Şimdi Ara

Artes Q1003 16GB 10.1' IPS Tablet almak istiyorum (106. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.116
Cevap
25
Favori
88.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • casual kullanıcısına yanıt
    @casual selamlar, piponun ve cubenin intel Core M işlemcili tabletlerini gördün mü? Çift işletim sistemli güzel cihazlar yapmışlar.
  • Artes D1003 ün pipo da ki karşılığını bilen var mı ?
  • 264burak kullanıcısına yanıt
    Burası pek aktif değil artık facedeki sayfa bakabilirsin.
  • kimyager147 K kullanıcısına yanıt
    Facebook sayfasını aradım ama bulamadım..
  • Artes Q1003ümü satıyorum,
    250tl sorunsuzdur.
  • https://www.facebook.com/groups/1428764270706579/

    artes tablet kafe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimyager147 -- 4 Eylül 2015; 16:53:28 >
  • kimyager147 K kullanıcısına yanıt
    Artık D1003 kullanıyorum. 4.2.2 sürümüne yükselttim ama bunu nasıl root edebilirim acaba bilgin var mı ?
  • 264burak kullanıcısına yanıt
    Maalesef bilmiyorum. Gladio arkadaşa sor .
  • kimyager147 K kullanıcısına yanıt
    O cevap vermiyor. Yine de sağol
  • Temmuz 2013’de 643 TL’ye Artes Q1003 3G’li tablet almıştım. 2 yıl gayet güzel kullandım. 3 ay önce yani Ağustos 2015’de tablette şarj sorunu oluştu. Şarj göstergesi birdenbire iniyordu. Şarjı çabuk bitiyordu. Artes yetkililerini aradım. Garantisi bitmesine rağmen cihazı kargoyla göndermemi ve cihazın arızasına ücretsiz bakacaklarını söylediler. Bende cihazı kargoyla yolladım. Yaklaşık 1 ay sonra cihazın yapılamadığını ve cihazın sıfırını vereceklerini söylediler. Yapılamadığına dair bana rma raporu yolladılar. Bende o raporu ve faturayı tableti aldığım internet sitesi firmasının adresine yolladım. İki firma yazıştıktan sonra cihazdan ellerinde bulunmadığı için para iadesine karar verdiler. Hesap numaramı verdim. Geçen hafta 643 TL yatırdılar. Benim için sürpriz oldu. Hem cihazı 2 yıl kullandım. Garantisi bitmesine rağmen arızasıyla ilgilendiler. Yapılamayınca ellerinde aynı model sıfır cihaz varsa yollayacaklarını yoksa para iadesi yapılacağını söylediler. Çok mutlu oldum. Artes gerçektende müşteri memnuniyetinin esas alan büyük bir firmaymış. Helal olsun adamlara.




  • iskoo kullanıcısına yanıt
    Valla helal olsun adamlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskoo

    Temmuz 2013’de 643 TL’ye Artes Q1003 3G’li tablet almıştım. 2 yıl gayet güzel kullandım. 3 ay önce yani Ağustos 2015’de tablette şarj sorunu oluştu. Şarj göstergesi birdenbire iniyordu. Şarjı çabuk bitiyordu. Artes yetkililerini aradım. Garantisi bitmesine rağmen cihazı kargoyla göndermemi ve cihazın arızasına ücretsiz bakacaklarını söylediler. Bende cihazı kargoyla yolladım. Yaklaşık 1 ay sonra cihazın yapılamadığını ve cihazın sıfırını vereceklerini söylediler. Yapılamadığına dair bana rma raporu yolladılar. Bende o raporu ve faturayı tableti aldığım internet sitesi firmasının adresine yolladım. İki firma yazıştıktan sonra cihazdan ellerinde bulunmadığı için para iadesine karar verdiler. Hesap numaramı verdim. Geçen hafta 643 TL yatırdılar. Benim için sürpriz oldu. Hem cihazı 2 yıl kullandım. Garantisi bitmesine rağmen arızasıyla ilgilendiler. Yapılamayınca ellerinde aynı model sıfır cihaz varsa yollayacaklarını yoksa para iadesi yapılacağını söylediler. Çok mutlu oldum. Artes gerçektende müşteri memnuniyetinin esas alan büyük bir firmaymış. Helal olsun adamlara.

    Örnek gösterilecek bir davranış. olmuş.türkiyede karşılaşılmayacak bir hareket.
    benim tablat on gün önce ekranda dikine çizgiler oluştu.renkleri karışıkdı.ekranın çizgili bölümüne parmak ile baskı yaptığım zaman çoğalıyordu.
    fabrika ayarlarına dönderdin yine aynı.ekranda sorun olduğunu anlayıp servise yolladım.
    tablet servise ulaşmış ve beni dün aradılar.iç ekran da arıza oldunu ve kullanım hatasından dolayı bana 185 tl karşılığı tabletin ekranın değişeceği söylendi.
    bende bu şartları kabul etmeyeceğimi söyledim.çünkü tableti düşürmedim ,çarpmadım ve darbe almadı.kulanıcı hatasa olamaz dedim.servisdeki görevli o takdirde pazartesi teknik servisdeki uzmanlar ile ayrıntılı görüşebilirsiniz dedi.bakalım ne diyecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozhal -- 15 Kasım 2015; 10:57:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozhal

    quote:

    Orijinalden alıntı: iskoo

    Temmuz 2013’de 643 TL’ye Artes Q1003 3G’li tablet almıştım. 2 yıl gayet güzel kullandım. 3 ay önce yani Ağustos 2015’de tablette şarj sorunu oluştu. Şarj göstergesi birdenbire iniyordu. Şarjı çabuk bitiyordu. Artes yetkililerini aradım. Garantisi bitmesine rağmen cihazı kargoyla göndermemi ve cihazın arızasına ücretsiz bakacaklarını söylediler. Bende cihazı kargoyla yolladım. Yaklaşık 1 ay sonra cihazın yapılamadığını ve cihazın sıfırını vereceklerini söylediler. Yapılamadığına dair bana rma raporu yolladılar. Bende o raporu ve faturayı tableti aldığım internet sitesi firmasının adresine yolladım. İki firma yazıştıktan sonra cihazdan ellerinde bulunmadığı için para iadesine karar verdiler. Hesap numaramı verdim. Geçen hafta 643 TL yatırdılar. Benim için sürpriz oldu. Hem cihazı 2 yıl kullandım. Garantisi bitmesine rağmen arızasıyla ilgilendiler. Yapılamayınca ellerinde aynı model sıfır cihaz varsa yollayacaklarını yoksa para iadesi yapılacağını söylediler. Çok mutlu oldum. Artes gerçektende müşteri memnuniyetinin esas alan büyük bir firmaymış. Helal olsun adamlara.

    Örnek gösterilecek bir davranış. olmuş.türkiyede karşılaşılmayacak bir hareket.
    benim tablat on gün önce ekranda dikine çizgiler oluştu.renkleri karışıkdı.ekranın çizgili bölümüne parmak ile baskı yaptığım zaman çoğalıyordu.
    fabrika ayarlarına dönderdin yine aynı.ekranda sorun olduğunu anlayıp servise yolladım.
    tablet servise ulaşmış ve beni dün aradılar.iç ekran da arıza oldunu ve kullanım hatasından dolayı bana 185 tl karşılığı tabletin ekranın değişeceği söylendi.
    bende bu şartları kabul etmeyeceğimi söyledim.çünkü tableti düşürmedim ,çarpmadım ve darbe almadı.kulanıcı hatasa olamaz dedim.servisdeki görevli o takdirde pazartesi teknik servisdeki uzmanlar ile ayrıntılı görüşebilirsiniz dedi.bakalım ne diyecekler.

    Geçmiş olsun. Sizin tabletin markası nedir? Artes mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tablet Brick oldu sanırım acılıs ekranında kalıyor sürekli dönüyor basa reset atıncada olmuo pc ye baglayıncada tanımadıgından bişe kuramıyorum yardımcı olurmusunuz. Tableti acınca ekran geliyor fakat acılıs ekranında sürekli doluyor tekrar basa dönüyor nasıl halledebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iskoo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozhal

    quote:

    Orijinalden alıntı: iskoo

    Temmuz 2013’de 643 TL’ye Artes Q1003 3G’li tablet almıştım. 2 yıl gayet güzel kullandım. 3 ay önce yani Ağustos 2015’de tablette şarj sorunu oluştu. Şarj göstergesi birdenbire iniyordu. Şarjı çabuk bitiyordu. Artes yetkililerini aradım. Garantisi bitmesine rağmen cihazı kargoyla göndermemi ve cihazın arızasına ücretsiz bakacaklarını söylediler. Bende cihazı kargoyla yolladım. Yaklaşık 1 ay sonra cihazın yapılamadığını ve cihazın sıfırını vereceklerini söylediler. Yapılamadığına dair bana rma raporu yolladılar. Bende o raporu ve faturayı tableti aldığım internet sitesi firmasının adresine yolladım. İki firma yazıştıktan sonra cihazdan ellerinde bulunmadığı için para iadesine karar verdiler. Hesap numaramı verdim. Geçen hafta 643 TL yatırdılar. Benim için sürpriz oldu. Hem cihazı 2 yıl kullandım. Garantisi bitmesine rağmen arızasıyla ilgilendiler. Yapılamayınca ellerinde aynı model sıfır cihaz varsa yollayacaklarını yoksa para iadesi yapılacağını söylediler. Çok mutlu oldum. Artes gerçektende müşteri memnuniyetinin esas alan büyük bir firmaymış. Helal olsun adamlara.

    Örnek gösterilecek bir davranış. olmuş.türkiyede karşılaşılmayacak bir hareket.
    benim tablat on gün önce ekranda dikine çizgiler oluştu.renkleri karışıkdı.ekranın çizgili bölümüne parmak ile baskı yaptığım zaman çoğalıyordu.
    fabrika ayarlarına dönderdin yine aynı.ekranda sorun olduğunu anlayıp servise yolladım.
    tablet servise ulaşmış ve beni dün aradılar.iç ekran da arıza oldunu ve kullanım hatasından dolayı bana 185 tl karşılığı tabletin ekranın değişeceği söylendi.
    bende bu şartları kabul etmeyeceğimi söyledim.çünkü tableti düşürmedim ,çarpmadım ve darbe almadı.kulanıcı hatasa olamaz dedim.servisdeki görevli o takdirde pazartesi teknik servisdeki uzmanlar ile ayrıntılı görüşebilirsiniz dedi.bakalım ne diyecekler.

    Geçmiş olsun. Sizin tabletin markası nedir? Artes mi?

    evet .
    Artes Q1003 16GB 10.1




  • 
Sayfa: önceki 102103104105106
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.