Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Arkadaş ekleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
893
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Arkadaşlar LoL da nick ve server yazarmısınız herkes yazsın lutfen ekleyeim oynarız beraber (forumda böyle bir konu varsa kusuruma bakmayn) ben 24 lwlm
    (yazanlara şimdiden tskkrler.



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3547 Mesaj
    her hafta açılan geleneksel '' nick leri verin birlikte oynayalım '' konusuna bir kez daha hoşgeldiniz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    923 Mesaj
    İlk mesajı daha,affedin.

    Edit:virgül önemlidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batkay -- 17 Aralık 2011; 21:35:19 >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    tmm istemiyorum bb ben söyledim zaten kusura bakmayın diye sizler azarlamaktan başka bir şey yapmazsınız insanlık ölmüş
    _____________________________
  • Yarbay
    2269 Mesaj
    adam atarlanmısh panpa xDéé
    _____________________________
    Üyelik tarihi:24 Haziran 2006 - MyAnimeList - Gravidius
    The Walking Dead - Fringe - How I Met Your Mother - Prison Break - Heroes - House - Family Guy - Game Of Thrones - Supernatural
    League Of Legends TR server ID : Gravidius / Diamond 5---BattleTag : Gravidius#2168---Steam ID :✪ Gravidius™
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    panpa napalım ilk mesajımda azarlıolar
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    387 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RanqedKıll

    panpa napalım ilk mesajımda azarlıolar

    sen bunlara bakma panpa ama bu 1378. nick konusuydu sanırım
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    180 Mesaj
    Hitmonchen.

    EU Nordic East

    Eklerseniz sevinirim.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    adiluzer lee sin rehberi verrmsn cok rehber gordum forumda fakat hepsi jungler rehberi bana jungle yapmadan guzel bir lee sin rehberi verrmsn tank tipi olsun teke tekte dagıtsın
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1056 Mesaj
    AlqoLik

    nordic east
    |
    |
    _____________________________

    AlqoLik
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: RanqedKıll

    tmm istemiyorum bb ben söyledim zaten kusura bakmayın diye sizler azarlamaktan başka bir şey yapmazsınız insanlık ölmüş

    Burdaki insanlar artik azarlamaktan baska bisey yapmiyo bosuna ugrasm.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1559 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ObiWanKenoobi

    adam atarlanmısh panpa xDéé

    iyi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2269 Mesaj
    iki dalgaya da alınmaya gelmiyo ha bu forumda kimse herkes kaplan
    |
    |
    _____________________________
    Üyelik tarihi:24 Haziran 2006 - MyAnimeList - Gravidius
    The Walking Dead - Fringe - How I Met Your Mother - Prison Break - Heroes - House - Family Guy - Game Of Thrones - Supernatural
    League Of Legends TR server ID : Gravidius / Diamond 5---BattleTag : Gravidius#2168---Steam ID :✪ Gravidius™
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Masal
SEO
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,265
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.