|
Sebebi bizim büyümemiz ya da eskiden oyunların güzel şimdi kötü olması değil.Sebebi para kazandırmayan her şeyin boş olduğu bir sistemde yaşıyor olmamız. O kadar eleştirmeme rağmen kapitalist dünya o kadar içime işlemiş ki sadece oyun değil,film izlemek,müzik dinlemek,kitap okumak vs para kazandırmayan her şey boş gelmeye başladı.Oturup 2-3 saatimi bir filme vereceğime gider ingilizce ya da tus çalışırım diyorum.Ha iyi bir doktor olup insanları sağlığına kavuşturmak falan kimsenin umrunda mı tabi ki de hayır.Kapitalizmde ahlak yoktur sadece para vardır.Gerçekten insanların canını kurtaran cerrahi bölümlere ya da pediatriye falan bakın tusun en düşük puanlı bölümleri ve dolmuyor bile.Bi de cildiyeye bakın kırıkkalede bile ilk 500 le kapatıyor.Peki neden?Klinik açarım zenginlere botoks,mezoterapi vs yapar parayı kırarım hayali kuruyor herkes,keza 2.sırada da plastik cerrahi var estetik mevzusundan ötürü. Ama insan kapitalizmde mutsuz olmaya mahkumdur.Gerçekten bunları başarsan bile mutlu olamazsın,Mercedes alsan gözün Porsche de kalır,Porsche alsan Lamboda.Bunun sonu yok Gider 150 bin liraya 4k oled,100 inç cart curt televizyon alırsın ama oturup keyifle bir film izleyemezsin. Ha fakirliği övmüyorum ama kapitalizme kendini bıraktıkça senin hayatını,mutluluğunu her şeyini sömürecek. |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






