dizeli satmaya kalksak 120binde olacak bence pek hayır gelmez
    Kendi adıma konuşayım ben en azından satarken zarar etmiyim diye düşünüyorum
    Düşük km 2012 2013 otomatik ya da manuel
    Güzelde bir tüp montajı 5 sene sıkıntısız kullanım sonra 80 90 binde hızlıca satış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkshine666 -- 26 Aralık 2016; 13:58:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -2013 j kasa sahibiyim , 1.8-2.0 devir arasında motordan vibrasyon geliyor ,bazı yerlerde kronik sıkıntı oldugunu okudum aynı sıkıntıyla karsılasan var mı .. ?
  • darkshine666 D kullanıcısına yanıt
    Hocam bir dizel kullanıcısı olarak 120 bin hiç bir şey diyorum.Çevrenizde mutlaka denk gelirsiniz dizel albea linea taksiye bir bakın km sine 400 500bini deviriyor bu araçlar. Tüp elbette güzel bir çözüm fakat sisteme sonradan bir ekleme yapıyorsunuz eğer kötü bir ustaya sorunlu bir cihaza denk gelirseniz illallah ettirir. Birde her tüplü Astra sahibi mutlaka sübap erimesini tadacaktır. Önermenizi gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
  • orcunturkmen kullanıcısına yanıt
    Kronik değil benim iki tane 1.3 dizel aracım oldu böyle bir sıkıntı duymadım. Çevremde (Astra gruplarından birisinin üyesiyim) çok 1.3 dizel sahibi var onlarda da böyle bir şey duymadım. İyi bir tamirciye uğramanızı tavsiye ederim.
  • arkadaslar bende de 2012 model 1,3 dizel araca sahibim

    benim de aracta yaklasık 1 aydir aracinizi en yakın zamanda servise götürün diye bi uyari cıkıyor

    ekranda her hangibir lambada yanmiyor sebebi ne olabilir acaba?
  • onurforever53 O kullanıcısına yanıt
    Yazı ordaki ekranda mı çıkıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lutfen yardim edin 47bin e 1.3 astra begendim 80binde. %90 oraninda sehir ici kulanicam. Onceki aracim corsa d kasaydi. Ondanda memnundum ama rampalarda cekis dusuodu. Simdi astra daha buyuk ve agir bu motor beni uzebilir diye dusunuyorum 43bin tl ye 44bin km de polo karar verdim dogru mu yaptim bi yardimci olun
  • 
Sayfa: önceki 473474475476477
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.