Şimdi Ara

Arızalı araç ile başım dertte... Süreç mahkemeye taşınacak..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
1
Favori
8.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 58
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 63
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 39 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 32
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Sanki Bana Pele (63 mesaj) amadeus99 (9 mesaj) flyer_mig (6 mesaj) defiant82 (5 mesaj) The Division Bell (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (45 mesaj) Mobil (48 mesaj) Mini (59 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
28 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Arızalı araç ile başım dertte... Süreç mahkemeye taşınacak..
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3377 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 34HIL34

    Aynen arıza kodunu söylese sen, aaa bu 1.2 kronik arızası aman tanrım diyip orada aracı bırakacaktın. Pejonun o araca geri alacağını ücretsiz hizmet sunacağını falan düşünecek seviyede olmanızdan belli zaten :D Size inandırıcı geliyor mu bu durum? Paşa paşa da açıklar. Gerçekten Pejonun bu durumu kabullenip serviste onarım falan yapacağına olan inancınız %0.001 den fazla ise üzücü


    Böyle boş işlerle uğraşmak yerine '' ki ben eminim mahkemeden de yetkili servisten de hiçbir şey çıkmayacak '' gidin araştırın düzgün kaliteli bir usta yer bulup aracı yaptırıp binin.

    Kesinlikle katılıyorum sana yani bunun adi biraz oluculuk oluyor galiba adam ne bilsin pejonun kronik sorununu simdi ilk çıktığında 307 ler yaniyordu hicbir ibare vermeden araci aldin yandi ee eksper suçlu eksper ne bilsin bu aracin kronik sorunlu olduğunu eski 911 lerdede vardi buna benzer sorunlar bunun sebebi firmalar. corsa aldiktan 15 gün sonra adana sıcağında tavaninda güneş yanıkları oluşan bir arkadaş vardi şimdi gidip suçlaması lazim eksperi saticiyi nasıl araba bu diye bunlar nasil kafalar ya


    Bunun tek sorumlusu o markanın distribütöru ve o markanin kendisidir zaten ne zaman ariza çıkacağını bilsen tanri olursun




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Herkese merhaba,

    1 haftadır araç ile ilgili araştırmalarımı yaptım, çok kişiden tavsiye aldım. Bundan sonra süreç yasal olarak mahkemeler ile ilerleyecek.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Güncelleme 29.11.2020



    Tespit davası açıldı. 02.12.20 Çarşamba günü bilirkişi eşliğinde motor açılacak. Sonrasında satıcıya ihtar çekilecek



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Güncelleme 05.12.2020



    Motor incelemesi tamamlandı. Sevindirici haber motor sadece kurum bağlamış. Piston, subap vs. hiçbir sorun yok. Artık işi tamir masrafı ve değer kaybı olarak ilerletecek gibi duruyoruz. Avukat ile görüştükten sonra karar vereceğiz.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2169 Mesaj

    sizin için en büyük sorun ekspertiz raporunda yazması bile bile alınmış gözüküyor umarım ucuza çıkar
    |
    |
    Sanki Bana Pele kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9033 Mesaj
    Gidip onlarca marka araç arasından kronik sorunlu motoru olanlarından birini bulup, ekspertizde hata kodu olmasına rağmen alıp, sonra davalarla falan uğraşıyorsunuz. Herhalde vaktiniz falan çok...

    Aldığınız araç 1.2 3 silindir peugeot bile şaşırmıştır aman Allahım sahibim benden neler bekliyor diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 5 Aralık 2020; 20:26:29 >
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: m_kucukaksoy

    sizin için en büyük sorun ekspertiz raporunda yazması bile bile alınmış gözüküyor umarım ucuza çıkar
    O konuda problem yok. Teşekkür ederim yorumunuz için.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    Gidip onlarca marka araç arasından kronik sorunlu motoru olanlarından birini bulup, ekspertizde hata kodu olmasına rağmen alıp, sonra davalarla falan uğraşıyorsunuz. Herhalde vaktiniz falan çok...

    Aldığınız araç 1.2 3 silindir peugeot bile şaşırmıştır aman Allahım sahibim benden neler bekliyor diye
    Konuya dair öneriniz varsa sunun. Yoksa boş yapmayın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    9033 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanki Bana Pele

    Konuya dair öneriniz varsa sunun. Yoksa boş yapmayın.

    Alıntıları Göster
    Mantıklı konuşunca boş yapmayın oluyor.

    O biter başka problem çıkar. Piyasa yükselmişken satın geçin.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8587 Mesaj

    Sevindim adınıza, kayış ve bujileri güncel, düzeltilmiş versiyonu ile değiştirin


    1.2 puretech sonrasında keyifli bile sayılır. Arı gibi vızıldayan hoş bir tınısı var ve oldukça canlı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sanki Bana Pele kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8587 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    Gidip onlarca marka araç arasından kronik sorunlu motoru olanlarından birini bulup, ekspertizde hata kodu olmasına rağmen alıp, sonra davalarla falan uğraşıyorsunuz. Herhalde vaktiniz falan çok...

    Aldığınız araç 1.2 3 silindir peugeot bile şaşırmıştır aman Allahım sahibim benden neler bekliyor diye

    2018 sonrasında o sorumlular yaşanmıyor hocam.


    Bujiler ve kayışı değiştirmesi yeterli.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Sevindim adınıza, kayış ve bujileri güncel, düzeltilmiş versiyonu ile değiştirin


    1.2 puretech sonrasında keyifli bile sayılır. Arı gibi vızıldayan hoş bir tınısı var ve oldukça canlı.

    Servisle konuştum. Servis açmışken ben yapmadan kapatmam diyor. Dolayısıyla motor yapılmış olacak. 1.2 2008de kullandım. Buna da mahkeme sonuçlanana kadar binecek gibiyim zaten.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Sevindim adınıza, kayış ve bujileri güncel, düzeltilmiş versiyonu ile değiştirin


    1.2 puretech sonrasında keyifli bile sayılır. Arı gibi vızıldayan hoş bir tınısı var ve oldukça canlı.

    Bu arada sonradan farkettim. Triger otomatik olarak değişecek. Güncel versiyon takılacak. Contalar yenilenecek. Bağlantı elemanları yenilenecek.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    8587 Mesaj

    E sonrasında kullanmaya devam edin o zaman tam f/p aracı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sanki Bana Pele kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    E sonrasında kullanmaya devam edin o zaman tam f/p aracı.

    Mahkeme en azından bir yıl sürer diye düşünüyorum açıkçası. O süre zarfında kullanacağım. Aslında motor serviste yapıldığı için otomatik olarak garanti kapsamına da girer. Yani 3 ay sonra olması muhtemel arıza tekrarında servisin beni ilgilendirmez deme şansı yok, değil mi?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    8587 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanki Bana Pele

    Mahkeme en azından bir yıl sürer diye düşünüyorum açıkçası. O süre zarfında kullanacağım. Aslında motor serviste yapıldığı için otomatik olarak garanti kapsamına da girer. Yani 3 ay sonra olması muhtemel arıza tekrarında servisin beni ilgilendirmez deme şansı yok, değil mi?

    Alıntıları Göster

    Hocam o motorlarda yapılan revizyon bu zaten. Kayış yağ içinde döndüğü için malzemelesi, bujiler ve bağlantılar değişti.


    Bundan sonra riski yeni alacağınız araçla aynı olur. Servis kendi yaptığı kısma 1 yıl garanti veriyordu sanırım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Hocam o motorlarda yapılan revizyon bu zaten. Kayış yağ içinde döndüğü için malzemelesi, bujiler ve bağlantılar değişti.


    Bundan sonra riski yeni alacağınız araçla aynı olur. Servis kendi yaptığı kısma 1 yıl garanti veriyordu sanırım.



    Alıntıları Göster
    E o zaman keyifle binebilirim değil mi? Arka planda da mahkeme devam eder. En mantıklı yol bu gözüküyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    8587 Mesaj

    Yani takılın kafanıza göre artık. Geçmiş olsun tekrardan.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sanki Bana Pele kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhabalar,

    Toplamda 5000 civarına sorun çözülecek gibi duruyor. Avukat ile görüştüğümde tutar hakim tarafından düşük bulunabilir diyor. Ancak farklı bir seçenek sundu;

    1. Aracın tamir bedeli
    2. Kullanılmadığı sürenin tutara dahil edilmesi (günlük 200 lira)

    Sizce ne yapılmalı bu aşamada?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Cancer Clinical Trials
ankara gülüş tasarımı
Bebek Oyunları
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,453
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.