Şimdi Ara

ARTES Q972 9.7' 2048x1536 IPS 2GB RAM-16GB [Anakonu ] (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
933
Cevap
14
Favori
47.420
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 19 şubatta gelen sıfır tabletin de son 8-10 gündür şarj sorunu oluşmaya başladı. şarja takılıyken bi sorun yok.%100 dolup şarjdan çıkarınca 15-20 dk da %30 a düşüyo..ve ekranın aşığı azalıp artmaya sürekli,titriyo yani.%10 civarı olunca da yatay siyah beyaz çizgiler falan çıkıyo.
    birde çok önemli değil ama tablet geldiğinden beri ışık sızması durumu var.
    bi format atayım şu pil olayı düzelmezse tekrar servise yollamayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SherlockHolmes. -- 29 Haziran 2015; 16:59:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    19 şubatta gelen sıfır tabletin de son 8-10 gündür şarj sorunu oluşmaya başladı. şarja takılıyken bi sorun yok.%100 dolup şarjdan çıkarınca 15-20 dk da %30 a düşüyo..ve ekranın aşığı azalıp artmaya sürekli,titriyo yani.%10 civarı olunca da yatay siyah beyaz çizgiler falan çıkıyo.
    birde çok önemli değil ama tablet geldiğinden beri ışık sızması durumu var.
    bi format atayım şu pil olayı düzelmezse tekrar servise yollamayı düşünüyorum.


    tableti yukarıda yazdığım nedenlerden dolayı yeniden servise gönderdim az önce.

    (aras kargoyla kapıdan kapıya anlaşması var mı diye arası aradım kurye yollasınlar diye,eğer paket açıldıysa karşıdan ödemeli olmuyo parayı sizin ödemeniz gerek dediler.işimi gücümü bıraktım kargo ya gittim.yine parayı sizin ödemeniz gerek dediler.daha önce 2 kez yolladım karşıdan ödemeli sorun olmadı dedim.dinlemediler.artes şirketini aradım durumu anlattım.artes yetkilisi ile kargo görevlisini konuşturdum.artes yetkilisi de anlatamadı.adamlar tutturdu kutu açıldıysa karşıdan ödemeli yollayamayız diye.heralde kutuyu hiç açmadan bozuk olduğunu anlayıp servise yollamamız gerekiyo...

    peşin ödemeli gönderdim mecburen..

    özetle artes yetkilisine ilgisi için teşekkürler.umarım en kısa zamanda başka kargo şirketiyle anlaşırlar..)


    tabletin tamir durumu güncellendikçe burdan son durumu paylaşırım yine...

    EDİT 2

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 30.6.2015 14:37:52
    Son Hareket Açıklaması : Yetkili serviste


    EDİT 3

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 7.7.2015 18:26:26
    Son Hareket Açıklaması : Teknik serviste hazır


    EDİT 4

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 8.7.2015 00:17:29
    Son Hareket Açıklaması : Müşteriye çıkış yapıldı
    Kargo Takibi : Kargonuzun durumunu öğrenmek için tıklayınız.
    Korgo takibi, son hareket tarihinden ortalama 12 saat sonra sağlıklı bir bilgi sağlayacaktır.


    EDİT 5

    Allah muhammet aşkınıza şu işbilmez kargo şirketinden kurtulun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SherlockHolmes. -- 9 Temmuz 2015; 20:29:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    19 şubatta gelen sıfır tabletin de son 8-10 gündür şarj sorunu oluşmaya başladı. şarja takılıyken bi sorun yok.%100 dolup şarjdan çıkarınca 15-20 dk da %30 a düşüyo..ve ekranın aşığı azalıp artmaya sürekli,titriyo yani.%10 civarı olunca da yatay siyah beyaz çizgiler falan çıkıyo.
    birde çok önemli değil ama tablet geldiğinden beri ışık sızması durumu var.
    bi format atayım şu pil olayı düzelmezse tekrar servise yollamayı düşünüyorum.


    tableti yukarıda yazdığım nedenlerden dolayı yeniden servise gönderdim az önce.

    (aras kargoyla kapıdan kapıya anlaşması var mı diye arası aradım kurye yollasınlar diye,eğer paket açıldıysa karşıdan ödemeli olmuyo parayı sizin ödemeniz gerek dediler.işimi gücümü bıraktım kargo ya gittim.yine parayı sizin ödemeniz gerek dediler.daha önce 2 kez yolladım karşıdan ödemeli sorun olmadı dedim.dinlemediler.artes şirketini aradım durumu anlattım.artes yetkilisi ile kargo görevlisini konuşturdum.artes yetkilisi de anlatamadı.adamlar tutturdu kutu açıldıysa karşıdan ödemeli yollayamayız diye.heralde kutuyu hiç açmadan bozuk olduğunu anlayıp servise yollamamız gerekiyo...

    peşin ödemeli gönderdim mecburen..

    özetle artes yetkilisine ilgisi için teşekkürler.umarım en kısa zamanda başka kargo şirketiyle anlaşırlar..)


    tabletin tamir durumu güncellendikçe burdan son durumu paylaşırım yine...

    EDİT 2

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 30.6.2015 14:37:52
    Son Hareket Açıklaması : Yetkili serviste


    EDİT 3

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 7.7.2015 18:26:26
    Son Hareket Açıklaması : Teknik serviste hazır


    EDİT 4

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 8.7.2015 00:17:29
    Son Hareket Açıklaması : Müşteriye çıkış yapıldı
    Kargo Takibi : Kargonuzun durumunu öğrenmek için tıklayınız.
    Korgo takibi, son hareket tarihinden ortalama 12 saat sonra sağlıklı bir bilgi sağlayacaktır.


    EDİT 5

    Allah muhammet aşkınıza şu işbilmez kargo şirketinden kurtulun..

    arkadaşlar tableti aldım.

    batarya değişmiş
    batarya devresi değişmiş
    genel kontrol yapılmış
    yazılım güncellenmiş..



    sorun devam ediyo malesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    19 şubatta gelen sıfır tabletin de son 8-10 gündür şarj sorunu oluşmaya başladı. şarja takılıyken bi sorun yok.%100 dolup şarjdan çıkarınca 15-20 dk da %30 a düşüyo..ve ekranın aşığı azalıp artmaya sürekli,titriyo yani.%10 civarı olunca da yatay siyah beyaz çizgiler falan çıkıyo.
    birde çok önemli değil ama tablet geldiğinden beri ışık sızması durumu var.
    bi format atayım şu pil olayı düzelmezse tekrar servise yollamayı düşünüyorum.


    tableti yukarıda yazdığım nedenlerden dolayı yeniden servise gönderdim az önce.

    (aras kargoyla kapıdan kapıya anlaşması var mı diye arası aradım kurye yollasınlar diye,eğer paket açıldıysa karşıdan ödemeli olmuyo parayı sizin ödemeniz gerek dediler.işimi gücümü bıraktım kargo ya gittim.yine parayı sizin ödemeniz gerek dediler.daha önce 2 kez yolladım karşıdan ödemeli sorun olmadı dedim.dinlemediler.artes şirketini aradım durumu anlattım.artes yetkilisi ile kargo görevlisini konuşturdum.artes yetkilisi de anlatamadı.adamlar tutturdu kutu açıldıysa karşıdan ödemeli yollayamayız diye.heralde kutuyu hiç açmadan bozuk olduğunu anlayıp servise yollamamız gerekiyo...

    peşin ödemeli gönderdim mecburen..

    özetle artes yetkilisine ilgisi için teşekkürler.umarım en kısa zamanda başka kargo şirketiyle anlaşırlar..)


    tabletin tamir durumu güncellendikçe burdan son durumu paylaşırım yine...

    EDİT 2

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 30.6.2015 14:37:52
    Son Hareket Açıklaması : Yetkili serviste


    EDİT 3

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 7.7.2015 18:26:26
    Son Hareket Açıklaması : Teknik serviste hazır


    EDİT 4

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 8.7.2015 00:17:29
    Son Hareket Açıklaması : Müşteriye çıkış yapıldı
    Kargo Takibi : Kargonuzun durumunu öğrenmek için tıklayınız.
    Korgo takibi, son hareket tarihinden ortalama 12 saat sonra sağlıklı bir bilgi sağlayacaktır.


    EDİT 5

    Allah muhammet aşkınıza şu işbilmez kargo şirketinden kurtulun..

    arkadaşlar tableti aldım.

    batarya değişmiş
    batarya devresi değişmiş
    genel kontrol yapılmış
    yazılım güncellenmiş..



    sorun devam ediyo malesef

    tablet servisten geldiğinden beri üstte yazdığım sorunlar devam ediyo.
    şarjdan aldığımda bi kaç dk sonra kapanıyo.
    bi kaç gün sonra tekrar servise göndericem malesef :s




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    19 şubatta gelen sıfır tabletin de son 8-10 gündür şarj sorunu oluşmaya başladı. şarja takılıyken bi sorun yok.%100 dolup şarjdan çıkarınca 15-20 dk da %30 a düşüyo..ve ekranın aşığı azalıp artmaya sürekli,titriyo yani.%10 civarı olunca da yatay siyah beyaz çizgiler falan çıkıyo.
    birde çok önemli değil ama tablet geldiğinden beri ışık sızması durumu var.
    bi format atayım şu pil olayı düzelmezse tekrar servise yollamayı düşünüyorum.


    tableti yukarıda yazdığım nedenlerden dolayı yeniden servise gönderdim az önce.

    (aras kargoyla kapıdan kapıya anlaşması var mı diye arası aradım kurye yollasınlar diye,eğer paket açıldıysa karşıdan ödemeli olmuyo parayı sizin ödemeniz gerek dediler.işimi gücümü bıraktım kargo ya gittim.yine parayı sizin ödemeniz gerek dediler.daha önce 2 kez yolladım karşıdan ödemeli sorun olmadı dedim.dinlemediler.artes şirketini aradım durumu anlattım.artes yetkilisi ile kargo görevlisini konuşturdum.artes yetkilisi de anlatamadı.adamlar tutturdu kutu açıldıysa karşıdan ödemeli yollayamayız diye.heralde kutuyu hiç açmadan bozuk olduğunu anlayıp servise yollamamız gerekiyo...

    peşin ödemeli gönderdim mecburen..

    özetle artes yetkilisine ilgisi için teşekkürler.umarım en kısa zamanda başka kargo şirketiyle anlaşırlar..)


    tabletin tamir durumu güncellendikçe burdan son durumu paylaşırım yine...

    EDİT 2

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 30.6.2015 14:37:52
    Son Hareket Açıklaması : Yetkili serviste


    EDİT 3

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 7.7.2015 18:26:26
    Son Hareket Açıklaması : Teknik serviste hazır


    EDİT 4

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 8.7.2015 00:17:29
    Son Hareket Açıklaması : Müşteriye çıkış yapıldı
    Kargo Takibi : Kargonuzun durumunu öğrenmek için tıklayınız.
    Korgo takibi, son hareket tarihinden ortalama 12 saat sonra sağlıklı bir bilgi sağlayacaktır.


    EDİT 5

    Allah muhammet aşkınıza şu işbilmez kargo şirketinden kurtulun..

    arkadaşlar tableti aldım.

    batarya değişmiş
    batarya devresi değişmiş
    genel kontrol yapılmış
    yazılım güncellenmiş..



    sorun devam ediyo malesef

    tablet servisten geldiğinden beri üstte yazdığım sorunlar devam ediyo.
    şarjdan aldığımda bi kaç dk sonra kapanıyo.
    bi kaç gün sonra tekrar servise göndericem malesef :s


    tableti 26.8.2015 te kargoya vermiştim.



    Arıza Giriş Tarihi : 27.8.2015 12:10:35
    Son Hareket Tarihi : 28.8.2015 15:17:08
    Son Hareket Açıklaması : Müşteriye çıkış yapıldı
    Kargo Takibi : Kargonuzun durumunu öğrenmek için tıklayınız.
    Kargo takibi, son hareket tarihinden ortalama 12 saat sonra sağlıklı bir bilgi sağlayacaktır.


    servis 1 günde işi bitirip geri kargolamış.
    daha elime geçmedi.elime geçince sonuçları yazarım.



    (aynı sorunları yaşayanlar da faydalansın diye flood yapıyorum sürekli moderatörler kusura bakmasın.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SherlockHolmes. -- 29 Ağustos 2015; 16:54:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    19 şubatta gelen sıfır tabletin de son 8-10 gündür şarj sorunu oluşmaya başladı. şarja takılıyken bi sorun yok.%100 dolup şarjdan çıkarınca 15-20 dk da %30 a düşüyo..ve ekranın aşığı azalıp artmaya sürekli,titriyo yani.%10 civarı olunca da yatay siyah beyaz çizgiler falan çıkıyo.
    birde çok önemli değil ama tablet geldiğinden beri ışık sızması durumu var.
    bi format atayım şu pil olayı düzelmezse tekrar servise yollamayı düşünüyorum.


    tableti yukarıda yazdığım nedenlerden dolayı yeniden servise gönderdim az önce.

    (aras kargoyla kapıdan kapıya anlaşması var mı diye arası aradım kurye yollasınlar diye,eğer paket açıldıysa karşıdan ödemeli olmuyo parayı sizin ödemeniz gerek dediler.işimi gücümü bıraktım kargo ya gittim.yine parayı sizin ödemeniz gerek dediler.daha önce 2 kez yolladım karşıdan ödemeli sorun olmadı dedim.dinlemediler.artes şirketini aradım durumu anlattım.artes yetkilisi ile kargo görevlisini konuşturdum.artes yetkilisi de anlatamadı.adamlar tutturdu kutu açıldıysa karşıdan ödemeli yollayamayız diye.heralde kutuyu hiç açmadan bozuk olduğunu anlayıp servise yollamamız gerekiyo...

    peşin ödemeli gönderdim mecburen..

    özetle artes yetkilisine ilgisi için teşekkürler.umarım en kısa zamanda başka kargo şirketiyle anlaşırlar..)


    tabletin tamir durumu güncellendikçe burdan son durumu paylaşırım yine...

    EDİT 2

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 30.6.2015 14:37:52
    Son Hareket Açıklaması : Yetkili serviste


    EDİT 3

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 7.7.2015 18:26:26
    Son Hareket Açıklaması : Teknik serviste hazır


    EDİT 4

    Arıza Giriş Tarihi : 30.6.2015 13:23:30
    Son Hareket Tarihi : 8.7.2015 00:17:29
    Son Hareket Açıklaması : Müşteriye çıkış yapıldı
    Kargo Takibi : Kargonuzun durumunu öğrenmek için tıklayınız.
    Korgo takibi, son hareket tarihinden ortalama 12 saat sonra sağlıklı bir bilgi sağlayacaktır.


    EDİT 5

    Allah muhammet aşkınıza şu işbilmez kargo şirketinden kurtulun..

    arkadaşlar tableti aldım.

    batarya değişmiş
    batarya devresi değişmiş
    genel kontrol yapılmış
    yazılım güncellenmiş..



    sorun devam ediyo malesef

    tablet servisten geldiğinden beri üstte yazdığım sorunlar devam ediyo.
    şarjdan aldığımda bi kaç dk sonra kapanıyo.
    bi kaç gün sonra tekrar servise göndericem malesef :s


    tableti 26.8.2015 te kargoya vermiştim.



    Arıza Giriş Tarihi : 27.8.2015 12:10:35
    Son Hareket Tarihi : 28.8.2015 15:17:08
    Son Hareket Açıklaması : Müşteriye çıkış yapıldı
    Kargo Takibi : Kargonuzun durumunu öğrenmek için tıklayınız.
    Kargo takibi, son hareket tarihinden ortalama 12 saat sonra sağlıklı bir bilgi sağlayacaktır.


    servis 1 günde işi bitirip geri kargolamış.
    daha elime geçmedi.elime geçince sonuçları yazarım.



    (aynı sorunları yaşayanlar da faydalansın diye flood yapıyorum sürekli moderatörler kusura bakmasın.)

    Tablet geldi arkadaşlar.

    servis sıfır cihazla değişim yapmış.

    inşallah şimdiki cihazda hiç bi sorun çıkmazda tekrar servisi meşgul etmem.

    Artes teknik servisine hiç sorun çıkarmadan 2. kez sıfır cihazla değişim yaptıkları için çok teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SherlockHolmes.

    19 şubatta gelen sıfır tabletin de son 8-10 gündür şarj sorunu oluşmaya başladı. şarja takılıyken bi sorun yok.%100 dolup şarjdan çıkarınca 15-20 dk da %30 a düşüyo..ve ekranın aşığı azalıp artmaya sürekli,titriyo yani.%10 civarı olunca da yatay siyah beyaz çizgiler falan çıkıyo.
    birde çok önemli değil ama tablet geldiğinden beri ışık sızması durumu var.
    bi format atayım şu pil olayı düzelmezse tekrar servise yollamayı düşünüyorum.


    o sorunu bende yaşıyodum we birde şarjdayken şarj azalmaması için ayrı bir usb kablo kullanın derim. Kendim denedim oldu. Artesin qönderdiqi usb kablodan dolayı oluyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __DiZZy__ -- 13 Eylül 2015; 17:56:28 >
  • Merhaba,

    uzun zamandır cihazı elime almamıştım, güncelleme için kontrol ettim sitesini yeni güncellemeler gelmiş ancak linkler çalışmıyor, daha önceden indirmiş olanlar varsa gönderebilirlermi? Aşağıdaki sürümleri belirtiyorum teşekkürler.


    Onda V972 Quad Core Tablet PC Android 4.2.2 V3.0 Firmware: 331.53M
    V972 Quad Core V3.0 Firmware: (only support V1 Version)
    Time: 2013-05-15

    yada

    Onda V972 v4.4_v1
  • Mrblar Arkadaşlar. Ben tableti gönderdimde belirli bir para karşılığı bataryayı değiştirelim mi diye sordular acaba bataryası garanti kapsamında değil mi?
  • denizutku35 D kullanıcısına yanıt
    Bu versiyonu yüklediğimde kamera çalışmadı galeri durdu hatası verdi sonrasında V2yi yukledim bunda da arka kamera ters çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alacaklara benden tavsiye tabletlerin özellikleri ne kadar iyi olursa olsun aklınızda başka marka varsa bunlardan daha düşük özelliklere sahip olsa bile onu alın derim. Sadece Q972 için değil bütün Artes marka tabletler ve diğer ürünler içinde diyorum. Cihazların garantisi 2 yıl ama garantiye her yolladığınızda değişen parçaların garantisi 6 aylık oluyor. Zaten büyük ihtimalle 2 yılını doldurmadan cihazın garantisi bitmiş oluyor ve diğer yollamalarda ise ücret karşılığında onarılır diyorlar. Bunları göze alıyorsanız alın derim. Sonra pişman olmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz max 32 GB hafıza kart destekliyor ama cihaza Samsung 64 GB EVO hafıza kartını taktım okududa ama 25 GB doluydu. Hiçbir sıkıntı çıkarmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __DiZZy__ -- 20 Mayıs 2016; 20:30:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.