Şimdi Ara

Arnica çay makinesi aldım başıma gelen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Bundan 1 ay önce arnica nın demly modeli diye bir çay makinesini aldım(üstü demlik altı kettle)
    10 gün kullandık kaynama yaptıktan sonra ısırmaya almıyor sürekli kaynatıyordu. Kulpu da çıplak elle tutamayacak kadar ısınıyordu.

    Alırken 3 yıl garantisi var dediler.
    Aldığım yere götürdüm servise yönlendirdi beni. Garanti belgesi ile servise gittim.
    Servisteki adam insanı fıtık eden tipten. Rezil servisçilik vardır ya hani sizi küçümseyen konuşmayı bilmeyen kaba cahil ve sizi de cahil sanan.
    Servisteki eleman bana ilk olarak şunu dedi: bu ürün çok eski bir model garantiye girmez 3 yıl garanti yeni modeller içindir ayrıca bu 10 günde bu hale gelmez istersen ücretli yaparız.

    Kaç günde bu hale geldiğinden sana ne kardeşim garantiye giriyor mu girmiyor mu onu söyle dedim. Girmez dedi.
    Aldığım yere gittim. Böyle böyle dedim.
    Tamam pazartesi gel hallederiz dedi.

    Pazartesi gittim satıcı fatura verip al şimdi götür dedi. (ürünü alırken faturayı o an almamam hata mıydı bilmiyorum)

    Yine servise gittim Bi sürü tantana etti yok bizi niye rahatsız ediyorsun yok ikide bir dükkana gidip geliyorsun falan filan. En son bırak git biz merkeze sunacaz kabul ederlerse yaparız duruma göre size dönüş yaparız dedi.

    Pazartesi bıraktım cumaya kadar dönüş yapmadılar ben aradım.
    Genel müdürle konuşmuşlar sadece bir seferlik yapacaklarmış. Yani 3 yıl garantisi olan ürünü sadece bir kez onarıp garantisi sonlandırılacak.
    Sebep paranoyak ruh hastası servisteki elemana göre ben ve satıcı akrabayı zürünü 5 yıl önce almışım ve ürünü yeni almış gibi yapıyorum.

    Bir kerelikse ürünüme karışmayın dedim.

    Pazartesi alıp satıcıya gideceğim.
    Duruma göre tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    Arnica mı tövbe bir daha!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tüketici hakem heyetine gittim biraz önce durumu anlattım. Servisten yazılı belge istedi.
    Servise gittim her zaman benimle muhatap olan adam diyor ki usta burada yok öyle bir belge bildiğim kadarıyla vermiyoruz diyor.
    Usta ne zaman gelir diyorum bilemiyorum diyor.
    Bi arayabilir misiniz ne zaman gelir acaba diyorum usta dışarıda işi var arayamam diyor.
    Numarasını verseniz ben arasam diyorum usta ondan habersiz numarasını vermemi istemiyor diyor.

    Müşteri hizmetlerini aradım olanları anlattım biz servisle konuştuk size "servis raporu" verecekler dedi.

    Servise geri gittim dükkan kapalı.
    (servisten çıkıp müşteri hizmetlerini aradım, müşteri hizmetleri ile görüşmeyi sonlandırdı dükkan geri gittim. O arada sıvışıp gitmiş. Toplam 20 dk falan)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet adam nihayet dükkanı açtı. Görüşme falan yaptılar ben dışarıda onlar içeride.
    Usta(!) olan adam diyor ki ya nerede cihazın getir yapalım diyor.
    Bi seferlik mi diyorum orası seni ilgilendirmez diyor hem ölümlü dünya yarına kadar kim öle kim kala diyor bir daha bozulur mu bozulmaz mı okursun olmazsın ne belli diyor.

    Şaka değil çok ciddiyim aynen böyle diyor.

    Usta sen ver raporu dedim. Cihazı getirmezsen "cihazı getirmedi" diye rapor yazarım diyor.

    Müşteri hizmetlerini tekrar aradım daha önce konuştuğum kişiyle konuşmak istedim numaramı aldılar daha dönmediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet servis raporunu aldım.

    Rapor metnini sunuyorum.

    20.09.2019 tarihinde aldığı demli modeli arnica kalesini serviste yaptırmak istemediğinden bu tutanak hazırlanmıştır.


    Yukarıdaki olaylar uçup gitti ben sadece serviste yaptırmak istemiyormuşum.

    Bana oldu okuyanlara da ders olması dileğiyle.

    Arnica pişmanlıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arnica tesla süpürgeye 1000 liraya yakın para verdim mağdur oldum.
    kumandası bozuldu, tekerlekleri kuruldı, çekim gücü azaldı.

    Tüketici hakem heyetine ne sunmam gerekiyor?
  • Arnica ise geçmiş olsun hocam.
    Buradan yazarak insanların bizim gibi mağdur olmamaları için uyarın.
    Bir önce batarlar inşallah da millet kurtulur bunlardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.