Şimdi Ara

Askerlik için bunları götürsem çalarlar mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
1
Favori
1.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkes diyor ki askerde onu çalarlar bunu çalarlar hep it kopuğu mu askere alıyorlar mesela bunları çalarlar mı ? Asma kilit de alacağım Askerlik için bunları götürsem çalarlar mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • Çalarlar. Hepsi askeriyede veriliyor/satılıyor zaten birşey götürmene gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • ....:)) Askerlik için bunları götürsem çalarlar mı 

    _____________________________
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Satılıyor da kazık satarlar bir sürü kişi alacak diye

    Bide tek ben almayacağım kaç kişi o gün alışveriş yapacaktır oradan o yüzden stokta kalmama ihtimali olabilir belki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulpro

    Satılıyor da kazık satarlar bir sürü kişi alacak diye

    Bide tek ben almayacağım kaç kişi o gün alışveriş yapacaktır oradan o yüzden stokta kalmama ihtimali olabilir belki

    sorun yok. Temel ihtiyaçlar çorap 3 kutu diş gırçası 2 traş kopüğü jilet vs herşey zaten acemilikte en başta veriliyordu benım zamanımda. Şimdi de veriliyordur. Stokta olmaması da senın problemin değil zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • bedelli mi gidiyorsun ve hangi şehir

    _____________________________

    say hello to my little friend
  • Lucky Luciano kullanıcısına yanıt
    Ankara mamak mebs 6 aylık

    2 temmuzda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Giydiğin botu bile götürürler bunlar ne ki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bunlar yerine kilit, bot kilidi, asmalı su geçirmez cüzdan, botların tabanı için silikon tabanlık serin tutan atlet vs götürmek daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Ankara mamak 28. mekanize piyade tugayında yaptım askerliği.

    Tavsiyelerim;

    1. Köpük götürme asla jel götür
    2. Bot için ufak kilit al mantardan kurtarırsın
    3. İç çamaşırı fazla alma oradan temin edersin
    4. Yanına asla yüklü para alma
    5. İlaç götürme ya da sakla birisi içerse olay üstüne kaldır
    6. Emanete teslim ettiğin valize değerli bir şey bırakma


    Benim çaldırdıklarım;


    -jilette makinesini çaldırmıştım

    -1.5 lt sularım vardı dolaba koyuyordum her gece birisi çalıyordu sonra musluk suyu doldurdum şişeyi de yastığımın altına koydum öyle kurtardım.

    -Pis iç çamaşırlarımı çaldılar

    -Tıraş olduğum jiletleri çaldılar

    -Köpük almıştım sıktılar sonra jel aldım kurtardım

    -Valizimi emanete teslim etmiştim eşofman takımının üstüne ihtiyacım oldu valizi açıp çalmışlar. Valize değerli bir şey bırakma. Hatta en adi şeyleri bırak.


    Hayati önem taşıyan en önemli şey bot kilidi aldım. Botları çaldırmadım. Terlikle içtima çıkan çok arkadaş bilirim. Sonra seve seve pis botları giydiler.

    Bu arada askerlikte dolap kilidi yoktur. Hepsi kilitsiz olmalı. Boşa kilit alma.

    _____________________________




  • Chantodowill kullanıcısına yanıt
    Birisini benim dolabı kurcalarken görüp döversem ne olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulpro -- 3 Haziran 2026; 15:6:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ulpro kullanıcısına yanıt

    Rütbeye bağlı da gerek yok. Orası askeriye hırsızlık olmaz. Emanete bıraktığım valizden eşofman üstünü çalınca komutana gidip söyledim yer değiştirmiştir dedi.

    Köpüğü çalan elemanı yakaladım. Neden sıkıyorsun dedim 'ne olacak ki alt tarafı köpük' dedi başka dolabı açtı dolu köpüğü dolabıma koydu.

    Bu adamlar senin benim gibi düşünmüyor. Hırsızlık değil bunların mantalitesi.

    _____________________________
  • Ben 150 kişinin arasında tek kısa dönem yaptım askerliği. Senin gittiğin yer iyi bir yer diye biliyorum. Dönemin de güzel. Böyle şeyler de olmayabilir. Benim gittiğim yer sıkıntılıydı. Bu okumuş adam diye diş geçirmeye çalışan çok oldu ağzının payını aldı. Çavuş olduktan sonra da kimse ağzını açamadı. bak askerlik anılarım depreşti.Askerlik için bunları götürsem çalarlar mı 

    _____________________________
  • Kardeşim sana önerebilecegim tek şey. 2 tane tabanlık al kaliteli olanından. Birde ayak koku önleyici krem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Öncelikli rütbeler komutanlardan sonra, çavuş ve onbaşıdır. Sonra üst devre er bile senın komutanındır. Devrecilik varsa askerliğin 4-5 ayı cehennem gibi geçer ama son 1 ay rahat edersin

    Askeriye dolaplarındaki herşey devlet malı kabul edilir. Bu yuzden çalma olmaz. Yer değiştirir. Çunku botum dediğin şey de devlet malı. Diş macununu da devlet veriyor.

    Usta askerle çavuşla tartışma. Dolabını açıp kurcalayabilir. Komutana şikayet etsen kuşkulandım arama yaptım der yırtar. Olan sana olur.

    Usta erlere dalaşma. O adamlar kaç aydır beraber askerlik yapıyorlar. Devrelerini kollarlar. Her gece gelir yatagını suyl ıslatırlar ıslak yatakta yatarsın. Çarşafını bozarlar sürekli ceza alırsın.

    Biz zamanında kısa dönem gittik hep tahsilli okumuş adamlar vardı. Ama sen şimdi tuvalet bile kullanmayı bilmeyen i, sağını solunu bilmeyen adamların içine gidceksin. Allah kolaylık versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Öyle bir ortam varsa ben kesin birini döverim ya

    Hadi botu devlet malı sayıyorlar , benim permatiği tıraş köpüğünüde mi devlet malı sayıyorlar da alınmasına göz yumuyorlar

    Ben en iyisi o zaman ilk gittiğimde sadece permatik götüreyim tıraş köpüğünü oradan satın alırım bide ayakkabı tabanı falanını alırım yastık kılıfı alırım kendime , bunları yastığın altında saklarım bide silika alırım ayakkabının içine koymaya ha bide tabanlık alırım şampuan ile lif alırım tamam

    Bot kilidi alsam botu kilitlemeye izin verirler mi ki devlet malı diye

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ulpro kullanıcısına yanıt

    Kitlemek çalmaya engel değil. Ama yeni bot gözüne kestirmiş asker için kilitsiz olanlar daha kolay. Bu yuzden kilit önemli. Yoksa onu çalan kilidi de açar.

    askerde pek dayak mantıklı değil. Çunku diğer askerler de devlet malı. Devlet malına zarar vermekten yargılanırsın. Askeri mahkemeye düşmeni hiç tavsiye etmem. Kendini ifade etmene bile izin vermezler. O tarz bişey götürme. Sivil valizine 1 tane al koy. Orda askeriye veriyor zaten olmadı 1-2 gün içinde kantinin yolunu oğrenirsin.

    botu kilitlemeye izin var. Sonucta zarar vermiyorsun. Sorun yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Bedelliye gitmeden önce 28 tane iç çamaşırı aldım normalde L giyiyorum diye L aldım ve gitmeden önce hiç denemedim. Sonrasında iç çamaşırının küçük olduğunu fark ettim. Sonrası günler hep küçük beden iç çamaşırıyla geçirdim. Bu da öyle saçma bir hikaye işte. Tek kullanımlıklardan ziyade mach3 gibi uzun süre giden daha düzgün jiletlerden almanı tavsiye ederim. Bot içine koyulan küçük pedler var, tabanlık değil, bot vatkası diye geçiyor. Onlardan bir kaç tane almanı da tavsiye ederim. Özellikle ilk bir kaç gün ayakların o botlara alışması acı verici olabiliyor. Yara bandını da kesinlikle al. Çoraplarda da ucuza kaçma ve çok uzun olanlardan alma.

    _____________________________
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Benim bu akılsız et parçalarından ayrışacağım bir bölüm yok mu ki ögg kimliğim var B ehliyet var bilgisayarda iyiyim hem yazılımda hem de kitap falan yazdığıma wordu söktüm excel de iyi office programları biliyorum yani

    Depo tecrübem var el aleti kullanmayıda biliyorum bunlarla aynı görevlere mi düşerim ki hep

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • KyourakuShunsui kullanıcısına yanıt
    Tek kullanımlık değil bunlar ya sadece adları tek kullanımlığa çıkmış

    Mesela bunu 10 gündüe kullanıyorum 4 kere tıraş oldum bugün bir kere daha oldum hala düzgün kesiyor takılma yok . İşim bitince peçeteyle siliyorum sonra peçeteye sıkıca sarıyorum ne pas ne keskinlik gidiyor . Benim sakallar çok kalın değil zaten Askerlik için bunları götürsem çalarlar mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.