Şimdi Ara

arızalı s3 mini ve Kliksa.com

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 39 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • vinsanityx (2 mesaj) NeutronS (1 mesaj) gorkem2626 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> arızalı s3 mini ve Kliksa.com
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar;
    bayramdan önce salı günü kliksa.com dan s3 mini marka telefon ile başka bir telefon aldım. 1.000 tl üstü olduğu için 100 tl World puandan da faydalandım.
    telefon 07.08.2013 tarihinde kargo ile bana ulaştı.
    Açıp kullanmaya başladığım andan itibaren telefon sürekli kapanıp açılıyor. Farklı romlarda kurdum test ettim ama nafile değişen bişey olmadı. Durumu kliksaya bildirdim. ürünün arızalı olduğunu henüz 1 haftalıkta koşulsuz değişim hakkımdan faydalanmak istediğimi söyledim . İptal İade formu doldurdum . Bana cevap olarak ürün arızalı olduğu için yetkili servise gidip arızalı olduğuna dair tutanak tutturmamı istediler. Ancak bu şekilde ürün değişimi yapacaklarını söylediler.
    Bende Kliksa'nın operatörleriyle görüştüm 1 haftalık koşulsuz iade hakkım yok mu ,? dedim var dedi. Tamam ondan faydalanmak istiyorum arıza olayını geçelim dedim. Oda ürün gelir incelenir arızası tespit edilirse size iade edilir. Sizden servisten rapor almanız istenir dedi.

    Yani arkadaş şimdi kafama takılan soru şu.
    Ben şimdi arızası çıkan ürünü 1 hafta içerisinde servis filan işine girmeden iade edemiyor muyum?



    |
    |




  • Yarbay
    2327 Mesaj
    Ben sana söyle diyim kutunun icerisindeki ürün hiçte calismaya bilir bunu satan yer garanti etmez firma garanti eder yani doğru rapor tutulmasi lazim ama samsung hu konuda cok dandik ben 8 aydir uğraşıyorum 1 haftaya kadar yine telefonu gondericem. (Telefonum s3 mini)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yetkili servis urunun garanti belgesinde ve faturada kase yok diye kabul etmiyor. Teknosa ya gidin kaseletin diyor teknosa da bizi ilgilendirme diyor. Ne melanet bir yer bu kliksa.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2088 Mesaj
    İnternetten oyle pahali seyler almadan yana degilim..gittim bimeksten kendim aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
bankacılar
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.