Şimdi Ara

Assassin's Creed 2™ (ÇIKTI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
5.264
Cevap
2
Favori
342.778
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> FPS/TPS >> Assassin's Creed 2™ (ÇIKTI)
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    anladığım kadarı ile bu oyun 2 den fazla yüklenemiyor ?

    eğer öyle ise almayacağım ciddi ciddi.eğer öyle bir durum yoksa sorun değil alayım hemen :)

    farklı 10 sisteme kurulabiliyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2950 Mesaj
    arkadaşlar ben oyunu daha yeni bitirdim de oyunu bitirmiş ingilizcesi iyi olupda konuyu anlayanlara sorularım var senaryo yu anlayamadım pek :D

    1-Ezio nun amcası ve görevlerini yaptığımız kişilerde mi asassin's miymiş?

    2-Oyunun sonunda noluor uzay a fln görüor biriyle konuşuor konuyu tam anlamadım orada ne konuşuorlar ?

    3-Oyun bittikten sonra bizim mekanı basıorlar da ordan gidioruz sonra geri animus a nasıl girioruz çünkü geri ezio ya dönüor ?

    umarım kızmazsın bunlar merak ettiğim sorular :D cevaplarsanız sevinirim
    |
    |
    _____________________________
    PS4 PSN:FaTaLStoKE Oyunlar:GTAV,Roc.Lea,Destiny,FC4,FİFA16,BF4,DC &&& Xbox 360 GT:RaiTarQ Oyunlar: GEOW 2-3,Halo 4,Titanfall,AlanWake,Forza Horizon 1-2,GTA5,Witcher2,Forza4,PG4,Kinect Adventures
    PS4KardeşlikReferansları:DA Or.(Dante-rdmcnrmk),Drive Cl.(barbar52-cakal41234),Sha.Of.Mor.(Mustafa-gringo01),Witcher3(BoSS_228-Symphatic),Bloodborne(kırkdokuzelli-erengiray1),Unc.Col.(schumacher__-Polwenan),AC Syn.([TAB]ip-Lithium),FİFA(-Mudvayne-_Astronmony),R6(cihan_50-berkay326),GTA(khedira_34-metalgearx24)
    AC Unity(GodLeSs CapTive-pabl0esc0bar),İnf.SS(arkham92-kivancsenvardar-sstropic),TLOU(deadangel1344),Order1886(sonufuk-goxel1989),BatmanAK(Arnold Schwarzenegger-ekene),UntilDawn(Stickand-weros),NFS([TAB]ip-quikbuster),SW(die.Rache-mk5361),BOPS3(merenk-buraoca2),Roc.Lea.(cihan_50),DS3(delioglan77-*Lazrail*),R&C(redow-zepharoth)
  • Yarbay
    3609 Mesaj
    Arkadaşlar ASSASSIN'S CREED 2 KEY isteyenelre elimde satılık keyler var. Hiç kullanılmamış isteğe göre ödemeden hemen sonra anında mail yolu ile verebilirim.

    Banka havalesi veya Garanti Paramatik'lerden kartsız işlem ile yatırmada: 35 TL
    PayPal ile: 25 $
    GittiGidiyor.com ile: 38.5 TL

    ilgilenenler PM ile ulaşabilirler.
    |
    |
    _____________________________
    XBOX[ONE] Live: nucLearTR - PSN[PS4]: nucLearTR
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear

    Arkadaşlar ASSASSIN'S CREED 2 KEY isteyenelre elimde satılık keyler var. Hiç kullanılmamış isteğe göre ödemeden hemen sonra anında mail yolu ile verebilirim.

    Banka havalesi veya Garanti Paramatik'lerden kartsız işlem ile yatırmada: 35 TL
    PayPal ile: 25 $
    GittiGidiyor.com ile: 38.5 TL

    ilgilenenler PM ile ulaşabilirler.


    hiç kullanılmamış da senin sonradan aynı keyleri başkasına satmyacağın ne malum? yüksek güven ister böyle alışverişler..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5659 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: for153

    arkadaşlar ben oyunu daha yeni bitirdim de oyunu bitirmiş ingilizcesi iyi olupda konuyu anlayanlara sorularım var senaryo yu anlayamadım pek :D

    1-Ezio nun amcası ve görevlerini yaptığımız kişilerde mi asassin's miymiş?

    2-Oyunun sonunda noluor uzay a fln görüor biriyle konuşuor konuyu tam anlamadım orada ne konuşuorlar ?

    3-Oyun bittikten sonra bizim mekanı basıorlar da ordan gidioruz sonra geri animus a nasıl girioruz çünkü geri ezio ya dönüor ?

    umarım kızmazsın bunlar merak ettiğim sorular :D cevaplarsanız sevinirim

    Buyur for153



    1- Evet

    2- Bende çok dikkatli dinleyemedim orayıda Ezio'nun merak ettiği o elmadan bahsediyor ve peygamber olduğunu söylüyor Ezio'a sonra Desmond diyor yani asıl peygamberin Ezio değil Desmond olduğunu (ya peygamber yada gerekli şeyleri yapması gerektiğini söylüyor) yani yüzyıllar sonra Desmond'un animus ile o anı yaşadığını biliyor konuşan Minerva

    3- Giderken kadın arabada kuruyor o animus'u ''tamam ayarladım hadi gir'' diyor, oradan tekrar bağlanıyoruz.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gokata


    quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear

    Arkadaşlar ASSASSIN'S CREED 2 KEY isteyenelre elimde satılık keyler var. Hiç kullanılmamış isteğe göre ödemeden hemen sonra anında mail yolu ile verebilirim.

    Banka havalesi veya Garanti Paramatik'lerden kartsız işlem ile yatırmada: 35 TL
    PayPal ile: 25 $
    GittiGidiyor.com ile: 38.5 TL

    ilgilenenler PM ile ulaşabilirler.


    hiç kullanılmamış da senin sonradan aynı keyleri başkasına satmyacağın ne malum? yüksek güven ister böyle alışverişler..



    Arkadaşım bir tek ben yapmıyorum ki bu işi. Bir sürü key satan var. Aynı keyler Gittigidiyor'da 50 liraya satıyorlar. Ben size yardımcı olmak için yazdım. Ayrıca aynı keyi başkasına satma gibi bi lüks yok. Çünkü Keyi ubisoft laucher'e kayıt ettimi bi daha başkası kullanamıyor. Haa güvenmem ben almam diyorsun herkesin kendi bileceği iş o zaman 80TL ye kutuluda alabilirsiniz.
    Burdan kendime ve 4 arkadaşa daha key aldım hiç bir şekilde sorun çıkmadı ve kullanıyorlar şuan.
    |
    |
    _____________________________
    XBOX[ONE] Live: nucLearTR - PSN[PS4]: nucLearTR




  • Yarbay
    2728 Mesaj
    Oyun tek kelimeyle muhteşem olmuş,AC 85 lik bir oyunduysa bu en az 95 lik ,ubi
    bugün yine launcheri güncellledi yani korsanada geçiş yok.

    |
    |
  • Teğmen
    231 Mesaj
    Oyunu alır almaz ilk yapmak istediğim şey şu gondola atlayıp venedik sokaklarında gezmek. Bir de uçma olayını çok ama çok merak ediyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Russell Crowe
  • Yüzbaşı
    687 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan*

    Oyunu alır almaz ilk yapmak istediğim şey şu gondola atlayıp venedik sokaklarında gezmek. Bir de uçma olayını çok ama çok merak ediyorum.

    azcık sabret çıkar yakında kopyası.ben oyunların türkiyedeki fiyatları nedeniyle orj. karşıyım bide bu oyunu alıyosun 1 mgbt interne oynamaya çalışsan sürekli bi kopuntu aksama ubisoft her oyuna böle bir uygulama yapıcaksa bence her oyunun korsanı çıksın.nasıl verelim biz bi oyunu 60-80-90-100 tl türkiyede bu fiyatı belirli bi r kitle verebilir diğerleride korsan alıcak mecbur tamm almasın korsan kötü bi şey diyosanız ayda 1 veya 2 ayda 1 oyun alıp öle idare edicek bu seferde oyun satılmaz yoksa ben korsanı dsteklemiyorum yıllarca çalışıp emek veriyolar sonrada biri gelip kırıyo.tam bir emek hırsızlığı ama napalım mecbur.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    687 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokata


    quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear

    Arkadaşlar ASSASSIN'S CREED 2 KEY isteyenelre elimde satılık keyler var. Hiç kullanılmamış isteğe göre ödemeden hemen sonra anında mail yolu ile verebilirim.

    Banka havalesi veya Garanti Paramatik'lerden kartsız işlem ile yatırmada: 35 TL
    PayPal ile: 25 $
    GittiGidiyor.com ile: 38.5 TL

    ilgilenenler PM ile ulaşabilirler.


    hiç kullanılmamış da senin sonradan aynı keyleri başkasına satmyacağın ne malum? yüksek güven ister böyle alışverişler..



    Arkadaşım bir tek ben yapmıyorum ki bu işi. Bir sürü key satan var. Aynı keyler Gittigidiyor'da 50 liraya satıyorlar. Ben size yardımcı olmak için yazdım. Ayrıca aynı keyi başkasına satma gibi bi lüks yok. Çünkü Keyi ubisoft laucher'e kayıt ettimi bi daha başkası kullanamıyor. Haa güvenmem ben almam diyorsun herkesin kendi bileceği iş o zaman 80TL ye kutuluda alabilirsiniz.
    Burdan kendime ve 4 arkadaşa daha key aldım hiç bir şekilde sorun çıkmadı ve kullanıyorlar şuan.

    arkadaş demiş bana sattığın keyi başkasına satarsan diye buna cvp verdin peki sen o keyleri nerden buluyosunda satıyosun neden bide 15-20 tl lik bir fiyat azlığıyla satıyosun ?
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    302 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: POLATAGA

    Oyun tek kelimeyle muhteşem olmuş,AC 85 lik bir oyunduysa bu en az 95 lik ,ubi
    bugün yine launcheri güncellledi yani korsanada geçiş yok.




    Bunu öyle bir kıracaklar ki göreceksiniz para mara vermem.
    |
    |
    _____________________________
    ÖN TARAF TAARRUZ LEFEVER NİŞANI

  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yamitarukannochi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan*

    Oyunu alır almaz ilk yapmak istediğim şey şu gondola atlayıp venedik sokaklarında gezmek. Bir de uçma olayını çok ama çok merak ediyorum.

    azcık sabret çıkar yakında kopyası.ben oyunların türkiyedeki fiyatları nedeniyle orj. karşıyım bide bu oyunu alıyosun 1 mgbt interne oynamaya çalışsan sürekli bi kopuntu aksama ubisoft her oyuna böle bir uygulama yapıcaksa bence her oyunun korsanı çıksın.nasıl verelim biz bi oyunu 60-80-90-100 tl türkiyede bu fiyatı belirli bi r kitle verebilir diğerleride korsan alıcak mecbur tamm almasın korsan kötü bi şey diyosanız ayda 1 veya 2 ayda 1 oyun alıp öle idare edicek bu seferde oyun satılmaz yoksa ben korsanı dsteklemiyorum yıllarca çalışıp emek veriyolar sonrada biri gelip kırıyo.tam bir emek hırsızlığı ama napalım mecbur.

    1 megabit internet daha az kopuyor benim bildiğim.
    8mbit var bende,iki de bir internet gidiyor ama oyundayken de birkaç kez gitti oyundan atmadı...
    DRM,save sisteminde en ufak bir problem yok yani...

    @nuclear

    Ubisoft launchera kayıtlıysa bir daha başkası kullanamıyor demişsin biz arkadaşımla oynuyoruz ikimizin de kayıtlı??Sadece ben oyundayken o girince beni atıp onu oyuna alıyor o oyundayken ben girince o oyundan düşüyor
    |
    |
    _____________________________
    [TWS]Sub-Zero




  • Yarbay
    2728 Mesaj
    1 mb filan gerek yok 256 kb bile yeter önemli olan bağlantın stabil olması
    |
    |
  • Yarbay
    5659 Mesaj
    Sistem ihtiyaçlarında 1 mbit net hızı gerekir diyordu.Bu arada 256 kaldımı hala
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2950 Mesaj
    arkadaşlar bana ac2 nin sonunu anlatıcak var mı yav anlamadım orayı biriyle konuşuoz bize uzayı fln gösterior noluor orda ne konuşuorlar bir sölerseniz güzel olr :D ve arkadaşım o verdiğin cevapler için saol
    |
    |
    _____________________________
    PS4 PSN:FaTaLStoKE Oyunlar:GTAV,Roc.Lea,Destiny,FC4,FİFA16,BF4,DC &&& Xbox 360 GT:RaiTarQ Oyunlar: GEOW 2-3,Halo 4,Titanfall,AlanWake,Forza Horizon 1-2,GTA5,Witcher2,Forza4,PG4,Kinect Adventures
    PS4KardeşlikReferansları:DA Or.(Dante-rdmcnrmk),Drive Cl.(barbar52-cakal41234),Sha.Of.Mor.(Mustafa-gringo01),Witcher3(BoSS_228-Symphatic),Bloodborne(kırkdokuzelli-erengiray1),Unc.Col.(schumacher__-Polwenan),AC Syn.([TAB]ip-Lithium),FİFA(-Mudvayne-_Astronmony),R6(cihan_50-berkay326),GTA(khedira_34-metalgearx24)
    AC Unity(GodLeSs CapTive-pabl0esc0bar),İnf.SS(arkham92-kivancsenvardar-sstropic),TLOU(deadangel1344),Order1886(sonufuk-goxel1989),BatmanAK(Arnold Schwarzenegger-ekene),UntilDawn(Stickand-weros),NFS([TAB]ip-quikbuster),SW(die.Rache-mk5361),BOPS3(merenk-buraoca2),Roc.Lea.(cihan_50),DS3(delioglan77-*Lazrail*),R&C(redow-zepharoth)
  • Yüzbaşı
    382 Mesaj
    Yeni birşey öğredim , AVATAR Filmindeki makine'ye girip , Mavi dev olması , Assassin's Creed'den çalıntıymış :D , aynı eskiye dönme gibi...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    683 Mesaj
    oyunu az önce bitirdim ve satmaya kara verdim. ilgilenenler pm yada mail atsınlar.... 60 TL
    |
    |
    _____________________________
    PSN:btrlpksrgl

    | Rinbow Six Seiege | ( mustafaya inat duzeltmiyorum)
  • Yarbay
    5659 Mesaj
    Şimdi o sahneyi tekrar izledim biraz daha anladım ama anlatmam biraz zor.Tam anlamıyla çevirmeye çalışsamda İngilizcem yetersiz kalıyor
    Kısaca özetlersek:

    Ezio'ya değil Desmond'a sen peygambersin diyip yapması gerekenleri açıklıyor.Diğer tapınakları bulup
    Dünya'yı kurtarmalısın diyor.Yukarda da dediğim gibi Desmond'un yüzyıllar sonra Animus ile bu anı izleyeceğini bilip ona eğitildin şimdi
    yapman gerekenler var diyor.Bunlarıda 3. oyunda yapacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Masta Zek-Qon -- 17 Mart 2010; 22:30:24 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    off oyun değil sanat eseri resmen. oyunu konsolda vs oynamamış olanlar kesinlikle alsın oynasın. 80 liranın hakkını fazlası ile veriyor. venedik i görünce oha dedim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2965 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: amdusias

    oyunu az önce bitirdim ve satmaya kara verdim. ilgilenenler pm yada mail atsınlar.... 60 TL

    wow %25 indirimli fiyat
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Mobilya Takımları
SEO
son dakika
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.