Şimdi Ara

Arızalanan Ekran Kartı QP Bilişim Ve ASUS Infocomm Sorunu [ ÇÖZÜLDÜ ] (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
3
Favori
21.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
326 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TheDeviLofDark kullanıcısına yanıt

    Evet hocam 6200 liraya şuan alabileceğim hiç bir kart yok, bırakın muadili yakın olarak bile . Para iadesi kesinlikle kabul etmeyeceğim bu sebeple, hakem heyetine başvurdum zaten eğer muadil bir kart alamazsam oradan gelecek sonucu bekleyeceğim.

  • DangerousRabbit kullanıcısına yanıt

    Yazınızı okudum çok geçmiş olsun,umarım bi çözüm bulursunuz.Ben artık dersimi aldım bu ülkede belirli firmalar dışında elektronik ürün almayacağım.

  • PM atıldı yardımcı olmak için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • semoniok kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ediyorum hocam, desteğiniz için ve yardımlarınız için saolun

  • kartalım kullanıcısına yanıt

    Rica ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef ülkemizde iyi niyetli kibar arkadaşların olumlu sonuç alması zorlaştı bi hanzo olsa sorunu çoktan çözülmüştü. inisiyatif kullanabilirler miydi tabi ki ama konu hep aynı para, para ve daha çok para. Geçmiş olsun.

  • Size bir animi anlatayim da neyi nereden almaniz gerektigine daha kolay karar verebilin.


    Sene 2017, 1080ti' yeni cikmis, hemen yapistirip newegg'den gigabyte 1080ti ekran karti aldim. Yaninda PSU falan filan da aldim da onlar bu yazinin konusu degil. Herneyse, Amerikadaki akrabam gelirken getirdi yaninda sagolsun, taktim kullandim keyifli vakit gecirdim ancak talihsizlik iste kart bir gun bozuldu. Soktum karti elimdeki yedek kartlardan birini taktim, hemen gidip newegg'e mail attim boyle boyle garantisi de suruyor kartin diye. Dediler ki Gigabyte RMA ile gorusun. Tamam dedim gorustum, dediler ki su linkten formu dondurup urunu bize ulastirin. Ona da tamam dedim formu doldurdum, karti yolladim Amerikaya.


    Adamlar karti alip kontrol ettiler dediler ki tamir olacak durumda degil, eh 1080ti uretimi de yok artik, size 2080 gondersek uygun mudur. Ikiside uc asagi bes yukari ayni performansta kart oldugu icin (hatta 2080 daha iyidir eger inceleceksek) tabi olur dedim. Tertemiz sekilde 2080 karti yolladi adamlar, tek kelime etmediler, zerre ugrastirmadilar.


    Cebimden cikan para 100 dolar civari oldu cunku kart oradan gelirken kargo ile gonderilmek durumunda kaldi kimse yoktu zira o sirada oradan buraya gelen, hepsi o. Yani gelen biri olsa ona da para vermeyecektim.


    Ha tabi bazen teknik imkansizlik olur misal su an oldugu gibi, urun olmaz dunyada, o zaman nereden bulursaniz yapisir alirsiniz bunlar eksepsiyonel durumlar, ornegin su an kullandigim karti ben de TR den almak durumunda kaldim zira dunyada 3080 bulmak bir macera biliyorsunuz. Hele ki inatla Asus strix OC diye tutturunca bot mot derken buldugum yerden yapistirmistim, buldugum yer de hepsiburadaydi onu da yazayim, reklam olsun diye degil neyse onu yazmak icin yaziyorum. Sonra demeyin bu adam bu kadar konusup TR den kart almis diye, sebebi budur.


    Eh simdi siz karar verin nerden almak istediginize aldiginiz parcalari. Eyyorlamam bu kadar.

  • GeraltofRivia kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim hocam. Tüketici Hakem Heyeti kararını bekliyorum. Ben olabildiğince Türkiye garantili ürün almamaya karar verdim. Bir çok ürünün %50-100 fark ödüyoruz, garantisi olsun, ilgilenirler diye. Olmuyor. Elin Amerika firması uzaktan destek çıkıyor, yetmezse yenisini gönderiyor. Bizim buradakiler daha fazla fiyat alıyor ama desteğe gelince susuyorlar. Komedi gibi.

  • uzun zaman önce karar verdiğim gibi hala devam ediyorum ... Asus.. allah yazdıysa bozsun

  • ver kardeşim mahkemeye bak nasil veriyorlar o kartı sana pırıl pırıl uğraşmaya değmez bunlarla ver mahkemye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cumur -- 9 Haziran 2021; 20:32:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizin malınızı alıkoymuş ve çalmışlar mahkemeye çıkıp aynısını veya bir üstünü alacaksınız bütün masrafları da onlar ödiyecek


    neden mahkemeye vermediniz? bunlar sadece mahkemeden korkarlar mahkeme kararıyla da icraya vereceksiniz direk bakın nasıl ödüyorlar


    dolandırıcılık bukadar kolay değil hapse kadar gider aslında ama alıştıklarından kimsenin sesi çıkmayınca böyle oluyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 9 Haziran 2021; 20:37:28 >
  • Aynısını steelseries yaptı bana indirime aldığım kulaklık bozuk çıktı iade kağıdı gönderdi iade edebilirsiniz diye gittim hakem heyetine yazdım 1 ay sonra mis gibi sıfır kulaklık gönderdiler karar sonuçlanınca

  • Sanki kendi başıma gelmiş gibi hissettim okurken, aynen dediğine katılıyorum, ekran kartları şuanda karaborsa'da bunu satan firmalar bile kendisi şişiriyor fiyatları, ancak sana para ödemesi yaparken aldığın fiyattan veriyor, kısaca 3060TI aldığın zamanki fiyata 4 tane alacağın rx580 kart parasıydı, şimdi sana 1 tane rx580 parası öneriyorlar, sende de bana o zaman dolar üzerinden şuanki kur tutarını verin, bu arada hemen 1 dakika durma bağlı bulunduğun ilçe kaymakamlığına git, elinde varsa yazışmalar, ve servis raporuyla faturanı al servis giriş tarihini göster bana kartın şuanki resmi tutarının 1/3 ü nü teklif ediyorlar ya muadil kartı versinler yada şuanki resmi satış fiyatını istiyorum diye dilekçe ver çık gel, en fazla 3-5 ay içerisinde onlar seni tutup kararını yazıp firmaya yollayacak. sana zorluk çıkaran firma zorla senin paranı verecek birde THH onlara ceza kesecek. Karar çıktıktan 2 ay içinde paranı ödemedikleri taktirde icra'ya verebileceksin ilamlı icra yani. o zaman adamlar rezil olur.



    @kartalım

  • @cumur Tüketici hakem heyetine başvurdum hocam zaten, muadil kart alamazsam oradan gelecek sonucu bekleyeceğim, benzer durumlarda müşteri lehine karar vermişler daha önce hep.

  • teşekkürler hocam desteğiniz için. evet hocam dediğiniz gibi thh'ne başvurdum. Durumun gidişatına göre kaymakamlığa da gideceğim dediniz gibi. Sadece hakkımı istiyorum başka birşey istemiyorum, keşke bu kadar uğraşmak zorunda kalmasaydım ama artık yapacak birşey yok, hakkımı arayacağım.

  • ne iğrenç bir firmaymış midem bulandı yemin ediyorum 1-2 alışverişim oldu bidaha asla adamlar resmen işine gelenlere cevap verip kaçıyor bu adam burada madur söylediğine görede olumlu 1 tane bile hareketiniz yok umarım kısa zamanda batarsınızda böyle rezil firmalarla uğraşmamış oluruz.

  • @kartalım


    Öncelikle yaşamış olduğunuz tatsız durumdan dolayı üzgün olduğumu sizinle aynı duyguları paylaştığımı söylemek isterim, büyük geçmiş olsun.


    Bu konuyu açarak insanların firmaların ürün satmaktan veya yayıncılara sponsor olmaktan başka görevleri olduğunu da anımsatmışsınız tebrik ederim.


    Ben de yılbaşına yakın süreçte yaşadığım QP Bilişim ile başımdan geçen bir süreci paylaşacaktım ancak sonradan vakit bulamadım derken unuttum gitti. Konunuzu okuyunca bu başlık altında paylaşmak daha fazla potansiyel müşteri için fikir sahibi olma konusunda değerli olacaktır diye düşünüyorum.


    Corsair Dominator Platinum Rgb 4x8GB 3600MHz CL18 model bir ürünü QP bilişim üzerinden Eylül veya Ekim aylarında satın almıştım. Ürünler sorunsuz şekilde elime ulaştı ve 2-3 ay kadar da ürünleri sorunsuz kullandım. Daha sonradan 4.slottaki ram'in bir ledinin yanmadığını gördüm. Bilgisayarı yeniden başlatma ile başlayan süreci FW Force Update, Slot değiştirme farklı renklerde deneme derken en sonunda o modüldeki o sıra ledin kırmızı renk vermediğinden emin oldum. QP ile görüştüm ve kendilerine ürünü gönderebileceğimi söylediler, ertesi gün gönderdim ve bir gün sonunda da kendilerine ürün teslim edildi.


    1 hafta kadar bir süre geçtikten sonra kendi istekleri üzerine arıza açıklaması vs de belirttiğim için, sorunun da çok bariz bir sorun olduğunu düşünerek değişim çıkıp yeni ürünün gönderileceğini düşünürken telefonları açan olmayınca, sitelerindeki chat kısmında alabildiğim "Yasal servis süresi 21 iş günüdür" dışında bir bilgi edinemedim. Devam eden haftada kendilerinden bir beklentim olmadığını, ürünün servis kaydının numarasını verirlerse servis ya da distribütör ile iletişime geçeceğimi söylememe rağmen "şu adresimize mail atın, oraya gelen olmamış" şeklinde günlerce oyalandıktan sonra yine "21 iş günü" rutinine dönmüş bulunduk kendileriyle.


    Bunun üzerine iş yoğunluğu da araya girince 16 iş gününü doldurduk ve o gün bir açıp araştırayım dedim. İlgili kanunda 21 iş gününün aslında 20 iş günü olduğunu, başlangıcın da sizin ürünün arızalı olduğunu belirtmenizden itibaren olduğunu, son olarak da 15 iş gününde servis işlemleri tamamlanmayan ürünlerin yerine aynı özellikte bir ikame ürün verme zorunluluğu olduğunu öğrendim. Bunun üzerine kendilerine yine telefonla ulaşamadığım için yine chat sistemleri üzerinden ikame ürün harici durumu anlatan bir yazı yazdım bağlanan arkadaş ile merhabalaştıktan sonra.


    Sonra ne mi oldu dersiniz? Beni QP Bilişim'den aradılar kendilerine ulaştığım için süreçle ilgili bilgi vermek istediklerini söylediler, bunun üzerine telefonda kendi sancılı sürecimi ve yardımcı olmayışlarını söylerken arkadaş servis ekranından kontrol ettiğini ve servis sürecinin devam ettiğini söyledi. Bunu duyunca aklıma ikame ürün durumu geldi ve kendilerine talebimi ilettim, ve nasıl bir şanssa(!) aynı arkadaş telefonda konuşmamız devam ederken servisten kendilerine ürün stoğu olmadığı için "İade Kararı" çıktığını söyledi. Bu kararın ne zaman çıktığını, hatta "şimdi mi" diye sorduğumda ise onu göremiyoruz denmiş ve bankanın birkaç günlük süreci sonunda ürünüme ödediğim artık aldığım rakamı geçtim Türkiye'de kolay kolay bulunmayan bir kitten oldum.


    Süreç sonunda mecbur ve alternatifsiz kalmadıkça QP Bilişim üzerinden ürün almamaya karar verdim. Zamanında kargom geciktiği için telefon açıp durumu izah eden, yanında kendi logolarının olduğu mousepad vs gibi ufak da olsa teselli hediyeleri gönderen firmanın müşterisini sonuna kadar oyalamaya çalışması ve bunu da karşısındakini "aptal" yerine koyarak yapması gerçekten çok üzücü ve bir o kadar da şaşırtıcı. 16 iş günü; haftasonları vs gibi süreçler eklenince, bilgisayarımı kullanamadığım ve bir şekilde parasını ödediğim bir ürünün, gerçek olmayan koşullar ile sürecinin uzatılıp gitmesinin sonucunda eğlence, keyif ya da günlük basit işlerinizden mahrum kalma süresine dönüştü.


    Uzun bir mesaj oldu kusura bakmayın ama sizin durumunuzdan çok farklı değildi o sebeple uzun uzadıya anlatmak istedim, ancak siz bu konuyu açmışsınız çok da güzel olmuş elinize sağlık, sonuna kadar peşini bırakmayın.


    Olur da bir QP yetkilisi durumu yalanlar ise QP hesabımı, sipariş numaramı ve maillerimi de burada paylaşabilirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomania -- 9 Haziran 2021; 21:4:46 >
  • qp 400 dolar düşünürken kaç 400 den oldun bir bilseydin şu anda :)

  • Dönemimiz ekran kartını kullan-at dönemi. Bugünden sonra ya madenci olacaksınız ya da ekran kartı kullanmayacaksınız. Teknik servisler bile kendini buna göre ayarladı. Madenci olsun olmasın, teknik servise gönderilen hemen hemen tüm ekran kartlarında sorun çıkarıyorlar. Malum, madenciler tarafından suistimal edilmek istemiyorlar. Olay bu kadar basit.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.