Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (107. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.216
Cevap
40
Favori
155.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 14 gün önce yollamştım sshd mi. Bugün sıfırı elime ulaştı. Sattığı ürünün arkasında duran SEAGATE e teşekkürler. Sorgusuz sualsiz değiştirdiler valla :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yardımlarınız için teşekkürler
  • Out of warranty yazdi benim bozuk diske şansimi seviyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim 2 adet garantili arızalı seagate diskim var. hatta biri sv35 yani data kurtarma garantili..
    netten baktım herbirinin değeri 350 tl civarında .

    şimdi ben bunu tek paket ile gönderirsem gümrüğe takılır mı?

    limiti 30 euro ya düşürdüler. disklerin değeri 100 euro civarında.

    vergi ve noter ücreti vermek istemiyorum. soygun çünkü...

    sizce ne yapmalıyım. gümrüğe takılır mı? ikisini tek paket mi yapayım yoksa ayrı zamanlarda birer birer mi göndereyim?

    değerli disk gönderip takılmadan alan var mı?
  • Her iki diski aynı kutuya farklı 2 kişi kaydı ile gönderdim. Kutu üzerine 2 etiket yapıştırıp ptt ile kendi adıma yolladım.

    Birini babam adına birini kendi adıma yani..

    Ayrı zamanlarda 2 disk te gümrüğe takılmadan eve ulaştı.

    Bu şekil gümrüğe takılma ihtimali azalıyor. bu hem sizin hem de seagate in yararına..

    Ve 2 defa kargo ücreti vermiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar
    şu gönderme yolunu şöyle basit bir şekilde anlatabilecek yokmi konu bayağı uzamış garanti için Türkiyede servis varmı Hollandayamı göndermek gerekiyor eğer hoolandaya göndereceksek gönderen arakadaşlar şu işin kolayını anlatırlarsa bizde bu sıkıntıdan kurtulmuş oluruz
  • cok makbule gecti tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, benim de hard diskimde sıkıntı var.. konunun büyük bir çoğunluğunu okudum ama çok eski olduğu için sormak istediğim birkaç soru var. İlki eğer gönderirsem hollandaya, geri dönerken gümrükte sıkıntı çıkartır mı? Yeni bir şey almıyorum sonuçta ama malum illa bir yerden para koparmaya çalıştıkları için illa sebep bulurlar. Gümrükte sorun çıkmaması için ne yapabilirim? Ve Paketleme konusunu nasıl yapmalıyım.. okudum nasıl paketlenmesi gerektiğini ama elimde baloncuklardan başka bir şey yok. Hard diski antistatik poşetin içine koyup etrafını baloncuklarla kaplamayı düşünüyorum. Alırlar mı sizce? Antistatik poşeti nereden bulabilirim? İnternet dışında. Zaten hard disk 200 tl falan, kargo 30-40 tl desek (3 ay önce almanyaya kargo yolladım 45 tl tuttu küçük paketti.) antistatik poşette internette 30 tl falan. Sıradan bilgisayarcılarda var mıdır?

    Teşekkürler yardımlarınız için.




  • merhaba arkadaşlar. harddiski göndereceğimiz adres nedir bilen var mı?
  • Merhaba arkadaşlar bozuk harddiskimi göndermiştim. Bugün elime ulaştı. Göndermek isteyen arkadaşlar için şu anki süreçten bahsedeceğim:

    1) Öncelikle Seagate sitesinden Rma kodu almak şuan site Türkçe olduğu için daha kolay. Önce siteye üye olun. Sonra "Garanti ve Yedekler" kısmında ''Yeni bir iade oluşturun" yazan yere tıklayıp sırayla bilgileri ve garantisi devam eden ürünün seri numarasını falan girip gidecek ülke olarak Hollanda'yı seçip Rma kodu alıyorsunuz. Seatoolsla hata kodu almak gerekli değil. Rma kodu 30 gün geçerlidir.

    2) Rma kodu aldığınız anda e-mail adresinize kargo kutusunun üzerine yapıştıracağınız Rma kodu, adres ve sizin adresinizin yazdığı pdf geliyor. onun yazıcıdan çıktısını alın direkt olarak kargo paketinin üstüne yapıştırırsınız.

    3) Paketleme için köpükle beraber sığabilecek bir kutu bulun ürünü antistatik poşetine koyup her tarafı köpükle kapanacak şekilde kutuya koyup kutuyu kapatın. Paketin içine sadece ürünü koyun. Garanti belgesi falan koymanıza gerek yok.Kapattıktan sonra çıktısını aldığınız adreslerin ve Rma kodunun yazdığı kağıdı kutuya yırtılmayacak şekilde güzelce yapıştırın.

    4) Paketleme işlemini yaptıktan sonra PTT'den Küçük Paketler hizmetiyle gönderin. Ben kayıtlı Küçük Paket hizmetiyle yolladım 22 TL ödedim.

    5) Ürün yaklaşık 10-12 gün civarı Hollanda'da alıcıya ulaşıyor.Teslim aldıklarında size mail gönderiyorlar. Mailde ürünün onaylandığı bilgisi Vs Türkçe olarak yazıyor. Bana onay maili geldiği gün 2-3 saat sonra yeni ürünü gönderdiklerine dair içinde kargo takip kodunun Vs yazdığı mail attılar. Ürünü ertesi gün de gönderebilirler.

    6) Ürünü size UPS' in Express Saver hizmetiyle gönderiyorlar. Teslim almanız 2-3 gün sürüyor yaşadığınız şehre göre. Ben herhangi gümrük başvurusu Vs yapmadım sıkıntısız sıfır şekilde yeni ürün elime ulaştı. Gümrükte sorun yaşamayayım işim garanti olsun diyorsanız Gümrük Müdürlüğüne başvurmanız gerekiyormuş.

    7) Süreç, ürünü PTT'nin karşı tarafa teslim etme hızına göre 15-20 günde sonuçlanıyor.

    Umarım vermiş olduğum bilgiler işinize yarar. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba Bimeks'den aldığım Seagate 2Tb Expansion Taşınabilir harici disk bad sectör sebebiyle sürekli sorun çıkarıyor. Bildiğiniz üzere Bimeks'e ulaşılamıyor hiçbir şekilde. Ürünü alalı 1 yıl olmadı faturası duruyor fakat garanti belgem yok. Ürüne hiç müdahale etmedim sağlam yani ama fazla bad sectör var. Tr deki distribör firmalarına versem sıkıntıyı soleyip ürünü yaparlarmı yoksa Seagate'ye mi ulaşmam lazım ? tr de halletmem için hangi firmaya başvurmam mantıklı hangi firma ilgileniyor bilgim yok ve başvurduğumda garanti belgesi diye tuttururlar mı? ve son olarak bad sectör olan diski tamir mi ediyorlar yoksa sıfır ürünle değişim mi yapıyorlar? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • Index - Arena - Penta - Logosoft gibi firmalardan şansınızı deneyin.
  • peki bu firmalar garanti belgesi diye tuttururlar mı? ve yenisiyle değişim mi yoksa tamir yolunu mu seçerler ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: all.ıs.well

    Arkadaşlar merhaba Bimeks'den aldığım Seagate 2Tb Expansion Taşınabilir harici disk bad sectör sebebiyle sürekli sorun çıkarıyor. Bildiğiniz üzere Bimeks'e ulaşılamıyor hiçbir şekilde. Ürünü alalı 1 yıl olmadı faturası duruyor fakat garanti belgem yok. Ürüne hiç müdahale etmedim sağlam yani ama fazla bad sectör var. Tr deki distribör firmalarına versem sıkıntıyı soleyip ürünü yaparlarmı yoksa Seagate'ye mi ulaşmam lazım ? tr de halletmem için hangi firmaya başvurmam mantıklı hangi firma ilgileniyor bilgim yok ve başvurduğumda garanti belgesi diye tuttururlar mı? ve son olarak bad sectör olan diski tamir mi ediyorlar yoksa sıfır ürünle değişim mi yapıyorlar? Yardımcı olursanız sevinirim.

    sitesine gir sorgula garanti devam ediyorsa değiştiriyorlar ben hollandaya gönderdim bir ayda geldi 70 tl gönderme parası ödedim PTT kargo ile




  • Arkadaşlar benimde 2.5" 2tb taşınabilir seagate harddiskimde reallacoted sector count kısmında warning uyarısı görüyorum , disk full dolu neredeyse 40 gb boş yer ama dosya kopyalamada çok yavaşlıyor disk dolmaya başlayınca ? diğer eski bir lacie diskim var oda full dolu ama böyle yavaşlık olmuyor onda , bu yavaşlık sorunu acaba o sektörlerdeki problemden dolayımı ?

     Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi.



    Bu arada hdd tr garantili ve 2019'a kadar garantili , garantiye göndersem değişim yapılır mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 29 Mayıs 2018; 11:37:51 >
  • Bu hala var mı ya iyi ekmek yemiştim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de Türkiye'deki garanti firmaları naz yapar diye direk Hollanda'ya gönderdim diskimi. Gönderimi dün sağladım. Gelişmeleri yazarım buradan. Ayrıca artık Türkiye'den direk kabul etmiyorlar. Bir uyarı çıkıyor. Fakat bu uyarıyı "Distribütör firmam kapandı." gibi bir seçenek var onu işaretleyerek aşabiliyoruz. 25.4 TL tuttu PTT ile. Israrla en ucuz şekilde gönderin demiştim böyle oldu. Burada 60-70 TL'ye gönderen var niye o kadar para verdiniz acaba anlamadım

    Kargomu takip ettiğimde bugün yurt dışına çıkışı sağlandı olarak gördüm. Bakalım neler olacak.
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    RSC sadece 9. bu arıza demek değil.
    100-200 ü geçerse ve sürekli artarsa sıkıntı.. bendeki bir diskte 6670 adet var. o arızalı diyebiliriz.

    evet gayet yavaş. kopyalama 1,5 m/sn.. 30 olması gerek.

    usb den bağladığınız için 30 olmalı.. usb3.0 varsa tabi hız çok daha yüksek olmalı..

    hard diskinizde kötü küme var veya anakartınız da sıkıntı var. veya bağlantılarda..

    pc yi kapatıp yeniden kopyalama yapın ve hızı kontrol edin.
    veya yapmanız gereken uzun format atıp hızını tekrar kontrol etmeniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikail13

    RSC sadece 9. bu arıza demek değil.
    100-200 ü geçerse ve sürekli artarsa sıkıntı.. bendeki bir diskte 6670 adet var. o arızalı diyebiliriz.

    evet gayet yavaş. kopyalama 1,5 m/sn.. 30 olması gerek.

    usb den bağladığınız için 30 olmalı.. usb3.0 varsa tabi hız çok daha yüksek olmalı..

    hard diskinizde kötü küme var veya anakartınız da sıkıntı var. veya bağlantılarda..

    pc yi kapatıp yeniden kopyalama yapın ve hızı kontrol edin.
    veya yapmanız gereken uzun format atıp hızını tekrar kontrol etmeniz.
    Kopyalama çok yavaş iyi de hocam , ben olmazsa iyice bozayım öyle göndereyim




  • helsloot kullanıcısına yanıt
    uzun format yapın . %90 düzelir.
  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.