Şimdi Ara

'ASLA ALMAM' Dediğiniz araba hangisi ? (90. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.286
Cevap
11
Favori
121.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Büyük konuşmak istemem ama zaten bmw,mercedes,audi alamam.
    Onun haricinde almam dediklerimden çok alırım dediklerimi sayayım: Ford,honda,mazda,mitsubishi,opel,seat,skoda,vw,toyota,volvo.
  • MAYBACH MAYBACH MAYBACH MAYBACH MAYBACH MAYBACH MAYBACH MAYBACH MAYBACH

    PARÇASI COK PAHALI:d
  • Fiat, fransız araçları hiç düşünmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bir araba üretilmedi
  • Fransız ve Kore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cin araclari tata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysfcan

    beyler fransız arabalarını neden bu kadar kötülüyorsunuz.

    Güvensiz ve teneke olduğu düşüncesi. Benim tahminim bu.
    Oysa ki Fransız araçları her alanda sağlamdır.
    Belki bir Pegueot beni de düşündürür ama Renault ve Citroen sanıldığı kadar da kötü değil. Tamam Toros ve R9 ülkemizde iyi bir iz bırakmadı belki ama, aynı yılların arabası olan Tofaş'a bakınca, R9'dan çokta iyi olmadığını görüyoruz. Hatta her kazada aynı yerden ikiye bölünmesi gibi kronik bir durumu da var.
    Ama size o gün Renault'un Türkiye'ye pekte önem vermediği gerçeğini göstermem gerekiyor. Bir yerde okuduğum bir bilgiye göre, Arjantin'deki Renault 12'lerde klima, yalıtım gibi bazı konfor ögeleri varken, bizdeki yerli üretimlerde 4 teker bir direksiyon mantığı işlenmiş. Ancak bu sadece Renault markasına yafta edilemez. Çünkü bütün yerli üretimlerimiz kalitesizdi maalesef. 2520 Ford Cargo'ları, bir de 2422 Cargo'ları bir araştırın isterseniz. Ya da Peugeot J9 ya da başka bir araba. O dönemde üretilip sağlam olan var mı acaba?
    Ama bakın Fransızlar güvenlik konusunda zayıf bir millet olsaydı, saatte 300-350 KM hız ile TGV (Train Grande Vitesse, Yüksek Hızlı Tren) işletip yalnızca 3 kazaya karışmazlardı. Üstelik bu üç kazanın ikisinde TGV'nin suçu yok.

    Bkz.
    quote:

    TGV hizmete girdiği 1980 yılından bu yana yüksek hızda seyir halindeyken herhangi bir kaza yapmadı. Ancak 270 km/h (168 mph) hız ve üstünde üç raydan çıkma olayı kayıtlara geçmiştir. Ama bu raydan çıkma olaylarının hiç birinde devrilme söz konusu olmamıştır.
    14 Aralık 1992:TGV 920, Annecy-Paris paris seferinde 270 km/h (168 mph) hız ile raydan çıkma olayında kimse yaralanmadı
    21 Aralık 1993:TGV 7150, Valenciennes-Paris seferinde 300 km/h (186 mph) hız ile seyir halindeyken yağmurun 1.Dünya Savaşından kalma bir çukurda çöküntüye sebep olmasıyla raydan çıktı.
    5 Haziran 2000:Eurostar 9073, Paris-London seferinde 250 km/h (155 mph) hızla seyir halindeyken raylardaki bağlantı hatası sebebiyle raydan çıktı.

    Kaynak:http://tr.wikipedia.org/wiki/TGV

    Bunca senede yalnızca 3 önemsiz kaza yapıyorsa, bu kazalarda da ölü çıkmıyorsa, bu Fransızların güvenliği önemsediği anlamına gelir.
    Peki, sizce ilk olarak çarpışma testlerini kimler yaptı?
    Yine Fransızlar. Üstelik otomobilin inşasından çok daha önce, trenler üzerinde test ettiler. Bunu da National Geographic'in bir belgeselinde izlemiştim.

    Peki, Renault'ların beğenmediğiniz kaportası napıyor? Kaza anında o kaput belirli bir yerden kıvrılıyor. Dışarıdan bakınca "Ulan amma kalitesizmiş be, hemen yamuşmuş" diyorsunuz. Peki ya yamulmasaydı da, jilet gibi içeri girseydi ne olacaktı?
    Ekmek / Köfte ya da Fiyat / Performans oranında bence gerek araba konusunda, gerek güvenlik konusunda gayet yeterli bir otomobil bence. Ha Clio gibi, alt sınıf giriş seviyesi, ya da daha çok şirketler düşünülerek tasarlanmış arabaları gösterip "Renault dandik" demekte komik geliyor. Ona bakarsanız C180'de Mercedes kalitesini yansıtmıyor? Ya da Polo ile Passat arasındaki kalite farkına bir bakın? Hal bu ki aynı marka ama marka her şey demek değildir.

    İstisna markalar hariç -ki o markalar da Premium dediğimiz markalar- marka içindeki araç kalitesi paraya göre değişir.
    Atıyorum Renault Clio'da bir Renault'tur, Renault Latitude'da bir Renault'tur.
    Ha aynı şey Mercedes'in içinde de var belki ama, yani bir C180 ile CLS 63 bir tutulamaz ama, C180 in tek başına bir çok markanın bir üst segment otomobili ile karşılaştırılabilir.

    Ama onun haricinde piyasa arabaları içerisinde en iyilerden birisi Renault'tur.

    Çünkü;
    Kendi aracını her alanda üretebilen ender markalardan birisidir
    (Otobüs, Kamyon, Otomobil türünde, Renault Agora, Renault - Saviem S53 gibi otobüsler, Renault Magnum, Kerax, Premium türü kamyonlar ve bir çok otomobili vardır)
    Otomobilleri çeşitli motor sporlarında boy gösterir
    (Formula 1, Ralli ve hatta Dakar)
    Küçüklü büyüklü bir kaç markaya motor verir
    (Nissan, Mercedes, Dacia)
    Elektrikli otomobil üretir
    (Renault Fluence Z.E.)

    Ve daha bir çok şeyi yapan kocaman bir markadır ama bizim halkımızın "plastik" arabasıdır.

    Neden bilmiyorum Renault bu kadar yeriliyor, tamam ben de Renault fanboyu değilim ama, bence "Underrated" kavramı Renault için uygun.




  • Normalde araba parasına göre alınır ama aldığı parayı haketmeyen'den giriş yaparsak ben ford,chevrolet ve fransız arabalarını sevmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Amerikan arabalarına acaip gıcık oluyorum. Verimsiz hantal kaba saba zerafetten nasibini almamış çevre düşmanı arabalar.
    Laguna III hariç Renaultun tasarımlarını seviyorum.
    VW Golf ve Passat güzel ama melez çocuklarını hayatta almam.

    Aynen yaa bende nefret ediyorum onların öyle yüksek hacimli motor kullanmalarından.Biz 1.2 cc motorlara düştük benzin boğazımızı sıkıyor, onlar zorba weletler gibi ortalıkta cirit atıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merfarukkk -- 29 Temmuz 2013; 8:50:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysfcan

    beyler fransız arabalarını neden bu kadar kötülüyorsunuz.

    Güvensiz ve teneke olduğu düşüncesi. Benim tahminim bu.
    Oysa ki Fransız araçları her alanda sağlamdır.
    Belki bir Pegueot beni de düşündürür ama Renault ve Citroen sanıldığı kadar da kötü değil. Tamam Toros ve R9 ülkemizde iyi bir iz bırakmadı belki ama, aynı yılların arabası olan Tofaş'a bakınca, R9'dan çokta iyi olmadığını görüyoruz. Hatta her kazada aynı yerden ikiye bölünmesi gibi kronik bir durumu da var.
    Ama size o gün Renault'un Türkiye'ye pekte önem vermediği gerçeğini göstermem gerekiyor. Bir yerde okuduğum bir bilgiye göre, Arjantin'deki Renault 12'lerde klima, yalıtım gibi bazı konfor ögeleri varken, bizdeki yerli üretimlerde 4 teker bir direksiyon mantığı işlenmiş. Ancak bu sadece Renault markasına yafta edilemez. Çünkü bütün yerli üretimlerimiz kalitesizdi maalesef. 2520 Ford Cargo'ları, bir de 2422 Cargo'ları bir araştırın isterseniz. Ya da Peugeot J9 ya da başka bir araba. O dönemde üretilip sağlam olan var mı acaba?
    Ama bakın Fransızlar güvenlik konusunda zayıf bir millet olsaydı, saatte 300-350 KM hız ile TGV (Train Grande Vitesse, Yüksek Hızlı Tren) işletip yalnızca 3 kazaya karışmazlardı. Üstelik bu üç kazanın ikisinde TGV'nin suçu yok.

    Bkz.
    quote:

    TGV hizmete girdiği 1980 yılından bu yana yüksek hızda seyir halindeyken herhangi bir kaza yapmadı. Ancak 270 km/h (168 mph) hız ve üstünde üç raydan çıkma olayı kayıtlara geçmiştir. Ama bu raydan çıkma olaylarının hiç birinde devrilme söz konusu olmamıştır.
    14 Aralık 1992:TGV 920, Annecy-Paris paris seferinde 270 km/h (168 mph) hız ile raydan çıkma olayında kimse yaralanmadı
    21 Aralık 1993:TGV 7150, Valenciennes-Paris seferinde 300 km/h (186 mph) hız ile seyir halindeyken yağmurun 1.Dünya Savaşından kalma bir çukurda çöküntüye sebep olmasıyla raydan çıktı.
    5 Haziran 2000:Eurostar 9073, Paris-London seferinde 250 km/h (155 mph) hızla seyir halindeyken raylardaki bağlantı hatası sebebiyle raydan çıktı.

    Kaynak:http://tr.wikipedia.org/wiki/TGV

    Bunca senede yalnızca 3 önemsiz kaza yapıyorsa, bu kazalarda da ölü çıkmıyorsa, bu Fransızların güvenliği önemsediği anlamına gelir.
    Peki, sizce ilk olarak çarpışma testlerini kimler yaptı?
    Yine Fransızlar. Üstelik otomobilin inşasından çok daha önce, trenler üzerinde test ettiler. Bunu da National Geographic'in bir belgeselinde izlemiştim.

    Peki, Renault'ların beğenmediğiniz kaportası napıyor? Kaza anında o kaput belirli bir yerden kıvrılıyor. Dışarıdan bakınca "Ulan amma kalitesizmiş be, hemen yamuşmuş" diyorsunuz. Peki ya yamulmasaydı da, jilet gibi içeri girseydi ne olacaktı?
    Ekmek / Köfte ya da Fiyat / Performans oranında bence gerek araba konusunda, gerek güvenlik konusunda gayet yeterli bir otomobil bence. Ha Clio gibi, alt sınıf giriş seviyesi, ya da daha çok şirketler düşünülerek tasarlanmış arabaları gösterip "Renault dandik" demekte komik geliyor. Ona bakarsanız C180'de Mercedes kalitesini yansıtmıyor? Ya da Polo ile Passat arasındaki kalite farkına bir bakın? Hal bu ki aynı marka ama marka her şey demek değildir.

    İstisna markalar hariç -ki o markalar da Premium dediğimiz markalar- marka içindeki araç kalitesi paraya göre değişir.
    Atıyorum Renault Clio'da bir Renault'tur, Renault Latitude'da bir Renault'tur.
    Ha aynı şey Mercedes'in içinde de var belki ama, yani bir C180 ile CLS 63 bir tutulamaz ama, C180 in tek başına bir çok markanın bir üst segment otomobili ile karşılaştırılabilir.

    Ama onun haricinde piyasa arabaları içerisinde en iyilerden birisi Renault'tur.

    Çünkü;
    Kendi aracını her alanda üretebilen ender markalardan birisidir
    (Otobüs, Kamyon, Otomobil türünde, Renault Agora, Renault - Saviem S53 gibi otobüsler, Renault Magnum, Kerax, Premium türü kamyonlar ve bir çok otomobili vardır)
    Otomobilleri çeşitli motor sporlarında boy gösterir
    (Formula 1, Ralli ve hatta Dakar)
    Küçüklü büyüklü bir kaç markaya motor verir
    (Nissan, Mercedes, Dacia)
    Elektrikli otomobil üretir
    (Renault Fluence Z.E.)

    Ve daha bir çok şeyi yapan kocaman bir markadır ama bizim halkımızın "plastik" arabasıdır.

    Neden bilmiyorum Renault bu kadar yeriliyor, tamam ben de Renault fanboyu değilim ama, bence "Underrated" kavramı Renault için uygun.



    Vallah iyi sabır varmış sizde takdir ettim ) millete o kadar bilgi vermene rağmen adamın ön yargısını yenemedin ))
    boşuna dememiş "Önyargıları yok etmek, atom çekirdeğini parçalamaktan daha zordur."

    bana gelince ... asla almam diyebileceğim araba aslında yok )) büyük konuşmamak lazım bugün mercedes yarın tata'ya binebiliriz ..

    fransaların teknolojisini hafife almamada fayda var )
    bugün uçak üretimi deyince akla ilk gelen ülkeler arasında fransa var )
    zamanında bile İngiltere ile dünyanın en hızlı yolcu uçağını bile ürettiler ..Concorde
    fransa'yı öyle hafife almayın derim




  • Bu Hyundai almam diyenler İ30' u hiç incelediler mi acaba ?Hiç bindiniz mi kullandıız mı test ettiniz mi?Bu arabanın golften eksiği yok fazlası var.Yani forum ya ağzı olan konuşuyor işte...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatrros

    Bu Hyundai almam diyenler İ30' u hiç incelediler mi acaba ?Hiç bindiniz mi kullandıız mı test ettiniz mi?Bu arabanın golften eksiği yok fazlası var.Yani forum ya ağzı olan konuşuyor işte...

    Ön yargılarınızı yıkın teneke olsun benim olsun üretim amacına uygun hizmet etsin yeter.
  • Geçen doğuşun servisine gittim. Sarı bir lamborghini vardı. Önden kaza yapmış, toplamaya çalışıyorlardı. İçini dışını iyice inceledim. O kadar param olsa almazdım galiba diye düşündüm. O arabaya verilen o kadar paraya acıdım resmen.
  • büyük konuşmayım ama fiat almam
  • Tofaş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • reno fluence ne o gemi gibi he bide şamil o ne rezillik ya


  • Sevmediğim bir araba daha....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin2030

    marka fanatikliğim yok ama hatcback araç almam herhalde birde çok katı olmamak lazım diye düşünüyorum 407 yi almadan önce bu forumdan da etkilenerek megan almam diyordum hatta eşimle çarşıda gezerken megan full+full gördük eşim ne güzel araba değilmi dedi sunroof bile var dedi bende bırak şu teneke parçasını dedim inanmazsınız ama ertesi günü o meganını satılık olduğunu öğrendim ve pazarlığını bitirdim sonra adam caydı nasip değilmiş 407 aldım şu anda iyiki 407 almışım diyorum ama asla almam dediğim arabayı da neredeyse alacaktım tabii böyle düşünmemde forumun çok etkisi var sanki hepimiz birbirimizden etkileniyormuşuz gibi geliyor bud bazen düşüncelerimizin değişmesine sebep oluyor

    Dh de belkide ne cok okudun megane yi falan takip ettin sende kötüdür yaw he aynen iyi deyildir dedin uydun birilerine :) ama yenge helal olsun bi lafiyla :)))
    Nerdeyse oluormus isin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bnde size uyayim ben de yazim illaki sevenleri coktur ama bn tip olarak reno nun megane 2 haric yeni cikan captur haric hic bi arabasini tip olarak begenmiyorum tm yeni cikardiklari arabalar daha olumlu guzel ama o kocoman logolari ne öyle her aracda :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Juhziz-

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysfcan

    beyler fransız arabalarını neden bu kadar kötülüyorsunuz.

    Güvensiz ve teneke olduğu düşüncesi. Benim tahminim bu.
    Oysa ki Fransız araçları her alanda sağlamdır.
    Belki bir Pegueot beni de düşündürür ama Renault ve Citroen sanıldığı kadar da kötü değil. Tamam Toros ve R9 ülkemizde iyi bir iz bırakmadı belki ama, aynı yılların arabası olan Tofaş'a bakınca, R9'dan çokta iyi olmadığını görüyoruz. Hatta her kazada aynı yerden ikiye bölünmesi gibi kronik bir durumu da var.
    Ama size o gün Renault'un Türkiye'ye pekte önem vermediği gerçeğini göstermem gerekiyor. Bir yerde okuduğum bir bilgiye göre, Arjantin'deki Renault 12'lerde klima, yalıtım gibi bazı konfor ögeleri varken, bizdeki yerli üretimlerde 4 teker bir direksiyon mantığı işlenmiş. Ancak bu sadece Renault markasına yafta edilemez. Çünkü bütün yerli üretimlerimiz kalitesizdi maalesef. 2520 Ford Cargo'ları, bir de 2422 Cargo'ları bir araştırın isterseniz. Ya da Peugeot J9 ya da başka bir araba. O dönemde üretilip sağlam olan var mı acaba?
    Ama bakın Fransızlar güvenlik konusunda zayıf bir millet olsaydı, saatte 300-350 KM hız ile TGV (Train Grande Vitesse, Yüksek Hızlı Tren) işletip yalnızca 3 kazaya karışmazlardı. Üstelik bu üç kazanın ikisinde TGV'nin suçu yok.

    Bkz.
    quote:

    TGV hizmete girdiği 1980 yılından bu yana yüksek hızda seyir halindeyken herhangi bir kaza yapmadı. Ancak 270 km/h (168 mph) hız ve üstünde üç raydan çıkma olayı kayıtlara geçmiştir. Ama bu raydan çıkma olaylarının hiç birinde devrilme söz konusu olmamıştır.
    14 Aralık 1992:TGV 920, Annecy-Paris paris seferinde 270 km/h (168 mph) hız ile raydan çıkma olayında kimse yaralanmadı
    21 Aralık 1993:TGV 7150, Valenciennes-Paris seferinde 300 km/h (186 mph) hız ile seyir halindeyken yağmurun 1.Dünya Savaşından kalma bir çukurda çöküntüye sebep olmasıyla raydan çıktı.
    5 Haziran 2000:Eurostar 9073, Paris-London seferinde 250 km/h (155 mph) hızla seyir halindeyken raylardaki bağlantı hatası sebebiyle raydan çıktı.

    Kaynak:http://tr.wikipedia.org/wiki/TGV

    Bunca senede yalnızca 3 önemsiz kaza yapıyorsa, bu kazalarda da ölü çıkmıyorsa, bu Fransızların güvenliği önemsediği anlamına gelir.
    Peki, sizce ilk olarak çarpışma testlerini kimler yaptı?
    Yine Fransızlar. Üstelik otomobilin inşasından çok daha önce, trenler üzerinde test ettiler. Bunu da National Geographic'in bir belgeselinde izlemiştim.

    Peki, Renault'ların beğenmediğiniz kaportası napıyor? Kaza anında o kaput belirli bir yerden kıvrılıyor. Dışarıdan bakınca "Ulan amma kalitesizmiş be, hemen yamuşmuş" diyorsunuz. Peki ya yamulmasaydı da, jilet gibi içeri girseydi ne olacaktı?
    Ekmek / Köfte ya da Fiyat / Performans oranında bence gerek araba konusunda, gerek güvenlik konusunda gayet yeterli bir otomobil bence. Ha Clio gibi, alt sınıf giriş seviyesi, ya da daha çok şirketler düşünülerek tasarlanmış arabaları gösterip "Renault dandik" demekte komik geliyor. Ona bakarsanız C180'de Mercedes kalitesini yansıtmıyor? Ya da Polo ile Passat arasındaki kalite farkına bir bakın? Hal bu ki aynı marka ama marka her şey demek değildir.

    İstisna markalar hariç -ki o markalar da Premium dediğimiz markalar- marka içindeki araç kalitesi paraya göre değişir.
    Atıyorum Renault Clio'da bir Renault'tur, Renault Latitude'da bir Renault'tur.
    Ha aynı şey Mercedes'in içinde de var belki ama, yani bir C180 ile CLS 63 bir tutulamaz ama, C180 in tek başına bir çok markanın bir üst segment otomobili ile karşılaştırılabilir.

    Ama onun haricinde piyasa arabaları içerisinde en iyilerden birisi Renault'tur.

    Çünkü;
    Kendi aracını her alanda üretebilen ender markalardan birisidir
    (Otobüs, Kamyon, Otomobil türünde, Renault Agora, Renault - Saviem S53 gibi otobüsler, Renault Magnum, Kerax, Premium türü kamyonlar ve bir çok otomobili vardır)
    Otomobilleri çeşitli motor sporlarında boy gösterir
    (Formula 1, Ralli ve hatta Dakar)
    Küçüklü büyüklü bir kaç markaya motor verir
    (Nissan, Mercedes, Dacia)
    Elektrikli otomobil üretir
    (Renault Fluence Z.E.)

    Ve daha bir çok şeyi yapan kocaman bir markadır ama bizim halkımızın "plastik" arabasıdır.

    Neden bilmiyorum Renault bu kadar yeriliyor, tamam ben de Renault fanboyu değilim ama, bence "Underrated" kavramı Renault için uygun.



    Vallah iyi sabır varmış sizde takdir ettim ) millete o kadar bilgi vermene rağmen adamın ön yargısını yenemedin ))
    boşuna dememiş "Önyargıları yok etmek, atom çekirdeğini parçalamaktan daha zordur."

    bana gelince ... asla almam diyebileceğim araba aslında yok )) büyük konuşmamak lazım bugün mercedes yarın tata'ya binebiliriz ..

    fransaların teknolojisini hafife almamada fayda var )
    bugün uçak üretimi deyince akla ilk gelen ülkeler arasında fransa var )
    zamanında bile İngiltere ile dünyanın en hızlı yolcu uçağını bile ürettiler ..Concorde
    fransa'yı öyle hafife almayın derim

    Dünyanın en hızlı yolcu uçağı concorde değil rus tupolev fırmasının urettıgı tu-144'tür.




  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.