Şimdi Ara

Askerlik Yeri Belli Olduktan Sonra Değişir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
12.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Tuzla piyade okulu, yedek subay sevk tarihim 12 şubat

    ben şimdi tecil ettirsem tecili bozunca gideceğim yer baştan mı belli oluyor? kesin bilgisi olan var mı?


    not: askerlik şubesi aradım ordaki memurlar hiçbir şey bilmiyor, neden oradalar onu da ben bilmiyorum.



    _____________________________
    the schizophreniac || Hırsım Dışında Her Şeye Karşı Koyabilirim
  • Hayir degismez siniflandirilmissin yukumlusin tecil bitince ilk celble gidiosn/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavlus

    Hayir degismez siniflandirilmissin yukumlusin tecil bitince ilk celble gidiosn/

    Ben okurken okul tecil etmeyi unutmuş askerlik yerim belli olmuştu ama uzun dönem olarak belge götürüp tecil etmiştim , 4 yıllık bitirdim tecilim mayısta bitiyor aynı yeremi gidicem kısa dönem olarak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj


    quote:

    Orijinalden alıntı: pavlus

    Hayir degismez siniflandirilmissin yukumlusin tecil bitince ilk celble gidiosn/

    Ben okurken okul tecil etmeyi unutmuş askerlik yerim belli olmuştu ama uzun dönem olarak belge götürüp tecil etmiştim , 4 yıllık bitirdim tecilim mayısta bitiyor aynı yeremi gidicem kısa dönem olarak?

    Hayır hocam. Aynı durum benim başıma gelmişti oüniversite bildirmeyi unutmuş er olarak Manisa merkeze çıkmış benim askerlik. Daha sonra mezun olunca öğrendim bunu. Statün üz değiştiği için tekrar sınıflandırmaya girersiniz ve yeni bir yer tayin edilir. Aynı yere düşme ihtimaliniz de var tabi ama milyonlarda bir ihtimal heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj


    quote:

    Orijinalden alıntı: pavlus

    Hayir degismez siniflandirilmissin yukumlusin tecil bitince ilk celble gidiosn/

    Ben okurken okul tecil etmeyi unutmuş askerlik yerim belli olmuştu ama uzun dönem olarak belge götürüp tecil etmiştim , 4 yıllık bitirdim tecilim mayısta bitiyor aynı yeremi gidicem kısa dönem olarak?

    Hayır hocam. Aynı durum benim başıma gelmişti oüniversite bildirmeyi unutmuş er olarak Manisa merkeze çıkmış benim askerlik. Daha sonra mezun olunca öğrendim bunu. Statün üz değiştiği için tekrar sınıflandırmaya girersiniz ve yeni bir yer tayin edilir. Aynı yere düşme ihtimaliniz de var tabi ama milyonlarda bir ihtimal heralde

    Sağolun teşekkürler bilgi için :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Hocam 4 yıl geçmiş tecil ettirdim mi daha sonra yine aynı yer mi çıktı tecrübeni anlatır mısın çok lazım şuan inşallah mesajımı görürsün@shezofren136

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.