Şimdi Ara

ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.010
Cevap
204
Favori
128.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7 mayıs günü kargolamıştım ekran kartını kant bilgisayara. 200 lira verdik çok kısa sürede yaptık diyip geri gönderdiler. Kargoyu bi açtım ekran kartı vurulmaktan yamulmuş yere düşürülmüş gibi değil de çift kale maç yapılmış gibi artık bu halde:
    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)

    kendilerine ulaştım, ürünün kargoda hasar aldığını iddaa ettiler. geri yollayın yardımcı olalım dediler. 28 mayıs günü geri yolladım. bugün 14 eylül. asla hiçbir haber vermediler. mesaj atıyorum görüldü oluyor ama asla cevap vermiyorlar. bu mesajı yazma sebebim benim başım yandı, başkalarının yanmasın. siz de tamir ettirmek amacıyla bu konudaysanız buraya değil de kaliteli bir yere götürün.




  • Zodiac kullanıcısına yanıt
    Burada bizimle alakalı değil alakalı olabileceğini düşündüğümüz sorunlarla dahi çok uğraşıp düzeltmek için çaba gösteriyoruz fakat pes dedirtmeye devam ediyorsunuz öncelikle bu mesajı yaşınıza verip ailenizle konuştuğumuz için tekrardan birşey yazmayacağım ürünü evinize kadar teslim etmediğimiz için özür dileriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetçi kişinin ailesi benim. Ürün hasarlı olarak elimize ulaştığında telefonla benimle görüşmüştünüz. Yukarıda yaşınıza veriyorum dediğiniz kişi 10 yaşında değil, 25 yaşındadır. Oy verir, askere gider, evlenir, baba olur, aile yönetir bir yaş. Tamire gönderdiği kart elimize hasarlı olarak ulaştığında tekrar gönderip, telefon, mail ve whatsapp sorularına hiç bir yanıt alamamış ve 4 ay sonra oraya giden bir arkadaşı aracılığı ile hiç bir şey yapılmamış kartını geri almıştır. En azından bilgi verebilirdiniz bu 4 ay içinde. Sonuçta bilgisayarını aylarca kullanamamış, 2 defa kurye ücreti ödemiş, yanıt alamamış ve yeni kart ücreti ödemiş ve ürününü arkadaşı aracılığı almış bir kişinin tepkisi olarak az bile. Kutunun dışında küçük bir hasar olmakla birlikte içindeki yamulmaya bakılacak olursa inceleyen bilgisayarcılar bunun kutudan önce hasarlandığını ve kendilerinin de elektronik malzeme gönderdiklerini hasar olmayacak şekilde paketlediklerini söylediler. Sonuç olarak ürünü evinize kadar teslim edemediğimiz için özür dileriz dediğiniz süreç 4 ay. Bari haber verseydiniz biz alırdık, yaptığımız gibi... Ahmet ağanın tamir dükkanı bile daha kurumsal ve ciddi. Boşuna buraya tamire göndermeyin derim. Yeni kart alın, hem defalarca kurye parası ödememiş, hemde aylarca beklememiş olursunuz bizim gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalkanat -- 15 Eylül 2020; 11:57:35 >




  • kemalkanat K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar kemal bey Hiçbir telefonunuza ulaşamıyoruz,lütfen bizimle iletişime geçin 0552 331 93 62 bir görüşelim
  • kemalkanat K kullanıcısına yanıt
    Mesajları yazan ve yanlış,saptırılmış beyanlarda bulunduğu için tüm konuşmalar ve mesajlar ile hukuksal sürece gitme kararı aldık,bizimle alakalı olmayan ve hasarlı kutu teslim alıp tutanak tutmadan bizi suçlayıp her yerden engellenmemizin sebebi belli olduğu için konunun geri kalanını yasal yollarla sürdüreceğimizi bildirmek istiyoruz,herkese sağlıklı günler dileriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon etmem söylendi, aradım konuştuk, kargoda hasar olabilir ama ince bir kutuya koyduysanız ve gönderdiyseniz bu sizi bağlar, ben bana gelecek ürünü kargoda koruyamam, kutunun dışında içindekinin akordiyon gibi olduğunu gösterir darbe göremedim, bize yerine yeni bir kart verme veya para iadesi talep ettiklerini söylediler. Ne benimle ne de oğlumla böyle bir konuşma geçmedi. Kendi kendilerine konuşuyorlar, yada bir ortağın yaptığını diğer ortak bozuyor. Telefonda "hocam" diye hitap eden ve dayılanarak konuşan bir kişi ile nasıl konuşabilirim bilemiyorum. 4 ay hasarlı ürünü yerine kart vermek için tutmuşlar ama bulamamışlar ve bize de haber verememişler. Tüketiciyi koruma derneğinde de olan birisi ile mücadele nasıl olurmuş görün bakalım, hukuksal olarak ben de başlatıyorum savaşımı. Sonuç olarak okuyanlara mesajım: 2000 TL yeni aldığım kart + 200 TL tamir ücreti + 2 defa kargo ücreti + 4 ay habersiz bekleme süreci yani kart alın, uğraşmayın.




  • kemalkanat K kullanıcısına yanıt
    Kargoyu kendiniz bile almamış olup güvenliğin teslim aldığını söyleyip hasarlı olan ürün için alıp bizi suçladığınız ve telefondaki tüm iyi niyetime karşılık verdiğiniz bu cevaplara karşı size iyi günler diliyorum.
  • "Kargoyu kendiniz bile almamış olmak" konusunda evde gece-gündüz evde kargo gelmesini beklememi önermiyorsunuzdur. Kimseden de bunu isteyemezsiniz. Ama hasarlanmaması için daha iyi paketlenebilirdi. Sonuçta kaç bin Tl değerinde, şimdi ise çöp oldu. Telefondaki iyi niyetiniz sonrası evdekilere sorduğumda (benden başkasına mı ücret iadesi veya yeni kart teklifi yapıldı diye) kimseye sorulmamış. Kendi kendinize karar vermiş, yada karnınızdan konuşmuşsunuz ki hiç birimiz bunu bilmiyoruz, elbette başka karta sıcak bakardık. Sizden sonraki görüşmem sonrası telefonla geri dönüşümde ortağınızın dayı-vari konuşmasına ve "hocam" muhabbetine maruz kaldım. Tüm iyi niyetinize karşılık iyi günler dilemek "üstüne bir bardak su içmek" olarak yorumlanabilir.
  • Tüm mesajlara geri dönüş yapıldı iyi günler dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, RX 580 4GB Dual OC ekran kartımın iki fanından birisinin vidaları yalama olmuş. Üstelik bu fan diğer fana göre daha çıkık duruyor. Ekran kartını çalıştırdığımda fan dönmüyor, nadiren kıpırdıyor ve ıslık ve gıcırdama arası sesler yapıyor. Oyun vs. açtığımda bir süre sonra ekranda ki görüntü gidiyor, ki zaten çalışmayan fanın arkası çok sıcak oluyor. Kısacası fan sorunum var ve ısındığı için kendini kapatıyor gibi duruyor. Fanın vidaları tam otursa bile düzgün çalışacağından şüpheliyim. Diğer fan gayet sağlam ve sağlıklı, sorunlu fanın tüm sorunlarını anlatmaya çalıştım. Fan değişimi olursa kaç TL tutar, fan değişimi olmayıp komple fan tamiri yapılırsa kaç TL tutar? bilgilendirebilir misiniz?
  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı iyi haftalar dileriz.
  • Merhabaalr. Kart size ulaşalı 2 hafta oldu ama hala aramdılar arıza tespiti için.
  • Geçen hafta yakın arkdaşımı kaybettiğim için bu hafta geciken işlerden dolayı özür dileriz,önümüzdeki hafta geriden gelen tüm işler hızlandırılacak ve bekleyen ürünleri müşterilerimize ulaştıracağız iyi günler dilerim.
  • Hep ilanlarda görüyorum arızalı ekran kartı yaptırabilirseniz kullanın yazanlar var. Meğer gerçekten de böyle bir şey oluyormuş daha önce gerek görüp araştırmamıştım. Fakat yorumları okuduktan sonra ne yapmak gerektiği hakkında çok emin olamadım. Yine de dursun bi kenarda. Bakalım.
  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı iyi günler dileriz
  • Esenlikler, Asus M5A99X'de cpu led hatası alıyorum çözümü var mı? Varsa ne kadara malolur bilgi verirseniz sevinirim. İyi çalışmalar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba İki defa kullandığım fiziksel hasarı olmayan MSI b450 am4 gamıng pro anakartımın msi servisde paneli kırık denildi yapamadılar ne kadar tutar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm mesajlara dönüş yapıldı.
  • Merhaba elimze z170 msi var ve gtx 770 ekran kartı var bunlara bakabilirmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • özel mesaj atılmıyor site arızalı sanırım. ekran kartı satışınız varmı
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.