Şimdi Ara

ARKADAŞLAR BİLGİSAYARCININ ELİNE BIRAKMAYIN BENİ LÜTFEN YARDIM :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar bir problemim var hemen konuya giriyorum

    şu anki sistem özelliklerim

    anakart : gigabyte --- g31m-es2l
    işlemci : pentium dual-core e5500 2.8 ghz
    ram : 2gb
    ekran kartı : geforce 9500 gt
    güç kaynağı : 230 w (sanırım) resmini attım ordanda bakabilirsiniz ben pek anlayamadım :)


    bu makinemi bilgisayarcıya götürüp yükseltmek istediğimde bana seçtiğim parçalar ücreti + 250 tl işçilik ücreti istedi
    yani atıyorum parçalarım 1000 tl tutarsa +250 lirada işçilik alacakmış
    bu makınanın ederi nedir ki 250 lira ücreti olsun
    ben bu zamana kadar hep playstation platformunda oyun oynadıgım için online oyunlarda kullanıyordum eskiden bu pcyi (metin2 vs gibi ) ama bazı ps platforumda olmayan withcer 1-2 gibi oyunlar ilgimi çektiğinden makinamı güncellemek istiyorum

    sizden ricam bu makina da witcher 1-2 gibi oyunları hatta mumkun olursa günümüz oyunlarını orta ayarlarda 30 fps üstü oynamak için neler yapmalıyım
    önerdiğiniz parçaları 2. el bölümünden alacagım

    ilgilenirseniz çok sevinirim dostlarım
    hepinize zaman ayırıp okudugun için çok tsk ederim saygılar
    not bütcem ortalama +-1000tl

     ARKADAŞLAR BİLGİSAYARCININ ELİNE BIRAKMAYIN BENİ LÜTFEN YARDIM :)

     ARKADAŞLAR BİLGİSAYARCININ ELİNE BIRAKMAYIN BENİ LÜTFEN YARDIM :)

     ARKADAŞLAR BİLGİSAYARCININ ELİNE BIRAKMAYIN BENİ LÜTFEN YARDIM :)
     ARKADAŞLAR BİLGİSAYARCININ ELİNE BIRAKMAYIN BENİ LÜTFEN YARDIM :)
     ARKADAŞLAR BİLGİSAYARCININ ELİNE BIRAKMAYIN BENİ LÜTFEN YARDIM :)



    _____________________________
    Hayat enfes anlardan oluşan kısa ve tatsız bir dönemdir




  • elindeki ekran kartını kullanabilirsin
    ve ileride yeni bir ekran kartı alırsın

    yeniden böyle bir sistem toplayabilirsin

    02 - Intel Pentium G4560 3.5GHz 3MB Cache LGA 1151 İşlemci (2 Çekirdek, 4 Thread)

    03 - ASUS H110M-D INTEL H110, DDR4, LGA1151, SATA6Gb/s, USB3.0, D-SUB, HDMI microATX Anakart

    04 - KINGSTON KVR21N15S8/4 4GB DDR4-2133Mhz C15 1.2V Bellek

    05 - SEAGATE ST500DM002 Barracuda 500GB 16MB 7200rpm Harddisk

    06 - 450W PSU'lu Mini Tower Kasa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Münebbih -- 5 Şubat 2017; 12:33:24 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mystik

    elindeki ekran kartını kullanabilirsin
    ve ileride yeni bir ekran kartı alırsın

    yeniden böyle bir sistem toplayabilirsin

    02 - Intel Pentium G4560 3.5GHz 3MB Cache LGA 1151 İşlemci (2 Çekirdek, 4 Thread)

    03 - ASUS H110M-D INTEL H110, DDR4, LGA1151, SATA6Gb/s, USB3.0, D-SUB, HDMI microATX Anakart

    04 - KINGSTON KVR21N15S8/4 4GB DDR4-2133Mhz C15 1.2V Bellek

    05 - SEAGATE ST500DM002 Barracuda 500GB 16MB 7200rpm Harddisk

    06 - 450W PSU'lu Mini Tower Kasa

    dostum çok tesekkür ederim ilgin için . adamsınız
    _____________________________
    Hayat enfes anlardan oluşan kısa ve tatsız bir dönemdir
  • O sistemden birşey olmaz. Komple değiştirmen lazım. Bütçene uygun olan sistemleri forumdan bulup buraya sor.
    _____________________________
    ASROCK B250M PRO4 - G4560 - CRUCİAL BALLİSTİX 4X4 16GB DDR4 - SAMSUNG 960 EVO - AORUS RX 570 - CORSAIR 350D - SHARKOON COOL ZERO 650W
  • 250 işçilik mi? vay arkadaş, boya badana yapan adam 2.5 günde alıyor o parayı işçilik olarak.
    harddiskini al, 250 bana ver kasayı sana vereyim de bakalım ne diyecek şerro..
    üstüne 1000 lira daha ekle, 1250 ye ikinci el forumdan miss gibi cihaz toplar senelerce kullanırsın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xbarisx -- 5 Şubat 2017; 12:51:20 >
    _____________________________
    peace!
  • xbarisx X kullanıcısına yanıt
    hocam örnek olarak gösterebilirmisin bi sistem
    şöyle bişey işini görür diyebileceğin
    _____________________________
    Hayat enfes anlardan oluşan kısa ve tatsız bir dönemdir
  • Hocam bu sistem üzerinden yapmak ilerisi için fazla mantıklı olmaz.Yeni alırsanız da elinizdeki ekran kartıyla idare etmek zorunda kalacaksınız.Yukarıda yeni toplanacak sistem önerisi verilmiş zaten ben de bunu yükseltmek için öneride bulunayım.

    1)Aliexpresss üzerinden x5460 işlemci

    2)İkinci el gtx 750ti,950 veya r7 370 tarzı ekran kartı

    3)600 watt psu 2. Elden

    4)İyi bir işlemci soğutucu 2.el de olur aliexpressten de olur

    5)son olarak da 2 gb ram.



    Hepsi size 1000 liraya gelir toplamda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mirketsesii

    Hocam bu sistem üzerinden yapmak ilerisi için fazla mantıklı olmaz.Yeni alırsanız da elinizdeki ekran kartıyla idare etmek zorunda kalacaksınız.Yukarıda yeni toplanacak sistem önerisi verilmiş zaten ben de bunu yükseltmek için öneride bulunayım.

    1)Aliexpresss üzerinden x5460 işlemci

    2)İkinci el gtx 750ti,950 veya r7 370 tarzı ekran kartı

    3)600 watt psu 2. Elden

    4)İyi bir işlemci soğutucu 2.el de olur aliexpressten de olur

    5)son olarak da 2 gb ram.



    Hepsi size 1000 liraya gelir toplamda.

    çok tesekkür ederim dostlarım
    _____________________________
    Hayat enfes anlardan oluşan kısa ve tatsız bir dönemdir
  •  ARKADAŞLAR BİLGİSAYARCININ ELİNE BIRAKMAYIN BENİ LÜTFEN YARDIM :) vatan bilgisayar işini fazlasıyla görür ama psu un yetermi bilmem psu un ne



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yiğitDEMİR -- 5 Şubat 2017; 14:57:15 >
    _____________________________
  • https://forum.donanimhaber.com/orta-seviye-oyuncu-bilgisayari-amd-fx-6300-6x-hediyeler--123516505

    Buradaki üye .1400 TL. yazmış sisteme ama o kadar etmez. Pazarlık var yazmış. Verir ise 1150-1200 TL. alabilirsiniz en fazla. Her oyunu Yüksek ayarlarda 1080p'de açar oynarsınız 30fps üzeri rahatça. Gta V'te falan Texture kalitesi Normal olması lâzım ama yoksa ekran kartı belleği 2Gb yetmez. Diğer ayarlar Yüksek ve Ultra arası olabilir.


    Not : Bu arada satıcıyı tanımam etmem. Forumda göz gezdirir iken denk geldim ilâna, buraya yazayım dedim. Üyenini referansı da yok zaten. Alacak olursanız elden almaya bakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 5 Şubat 2017; 15:46:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "İnsanlar kendi yapamadıkları şeyler için senin de yapamayacağını söylerler."




  • yiğitDEMİR Y kullanıcısına yanıt
    230 watt
    _____________________________
    Hayat enfes anlardan oluşan kısa ve tatsız bir dönemdir
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    hocam dediğin gibi işimi görür fakat arkadaş aksaray'da bende istanbul'dayım elden alma şansım yok gibi :) ilgilendiğin için sağolasın
    _____________________________
    Hayat enfes anlardan oluşan kısa ve tatsız bir dönemdir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.