Şimdi Ara

ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ) (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.009
Cevap
204
Favori
128.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Sapphire Nitro R9 390X ekran kartım siyah ekran hatası veriyor. Bazen 5 dakika içinde bazen açılışta masaüstü ekranı bile gelmeden, yardımcı olabilir misiniz?
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasikomen -- 25 Haziran 2020; 17:12:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    rx580 GPU arızalı kart var (1 sene mining yapılmış).
    Yetkili servis gpu arızası dedi,tamir edilebilir mi?

    Teşekkürler
  • Merhabalar tüm mesajlara geri dönüş yapıldı sağlıklı günler dileriz.
  • Arkadaşlarla görüştüm, Asus z370 anakartımı kargoladım, ram beslemesinde sorun varmış söz verdikleri sürede tamir ettiler , çok teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi experienced -- 26 Haziran 2020; 18:5:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • H81+h110+b150 anakart yolladım.
    H81 tamir oldu videosunu attılar.
    Ayrıca birde h110 anakart satın aldım.
    Ürünler tarafıma ulaşınca son durumu yazarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumdaşlar ben oyun bilgisayarı toplayıp satan birisiyim.

    Sayın Kant bilgisayar yanlış isem düzeltin lütfen

    Türkiye'de çok çok az bulunan RMA servislerinden
    dolayı yaptırmadığim Ve sırf tanışmak için gönderdiğim kenarda boş bekleyen bozuk anakartimin bu denli hızlı onarım surecinden sonra, geçmiş müşteri yorumlarını merak ettiğim için ve sırf bireysel meraktan geçmiş 15-20 sayfaya ve mesajlara baktım.
    Genel olarak onarımdan yada iletişimden şikayet eden kişilerin kusura bakmayın ama ÇOĞU 3 kuruşa 5 köfte arayan mezarcilar yada kargo tarafından yaşanan mağduriyetler. Benim fikrim.

    Esnaflar ve son kullanıcılar hiçbir zaman aynı açıdan bakamazlar. Bakın size birkaç örnek ile anlatayım.

    Birisi demiş onarımdan sonra uyku modunda farenin ışığı yanık kalıyor falan filan diye.

    Kusura bakmayın ama hiçbir bilgisayarcı bu kadar önemsiz bir detayı umursamaz. Gereksiz detaylara takılan birisi olduğunu bilse tamirci adam malını tamir bile etmez başım ağrımasın diye. Aslında gerçekten profesyonel bir hareket bu. Aynısını bende yapıyorum. Bilgisayar alacak kişi çok biliyor ise alacağın zaman ararsın diyorum sallıyorum müşteriyi. Çünkü kişi ile uğraşılmaz. Bilmeyen kişi sana güveniyor. Kandırıp kandırmamak satıcının vicdani ile alakalı. Ama sorun yaşandığı zaman arkasında durmak önemli.

    Bazıları 100-200 lira bandında bulunabilen bir ekran kartını tamire göndermiş. Ben olsam tamire bile almam. Yahu adamlar demiski en ucuz tamirimiz 140-150 lira. Tamiri kadar fiyatı olan şeyi yolluyorsan vereceğin paraya da laf etmeyeceksin. Ürün yollayacak iseniz şöyle bir beyninizi kullanın, MİNİNUM 200 TL Kargo + tamir ucretine DEĞER mi?

    3 ay garanti olayında sorun yaşayanlar olmuş açıkçası bence 3 ay garanti fazla. Böyle bir foruma en fazla 1 hafta garanti verilmeli. Ürün kişiye sağlam ulaşınca 1 hafta garanti. Bitti gitti. Kafa rahat.

    Forum cokbilmiş ve ölücü kaynıyor. Ve Kant bilgisayar da insanları ayikliyor. Profilini Begenmedikleriyle iş yapmıyor. Nitekim çok doğru bir seçim. Bende çoğu zaman öyle yapıyorum. 3-4 parça indirim + kupon vs birlestirip 200 liralık şeyi 150 liraya alan bir kişiyle öğrenci evine çıkılır ama anakarti tamir edilmez.

    Genel olarak benim gördüklerim bunlar.
    Yarınki Karantinadan dolayı tamir olan Anakartım muhtemelen ancak haftaya falan elime ulaşır. Sorunsuz alışverişler temenni ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar öncelikle her zaman her müşteriyi her sorunu her ürünü önemseyerek yaklaşmaya çalışıyoruz döviz kurlarının yüksekliği nedeniyle alım gücü
    genel olarak düştü bu yüzden elimizden geleni yapıyoruz yeri geliyor AGP ekran kartını onarıma kabul ediyoruz yeri geliyor bahsedilen gibi bilgisayarımı

    20 kere aç kapa yapınca 21. de bazen görüntü 2 saniye geç geliyor denilen arızaya bakıyoruz.Hiçbir ürünün fiyatı pahalı diye daha yüksek fiyat
    vermiyoruz,işimizin ilk kaynağı insanları sıfır üründen uzaklaştırmak ülke bazlı ekonomiye bir nebze olsun katkımız olur düşüncesiyle bu işe girdim

    zamanında,ne yurtdışına paramız gitsin nede milli servet,Dünya rezervleri azalmaması için çabalayalım istedim bugün kendi ülkemiz içinde birazda olsa
    bunu başardık ve aynı şekilde insanlara her zaman iyi davranmaya güven vermeye sorunlarını çözmeye gayret ediyoruz ama elbette bizlerde insan olduğumuz

    için çok gereksiz sinirlenebiliyor yorgunluktan ve kafa yorgunluğundan hatalı konuşabiliyoruz.Bize hiç ürün göndermemiş ama sırf üyelik kıdemi artsın
    diye konuya girip saçma sapan mesaj atanlar,200 TL onarım ücreti verdiğimiz müşteri şaka değildir bu 50 liraya yapacaksan yap iki lehim atıyorsun zaten

    diyenler gibi niceleri oluyor yine de yıllardır sürekli olarak kendimizi geliştirip bu Dünya da bir farklılık oluşturmaya çalışmak için çaba sarf
    edeceğiz bu konuda tek ricamdır lütfen bizleride biraz anlayın ve sizler için çalıştığımızı unutmayın tüm yorumlar ve tüm mesajlarınız için çok teşekkür ederiz,herkese sağlıklı günler mutlu haftasonları dileriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abak.tarik -- 27 Haziran 2020; 9:34:18 >




  • Sizinle benzer işi yapan birisi olarak sizi çok iyi anlıyorum. İstanbul Ankara vb iller dışında adam akıllı anakart tamir eden kalmadı. Herkes hakkı b.kunu karşılamıyor diyor laptop anakarti tamir etmeye çalışıyor. Çoğu da deneyimsiz gpu veya chipset isitiyor yada fırına atıyor ve şansını denerken anakarti hurdaya çıkarıyor. Bu tarz saçma umutlar ile çözüm olsaydı zaten siz biz dükkanları kapatıp gidelim yani ne gerek var dimi böyle saçma şeylere.

    Gerçek Bir tamircinin suphesiz en sevdiği donanım hiç kurcalanmamis ellenmemis oynanmamış anakart veya ekran kartıdır. Defalarca fırına attığınız ekran kartını gönderip tamir olmamış ise bu kullanıcının suçu tamircinin değil.

    Kant bilgisayar lehim değil deneyim satıyor. bu yoğunlukta anakart geldiği gün tamir eden hiç kimse görmedim.

    İyi çalışmalar Kant bilgisayar. 3 Anakartim daha var. H81 ve h110 larim geldikten sonra onları da yakın zamanda göndereceğim.

    İyi çalışmalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • abak.tarik kullanıcısına yanıt
    H81 ve h110 anakartlarım ulaştı. Şimdilik bir sorun görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar tüm mesajlara dönüş yapıldı iş yoğunluğundan dolayı mesajlara geç cevap verebiliyoruz firma telefonlarımıza ulaşabilirsiniz.

    @demonic değerli mesajlarınız ve yorumlarınız için teşekkür ederiz,ne zaman isterseniz tekrar elimizden geleni yaparız mutlu haftasonları dileriz.
  • İki gün önce kargoyla RX 570 gönderdim çipset arızalı. Haber alamadım hala, beklemedeyim. Tamir olduğunda yazarım tekrardan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metheinn M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ürününüz dün öğleden sonra teslim alınmış onarım sürecimiz ortalama 1-5 iş günüdür en kısa zamanda bilgi vereceğiz.Özel mesaj yoluyla da bilgi verdik iyi günler dileriz.
  • Merhaba, anakartı size gönderecektim, bilgisayarcıya arıza tespiti için vermiştim.
    12v işlemci mosfet yanmıştı değiştirmiş ama kötü işçilik. Halbuki pc arada açılıyordu. İşlemci sağlamdı.
    Şimdi işlemcin arızalı diyor. Size göndermeye değer mi kararsız kaldım. Asus Z87 pro Anakart tamir ve 4690k cpu maliyeti ve ne kadar sağlıklı olur kararsız kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar tümn mesajlara geri dönüş yapıldı mutlu haftasonları sağlıklı günler dileriz.
  • Merhaba, özel mesaja bakabilir misiniz?
  • Merhabalar tüm mesajlara dönüş yapıldı sağlıklı günler dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendileriyle deneyimimi kisaca yaziyim, tamir icin 1080ti gonderdim gondermeden once de sorunu iletisim telefonlarindan yazdim tabi sorunu anlatip cozumu bulmalariji beklemiyordum ama bilgilendirme amaciyla yazdim. Gecen gelen bi ekran kartini atip onarilamaz dediler yaptik tarzi yazdilar biraz amatorce buldum ama iyi yorumlardan sonra gidip teslim etmeye karar verdim.

    Gittigimde cok guler yuzle karsilayip reflow/reballing gibi bi ise yaramayan tamirleri ben daha sormadan yapmadiklarini soylediler ve benim de icim rahatladi. Sonraki gun arayip bilgi verdiler ariza tespit yapicaz diye lakin ondan sonra ben her gun yazdim ariza tespiti yapildi mi acaba diye cunku ayni gun ya da ertesi gun icinde donus yapilicak zannettim. Yaklasik bi hafta icinde cozumu bulursak yarim saatlik is tarzi denilen kartin giderilemiycek bir arizasi oldugunu soylediler o yuzden islem yapilmadigini ve iade edilecegini soylediler ben de tamam dedim.

    Sehir disinda oldugum icin kartim orda yaklasik 1.5 ay kadar kaldi sonra gidip aldim. Sagolsunlar anlayisla karsiladilar.

    Ozetlemek gerekirse, kendileri iyi insanlar ama yapariz ederiz diyip umutlandirmalarini cok profesyonelce bulmadim. Lakin benim kartim da sanssiz olabilir cogu arkadasin islerini gormusler diger yorumlara bakilirsa. En azindan bir deneyin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Speedspaz S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar değerlendirmeniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederiz,bu şekilde yapıcı eleştiriler ile kendimizi her zaman daha da geliştirip tüm insanların güvenini kazanıp herkese yarar sağlamak konusunda ilerlemeye gayret ediyoruz.Bazen çok çok kolay gözüken bir arıza o kadar zor çıkabiliyor ki kesinlikle işin para kısmında değiliz size tüm dürüstlüğümle söyleyebilirim ki ekran kartınız ile çok uzun süre ilgilendik resmen kısır bir arıza ile karşılaştık,bir daha onarım konusunda desteğe ihtiyacınız olursa inşallah yardımcı olabiliriz tekrardan yorumlarınız için çok teşekkür ederiz.Sağlıklı günler mutlu haftasonları dileriz.
  • Merhaba,

    Sapphire Nitro RX480 ekran kartım var. COD:Warzone oynarken ekran siyah oldu. Şuan fanları dönmüyor ve ölçüm yaptığımda bir SMD sigortası yanmış. Başka bir arızası var mı bilmiyorum. Tamiri mümkün olur mu?


    Yanmış olan sigorta:
    ARIZALI TÜM MARKA ANAKART VE EKRAN KARTI ONARIM YAPILIR VE ALINIR (İŞLEMCİ SOKET DEĞİŞİMİ)
  • Onarıma gönderdiğim ürünler henüz elime ulaşmadı, geldiğinde durumuyla ilgili ayrıca mesaj yazacağım. Firma ile ilgili izlenimlerimi yazacağım bu mesajda. Ürünü elden teslim edip alamıyorsanız, Tarık Beyin kişisel cep telefonu rehberinizde kayıtlı değilse veya lakayıt kişilerle uğraşmaya alışkın değilseniz bu firmaya ürün göndermeyin.
    7 Temmuz Salı günü ürünlerim firmaya ulaştı ve 11 Temmuz Cumartesi günü ürünün onarıldığını ve ücreti ödemem durumunda kargoya verileceği söylendi. Telefondan iban numarası istedim ve gönderildi, bende bir an önce kargoya verilmesi için iban gelir gelmez ücreti gönderdim. Buna rağmen ürün 14 Temmuz Salı günü kargoya verilmiş, ki bunu da bugün öğrendim. Kargo ücretini ben vereceğim için UPS Kargo ile gönderilmesini talep etmeme rağmen PTT Kargo sıkıntısız vaadiyle oraya verildi ve ben 11 Temmuzdan bugüne kargo gelmeyince Kant Bilgisayarı aradım, benim için dananın kuyruğunun koptuğu noktada burası zaten.
    Telefonda Tarık Abak haricinde birisiyle görüşüyorsanız çelik gibi sinirleriniz olmalı, ürünün gecikmesinden dolayı "PTT Kargo yerine UPS verin ücreti ben karşılayacağım dememe rağmen PTT ile gönderdiniz ve hala ürün bekliyorum" dediğimde aldığım cevap "kardeşim bize PTT Kargo yakın UPS ile gönderemeyiz ürün sana gelir sıkıntı olmaz" oldu. Bana göre sıkıntı çoktan oldu 11 Temmuzda ücretini ödediğim ve kargoya verilmesi beklediğim ürünün 17 Temmuzda bana ulaşmasını bırak elimde kargo takip numarası bile yoksa burda epey sıkıntı var demektir. Kargo takip numarasını verdiler şimdide ürünün ayın 11'i değil 14'ünde kargoya verildiğini görüyorum, ki hala elime ulaşmış değil kargo firmasında telefonlara bakanda yok.

    Özet isteyenler için; Firmanın işini ne kadar iyi yaptığını ürünler geldiğinde göreceğiz, ancak Tarık Abak haricindekiler lakayıt, bilgisiz ve insan dialogları zayıf insanlar. Sadece Tarık Abak ile muhatap olma imkanınınız yoksa bozulan ürünü çöpe atın daha iyi.

    Ekleme : Ürünler elime ulaştı ve sorunsuz çalışıyorlar bundan yana bir şikayetim şimdilik yok ancak Tarık Beyin dışındakiler ile ilgili görüşüm aynıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reoix -- 17 Temmuz 2020; 14:42:3 >




  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.