Şimdi Ara

Arkadaşlar aşağıdaki linte çalan şarkının adını bilen var mı?

5 sn
8
Cevap
0
Favori
276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://www.haber7.com/video-galeri.php?cID=8995

    Şarkıyı dinlemek için linke tıklayıp videoyu açın acun mu acur mu neyse onun yetenek programında yarışmacı gösteri yaparken arka planda çalıyor.

    Not:Videoyu 2-3 dk izlemeniz lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 16 Ocak 2011; 21:31:18 >



    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
  • Motorlu araçlar konu dışı
    _____________________________
  • Ben biliyorum. :)
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • Evet galiba yanlış yere açtım.Ama konuyu burada öğrenmek istediğim için uygun başlık bulamdım.Admin uyun yere taşırsa sevinirim.
    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Ben biliyorum. :)




    Keşke şarkının adını yazsaydın kardeş.İlle gizemli olmak zorundamısın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 16 Ocak 2011; 21:54:21 >
    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Ben biliyorum. :)




    Keşke şarkının adını yazsaydın kardeş.İlle gizemli olmak zorundamısın



    "Şarkının adını bilen var mı" diye yazınca başka bir cevap yazmak gelmedi içimden.

    Bu arada parça enigma grubuna ait.
    Adı da sadness.


    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Ben biliyorum. :)




    Keşke şarkının adını yazsaydın kardeş.İlle gizemli olmak zorundamısın



    "Şarkının adını bilen var mı" diye yazınca başka bir cevap yazmak gelmedi içimden.

    Bu arada parça enigma grubuna ait.
    Adı da sadness.


    Haluk


    sağol varol
    _____________________________
    Bizde iktidarda kalmak önemlidir.İktidarda kalmak için kendi öz çocuğunu öldüren bir neslin torunlarıyız malesef.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Rica ederim.

    Bir bilgi daha vereyim eskilerden :)

    Maria Magdalena diye bir şarkı vardı 80 lerden.

    Söyleyen de Sandra isimli çok şeker, gamzeleri olan bir hatundu.

    Enigma grubunun beyni olan Michael Cretunun da kız arkadaşıydı.

    Bu şarkıda da vokallerde Sandra var.

    Fırsat bulursan Sandranın o şarkısını da dinle.

    Süperdir.


    Haluk
    _____________________________
    Paran varsa Japon, yoksa alman.

    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.