Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ask oyunu

13
Cevap
0
Favori
1.035
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    ask oyunu fanları gelin söyleşelim!!



    |
    |
    _____________________________
    gÜLmEsinİ biLMEyeN DÜkKAn AÇmAsIn!
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    son bölümü cok saçma biritdiler yani insan dünyaya kaç kere geliyor hani eski türk filmlerinde vardır"adnan açıklamama izin ver" adnan susar abi bi açıklasa olay o an orda bitecek.kız koymadı ki oğlan adam gbi açıklasın tüm o dalavereler kız içindi senaryo aslında cooook sıradan....
    |
    |
    _____________________________
    i wish i was a camera sometimes,so i could take your picture with my mind....forever bonjovi
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    BENCE DE SENARYO BİRAZ SIRADAN...YENİ KANALA GEÇTİ BAŞKA NASIL UZATABİLİRLERDİ Kİ????GÜVENSİZLİK ÇIKTI ORTAYA
    |
    |
    _____________________________
    gÜLmEsinİ biLMEyeN DÜkKAn AÇmAsIn!
  • Er
    4 Mesaj
    yaaa bu dızıyı bılgısayara ındırmek mumkun mu
    yanı ınternete baglı degılkende ızleyebılmek ıstıosam???
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    SANIRIM MÜMKÜN DEĞİL AMA BİR ARAŞTIRAYIM.KANAL D'DEYKEN İNTENETTEN İZLENEBİLİYORDU AMA ATV DE YOK ÖYLE BİR SİSTEM...
    |
    |
    _____________________________
    gÜLmEsinİ biLMEyeN DÜkKAn AÇmAsIn!
  • Er
    4 Mesaj
    evet evet kanal d nın sıtesınden eskı bolumlerı ızlenıo dedıgın gıbı ama atv de yok
    maaalesef
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    BİZ TALEP ETTİK AMA N'OLR BİLEMEM
    |
    |
    _____________________________
    gÜLmEsinİ biLMEyeN DÜkKAn AÇmAsIn!
  • Er
    4 Mesaj
    sagol tesekkur ederım
    eger bı bılgın olursa bu foruma yazarsan falan sevınırım
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    TÜM FANLARIhttp://www.askoyunu.forumkurdu.com a bekleriz..........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manizo -- 24 Eylül 2005, 21:15:29 >
    |
    |
    _____________________________
    gÜLmEsinİ biLMEyeN DÜkKAn AÇmAsIn!
  • Er
    4 Mesaj
    bişey daha sorsam uyelık nasıl ıptal edılıo???
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    BİLMİYORUMM?
    |
    |
    _____________________________
    gÜLmEsinİ biLMEyeN DÜkKAn AÇmAsIn!
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    E HADE BEA!!!!!!!!!!!
    |
    |
    _____________________________
    gÜLmEsinİ biLMEyeN DÜkKAn AÇmAsIn!
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    bana son bolumu bıraz sacma bıtırdıler gıbı gelıyor bence dızı cok guzeldı ama bozmaya baslamıslar
    |
    |
    _____________________________
    ayakabılarımın altı delikti ama üstü herzaman boyalıydı
  • Yarbay
    3635 Mesaj
    dizi tutulunca biraz konuyu sündürdüler ama bence yinede birçok diziden iyi. o başroldeki kızın abisi çok komik yav.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Paykasa
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,238
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.