Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Arsenal - Beşiktaş | 27.08.2014 | Şampiyonlar Ligi Play-Off Turu 2. Maç

1.225
Cevap
6
Favori
24.497
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Canlı Maç Takip Forumları >> Beşiktaş >> Arsenal - Beşiktaş | 27.08.2014 | Şampiyonlar Ligi Play-Off Turu 2. Maç
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2180 Mesaj
    Ismail bakkala gonderdi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6440 Mesaj
    Hep cannot access sopcast service hatası alıyorum.
    _____________________________
  • Yarbay
    2172 Mesaj
    Ulan su Demba Ba'yi izlemek bana iskence gibi geliyor, tam bize lazim olan forvet bu adam ya.
    _____________________________
    .
  • Yüzbaşı
    962 Mesaj
    Arkadaş Demba Ba... Bu adam ligde anasını ağlatır ahh ulan
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    972 Mesaj
    Maç böyle devam ederse Beşiktaş turu geçer.
    Kafa kafaya oynuyorlar ve Beşiktaş güzel pas yapıyor. Akıllı ve panik yapmadan güzel çalışmışlar.
    Sadece sanki ileride Oğuzhan'a çok top bırakıyorlar,yanına bir alternatif lazım kanattan Mustafa olur ya da Veli olur bilemiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Top yapmaya başladık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1238 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ferrotello

    Hep cannot access sopcast service hatası alıyorum.

    +1
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    aynı hatayı bende alıyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Balgrod

    Arsenal'da Henry sakat mı niye oynamıyo?

    Bergkamp daha formdaymış onu oynatıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1368 Mesaj
    bana da bir çikuleta verecek var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    305 Mesaj
    Demba ba reyiz ya



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    Destek olmaya geldim ama olamıyorum beyler pm
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    7 Not
    Şu ana kadar tek bir sıkıntı var. Sağ taraftan iyi geliyor Arsenal. Çok süratli adamları. Motta yorulmaz umarım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    907 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ^^Evo^^

    Biraz toparladılar bu aralar. Özel mesaj attım arkadaşlar.

    bende istiyorum hocam :)
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    790 Mesaj
    Beşiktaş çok güzel oynuyor bu oyunu bi golle süslemesi lazım.
    |
    |
    _____________________________
    "Ben haddimi bilirim.Varsın hak kapısını kimse çalmasın, dost bildiklerimizde vefa kalmasın, varsın selamımı kimse almasın...Olmaz bir zerresi mizanda heder SEN sevdiğini ALLAH için sev yeter. " Hz Mevlana
  • Yarbay
    2083 Mesaj
    Hadi bakalım inşallah bjk dayanırda turu geçeriz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    199 Mesaj
    Beşiktaş hızlı oynayamıyor Quaresma'nın girmesi gerek.Mustafa hocam uyuma
    _____________________________
    Bu hesap çift kişiliktir yada bu hesabı kullanan çift kişiliklidir.
  • Binbaşı
    1341 Mesaj
    Mac vodafone arenada sanki, Besiktas ev sahibi gibi :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    #9 - Johan Elmander!
  • Yarbay
    4433 Mesaj
    adamsin ba
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turkish_republic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^^Evo^^

    Biraz toparladılar bu aralar. Özel mesaj attım arkadaşlar.

    bende istiyorum hocam :)

    Bir tane de bana



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Paykasa
son dakika
Lastik Fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,377
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.