|
İş arkadaşlığında ve üniversitr arkadaşlığında sadece iş konuşabilirsin. Çocukluk arkadaşınla pek çok şey şeyi konuşabilirsin. Çocukluktan yani liseden ortaokuldan mahalleden arkadaşın hiç yoksa görüştüğün geçmiş olsun bir ömür boyu fiilen olmasa da yalnızsın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






