Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Artık biliyorsunuz --- TRUE CRIME

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
57
Cevap
0
Favori
1.326
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler >> Artık biliyorsunuz --- TRUE CRIME
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1603 Mesaj
    grafikler güzel oyunun almak lazim..ben bole oyunlari severim bolum gecmeli...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ben diyorum daha oyunun cracki çıkmadı millet diyor alalım falan eyvalla yukarda eşşek osturtmuşuz[ban]
    |
    |
  • Yarbay
    4676 Mesaj
    euhueh :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    428 Mesaj
    orjinal alıcaktır adamlar [krl]
    |
    |
  • Teğmen
    201 Mesaj
    Saçma bi oyun çünkü oyunun bi bölümünde ejderha ile kapışıyosun
    |
    |
  • Yarbay
    2472 Mesaj
    alayım ilk önce bi deneyim ondan sonra yorum yapıcam ama resimlere bakılacak olursa güzel bişi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    532 Mesaj
    ya deneyen yokmu yaaaaaa babalar böle çok özenti oyun gördük...resimler mis gibi ama yükleyince bu ne lan diyoruz sora...deneyen varsa yazsın beaaa[afro][^][frndsp]
    |
    |
  • Teğmen
    185 Mesaj
    denemedim ama gamespottan 6.3 almis, bayagi dusuk.
    |
    |
  • Yarbay
    4124 Mesaj
    bende bu oyun için fazla ümitlenmeyin derim. Hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Nede olsa özenti bi oyun gta gibi olamaz...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    pcyede cıkcakmış bu oyun ne zaman bilginiz varmı??
    |
    |
  • Çavuş
    76 Mesaj
    Ben PS2 de oynamıştım.Mükemmel bir oyundu.
    |
    |
  • Çavuş
    67 Mesaj
    [cptn]
    |
    |
  • Yarbay
    2324 Mesaj
    oyunun cracki çıkmışmı
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    oyun pcye çıkalı 1 ay oldu ama cracki yok henüz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    ya daha ben oyunun kendisini bulamadım kaç cdli ve almaya değermi??
    |
    |
  • Emekli Admin
    11953 Mesaj
    Oyun görüntüleri bana hiç iç açıcı gelmedi. Ama tabi oynamadan bilinmez...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 cd
    |
    |
  • Yüzbaşı
    532 Mesaj
    oha yav..4 cdiyse sadece gta ya deil maxpayne de özenmiş ozmn eheuheu[afro]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    ya 4dye değiyosa alıyım diycem ama 2 gün sonra sıkılmiyim??? bide o kdr para vercem yada olan biri kopyalasın bana..
    |
    |
  • Yarbay
    2324 Mesaj
    sana al diyen yok zaten. nitrogliserin ne diyo kaç gündür crack ı çıkmamış diyor sen kopyalasın diyosun.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
google reklamları
haberler
Masal
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,548
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.