Şimdi Ara

Arkadaslar max 1000 tl ye kadar f/p urunu camasir makinesi oneriniz varmi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaslar annem ve babam icin min 7kg lik garanti suresi uzun f/p urunu tavsiyeleriniz varmi p

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Uzun garantili dediğinizde zaten bu güvenceyi veren 2 gurup var seçenek olarak, bu guruplarda da siz sadece özellik seçmek durumunda kalıyorsunuz ki ana marka yerine alt markaları alırsanız (Aynı mal daha düşük fiyata) 800TL bantlarında dahi ürün bulmanız mümkün.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin onereceginiz marka model varmi anladigim kadariyla altus vb markalari oneriyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kronikyorgun kullanıcısına yanıt
    Oneri demeyelim de hocam, dikkatinizi cekmek diyelim zira uzun suredir bu guruba aot ana markalar ile alt markalar arasinda kalite farki olmadigini vurguluyorum ve defalarca da kullanilan ekipmanlarina kadar ayni oldugunu ispat ettim artik tereddut dahi duyulmuyor bu konuda. 800 900 tl dolayinda makineye verip, 100tl dolayinda da 4 yil ek guvence yaptirdinizmi 7 yil boyunca 7 kilo camasiri 77 bin kere tikarsiniz artik :)



    Markanin ne oldugu onemli degil hocam kalite vs mevzulari hikaye artik. En buyuk markalar dahi kaliteli uretimleri birakti. Eskiden begenilmeyen bu alt markalar veya yerli markalar kalitelerini yukari tasidi yani makas o kadar acik degil artik.



    Yeni dunya duzeni ucuza al 5 10 yil kullan at seklinde hocam zira 7 yil zaten guvencedesiniz, 7 yil sonra bu makine catlasa ne olur patlasa ne olur neticede verdigimiz para ortada.



    2000 3000 tl lik makinelerden ne farklari var? Biraz program, varsa su jeti, hic bir anlami olmayan bubble ozelligi vs. Neticede bir tambur bir kazan su ve deterjan hocam en ultra megasi olsa ne olacak sonucta camasiri partiküllerine ayirmiyor ya onlar da :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Profilo CM104K0TR alabilirsiniz.

    Önemli olan tecrübeli bir marka almaktır. Vasat bir makine alırsanız mesela ne olabilir? 2 kez arka arkaya 60 derecelik hijyen programında yıkadığınız beyazlar lekeli ve grileşmiş çıkabilir, renkliler bembeyaz deterjan izleri ile çıkabilir, doğru düzgün durulamadığından alerjinizi ortaya çıkarabilir, gövdesi çok kısa zamanda mutfak gibi bir ortamda dahi paslanabilir, plastikleri yeşile çalacak kadar sararabilir, gürültüsü yüzünden gününü istediğiniz saatinde çalıştırmanızı engelleyebilir şeklinde onlarca örnek verebilirim. Etrafımda sırf düzgün yıkamadığı için çalışan makinelerini değiştiren ve önerilerimle aldığı makinelerle oh be diyen o kadar tanıdığım var ki.

    Bu konu bir kazan ve motordan ibaret değildir. Servisten de ibaret değildir. Evime onlarca kez servis çağıracağıma, bu bozuk değil abi/abla bu makinelerin huyu böyle yeaaa diyen tamircilerle sinirimi gereceğime 10 yılda belki 1 kez çağıracağım tecrübeli ve kaliteli bir markayı tercih ederim.7 yıl kullansam da, 10 yıl kullansam da en azından memnun olarak kullanırım. Sonuçta bir cep telefonunu da 2 yıl kullanacağımızı bile bile yazılımına, donanımına bakmıyor muyuz? Hiçbir farkı yok.




  • O halde konulara biraz farklı pencereden bakalım ve ilk olarak önerilen markadan başlayalım.

    https://www.sikayetvar.com/profilo-be-buzdolabi-ariza-yapti3-kere-yaptilar-olmadi

    https://www.sikayetvar.com/profilo-be-kalitesiz-dolap

    https://www.sikayetvar.com/profilo-be-erzurum-servisi-urunun-fiyatina-tamirat-yapiyor

    https://www.sikayetvar.com/profilo-be-7-yil-garanti-yaptirdik-yine-servis-ucreti-odedik

    https://www.sikayetvar.com/profilo-be-musteri-hizmetleri-yetersizligi

    Yukarıdakiler sanırım ''Abi yaaaaa'' demeyen kaliteli servisler.

    Seçmedim, şikayetvar sitesine profilo yazdım en üsttekilerden kopyalayıp yapıştırdım. Aynı şekilde oraya ARÇELİK-VESTEL-MİTSUBİSHİ de yazsam aynı sorunlar aynı sonuçlar çıkıyor.

    2 Aydır MİELE den muhatap bulamadığını beyan eden vatandaş, altı üstü bedava deterjan vereceklermiş (Tüketici beyanıdır)

    https://www.sikayetvar.com/miele-twin-dos-deterjan-hediyesi-verilmedi-cagri-merkezine-ulasamiyorum

    https://www.sikayetvar.com/miele-camasir-makinesinin-arizasi

    https://www.sikayetvar.com/miele-bartin-servis-sikayeti

    https://www.sikayetvar.com/miele-7000-tllik-markali-camasir-makinesi-husrani

    https://www.sikayetvar.com/miele-hayal-kirikligina-ugradim

    Sürekli tamponlanan ve kaliteye örnek gösterilen MİELE çamaşır makinesi hiç mi arıza yapmıyor? bakınız 1 inci yılında 4 üncü yılında şikayetlerini dile getiren tüketiciler bunlar. 7000TL ye makine alan vatandaş MİELE gibi markadan çözüm bulamayınca şikayetvara yazmış. demek ki 7000Tl ye de makine alsanız sorun yaşıyorsunuz.

    Bu da bir şey mi, Buyurun vatandaş 13.000Tl para vermiş ayıptır yahu 13.000TL den bahsediyoruz çamaşır ve kurutma makinesi alınmış MİELE den. ancak 1.5 aydır servis bekliyorlar. tüketici beyanıdır ben yazmıyorum bunları, buyurun kendiniz okuyun.

    https://www.sikayetvar.com/miele-nin-servis-sorunu


    Buyurun Electrolüx İZMİR gibi memlekette servisin tutumu

    https://www.sikayetvar.com/electrolux-bulasik-makinesi-kotu-servisi-ondan-da-kotu

    Eve gitmeye gerek görmeyen servis

    https://www.sikayetvar.com/electrolux-gelmeyen-servis

    Gümrükten gelemeyen buzdolabı rafı için alınamayan servis hizmeti

    https://www.sikayetvar.com/electrolux-buzdolabi-rafi-degisimi

    Buyurun kaliteli markanın kaliteli servis hizmeti

    https://www.sikayetvar.com/electrolux-camasir-makinesi-sorunlari-garanti-kapsamina-girmiyormus

    https://www.sikayetvar.com/electrolux-camasir-makinesi-guzel-calismiyor

    https://www.sikayetvar.com/electrolux-elektrik-supurgesi-ve-servisi-cok-yetersiz


    Tüm bunları ben marka karalama adına paylaşmıyorum burada. Aşağıya bilinen ve kaliteli denen her marka için binlerce şikayet linki paylaşabilirim ve ülke genelinde durum bu.

    Buradaki ana amaç bir yönlendirme olmamalı, mal övmek yerine sorunlara nasıl çözüm bulunabilir buna çözüm üretebilmek ve sosyal gücümüzü bu firmalara baskı yapmak için kullanabilmek önemli. Bir kuruma olan fiili bağınız veya gönül bağınız burada sürekli olarak bu guruba yönlendirme yapmaya itmemeli hiç kimseyi.

    Aşağıda memnuniyeti alınan bir ELECTROLUX müşterisi var bakın ne güzel firma tüketicinin memnuniyetini sağlamış, her ne kadar yine gümrük sorunu ve yine 1 ay kadar yedek parça bekletilen benim insanım olsa da, yine de memnuniyeti alınmış. Lakin bu memnuniyetin alınmış olması KALİTELİ ve binlerce lira para ödenen bu makinenin 1.5 yılda kazanın kırıldığı ve yedek parça için 1 ay tüketicinin bekletildiği gerçeğini ortadan kaldırmıyor.

    https://www.sikayetvar.com/electrolux-kurutucu-kazani-kirildi-yeni-parca-bir-turlu-gelmiyor

    Demek ki neymiş efendim? siz 13.000TL para da verseniz, 7.000 TL para da verseniz bu makineler 1 yılda 3 yılda 5 yılda bozuluyormuş, bozulabiliyormuş. Demek ki neymiş efendim? en kaliteli malı da alsanız SERVİSE MECBURMUŞSUNUZ. Burada insanlara ''Ödeyin onbinlerce lira parayı, 20 yıl sorunsuz kullanırsınız'' havası yaratmaya bu koşullarda bence gerek yok.

    Israrla ama ısrarla yazıyorum, parmaklarım kırılana kadar da yazmaya devam edeceğim, hiç bir marka artık KALİTELİ üretim YAP-MI-YOR

    İstediğiniz kaliteli markaya bakın 1 yılda 1 ayda 1 haftada bozulanını dahi bulursunuz. Elbette bu bütün üretimin bu şekilde olduğu anlamı taşımasa da, ortaya çıkan şu gerçekler asla inkar edilemez.

    KALİTELİ diye satılan mallara gereksiz marka değeri bedeli ödeniyor
    KALİTELİ diye satılan markaların servis hizmetleri yetersiz
    KALİTELİ diye satılan markaların müşteri hizmetleri yetersiz
    KALİTELİ diye satılan markaların memnuniyet yakalama oranı yetersiz

    Yukarıda verdiğim örneklerde olduğu gibi, Bu meşhur markaların servisleri de tüketicilerine gidip ''Abi yaaaa'' diyor başka bir şey yapamıyorlarmış. Gümrükten parça bekleyen servis ''Abi yaaa'' demekten başka ne yapsın zaten. Markan istediği kadar kaliteli olsun, servis hizmetini veren ekibin Türk. Hesap soran kimse yok, hesap sorulabilene kadar geçen zamanda tüketici tabiri caiz ise kanser oluyor zaten.

    Tüm bunlara rağmen şimdi burada kalkıp da bütün bu problemleri görmezden gelip, ''dandik mallarda yıkarsanız grileşir, Bizim makinelerde yıkarsanız bir şey olmaz'' havası yaratmanın pek mantığı yok diye düşünüyorum.

    Ülkemiz, İstanbul - İzmir - Ankara dan ibaret değil. Daha bu 3 şehrimizde dahi servis hakimiyeti kuramayan markaların ülke geneline hitap edebilmesi için 40 fırın ekmek yemeleri gerekir.

    Eski kaliteleri olsa idi bu sorun görmezden gelinebilirdi ''Yahu alıyoruz zaten bozulmuyor servisi ne yapayım'' diyebilirdiniz.
    Yeni üretimlerde bu şansınız yok maalesef. Kabul ediniz ki, DANDİK dediğiniz o markalardan farklı bir üretim yapmıyorsunuz.


    Haksızlık olmasın, sanki bu markalarda var da başka markalarda şikayet yok gibi bir algı oluşturmaya çalışıyor değilim, sadece bu belli bir gurubu ön plana çıkartma çabaları sıkıcı oluyor artık onu vurgulamaya çalışıyorum.

    https://www.sikayetvar.com/mitsubishi-electric-hic-memnun-degiliz
    https://www.sikayetvar.com/mitsubishi-electric-klima-rahatsiz-edici-ic-unite-sesi-isitmamasi-ve-basina-buyruk-on-akim
    https://www.sikayetvar.com/mitsubishi-electric-klima-ayipli-mal


    https://www.sikayetvar.com/samsung-smart-tv-ekran-paneli-arizasi
    https://www.sikayetvar.com/samsung-kokmayan-camasirlar
    https://www.sikayetvar.com/samsung-buzdolabi-ariza-yapti-ve-servis-tamamen-buzdolabini-bozdu-simdi-dolap-calismiyor
    https://www.sikayetvar.com/samsung-beyaz-esya-ve-servis-sorunsali



    https://www.sikayetvar.com/lg-kapi-mandali-kirilan-camasir-makinesi
    https://www.sikayetvar.com/lg-camasir-makinemiz-guzel-yikamiyor-ve-koku-yapiyor
    https://www.sikayetvar.com/lg-merkez-servisinde-muhatap-bulamiyorum
    https://www.sikayetvar.com/lg-fd-1402-camasir-makinesi-kapak-kismindaki-lastik-camasirlari-yirtiyor



    https://www.sikayetvar.com/siemens-buzdolabi-paslandi
    https://www.sikayetvar.com/siemens-firmanin-yogurdum-eksi-degil-tutumu
    https://www.sikayetvar.com/siemens-servisinin-ilgisizligi-sorunu
    https://www.sikayetvar.com/siemens-camasir-makinesi-su-akitmaya-basladi



    https://www.sikayetvar.com/bosch-surekli-ariza-veren-ve-servisin-yapamadigi-bulasik-makinesi
    https://www.sikayetvar.com/bosch-elektrik-supurgesi-yedek-parca-sorunu
    https://www.sikayetvar.com/bosch-vurugu-gizlenmis-urun



    https://www.sikayetvar.com/arcelik-bulasik-makinesinin-sepeti-paslandi-degisim-icin-ucret-istediler
    https://www.sikayetvar.com/arcelik-6388-bulasik-makinesi-program-atlama-sorunu
    https://www.sikayetvar.com/arcelik-no-frost-buzdolabi-tamiri-icin-400-tl-istediler



    https://www.sikayetvar.com/vestel-garanti-bitti50pf7070-model-tv-bozuldu
    https://www.sikayetvar.com/vestel-garantili-olmasina-ragmen-ucret-talebi
    https://www.sikayetvar.com/vestel-aldim-uzuldum
    https://www.sikayetvar.com/vestel-gururla-yerliymis-hediyemi-5-gunde-ulastiramadi
    https://www.sikayetvar.com/vestel-garantisinin-bitmesine-1-ay-kala-kompresor-degisti-5-ay-sonra-yine-ariza-verdi



    https://www.sikayetvar.com/panasonic-teknik-servis-agi-yetersiz
    https://www.sikayetvar.com/panasonic-tx-p42st33e-plazma-birden-kapandi
    https://www.sikayetvar.com/panasonic-servis-agi-yetersiz
    https://www.sikayetvar.com/panasonic-musteri-hizmetleri-telefonu-acmiyor



    https://www.sikayetvar.com/philips-adina-buyuklugune-yazik-cok-yazik
    https://www.sikayetvar.com/philips-yedek-parca-pahaliligi
    https://www.sikayetvar.com/philips-kurumsallik-sorumluluk-ve-ciddiyet-ister
    https://www.sikayetvar.com/philips-servis-bizimle-dalga-geciyorlar



    https://www.sikayetvar.com/gaggenau-camasir-makinesi-kopukleri-goturemiyor-teknik-destek-bilgisiz
    https://www.sikayetvar.com/luks-marka-gaggenau-servisi-zarar-veriyor
    https://www.sikayetvar.com/lider-servis-plus-personeli-hakaret-etti
    https://www.sikayetvar.com/lider-servis-plus-web-sitesi-icerigi-dogru-degil
    https://www.sikayetvar.com/lider-servis-plus-franke-mutfak-bulasik-makinesi-ve-buzdolabi





    Uzatmaya gerek görmüyorum dileyen zaten arar bulur tüm bunları.

    Netice itibari ile tüketicisine küfür eden servis elemanından, hakaret eden servis müdürüne kadar her şeyi bulabilirsiniz yukarıdaki linklerde.

    Biz burada, tüketici adına nasıl daha fazla bir şeyler yapabiliriz in hesabındayız, yoksa kimin ne malı sattığı bizim sorunumuz değil. Burada biz GERÇEKTEN var olan sorunları paylaşmayı tercih ediyoruz, belli markaların sürekli poh pohlanmasını değil. Biz burada GERÇEK ve FAYDALI bilgi paylaşımı istiyoruz yönlendirme değil.

    AEG adı altında satılan çamaşır makinesinin motoru NİDEC marka ise, kapasitörü PROCOND marka ise, Elektronik devre elemanı STI ise, rezistans markası IRCA ise, Presostatı başka marka, valfi başka marka, kazan tambur başka firmaların üretimi ise bu nasıl oluyorda kaliteli marka AEG oluyor ki? bildiğin toplama makine işte. Yıllarca yerli markalara montajcı-toplamacı dediniz durdunuz yahu bilinen tüm markalar zaten aynı şeyi yapmıyor mu? Bu yukarıda verdiğim bilgilerin resimlerini de paylaşayım isterseniz.

    Arkadaslar max 1000 tl ye kadar f/p urunu camasir makinesi oneriniz varmi
    Arkadaslar max 1000 tl ye kadar f/p urunu camasir makinesi oneriniz varmi
    Arkadaslar max 1000 tl ye kadar f/p urunu camasir makinesi oneriniz varmi
    Arkadaslar max 1000 tl ye kadar f/p urunu camasir makinesi oneriniz varmi
    Arkadaslar max 1000 tl ye kadar f/p urunu camasir makinesi oneriniz varmi
    Arkadaslar max 1000 tl ye kadar f/p urunu camasir makinesi oneriniz varmi


    Amacım elbette tartışma çıkartmak değil, sürekli bu şekilde karşı karşıya gelmek de değil, lakin belli bir marka gurubunun sürekli savunma durumunda olunması, Bu ürünleri savunabilmek veya ön plana çıkartabilmek adına başka bir gurubu sürekli alaşağı etmesi, savunan kişinin, bahsi geçen markanın promotörü, komisyoncusu, satış elemanı, dolaylı destekçisi vs vs neticede ticari bağlantı izlenimleri doğurmaktadır.

    Ben şahsi kanaatlerimi paylaştım, yetkili olduğum bölümlerde elimden geldiğince tarafsız bilgilendirme yazıları yazmaya çalışıyorum, fikirlerimi de bu doğrultuda beyan ettim. Nasipse bundan sonra da yazmaya devam da edeceğim. Bu forumun tarafsızlık ve ticaretten arınmış saf bilgi yönünde hak ettiği seviyede olması için ne gerekiyorsa yazmaya çizmeye, gereken iyileştirmeleri veya değiştirmeleri üst yönetime aktarmaya devam edeceğim.

    Umuyorum bölümlerde zaman geçiren tüm üyelerimiz de zaman içerisinde bu değişimin iyice farkına varacaklardır. Zaten şu geçen 1-1.5 yıl içerisinde oldukça yol kat ettik, bundan sonrası da gelir evvel Allah.

    Sağlıcakla.




  • Eğer tüm çamaşır makineleri aynı şekilde toplama olsaydı hepsi aynı iç yapı tasarımlarına sahip olur, aynı şekilde yıkar, durular ve sıkardı.

    Siz tedarikçinizden ne isterseniz size onu yapar. Örnek verdiğiniz AEG Nidec'a kendi kalıplarını ve teknolojisini geliştirip motor yaptırmış olamaz mı? Olabilir. Bir markanın bile segment segment ürünleri varken bir motor üreticisinin de bir çok farklı kalitede motorları olabilir. A kalite olanı bir firmaya, C kalite olanı başka firmaya veriyor olabilir.

    İnsanları hiçbir zaman %100 memnun edemezsiniz, şikayetler her zaman olacaktır. Bunu değerlendirip daha iyisini yapanlar zaten size daha iyisini sunmaya aday olurlar. Bu yüzden bu iş tecrübe işidir diyorum zaten.

    Kalite konusunda en riskli konu servis hizmetidir. Çünkü servislerde direkt ikili insan ilişkileri söz konusudur. Hele ki ürün de kalitesizse başınıza belayı alırsınız.

    Ben son 5-6 yıldır zaten al 20 yıl kullan muhabbeti yapmıyorum. Her firmada kalite düşüşü var, daha doğrusu kalite değil dayanıklılık düşüşü var. Bunun sebebi de hep daha ucuzunu isteyen insanlar. Firmalar insanlar ne istiyorsa onu üretiyor.

    Benim burada karşı çıktığım algı şu; her makine aynıdır. 7 yıl garanti yaptır gerisini boşver. O zaman neden uğraşalım, niye iyisine bakalım ki? akakcenin en ucuz makinesini alıp üstüne 7 yıl garanti yaptıralım. Sonra Miele ile aynı performansta makine aldım, Miele alanlar ne saf insanlar diye gülelim. Benim karşı çıktığım bu algının yaratılmaya çalışılması. Yoksa örnek vermek gerekirse, önerimde gördüğünüz gibi ben Bosch-Siemens alıp gereksiz para verecek olanlara birebir aynı ürün olan Profilo'yu öneriyorum. Bahsettiğiniz konuya doğru yönlendirme aslında bu olur. Ucuz üreticinin malı değil, iyi üreticinin reklamlarla, servis hizmetleri giderleriyle pohpohlanıp fiyatı şişirilmemiş olan versiyonlarını öneriyorum.

    Ben çalışan ilan edilmeye alışkınım zaten. Gerçekleri yazınca işine gelmeyenler çalışan ilan ediyor çünkü, bunu sizi kastederek söylemiyorum forumun genelinde karşıma çıkan durum 11 yıldır bu. insanların çoğunluğunun bana güveni yeterli, neyse konuyu kişiselleştirme niyetim yok. Ancak forumdaki gidişat benim gözümde daha iyi değil, aksine her geçen gün daha vahim duruma geliyor. Bence bu para çıkar ilişkisinin düzenlenmesi isteniyorsa ilk olarak buradan direkt fiyat verip satış yapan bayilerin konuları kapatılmalı. Bu alanlar sıcak fırsatlar bölümüne taşınmalı. En çok kirlilik yaratan konu en başta bu.

    Neyse uzatmayayım. Özetle sizin kendi tecrübeleriniz çerçevesinde savunup forumda algı yaratmaya çalıştığınızı düşündüğüm konu şu; siz hiçbir marka kaliteli değil, ne alırsan al sadece garanti uzat gerisini boşver diyorsunuz. Ben ise hiçbir marka artık 15-20 yıl önceki kalitesinde değil, ama bu da en alt segment üreticilerle en üst segment üreticiler halen aynı kefeye konulamaz. Bu iş tecrübe işidir. Ürünün kalite ve performansı servisten daha önemlidir diyorum. (servis % 100 önemsizdir demiyorum, üründen sonra düşünülmelidir diyorum) Ki bugün Miele ve LG hariç bildiğim kadarıyla tüm beyaz eşyalarda zaten ek garanti alınabiliyor, şüphesi olan kendisi garantiye alabilir. Ki ben önerilerimi hiçbir zaman markayla sınırlamam, o markanın ürününü serisi, üretildiği fabrika, kullanıcı tecrübeleri ve son olarak incelemelerim önerilerimi şekillendirir. Son olarak da herkes fikrini sunmakta özgür, ama kimse benim fikrim kanun hükmündedir üslubunda konuşmamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi candogan62 -- 16 Mayıs 2017; 15:31:49 >




  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Aslında ''Alışkınım'' dediğiniz konuda farklı sayılmayız, ben de forumda Bayi, Servis, Komisyoncu, Promotör vs her şey ilan edildim.

    Sorun şu ki ben açıkça yazdım, halen de yeri gelirse çekinmeden yazıyorum, 2005 de bu foruma yönetici olduğumda VESTEL de çalışıyordum, o zaman da bunu gizlemedim, şimdi de gizlemiyorum. Söz konusu VESTEL olduğunda bir dönem bağlı olduğum ve şu an halen kısmi bağlantımın devam ettiği bir marka olması nedeniyle marka dahi yazmamaya özen gösteriyorum. Şu an ne maddi ne de resmi hiç bir bağım yok, buna rağmen geçmişim nedeniyle yine de bu marka konusuna YÖNLENDİRME olarak algılanmaması adına dikkat ediyorum.

    Ben açık yürekli olarak buraya geçmişimi bu günümü yazıyorum bu sefer ''Ne çok kendini anlattın'' diyorlar bu anlamda size, hiş kimsenin tam memnun edilemeyeceği konusunda katılıyorum.

    Yalnız sorun şu ki ben en azından bunları her mecrada yazdığım için kimse üstüme gelemiyor, amacım belli, hitap ettiğim kitle belli.

    Sizde bu soruların son bulmama nedeni ise sürekli bahsettiğiniz ELECTROLÜX markası ile resmi bağınızın halen devam edip etmediğinin merak edilmesi bence. Neticede bir dönem personeli olduğunuz bir marka diye biliyorum yanlışım var ise lütfen düzeltin.

    Burada kimseye neyi yazacağını veya ne kadar yazacağını asla dikte edemeyiz. Kimse kimseye edemez, ben yazmayı tercih ediyorum, siz yazmamayı tercih edersiniz kimse karışamaz buna, Ancak ben yazdığım için ''Kanun Hükmündedir'' şeklinde yaftalanmak da doğru değil bence.

    Elimden geldiğince her yazımı, şahsi fikri olduğunu, uzman görüşü olmadığını belirterek bitirmeye çalışıyorum lakin sizde yine de böyle bir algı oluşturduysam benim hatamdır, yeterince başarılı olamamışımdır bu üslubu yumuşatma konusunda, daha fazla dikkat ederim bundan sonra.

    ''7 yıl yaptır bak keyfine'' konusunda haklısınız, elbette ki ana vurgu noktam insanların kendisini uzun süre garantiye almasını istemek olsa da. ne marka alırlarsa alsınlar bozulmayacağının garantisi olmadığından dem vurmak amacıyla bu cümlemi sürekli yineliyorum zira ÜRETİCİLERE GÜVENMİYORUM.

    En kaliteli markanın En üst segmenti ile, Sizin sevmediğiniz markaların en alt segmentini de elbette ki bir tutmuyorum bu büyük yanlış olur. lakin ısrarla ''Makas artık o kadar açık değil'' diye yazıyorum zira DANDİK denilen markaların eski kötü kaliteleri yok, SÜPER denn makinelerinde eski iyi kaliteleri yok artık konusunda ısrar ediyorum. Bunu da algı yaratmak amacıyla yazmıyorum sadece bu insanların çektiği eziyet son bulsun, binlerce lira para verip üzerine bir de sinir stres yaşamasınlar istiyorum.

    Sizin de amacınızın bu olduğunu düşünmek isterim elbette, lakin bunu yaparken belli bir üretimi de sürekli gömmeniz itici oluyor kabul ediniz.

    AEG konusuna gelince, aslında ne demek istediğimi anladığınız lakin işinize gelmediğini düşündüm bu yorumunuzda zira, Ben de yıllardır ''Onlar da X yerden alıyor, Bunlar da X yerden alıyor, o zaman neden onların ki iyi bunların ki kötü deniyor'' diyorum.

    Bu gün 100 tane VESTEL makinenin altına bakın, kullanılan motorun NİDEC olduğunu görürsünüz. Şimdi bunu AEG kullanınca yukarıda yazdığınız cümleleri okumak güzel oluyor kabul ediyorum da, VESTEL de aynı motoru kullanınca bu sefer ''VESTEL kullanıyorsa kötüsünü almıştır'' şeklinde mi yorumlamamız gerekiyor? Ben de zaten bunu vurgulamaya çalıştım. Aslında o örneklemeyi yaparken hata etmiş de olabilirim açıklama yazmam lazımdı zira 13 yaşında ve tabiri caiz ise kız gibi makineydi ben kötü makine demek istemedim zaten AEG için, sadece üretim mantalitesini vurgulamaya çalışıyorum. Yanlış anlamayınız özellikle sizin tavrınız yerli markalara sürekli giydirme şeklinde geçmiş tüm mesalarınız, sebebi neydi? sebebi ''Efendim onlar toplama makine yapıyor'' du, yanılıyormuyum? vurgu noktam bu idi, yani NİDEC motoru AEG kullanırsa ''harika, takdire şayan'' ancak VESTEL kullanırsa ''Kim bilir gidip hangi en dandik motoru kullandı'' kısmını ben haksızlık olarak görüyorum.

    Nihayet sizinle bir noktada buluşabilmişiz ve Servis hizmetlerinin ne marka olurs aolsun kötü olduğunda anlaşmışız.

    Evet kötüler ama yasal olarak elimizde bir dayank olması lazım bu nedenle garanti süresinin ne marka olursa olsun uzun olması lazım. Aynen şu MİELE makinenin yazık günak 2 yıl sonra garantisi bitince arıza yapıp 1250TL masraf çıkmasındaki örnekte olduğu gibi kötü örnekler yaşanmasın diye.

    Ben elimden geldiğince kurumlara yazıyorum, hatta bu forumun adını vererek yazıyorum diyorum ki ''Sizi burada bu şekilde eleştiriyoruz, cevap istiyoruz'' diyorum. Ya ciddiye almıyorlar ya da dikkate almıyorlar bilemiyorum ama ben yazmaya devam edeceğim ki yaptıkları yanlış çünkü.

    BAYMAK markası ile direkt irtibat kurdum ve ücretsiz keşif hizmeti vermemeleirnin saçmalık olduğunu telefonda bizzat ilettim kendilerine, bu konunun kendilerine negatif geri dönüş sunacağını da aktardım, onlar umursamadı, biz de bu sene BAYMAK markasını almayı düşünenlere ''Bir daha düşün kardeşim'' diyoruz.

    VESTEL klimalarının dış ünitelerinin öküz gibi böğürmesi nedeniyle bu forumda hiç bir şekilde ön plana çıkamayacağını fabrikada bizzat yüzlerine söyledim, forumda VESTEL düşünüyorum diyenlere ''Eminmisin kardeşim bak dış ünitesi çok bağırır haberin olsun'' diyorum.

    Bunları bize dedirtmemek için kendileri önlem almak zorundalar.

    Firmalar bizleri muhatap kabul etmek zorundalar

    Bizler sosyal gücümüzün farkında olmalı ve bu şekilde hareket etmeliyiz, Size yani şahsınıza marka bazında eleştirel yaklaşımımın sebebi bu dur. İnsanlara, sizin markayı alırlarsa hiç bir hayal kırıklığı yaşamayacakları gibi pempe bir tablo yaratıyorsunuz ki bunun doğru olmadığını vurgulamaya çalışıyorum

    Yoksa ben yazılarınızı zevkle okurum sizin, programlar ve makinelerin davranış stilleri konusundaki bilginize de hayranlığımı gizlemem zira ben o noktalara hiç odaklanmadığım için zerre kadar bilgim yoktur, ancak buradaki takdir unsuru yanlış anlamayınız hep aynı guruba odaklanmanız nedeniyle gölgeleniyor ve tarafsızlığınıza inancımız zayıflıyor, zannediyorum ki forumda bazı arkadaşların size bu şekilde yazmalarının da sebebi bu.

    Yoksa ne diye sürekli zıt kutuplarda olalım ki, benim hiç bir markaya karşı en ufak ne bir düşmanlığım vardır, ne de tek bir markadan zerre kadar menfaatim. Bu anlamda forumun genelinin de böyle olmasını arzu ederim.

    Fiyat veren satıcıları ben sakıncalı görmüyorum. En azından şu durum var bakınız, Vatandaşın kullanıcı adının altında yazıyor ''Firma Yetkilisi'' yani bu arkadaşımız ticaret için burada. Şimdi X markasının ticari temsilcisi burada Y markasını övecek değil, bunun zaten kullanıcılar da farkında olduğu için mutlaka ki kantarın terazisini ona göre ayarlayacaklardır. Aslında benim burada yazdıklarım büyük oranda sizin bahsettiğiniz kitleyi de olumsuz etkiliyor, forumun ticari üyeleri olmalarına rağmen dikkat ederseniz zerre kadar çekinmeden yazabiliyorum zira o ayrı konu, bu ayrı konu.




  • Hiç yapmadığım bir şeydir, özel mesajları kullanmam. Forumda kirlenme olmaması adına tam size üsluplarımızı yumuşatmayı özel mesajı kullanarak teklif edecektim ki sizin bu adımı attığınızı gördüm. Bunu görmek güzel.

    Şu an yazdıklarınıza teker teker cevap vermek için maalesef vaktim çok sınırlı. Ancak şunu söyleyeyim. Beni haksızlıklar çok geriyor. Bir markanın burada haksız yere karalandığını görünce ben de ister istemez savunma durumuna geçtim. Bu konunun detayına girmeyeceğim fazla, çünkü bazı gereksiz etmenlerin beni yönlendirmeye çalıştığını yapmış olacağım.

    Mesela yıllarca Profilo'nun Bosch-Siemens ile denk serilerde birebir olduğunu anlattım. Çok damgalar yedim ama insanlar sonunda anladılar. Şimdi de serviste, yaşadığım tecrübelerin aksine karalamalar görünce kullandığım ürünü savunma gereksinimi hissettim. Çünkü dediğim gibi ne Arçelik ne de Miele servis işini babasının hayrına yapmıyor. Yerli firmaların servis hizmetinin çok abartıldığını, ithallerin de çok karalandığını görünce bu kadar uçuk fark olmadığını anlatmaya çalıştım.

    Neyse bu konu çok uzar, dediğim gibi vaktim az. Ancak birbirimizi anlayabildiğimize sevindim. Ben çoğunlukla insanlara cevap verirken nickine bakmam bile, sadece yazılan dikkatimi çeker. Demek istediğim kimseyi ayırmam, sevgiler.




  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Sevgi Bizden, Daha sonra sohbete devam etmek üzere.
    Sağlıcakla.
  • Evet abiler

    1000 tl civarlarında

    F/P ürünü bişi var mı acaba ?

    @Ado hocam sizin Regal dolap için yorumunuzdan sonra satın aldım.

    Şimdi de çamaşır makinesi arıyorum.

    Teşekkürler...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.