Şimdi Ara

Arkadaşlar bir sorum olacak.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hali hazırda Digitürk\bein kullanıcısıyım. Tivibudan 12 Tl ye 24 ay taahhütle yararlanma hakkı verildi. Sorum şu;

    Digitürk ve Tivi bu aynı uydudan mı yararlanıyor? Yani atıyorum Beşiktaş maçı varken digitürk ü , diğer zamanlar tivibunun kutusunu çanak yönü değişmeden kullanabilir miyim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tivibu almanızı kesınlıkle tavsıye etmıyorum. Doğru düzgün sınema kanalları yok. Ayriyetten ben tarifeye ek ayda 1 tl verıyorum. Yeni türk telekoma gectıgım ıcın hedıye verıldı. 1 tl edermi dersen eder oda belgesel kanalların hatrına. Birkac ay oncesıne kadar baya sınema kanalları varmıs ama cogunu kaldırdılar. Su anda olan sınema kanallarında 2 günde bir aynı fılm oynuyor. Tavsiye etmıyorum yani.
    _____________________________
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kullanıcı14533 -- 11 Haziran 2020; 11:58:46 >
    _____________________________
  • Kullanıcı14533 K kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Doldur saki,içeyim bari, arkadaşım nur yoldaş sanki :))
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bİ SORUM OLACAK
    20 yıl önce açıldı
    saçma bi sorum olacak ..
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.