< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 16 Ocak 2011; 21:31:18 > |
|
_____________________________
Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






