Şimdi Ara

Artık Amazonla işim olmaz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tek sorun şu , verdiğiniz sipariş de iade oldu mu ?
    Hazır kur düşerken iptal olursa baya bir zarar oluyor.

    Geçen amazon.de den laptop almıştık iptal ettiler kur farkı medeniyle 81 lira uçmuştu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jervis kullanıcısına yanıt
    Yok hocam zaten büyük ihtimalle siparişi iptal olmuştur cunku üç haftadır zaten hesaba giremiyorum kilitli. artık ürünü zaten unuttum da ileride başka bir zaman inşallah Başka Bir nedenden dolayı para falan çekilmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hiç mail gelmedi ki zaten. onlar 24 saat içinde mail göndereceğiz dediler ama hiç gelmedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hesap suspend olduysa mail gelmiştir kontrol edin spam/junk mail tanıtım mailleri kısmını falan .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir de işin cins kısmi şu. amazonun müşteri hizmetlerine bağlanırken kendi hesabınıza giriş yapmanız gerekiyor e ben zaten hesabıma giremiyorum ki. sorunu çözmek için başka bir hesap açtım kendi adıma ve bunun üzerinden müşteri hizmetlerine bağlandım. problemli olan hesabımdan bahsettim fakat bana dedikleri şu. kilitli hesabınızdan bize ulaşmanız gerekir.... Güler misin ağlar mısın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kullanılan kartı başka bir hesapta da kullandınız mı ?

    Kartı banladılarsa amazonda Türkiyede de sorun olabilir ( eğer ortak pos ise , yok istanbul possa sıkıntı olmayacaktır ).

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sadece bir mail geldi onda siparişiniz gönderilemiyor dedi. ama hesabın neden kapandı ila veya nasıl açılacağı ile ilgili bir bilgi yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jervis kullanıcısına yanıt
    yok kartımı hiç kullanmamıştım. Türkiye'de sıkıntı olsun ya sorun değil amazon'dan diyorum ya artık gerçekten işim olmaz . Hepsiburada ve Trendyol gerçekten on basar bunlara

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam tek sorun yaşamanız bile yeter ama kuponlarla ,müşteri temsilcileriyle bir de kargo hızıyla Türkiyeyi tavsiye ederim. 1 kere aldığım şey bozuk çıktı ben 1 ay sonra açtım kutuyu , biz size güveniyoruz dedi iade etti.
    Diğer gruplar , ürünün üzerine çıkıp zıplamadığınızı nereden bilelim diyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jervis kullanıcısına yanıt
    Evet o konuda baya iyiler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon Türkiye'nin kendi sattığı ürünlerde tedarik sorunu olduğu çok açık.

    Amazondaki diğer satıcılardan verdiğim siparişlerde şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadım.

    Benim tahminim, amazon kendi sattığı ürünlerde stoksuz çalışıyor. Eskiden depolarında asgari stok tutarlardı. Şimdilerde sıfır stok ile çalışıyorlar sanırım.

    Türkiye'ye gelen bir anda tırt oluyor. Tırt amazon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 11 Kasım 2020; 0:0:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutusuyla beraber toplam 440 gram gelen ürünü, amazon Türkiye, bugün nihayet kargoya verdi. MNG kargoya vermiş. 2 - 3 güne kadar elimde olacakmış.


    Sipariş tarihi; 2 Kasım olan, yurtiçi menşeili basit bir mutfak aletini, amazon Türkiye, ancak 12 kasımda kargoya verebildi.


    Yine iyi 10 günde temin edebildi. Bir de yanlışlıkla amazon Türkiye'den, yurtdışı menşeili bir ürün sipariş verseydim ve bu ürün de, amazon Türkiye'nin stoklarında bulunmasaydı, bekleyeceğim süreyi düşünemiyorum bile...


    Sözün özü; web 'den satış yapan, amazon firması bile olsa, stoksuz çalışıyor. Eskiden amazon firması, kendi sattığı ürünlerde depolarında asgari bir stok seviyesi tutardı. Şimdilerde sıfır stokla çalışıyor olmalı ki, sipariş verdin mi, malı temin edip postalayıncaya kadar bekletiyor.


    Hasılı kelam; internet üzerinden ürün satın alırken, en güçlü firma bile, basit bir ürün için müşterisini 10 gün bekletebiliyorsa, diğer web satış yerlerinin yapacaklarını düşünemiyorum.


    En iyisi bastıracan paranı mağazadan gidip ellinle alacaksın. Ver malı, al parayı yani...





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.