Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Arkadaşlar Avea,Telsim,Turkcell Hangisini alayım???

41
Cevap
0
Favori
625
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Arkadaşlar Avea,Telsim,Turkcell Hangisini alayım???
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Geçende sordum ama tam cvp gelmedi hangisini alayım?=?==



    |
    |
    _____________________________
    Ne kadar bilirsen bil konuştukların karşındakinin anlayabildiği kadardır!
  • Teğmen
    100 Mesaj
    Ben Turkcell faturalı hat kullanıyorum.Gayet memnunum ama diğer firmalar baya indirim yapıo kampanyaları da var.Bence sen de klasikten şaşma...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1661 Mesaj
    turkcell hariç hapsini alabilirsin
    |
    |
    _____________________________
    Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj
    esoly bence avea'yı tercih et.
    bende türkcell faturalı da var ama kullanmıorm. çok pahalı.
    Eğer ist.daysan şebeke problemi de yaşamazsın. Zaten adamlar kapsama alanını da baya genişlettiler.
    Hem dayılar harbi kalite kampanyalar yapıolar.
    T.cell ne yapıo? hikayeden şeyler...
    |
    |
    _____________________________
    gerçekleri tarih yazar;
    tarihi de GALATASARAY...
  • Teğmen
    183 Mesaj
    Turkcell faturalı hat.
    |
    |
    _____________________________
    Soru da bilgiden doğar, cevap da. (MEVLANA)
  • Emekli Yönetici
    29531 Mesaj
    avea faturalı kesinlikle tavsiye edilir
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    340 Mesaj
    şimdik eğer öğretmen akraban varsa ve ben sadece daha ucuz konuşmak istiyorum,heryerde çeknesi önemli değil dersen avea al.(ama buarada gprs e heryerde bağlanmayı,istediğinde mms yollayamamayıda göze alacaksın)

    heee ama benim için zor durumda kaldığımda yardımıma yetişsin,heryere çeksin fatura önemli değil dersen turkcell al.(ama buseferde kullansanda kullanmasan da her ay enaz 30-35 milyonu gözden çıkarman gerek)

    yada ben tv seyredeceğim,cep öğrenci alacağım tanıdıklarla daha ucuza konuşacağım diyorsan telsim al(ama buseferde şebeke problemleriyle karşılaşıp,çıldırmaya hazır ol)

    kısacası yine sana kalmış dostum.bunlarda benim tecrübelerim
    |
    |
    _____________________________
    kontrolsüz güç,güç değildir




  • Binbaşı
    1707 Mesaj
    Turkcell Faturali derim ben..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10063 Mesaj
    paran çoksa turkcell al yoksa telsimden şaşma
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    Eğer öğrenciysen kesinlikle telsim cepöğrenci al.Gelen hediyelerden bonuslardan hariç her ay ortalama 150-300 dk aransan bu bile sana yeter.Zaten her ay 100 sms ücretsiz vs vs.Kullanıcı profilin turkcellse abi al bir turkcell faturalı.Ancak aveayı tavsiye eden arkadaşlar acaba neden tavsiye ediyorlar.Onu bir sor.Bana göre personellden başka avantajı yok.
    |
    |
  • Teğmen
    229 Mesaj
    yaw ben sordum telsimi ama adam bu ay sonu bitiyor o kampanya felan dedi şimdi avea güzel bir kampanyamı ne yapacakmuş ..
    |
    |
    _____________________________
    Ne kadar bilirsen bil konuştukların karşındakinin anlayabildiği kadardır!
  • Yüzbaşı
    340 Mesaj
    valla bilmiyorum ama aria yada aveanın artık eski tadı tuzu kalmadı
    |
    |
    _____________________________
    kontrolsüz güç,güç değildir
  • Teğmen
    229 Mesaj
    telsim cep örenci ile avea arasında kaldım yaw telsimin kampanya bitiyor muş galiba avea ya daha yatkınn aklım siz ne dersiniz?
    |
    |
    _____________________________
    Ne kadar bilirsen bil konuştukların karşındakinin anlayabildiği kadardır!
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    telsimin kampanyaları cepöğrenci için bir yıl geçerli diğer ceparan ve hediyeler 31 aralık son ama onlarda kesin uzatılır.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    TELSiM En awantajlı hat şu an..
    |
    |
    _____________________________
    ANKARA/YENİMAHALLE
  • DH Yönetici
    5093 Mesaj
    Telsim her zaman avantajlı tarifeleri mevcut!
    |
    |
  • Teğmen
    197 Mesaj
    bence ilk önce avea faturasız al. eğer beğenirsen faturalıya geçersin. genelde insanlar öyle yapıyor. tabi bu senin bileceğin. bu arada avea artık heryerde çekiyor. bi de teknoloji bakımından avea daha iyi. ses kalitesi süper.
    |
    |
  • Teğmen
    229 Mesaj
    bu arada telsim örenci kaç la başlıyor?? 546 mı?
    |
    |
    _____________________________
    Ne kadar bilirsen bil konuştukların karşındakinin anlayabildiği kadardır!
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj
    canercan heryerde derken bütün Türkiye'yi mi yoksa sadece şehir merkezlerini mi kastediosun?

    quote:

    Orjinalden alıntı: canercan

    bence ilk önce avea faturasız al. eğer beğenirsen faturalıya geçersin. genelde insanlar öyle yapıyor. tabi bu senin bileceğin. bu arada avea artık heryerde çekiyor. bi de teknoloji bakımından avea daha iyi. ses kalitesi süper.
    |
    |
    _____________________________
    gerçekleri tarih yazar;
    tarihi de GALATASARAY...
  • Yüzbaşı
    583 Mesaj
    bende 3 tane hat war turkcell (kont.) avea(kont.) ve telsim(faturalı) turkcell desen bi hafta kont dayan mıo milletden kont dileniozz.. avea desen nereye gitsem ya çekmio ya da kimseyi aramıo. amaaaaaaa telsim bambaşka hele faturalısı.faturası bazen kabarık gelse bile... kesinlikle TeLSiM dİom bEn
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
üniversite
haberler
Paykasa
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.