Şimdi Ara

Aşılar herkese yapılamaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • samuray_x (1 mesaj) MiLLETiNVEKiLi (1 mesaj) Zero Degrees (1 mesaj) CSB yazmayan adam (1 mesaj) wehrmacht (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> Aşılar herkese yapılamaz
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4541 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Neden? İllaki doktora rüşvet verip de sen yapmış gibi göster diyen insanlar çıkacaktır. Eğer aşıya zorlanırsa olacak olan budur. Aşıyı herkese bu yüzden de yapamazsınız. Her hız yapana ceza kesiliyor mu? Adam verir rüşvetini yine hız yapar. Burada bile ne kadar aşıya karşı olan insanlar var. İnsanları zorlarlarsa böyle olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 13 Ocak 2021; 14:31:15 >



    |
    |
  • Yarbay
    4817 Mesaj
    Hocam tr nufusu ile gelen asi miktarini bi hesaplarsak zaten cogu kisiye asi yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    945 Mesaj

    Arkadaş nedir bu aşı karşıtlığınız gerçekten anlayamıyorum. Sağlığınız mı bozulacak bundan mı korkuyorsunuz?


    Bu ülkede günlük bir insanın tuz tüketimi 18-20 gram arasında. Bu inanılmaz yüksek bir rakam. Emin olun vurulacağınız aşı günlük yediğiniz tuzdan daha az zarar verir size.


    Saçma sapan marketlerde satılan, hazır olarak aldığınız yiyeceklerden daha az zarar verir size.


    Tabi zarar verir dememin sebebi sizin düşünceleriniz. Gerçekten bu kadar karşıt olduğunuz şeyi anlayamıyorum. Vurulup vurulmamanız sizin düşünceniz tabi orasına kimse karışmaz ama karşı olduğunuz, ileri sürdüğünüz argümanlar gerçekten inanılmaz saçma.


    Öyle salgınlar gelecek ki aşı aşı diye yırtınacağız benden size söylemesi. Kafanızı bu boş düşüncelerden kurtarın derim. Sağlıcakla kalın.

    |
    |
  • Yarbay
    5698 Mesaj

    Hekimler oluyor tavsiye de ediyor iken sizin saçma sapan aşı karşıtlığınız varsa hastalandığınızda vudu büyücüsüne gideceksiniz.


    Yıllarca insanları fitile varana kadar tedavi eden tıp sektörü çip takmak için aşıyı neden tercih etsin.

    |
    |
  • Teğmen
    211 Mesaj
    Aşıdan çok daha zararlı şeyler yapıyorsunuz kendi vücudunuza ama aşıyı olmuyorsunuz.

    Aşı zorunlu olmalı. Ama şu da bir gerçek gidipte sıkıntılı çin aşısı gibi değil yani.
    |
    |
  • Teğmen
    133 Mesaj
    Cin aşısını olmam alman vatandasi hangi asiyi oluyorsa oni yapmalilar bana. Yillik 4 asgari ucretli kadar vergi ödüyorum ayricaligim olmali.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    600 Mesaj
    Sanki devletin herkese aşı yapacak parası ve imkanı var... Bu imkân olsun o zaman konuşuruz... Aşıya karşı çok insan varsa o zaman zorunlu olur zaten bunun çözümü de aşı karşıtlığının bırakılması %80-90 aşılama olursa aşı olmak istemeyenlerde aşı olmaz zaten. %30 aşılama oldu %70 aşı olmayan olursa nasıl bu virüsün yayılımı engellenecek o zaman... Bırak aşı olmayacağım demeyi iyi bir aşı çıksa da bedava olsa demek lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MiLLETiNVEKiLi -- 13 Ocak 2021; 20:30:8 >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Masal Oku
Radyo Dinle
Ko Cuce
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.