Şimdi Ara

ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) (45. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.010
Cevap
204
Favori
128.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dert ortakları,

    Bilgisayar kurdu bir arkadaşımın süper olumlu referansına güvenerek sorunlu ekran kartımı kant bilgisayar firmasına içim çok rahat bir şekilde teslim ettim. Arkadaşımın kartı teslim edişinin ertesi gününde evine kargolanmıştı çünkü. Ben de kartımı teslim ettim ve adres değişikliğinden dolayı yoğunluklarına şahit oldum. Her yerde malzemeler, laptoplar, gerçekten sıkıntılı bir durumdaydılar hatta laptopunu teslim almaya gelen bir dayının ürününü dağınıklıktan dolayı 10-15 dakika bulamadılar. Yoğunluklarına kefilim. Ben de deneyimimi paylaşayım;

    Ürünümü (ekran kartı) teste aldılar ve GPU' su değişecek fiyat 250 tl kabulse kayıt alalım dediler. Kabul ettim kayıt alındı, önümüzdeki haftaiçi teslim alabileceğim söylendi. Mutlu bir şekilde evime döndüm. O hafta geçti, sonra 1 hafta daha geçti, 1 hafta daha derken üründen hiçbir bilgi almadan 20 günü aştık. bu süreçte bilgisayarsız kalmama rağmen gerçekten yoğun oldukları için arayıp darlamadım, sadece mesaj attım whatsapptan. Çoğuna geri dönüş alamadım ve aradım. Kartınıza bakılıyor dediler. Tamam eyvallah dedim 1 hafta daha bekledim ses soluk yok, tekrar mesaj attım dönüş yok. Üzgün bir şekilde aradım bilgi almak için, kartın tamir edilemez olduğunu söylediler. Önceki arkadaşların yaşadığı gibi bir üslup problemi ya da saygısızlık olmadı aksine bu bekleyiş için birçok kez özür dilediler. Kartımı teslim aldım ve neden tamir edilemediğini sorduğumda, "Onun GPU'su artık satılmıyor, farklı bi işlem görmesi gerekiyor o da (üstündeki 250 lik etiketi göstererek) 250 tl değil" gibi bir yanıt aldım. Madem GPU'su satılmıyor, kartı neden teslim aldınız, teslim alırken 250 lira fiyat biçtiniz, 25-30 gün neden bilgilendirme yapmadınız vesaire gibi bu sorular uzatılabilir. Çok önemli değil ki belirttiğim gibi, bir arkadaşımın süper olumlu referansı üzerine gittiğim firma. Bu referansa da kefilim. Amacım asla firmayı kötülemek değil sadece tecrübemi paylaşıyorum. İşin garibi;

    Aynı kartı ertesi gün başka bir firmaya verdim, yarım günde tamir edip teslim ettiler . Hem de daha düşük bir meblağ karşılığında. Sanırım sadece müşteriyi bilgilendirme ve doğru zamanda iletişim konularında biraz sıkıntı var. Teknik bilgilerini sorgulamak bana düşmez ama tamir edilemez dedikleri kartın başka bir firmada yarım günde tamir olması da anlamlandıramadığım başka bir konu. Herkese hayırlı forumlar. Umarım sorunlarınız son bulur. Teşekkürler.




  • elekmüh E kullanıcısına yanıt

    Merhabalar öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim,sorununuzu güzel bir uslüp ile dile getirdiğiniz için de çok teşekkür ederim,bu tarz yorumları dikkate alıp üzerinde mutlaka uzun uzun düşünüyorum ve çalışma arkadaşlarımla da paylaşıp bu tarz durumların tekrarlanmaması adına kendimizi sürekli olarak geliştirmeye çalışıyoruz,şuna emin olabilirsiniz ki müşteri iletişimi konusunda son günlerde eksik kaldığımızı kabul ediyorum ve aynı şekilde kesinlikle en iyisi biziz diye bir iddaam ve egom yok,son çalıştığım yetkili serviste aylarca arka arkaya başarı oranım en iyisi olsa da hiçbir zaman en iyi olduğumu iddaa edemem etmedim,size çok içten ve samimi konuşmak istedim çünkü gerçekten uzun süredir olumsuz olarak aldığımız en iyi yorum budur,sayenizde kendimizi daha çok geliştireceğimize söz veriyorum :) Son olarakta eski modellerde refurbished chipset kullanıyoruz daha sıfırı olmadığı için malesef ki son zamanlarda stoklarımız çok hızlı tükeniyor bunu ve o kadar çok model var ki her birinden 10 ar stok yapınca bile milyon TL oluyor şaka gibi ama değil ısıt soğut işlemi hiç sağlıklı bir işlem olmadığı mutlaka sonrasında sorun yaşadığımız için yapmıyoruz,götürdüğünğüz firma da bu şekilde de çözülmüş olabilir ya da bizim göremediğimiz bir arızayı anında görmüşte olabilirler keşke size yardımcı olabilseydik ve burada güzel yorumunuzu görseydik,inşallah daha iyi bir şekilde görüşmek üzere ve mutlu haftalar dileriz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı,rahatsızlığımdan dolayı geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür eder herkese sağlıklı günler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 hafta önce Whatsapp'tan ulaştım, hâlâ cevap alamadım. Garip olay vesselam.

  • Merhabalar birçok iletişim seçeneğinimiz bulunmakta özel mesaj ile ulaşabilirsiniz yardımcı olmaya çalışacağım size


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam msi b450 gaming plus max anakart soket değişimini kaça yapıyorsunuz ?

  • Tüm mesajlara geri dönüş yapıldı,tüm işlemci soketleri değişimi tamamlandı testleri alındıkça gün içinde kargoya verilecektir hayırlı cumalar.

  • Elimde 1155 pin işlemci soketi arızalı ( pinler kırık) anakart ( İNTEL DH67BL) anakart var. Bu anakartın işlemci soketini değiştirebiliyor musunuz. Elinizde hazır 115 pin soket var mı?

  • ahmet0691 A kullanıcısına yanıt

    Merhabalar özel mesajınız kapalı sanırım gönderemiyorum tabi mevcut getirirseniz ya da gönderirseniz değişim sağlarız haftaiçi telefonlarımızdan biriyle bize ulaşabilirsiniz

  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı sağlıklı günler dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anakartımın tamiratı başarılı bir şekilde gerçekleşti. Yaklaşık 5 gündür kullanıyorum ve herhangi bir sorun olmadı. Paketleme özenliydi. Tarık bey çok nazik ve forum üzerinden sorulara mümkün olan en kısa sürede cevap vermeye çalışan iyi niyetli bir forumdaşımız, güven bakımından sorun yaşayacağınız insanlar değiller ancak konuda da çokça geçtiği üzere zaman sizin için kritik öneme sahipse, bu konuda iş yoğunluklarından dolayı sorun yaşama ihtimaliniz olduğunu göz önünde bulundurarak hareket etmenizi tavsiye ederim. Tarık bey ve Özgür bey size ellerinden geldiğince yardımcı olacaktır. Olumsuz söyleyebileceğim tek durum dediğim gibi zaman oldu ancak kartın tertemiz ve sağlam bir şekilde dönmesi bu durumu bastırdı. Teşekkürler, elinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ttugrul T kullanıcısına yanıt

    Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim bu şekilde yapıcı yorumlar bizi daha iyi hizmet vermeye yöneltiyor bu işi evimin balkonundan buraya getirene kadar çok emek sarf ettim çok güzel insanlar tanıdım sizler gibi şimdi kurumsal bir firma olsakta müşterilerimizle tek tek sohbet etmeye güler yüzle yaklaşmayı kaybetmedik inşallah daha iyi olacağız ve bu zaman sorunu gibi şeyleri de düzelteceğiz :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı mutlu haftasonları dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ram slotu tamiri yapıyormusunuz ?

  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı iyi günler dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünkü konuşmadan sonra ekran kartımı kargoya teslim ettim. Beklemedeyiz.

  • Kant Bilgisayar ile daha önce 1 kez ekran kartımın arızası nedeniyle 1 yıldan önce tanışmıştım. Güler yüzlü arkadaşlar. Geçen hafta bilgisayarımda yine arıza çıkınca hiç düşünmeden tekrar Kant Bilgisayar'a gittim. Ekran kartı ve anakartta sorun vardı. İşim gereği bilgisayarın acilen yapılması gerekliydi. Sağolsunlar Özgür Bey ve Tarık Bey güleryüzlü olarak bana yardımcı oldular. Gitmek isteyenler için kendi adıma tavsiyede bulunabilirim. Teşekkürler, ellerinize sağlık.

  • kartil K kullanıcısına yanıt

    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim,her yapıcı olumlu da olsa olumsuzda olsa mesajlarınız bizler için çok değerli bu sayede kendimizi ve firmamızı geliştirmeye devam edeceğiz :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abak.tarik kullanıcısına yanıt
    asus ex-b250m-v3 Micro-ATX anakart kardeşimin işlemciyi yanlış takması sonucu pinler yamuldu soket degişim ücreti nedir.
  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı mutlu haftasonları dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.