Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ ACİL YARDIM

12
Cevap
0
Favori
323
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ ACİL YARDIM
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    Arkadaşlar xp profesional işletim sistemim var bugünden itibaren bazı siteler açılıyor bazılarıda açılmıyor. Örneğin donanim haber sitesi açılıyor bunlar açılmıyor işbankası, akbank, mynet gibi siteler açılmıyor bir arkadaşım java uygulamasını yüklersin dedi düzelir. Ama hangisini yükleyeceğimi bilmiyorum VM yükledim olmadı adsl ilgili problem olabilirmi lütfen yardım edin yada virüsle ilgili bir problem olabilirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ninja1975 -- 7 Ekim 2004, 22:06:17 >



    |
    |
  • Teğmen
    176 Mesaj
    ADSL BUGÜNLERDE BİRAZ ABUKLUK YAPIYOR.BAŞKA BANKALAR AÇILIYO MU.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    218 Mesaj
    java yüklemek istiosanwww.java.com git direk yükler
    o akbank ın falan sitesini hiç mi açmıo yoksa şifre falan girilecek pop up ları mı açmıo ?
    |
    |
    _____________________________
    everything around us can be represented and understood through numbers...
  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    bu sitelerin giriş sayfasını bile açmıyor DOSTUM VERDİĞİN ADRESİ BİLE AÇMIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ninja1975 -- 7 Ekim 2004, 22:19:25 >
    |
    |
  • Teğmen
    176 Mesaj
    BAK JAVA OLUP OLMADIĞINI EN İYİ ANLAYABİLECEĞİN SİTE BURASIDIR.
    http://www.koaka.com/club/oyunlar/games.jsp
    İKİ DAKİKADA ÜYE OLUP HERHANGİ BİR OYUN SAYFASINI AÇTIRABİLİRSEN JAVAYA İHTİYACIN YOK DEMEKTİR.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    176 Mesaj
    NE YAPTINDA BÖYLE OLDU BİRAZ AÇIKLAMAN LAZIM.DÜN İYİMİYDİ.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    birşey yapmadım olan 4 saat içinde oldu
    Bir baktım hiçbirini açmıyor
    |
    |
  • Yüzbaşı
    378 Mesaj
    ADSL bağlantım var ve ben de bugün hiçbir siteye giremedim, burası Türkiye olur böyle şeyler. Şu anda biraz düzelir gibi oldu.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    46 Mesaj
    abi Netscapeyi yükle benim sorunum da seninki gibiydi nette java eksikliğinden okey falan oynayamıyodum fakat bunu yükledim çatır çutur açılıyo
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1160 Mesaj
    Problem java'da değil gibi sanki hostlar block edilmiş gibi bende de şuan hala edonkey2000'in overnet bölümünü kullanamama gibi abuk ve de sabuk bir problem var. Telekomdan kaynaklanabilir...

    TT'den herşey beklenir...
    |
    |
    _____________________________
    Everything that has a beginning has an end...


  • Binbaşı
    1707 Mesaj
    Adsl den kaynaklanan bir hatadir buyuk ihtimal proxy den..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1794 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Amore


    TT'den herşey beklenir...


    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1525 Mesaj
    Abicim büyük bir ihtimalle bağlantındandır.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
son dakika
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.