Şimdi Ara

Arızalanan Ekran Kartı QP Bilişim Ve ASUS Infocomm Sorunu [ ÇÖZÜLDÜ ] (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
3
Favori
21.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
326 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende zamanında teknopat a güvenim qp den kasa aldim
    Yarim yamalak toplanmış kasa ile bir ay uğraştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus B450I Strix Gaming Anakartımın 1 Ram Slotu Calısmamaya Basladı.Sevise gonderdim.AM4 1331 pinin 8-9 tanesi kopmus ve bunu Kullanıcı hatası olarak bana yıktılar.Gormedigim pini kopartmam mumkun degil , kopartacak olsam hepsini kopartırdım dedim.Asus Turkiye ye yazdım.Golbal a yazdım.Kimse tınlamadı.

    Bana mesaj attılar.Parayı odemezseniz kartınızı gonderiyoruz dediler. 144TL pasa pasa odedim.

    Sikayet ettim.Bana durumunuzu inceliyoruz dediler 6 ay oldu hala inceliyorlar.Helal etmiyorum o aldıkları parayı...


    Gigabyte AB350N ITX Kartım da da arıza vardı.GB Turkiyeden bir yetkili ile gorustum.Servisle gorusun dedi.Servis SERVİSPOINT hem MSI hem Gigabyte bakıyor.Urun nanokatalog dan alınmıs adamlar batmıs.

    Servis bana Ucretli ya da ucretsiz hicbir sekilde bakmıyoruz hadi gule gule dedi.Gigabyte Golbal e falan yazdım kimse tınlamadı.


    250GB Samsung 970 SSD aldım.Urun arızalı, Saglıgı dusuyor Distribitor Eksa adamlar yurtdısına gonderiyoruz dedi.Amazon TR Faturalı Fatura Fiyatı 150TL ben aldııgmda 400TL odedim.Adamlar gonderiyoruz yurtdısına dedi alacagım para 150TL gondermeyin dedim bu halde kullanıyorum.Samsung Global,Turkiye yazdım en ufak sallamadılar.


    Thermaltake V71 Kasam var.HDD Kafesi falan eksik 2. el aldım.Vektron a yazdım adamlar Seri No verin onun dısında ucretli ucretsiz hicbir sekilde temin ederiz diye bir yaklasımda bulunmadılar.Nerden bulayım Seri No yu senini Teknik Servisinde muhtemelen hurda vs kasalar vardır.Ama yardımcı olma niyetleri yok.


    Musteri Memnuniyetine dikkat eden bir Cizgi Elektronik vardı o da tarih oldu.Gerisi hepsi aynı...





  • Amazon 'dan başka yerden hiç bir ürün almıyorum.


    8 ay kullandığım XPG m.2'de sorun yaşadığım için sorgusuz sualsiz ürünü gönderin para iadenizi yapalım dediler, iki günde paramı aldım yine oradan başka marka ürün aldım.


    TR firmaları ise sadece soyguncu ve bu nasıl değişir? Kimse bir şey almadığı zaman.

  • arkadaşı bu durumda thh ve chargebackte kurtarmıyor. Mevzuata aykırı iş yapılması, kartın kaybolması felan direk dolandırıcılık. Savcılık aracılığı ile suç duruyurunda bulunulmalı eş zamanlı olarak bakanlığa asus ve qp şikayet edilmeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan rezilin rezili. Aslında hepsi aynı o sebepten Amazonnn.

  • Türkiye içerisinden elektronik bir ürün almayın aldırmayın o kadar. Amazon gibi bir nimet var ne diye böyle kalitesiz firmaların bir taraflarını kaldırıyorsunuz? Yıllardır bu ve buna benzer konuları okuyorum gerçekten lanet ettim. hepsi aynı. hepsinin tek derdi insanları soymak.


    ulan adamın kartı bozulmuş asus'un yetki verdiği firma arızalı demiş. değişim yazılmış. asus global'e söyleyip kartın yenisini beleşe alacaklar piyasada 15bine okutacaklar. size de kart yok para iadesi diye dayatacaklar. ne güzel memleket.


    asus'un 1 tane bile türkiye ürünü yok elimde. hep yurtdışından sipariş verdim. helali hoş olsun yeter ki bu kan emicilere param gitmesin. tez zamanda bu zihniyetteki tüm firmaların batmasını dilerim.

  • bugüne kadar garanti için sadece Corsair'e ihtiyaç duydum. onda da tamamen kendi hatam yüzünden sıvı soğutucuyu takma/sökme esnasında vidalarını kırmıştım. dedim bir yazayım adamlara Türkiye içerisinde satın alayım. her ikisinde de adamların attığı mail adresinizi verin yolluyoruz oldu. hollanda'dan evime kadar 2 kez montaj seti yollandı. sonradan baktım montaj kitini 25 dolara satıyorlarmış.

  • https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/149413811
    Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var prim gibi olmasın ama yanıtlarınız benim için çok önemli 1 hafta sonra üniversite sınavlarına gireceğim lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DG19O3 -- 10 Haziran 2021; 0:37:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu başlık sayesinde QP firmasının da nasıl bir firma olduğu netleşti. Sosyal medya ve forumların en güzel yanı bu. Henüz alışveriş yapmamış insanları büyük hatalardan kurtarıyorlar acı tecrübelerini paylaşarak. QP'yi de eledim. Konu sahibine geçmiş olsun. Umarım mağduriyeti giderilir.

    Not: En basitinden 6502 sayılı kanunun ve Garanti Belgesi Yönetmeliği içindeki hükümlerde satıcının da üretici ile aynı derecede müteselsil sorumluluğu olduğunu bile bilmiyor ayağına yatıyorlar. Şaka gibi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 10 Haziran 2021; 1:19:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Benim ofis için satın aldığım sistemin içinde ki ekran kartı arızalandı. Kartı nisan sonu aldım Mart ortasında görüntü kesti fanları çalışıyor ışıkları yanıyordu ama windows görüntü vermiyordu.

    .Gamegaraj arızalan Gamerock rtx 3080(düz versiyon) için bana seçenek sundu.


    1-Gamepro oc versiyonu -İstemediğimi denk ürün olmadığı belirttim

    2-INNO3D RTX3080 ICHILL X4 teklif edildi

    3-Rica ile Aynı kartın 3080 oc versiyonunu ev için aldığımı ofiste oc ile ilgili bir durum olmadı için o gün ki 300 TL lik farkı vermediğimi 300 tl lik farkı ödeyerek bana rtx 3080 gamerock oc verebilir misiniz dedim


    Bilin bakalım ne yaptılar ? Evet bana 0 fatura keserek rtx 3080 gamerock oc gönderdiler. 


    Önemli olan ürün satmak değil sattıktan sonra ürünün arkasında durmak.Biz şirket olarak naptık peki bütün sistem siparişlerini ve bilgisayar ihtiyaçlarımız için gamegarajı seçer olduk daha dün 1 sistem daha satın aldık.Piyasan biraz daha pahalıydı ama orasına takılmadık kötüye kötü demenin önemli olması gibi iyiye de iyi demek lazım.


    Arkadaşa sunulacak çözüm belliydi aynı dönemde 3060ti ile 3070 arasında ne fark varsa o fark istene bilirdi yada müşteri memnuniyeti açısından eldeki ürünler teklif edilebilir.Farklı marka ürün seçenekleri değerlendirilir en olmadı 2 ay geçmiş aynı ürün temin edilirdi.


    Koskoca ASUS QP böyle olaylara ihtiyaç duymamalı .Gerçi sizlerle Geçen yıl Ekim ayında bir konuşma yapmıştım yeri gelmişken yazayım 3 adet 3080 lazımdı elinizde ürün mevcuttu parasını peşin göndereyim İstanbuldan arkadaşıma teslim edin dedim.Ürünler satıldı denildi 2 saat sonra bende peki öyle mi dedim aslında o ürünleri de alan bendim.10.900 tl olarak almak yerine mağazaya gelmeden 11.500 TL ye satıldı o kartlar .Ürünler bana geldiğinde faturası ile anladım sizden çıkmıştı. 

    Koskoca ASUS QP böyle olaylara ihtiyaç duymamalı ." Gerçi sizlerle Geçen yıl Ekim ayında bir konuşma yapmıştım yeri gelmişken yazayım 3 adet 3080 lazımdı elinizde ürün mevcuttu parasını peşin göndereyim İstanbuldan arkadaşıma teslim edin dedim.Ürünler satıldı denildi 2 saat sonra bende peki öyle mi dedim aslında o ürünleri de alan bendim.10.900 tl olarak almak yerine mağazaya gelmeden 11.500 TL ye satıldı o kartlar .Ürünler bana geldiğinde faturası ile anladım sizden çıkmıştı." 





    güzel ayrıntı , teşekkürler 





  • Burada kanunların sert şekilde müşterinin yanında olması gerekiyor, eğer müşteri mağdur ve haklıysa, mahkemeye yada başka bir şikayet mekanizmasına gittiğinde, durumu ortaya koyarsa, karşılığında o üründen 2 tane alma hakkı olsun yada ne bileyim şu mağduriyetin karşılığı firmaya daha ağır ödetilsin, firmalar yapması gerekeni mahkemeden karar çıkana kadar yapmıyor, müşteriyi oyalıyor, başından atıyor, bir yerde müşteri pes ederse kazanıyorlar :) Halbuki 1 müşteriden kar ettiklerini sanıyorken yüzlerce müşteri kaybediyorlar...


    Firmalar öyle bir cezayla karşılaşmalı ki, koşa koşa müşteriye yardımcı olmalılar, yani sadece ürünü satana kadar peşinde koşmakla bu işler yürümemeli...

  • boogiee90 kullanıcısına yanıt

    2015 Yılında Asus laptobum vardı , tam uzun süreli yurt dışına çıkmadan 5 gün önce laptobumun fanı arıza yapmıştı, kendilerine durumu aktarıp acil bir şekilde yardımcı olmalarını rica etmiştim, kargo'da geçen süre dahil 3 veya 4 günde laptobum çalışır şekilde elime ulaşmıştı. O zaman servis Infocomm değil başka bir servisti hatırladığım kadarıyla.


    Hocam işin garip yani, asus öyle bir yapı kurmuş ki; globale doğrudan mail atabileceğim bir adres yok, sitelerinden kayıt oluşturabildim ancak, aynı şekilde kartım tamirdeyken de hiç bir şekilde servisle iletişime geçemiyordum. Müşteri hizmetleri arada köprü görevi görüyordu.


    Burada Razer'la yaşadığım bir olay beni çok memnun etmişti, bir kaç ay önce n11 üzerinden zone bilişimden aldığım razer blackwidow klavyede sıkıntı çıkmıştı, doğrudan razer gloabale mail attığımda benden sorunu gösteren bir video istediler ( klavye çalışıyordu ancak spesifik bir sıkıntı vardı ). Videoyu youtube'ye yükleyerek link attım bana yenisini alabileceğimi söylediler mail üzerinden, aldığım yerle görüştüğümde bana rapor lazım olduğunu ve klavyeyi Arena'ya yollamamı söylediler. Sonrasında 2-3 gün içerisinde yeni klavye elime gelmişti. Keşke her durumda bu şekilde çözüm alabilsek





  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt

    Hocam elbet arada aksaklıklar yaşanabilir firmalarda bu durumu anlıyorum , ancak dediğiniz gibi mahmeke kararı çıkana kadar ifmralar müşteriyi istediği gibi mağdur ediyor, bence burada ceza puanı tarzı bir sistem olmalı, eğer bir firma üst üste bir çok kişiyi benzer şekilde mağdur ediyorsa cezaya çarptırılmalı

  • Alakasız olabilir ancak yaşadığım 1-2 deneyimi aktarmak istiyorum bende.


    1.cisi Sene 2015 Logitech g502 mouse arızalanmıştı. Müşteri Hizmetlerini arayıp (yurtdışı) ürünün seri numarasından emin olup, birebir Hollanda'dan ürün değişimi yapmışlardı. (Not ürünün garantisi yoktu.)


    2.cisi Amazon Türkiye üzerinden 2020 Aralık'ta Philips TV aldım 5499 TL'ye. TV yetkili servis geldiğinde ekranı kırık çıktı. Aradım durumu izah ettim. Koşulsuz geri gönderin. Alacağız.

    Siz yenisini sipariş verin dediler. Fakat ürünün fiyatı 5649 TL'ye çıkmıştı. Dedim ben mağdur oluyorum. Fiyat arttı dedim. Hiç sorun yok dediler aradaki farkı TV'nizin kurulumu yapıldıktan sonra haber verin iade yapacağız dediler. Yetkili servis TV'yi kurdu. Akşamına aradım ulaştım. 1 gün sonra iadeyi yaptılar.


    Müşterinin arkasında durmayan firmalar müşteri kaybetmeye mahkumdur.

  • melart kullanıcısına yanıt

    Bu arkadaşı dinleyin rahat edin ,bence buradaki tek gerçek çözümü söylemiş ,nacizane bir tavsiyede ben veriyim işte efendim rgb si çalışmıyor veya 1 fanı dönmüyor gibi hafif arızalarda kartı gönderirseniz bu ortamda sağlam karttan da olabilirsiniz o yüzden görevini yapan donanımınızı kimseye kurcalatmayın servis servis değil zaten ,kendiniz bir çözüm bulsanız daha iyi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyuncu11790

    Burada kanunların sert şekilde müşterinin yanında olması gerekiyor, eğer müşteri mağdur ve haklıysa, mahkemeye yada başka bir şikayet mekanizmasına gittiğinde, durumu ortaya koyarsa, karşılığında o üründen 2 tane alma hakkı olsun yada ne bileyim şu mağduriyetin karşılığı firmaya daha ağır ödetilsin, firmalar yapması gerekeni mahkemeden karar çıkana kadar yapmıyor, müşteriyi oyalıyor, başından atıyor, bir yerde müşteri pes ederse kazanıyorlar :) Halbuki 1 müşteriden kar ettiklerini sanıyorken yüzlerce müşteri kaybediyorlar...


    Firmalar öyle bir cezayla karşılaşmalı ki, koşa koşa müşteriye yardımcı olmalılar, yani sadece ürünü satana kadar peşinde koşmakla bu işler yürümemeli...

    güzel değindiniz  




    misal; amazon müşteri odaklı davranarak dev şirket oldu


    amazon.com.tr geldi , satıcıda amazon.com.tr ise ne var ne yok ordan alıyorum , kafam rahat 





  • QP Bilişim kullanıcısına yanıt

    Oha verdiginiz cevaba bakın. Ben sittin sene sizin adınızın geçtiği yerden hiç birşey almam. İnşallah yarattığınız maduriyetin 100 mislini siz yaşarsınız !


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melart

    Yıllardır bilgisayar kullanan biri olarak öğrendiğim en önemli şey garanti olayını Türkiye ile çözmemek. Neden diyecek olursanız 20 yıllık süreç içerisinde bir çok firmanın ürününü kullanıp garanti ile hep sorun yaşadım. Sonradan bu durumları hep global merkeze bildirerek çözdüm. Örneğin Logitech marka kulaklığım bozuldu vatanbilgisayar ilgilenmedi Avrupa ile iletişime geçtim ve bir çok ürünü sorunsuz iade aldım. Hatta öyle ki ürünü geri bile istemediler siz düşünün. Amazondan ram aldım ram bozuk geldi adamlar sorgusuz sualsiz ben ürünü geri göndermeden yeni urunu hızlı kargo ıle kanadadan bana gönderdiler. Ben 5 gün sonra ptt ıle kargoladım bana o kargo ucretını bile geri ödediler. Apple ile sorun yaşadım tr de çözemedim garanti bitti 8 ay geçti apple global benim garantimi 15 günlük uzattı ve serviste değişim yaptırdım.

    Yani diyeceğim o ki ülkemizde herkes kendi cebine bakıyor ve kimse kullanıcıyı düşünmüyor. Bu sebepten yaşadığım tüm sorunlarda markanın global merkezine ulaşıp orayla çözüm sağlıyorum. Hep sorunsuz olarak böyle çözdüm. Bir bonus daha Asus marka 460 gtx marka kartım bozulmuştu global bana 580 gtx gondermıstı herhangi bir fark almadan. Yabancı ülkelerde bu sistem yasalarla o kadar güzel korunuyor ki kimse size itiraz etmiyor.

    Haklısınız lakin büyük firmaların çoğu (Asus, HP, MSI vs) epeydir global/uluslararası merkeze ulaşım yollarının çoğunu tıkadılar. VPN açıp US sitesine girseniz bile contact olayı iyice zorlaştırıldı kasıtlı olarak. Bu yolları doğrudan/açıktan tıkamayanlarda yerele yönlendirme yapıp kendiniz çözün diyorlar. Sosyal medya platformları dışında insanların sesini üst düzey birimlere duyuracak başka şansı kalmadı gibi birşey. Eskiden böyle değildi, birebir Tayvan global mail desteği vardı. Şu an çoğu firma bırakın son kullanıcı desteğini vermeyi, kendi forumlarına yönlendirme yapıp kendi aranızda oynayın moduna girdiler resmen. Donanım tarafında böyle. Yazılım dünyasında da bu yapılaşmanın ve "destek" modelinin kralı da Microsoft'dur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 10 Haziran 2021; 2:13:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Doğrudur yaklaşık olarak son 4.5 senedir apple kullanıyorum iş dolayısı ile o yüzden biraz uzak kaldım. Benim zamanımda işler böyle çözülüyordu. Bir dipnot daha eklemek isterim eğer ki apple cihazınızla ilgili bir sorun yaşarsanız mutlaka kıdemli danışman ile konuşun çağrı merkezinde. Kidemli danışmanın isterse çözemeyeceği hiçbir şey yok

  • Ben zamanında Firebal'da çalışırken arızaya gelen ürünler yapılamazsa ve stoklarımızda da o anda yoksa sırf müşteri memnuniyeti adına piyasadan daha pahalıya satın alır müşteriye gönderirdik. O zamanlar müşteri memnuniyeti ön plandaydı ama artık kâr edeyimde ne şekilde olursa olsun diye gözetiliyor anladığım kadarıyla. İtibarlarını kaybettiklerinin farkında değiller tabi...

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.