Şimdi Ara

Arıza sebebiyle kullanamadığım sürenin ücretini faturadan düşürmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
99
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler
    Ben dsmartnet kullanıcısıyım 3 senedir.Dün akşam saat 19.10 gibi birden internet bağlantım koptu .Wifi ve power ışığı hariç hiç ışık yanmıyordu modemin üzerinde bunun üzerine dsmartı aradım tabiki bilgileri yoktu ve yardımcı olamayacaklarınız sadece arıza kaydı oluşturabilceklerini belirtip beni başlarından savdılar.Asıl beni ilgilendiren konu dün akşam benim internetle yapmam gereken işlerim vardı onlar aksadı. İşim gereği akşamları internet kullanmam gerekiyor.Ertesi gün öğleden sonra internet bağlantım kendiliğinden gelmiş. Ben evde değildim dsmart mh aradım ve arıza kaynaklı ücret iadesi talap ettim faturadan düşme şeklinde onlar ise bugun sadece +48 saat kesintilerde söz konusu oldugunu söyledi bu konuda araştırdım ama forumda güncel bilgi bulamadım yardım olabilcek birileri var mı acaba ?

    Biraz uzun oldu ama umarım anlatabilmişimdir ve burayı okuyup bilgi almak isteyen kişilere yardımcı olcak bir kaynak olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.