Şimdi Ara

Asgari ücrete zam geldiğine göre 1 ay içinde RTE doları 45 TL yapacak mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Asgariye %34 zam gelınce enflasyon %80 artıyor. Seçimlerde bittigıne göre doları 45 TL yapacak mı sizce? Yoksa direkt batarmıyız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9F9095222 -- 21 Haziran 2023; 9:35:49 >



    _____________________________
  • 1 ay içinde niye yapsın? 18 aya olabilir

    _____________________________
    ''Başkaları aç gözlü olduğunda kork ve geride dur.
    Başkaları korktuğunda aç gözlü ol.''
    Warren Buffet
  • ozbey08 kullanıcısına yanıt

    1 ay sonra yatacak ya asgarı ucret o arada herseye daha cok zam gelıyor zaten asgarının anlamı kalmıyor

    _____________________________
  • Lütfen algı yapmayın. Dolar 1 aya 100 lira olacak  

    _____________________________
  • valla her an hersey olabılır ama 100 tl olsada anlamı kalmıyor cunku mıllette para yok tam tersıne icralar hacıuzler kredı borçları kredı kartları borcları vs artık odenmesı ımkansız boyutlarda :D

    _____________________________
  • çıkısa gectı bakalım saat bası 1 tl yukselıyor su anda dolar

    _____________________________
  • 1 gunde yuzde 10 arttı dolar. Bakalım emın adımlarla gıdıyor

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bayramda tatıldeyken ozellıkle gecelerı yurt dısı piyasaları takıp edın

    _____________________________
  • 26 yi gördük bakalım bayram sonu 30


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 32-33 diyorum.
    Yatırım tavsiyesi değildir tüm aklar reisine güvensin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yerel seçimler olmasa yada İst Ankara ellerinde olsaydı ellerini bu kadar korkak alistirmaz faizi direkt 30 yaparlardı ama işte seçim var ve üst Ankara alınmak isteniyor
    Mehmet simsegin bir lafı var . Keşke seçim yarın olsa diye.

    Niye biliyor musunuz ?
    Çünkü seçim frenliyor bazı şeyleri rahat yapmalarını.
    Yerelde ist ve Ankara alınınca otoban serbest bas basa bildiğin kadar.
    Bas derken sizin kalbiniz kotu gaza bas demek istedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kasatka kullanıcısına yanıt

    Zaten 8-10 senedir seçim için ülkeyi oyalıyorlar 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.