Şimdi Ara

ARİSTON GENUS PREMİUM KOMBİ ALDIM NASILDIR SİZCE ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
241
Cevap
12
Favori
87.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şikayetvar sitesine de yazdım başka yerlerede yazdım. türkiye distribütörüne yazdım. ama cevap verme nezaketinde bile bulunmadılar. vudrumduymaz bir tavır içinde hareket ediyorlar. satılsın gerisi boş düşüncesindeler herhalde. kaç defa aradım servise kaç defa söyledim değiştirin diye. en son elektronik kartını değiştirceklermiş. ben anlamadım. bozuksa bozuk demektir. ama kabul etmiyorlar. napcağımı şaşırdım. alacak olanlar bence iyi düşünsünler. yazık ben bi ton para ve taksit vade farkı verdim. taksitleri hala sürüyor. çok iyi düşünün taşının. aldıktan sonrasına bakın alacaksanız eğer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smaliari

    Ariston Genus Premium 30 kombi satın aldım. öyle bir anlattılarki süper dedim. ama kullanınca gördüm ki dandik marka ve ürünmüş. verdiğim paraya yazık. ürün kafasına göre sıcak su veriyor. bana her daim sıcak su ve musluğu açtığım zaman sıcak su vermesi gerekirken kafasına göre bir çalışıyor bir çalışmıyor. kaç defa servis çağırdığımı bilmiyorum artık. servis her seferinde başka başka bahane ve sebeplerle kombinin çalışmadığını söyledi. sıhhi tesisatımızda ters bağlantı (şönt) olduğunu baktırmamızı istedi. tesisatçı geldi her yeri kontrol etti sorun yok dedi. servis tekrar geldi mümkün değil ters bağlantınız var diyerek ısrar etti. sıhhi tesisatçıyı çağırdım ve servisi çağırdım yüzleştirdim baktılar bu sefer suyun 7 barla geldiğini ve basınç ayarlaması için kombinin su girişine cihaz takılması gerektiğini yoksa kombinin patlayabileceğini söylediler. tesisatçı gerekli malzemeyi alarak kombi su girişine taktı ve sonra tekrar servis çağrıldı. servis gerekli ayarlamaları yaptığını söyleyerek gitti. ama sıcak su yine kafasına göre bir su veriyor bir vermiyor. ben servis çağırmaktan sıkıldım ama aristoncular kendi ürünlerinde sorun olduğunu kabul etmek istemiyorlar anladığım kadarıyla. en servis cihazın içinde türbün değişimi yaptı. neden mi? yan yana iki binaya aynı üründen ayrı ayrı 2 tane aynı zamanda alınarak takılarak ve garanti kapsamında çalıştırılarak devreye giren kombiler nedense aynı şartlarda çalışmalarına rağmen diğer binandaki sorunsuz çalışıyor. kendi kombisi için servis hiç çağrılmamışken benim kombi için kaç defa servis çağrıldı ve her iki kombiye bakmalarına rağmen benimki sıcak suyu kafasına göre veriyor hala. ben anlamadım. garanti kapsamında değiştirin diyorum başka bahanelerle sürekli bir şeyler söyleniyor. ben tam 1 aydır suyu tüple ısıtarak duş alıyorum. bazen kombi canı isterse duşu açtığımda su veriyorsa duş alabiliyorum. bu ne rezilliktir. bu saçmalıktır. paramla çektiğim sıkıntılara bakın. ariston markasını tüm platformlarda internette çevremde ve tüm facebook twitter ve sosyal paylaşım sitelerinde şikayet edicem. yazık veridiğim tüm paralara. hala taksit ödüyorum. garantisi var ama kombinin arızalı olduğunu kabul etmiyorlar şaşıyorum.

    Yasadiklariniza uzuldum. Yan binadaki kombiyle test amacli degisme umkaniniz var mi sizin kombi orda da sorun yapcak mi merak ediyorum dogrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • garanti kapsamında olduğu için hem servis hemde sahibi kabul etmiyor. kısaca kombi elimde patlayacak anladığım kadarıyla. hala (ana bayisi ve ariston dan) ilgilenen yok. iste bu kadar ariston markası. benim gözümde bitti. ne bir daha alırım nede başka bir ürününü alırım. yazık.... bakın araştırın ve öyle karar verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smaliari

    garanti kapsamında olduğu için hem servis hemde sahibi kabul etmiyor. kısaca kombi elimde patlayacak anladığım kadarıyla. hala (ana bayisi ve ariston dan) ilgilenen yok. iste bu kadar ariston markası. benim gözümde bitti. ne bir daha alırım nede başka bir ürününü alırım. yazık.... bakın araştırın ve öyle karar verin.

    Tuketici hakem heyetine basvurun bu sorunu ancak onlar cozebilir.tum servis belgeleriniz ve yapilan islemlerle ilgili tum dokumanlariniz elinizde olsunh

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deli oldum inanmazsınız ama. en son çözüm tüketici dernekleri olacak anladığım kadarıyla.... elimde garanti belgesi, tüm servis formları, yazıdığım şikayet mailleri, başka siteler üzerinden yazıdığım konusunu açtığım tüm evrak ve belgelerle müracaat edicem. garantisi 1 ay 10 gün oldu. 2 yıl garantisi var sözde. bir ay on günde kaç defa servisi aradım çağırdım. servis her seferinde başka başka açıklamalarla geliyor. ya işi bilmiyorlar yada beni oyalıyorlar... bence bu servi shiç bir şey bilmiyor. ya ynei model olduğu için yada eğitimleri yok. bu servis işi bilmiyorsa neden yetkili servis sertifikası veriyorlar anlamsız... ama hepsi boşmuş... ne garanti ne şikayet giç bir şeyi kaile almıyorlar. takmıyorlar kısacası... aman aman benim dilim fazla yandı bu ariston dan. dikkat edin ltf....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smaliari

    deli oldum inanmazsınız ama. en son çözüm tüketici dernekleri olacak anladığım kadarıyla.... elimde garanti belgesi, tüm servis formları, yazıdığım şikayet mailleri, başka siteler üzerinden yazıdığım konusunu açtığım tüm evrak ve belgelerle müracaat edicem. garantisi 1 ay 10 gün oldu. 2 yıl garantisi var sözde. bir ay on günde kaç defa servisi aradım çağırdım. servis her seferinde başka başka açıklamalarla geliyor. ya işi bilmiyorlar yada beni oyalıyorlar... bence bu servi shiç bir şey bilmiyor. ya ynei model olduğu için yada eğitimleri yok. bu servis işi bilmiyorsa neden yetkili servis sertifikası veriyorlar anlamsız... ama hepsi boşmuş... ne garanti ne şikayet giç bir şeyi kaile almıyorlar. takmıyorlar kısacası... aman aman benim dilim fazla yandı bu ariston dan. dikkat edin ltf....

    Sizinki genus premium evo mideli mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ariston Genus Premium 30 ff modeli kombi.... üst ve en son model sözde. her tarafta reklamları vardı bi ara otobüs duaklarına kadar ilan vermişlerdi. aman kanmayın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smaliari

    Ariston Genus Premium 30 ff modeli kombi.... üst ve en son model sözde. her tarafta reklamları vardı bi ara otobüs duaklarına kadar ilan vermişlerdi. aman kanmayın...

    Tamam tesekkurler onun ustune genus pre evo cikti en son modeli bu simdi .tuketici heyetine basvurmayi unutmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smaliari

    şikayetvar sitesine de yazdım başka yerlerede yazdım. türkiye distribütörüne yazdım. ama cevap verme nezaketinde bile bulunmadılar. vudrumduymaz bir tavır içinde hareket ediyorlar. satılsın gerisi boş düşüncesindeler herhalde. kaç defa aradım servise kaç defa söyledim değiştirin diye. en son elektronik kartını değiştirceklermiş. ben anlamadım. bozuksa bozuk demektir. ama kabul etmiyorlar. napcağımı şaşırdım. alacak olanlar bence iyi düşünsünler. yazık ben bi ton para ve taksit vade farkı verdim. taksitleri hala sürüyor. çok iyi düşünün taşının. aldıktan sonrasına bakın alacaksanız eğer...

    Şimdi size yapacaklarınızı söylüyorum:

    1- Aşağıdaki maddeleri de ekleyerek Firma Genel Merkezine e mail atacak, aps ile mektup gönderecek ve müşteri hizmetleri merkezine telefon açacaksınız. Kayıtlara geçsin.

    2- Bu yazıyı;

    << Bilindiği üzere; Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 13. maddesinin 3. paragrafında "Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur." ifadesinin yer aldığı, aynı Kanuna ilişkin yayımlanan GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİĞİN 14. Maddesinin a fikrasında
    "a) Madde 14 - Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) (Değişik bent: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./8. md.) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir."
    dendiği açıktır.

    Ariston ismine güvenerek almış olduğum Ariston Genus Premium 30 kW yoğuşmalı kombinin alındığından bu yana, son 1 yıl süre içinde 4'ten (4-5 neyse onu yazın) fazla size başvurarak "sıcak su temin edemediği" ve ailece zor durumda kaldığımız, hatta kovada su ısıttığımız belirtilmiştir. Ancak bugüne kadar defalarca size başvurmama ve şikayet etmeme rağmen bir sonuç alamadım.
    Kombinin en geç 1 hafta içinde tamamen yeni bir cihazla değiştirilmesini yada ödediğim kombi ücretinin iadesini talep ediyorum. Aksi takdirde İL HAKEM HEYETİNE baş vurarak sadece ödediğim ücreti faiziyle talep edeceğimin bilinmesini önemle rica ederim.>>

    diye yazıp bitireceksiniz.

    (not: Eğer Büyükşehir Belediye sınırları içindeyseniz "Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2012'dan başlayarak 3.032,65 TL" olduğundan İL HAKEM HEYETİNE(İlçe Tüketici Hakem Heyetine değil) BAŞVURABİLİRSİNİZ.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sserin -- 19 Kasım 2012; 18:02:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserin

    quote:

    Orijinalden alıntı: smaliari

    şikayetvar sitesine de yazdım başka yerlerede yazdım. türkiye distribütörüne yazdım. ama cevap verme nezaketinde bile bulunmadılar. vudrumduymaz bir tavır içinde hareket ediyorlar. satılsın gerisi boş düşüncesindeler herhalde. kaç defa aradım servise kaç defa söyledim değiştirin diye. en son elektronik kartını değiştirceklermiş. ben anlamadım. bozuksa bozuk demektir. ama kabul etmiyorlar. napcağımı şaşırdım. alacak olanlar bence iyi düşünsünler. yazık ben bi ton para ve taksit vade farkı verdim. taksitleri hala sürüyor. çok iyi düşünün taşının. aldıktan sonrasına bakın alacaksanız eğer...

    Şimdi size yapacaklarınızı söylüyorum:
    1- Aşağıdaki maddeleri de ekleyerek Firma Genel Merkezine e mail atacak, aps ile mektup gönderecek ve müşteri hizmetleri merkezine telefon açacaksınız. Kayıtlara geçsin.
    2- Bu yazıda; Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 13. maddesinin 3. paragrafında "Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur." ifadesinin yer aldığı, aynı Kanuna ilişkin yayımlanan GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİĞİN 14. Maddesinin a fikrasında "a) Madde 14 - Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) (Değişik bent: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./8. md.) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir."
    dendiği açıktır.
    Ariston ismine güvenerek almış olduğum Ariston Genus Premium 30 kW yoğuşmalı kombinin alındığından bu yana, son 1 yıl süre içinde 4'ten (4-5 neyse onu yazın) fazla size başvurarak "sıcak su temin edemediği ve ailece zor durumda kaldığımız belirtilmiştir. Ancak bugüne kadar defalarca size başvurmama ve şikayet etmeme rağmen bir sonuç alamadım.
    Kombinin en geç 1 hafta içinde tamamen yeni bir cihazla değiştirilmesini yada ödediğim kombi ücretinin iadesini talep ediyorum. Aksi takdirde İL HAKEM HEYETİNE baş vurarak sadece ödediğim ücreti faiziyle talep edeceğimin bilinmesini önemle rica ederim.

    (not: Eğer Büyükşehir Belediye sınırları içindeyseniz "Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2012'dan başlayarak 3.032,65 TL" olduğundan İL HAKEM HEYETİNE(İlçe Tüketici Hakem Heyetine değil) BAŞVURABİLİRSİNİZ.)

    Mukemmel bir bilgi yine sevgili sserin bey.oldukca isimize yarayacak bir bilgi eksik olmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserin

    quote:

    Orijinalden alıntı: smaliari

    şikayetvar sitesine de yazdım başka yerlerede yazdım. türkiye distribütörüne yazdım. ama cevap verme nezaketinde bile bulunmadılar. vudrumduymaz bir tavır içinde hareket ediyorlar. satılsın gerisi boş düşüncesindeler herhalde. kaç defa aradım servise kaç defa söyledim değiştirin diye. en son elektronik kartını değiştirceklermiş. ben anlamadım. bozuksa bozuk demektir. ama kabul etmiyorlar. napcağımı şaşırdım. alacak olanlar bence iyi düşünsünler. yazık ben bi ton para ve taksit vade farkı verdim. taksitleri hala sürüyor. çok iyi düşünün taşının. aldıktan sonrasına bakın alacaksanız eğer...

    Şimdi size yapacaklarınızı söylüyorum:
    1- Aşağıdaki maddeleri de ekleyerek Firma Genel Merkezine e mail atacak, aps ile mektup gönderecek ve müşteri hizmetleri merkezine telefon açacaksınız. Kayıtlara geçsin.
    2- Bu yazıda; Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 13. maddesinin 3. paragrafında "Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur." ifadesinin yer aldığı, aynı Kanuna ilişkin yayımlanan GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİĞİN 14. Maddesinin a fikrasında "a) Madde 14 - Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) (Değişik bent: 24/04/2011 - 27914 S. R.G. Yön./8. md.) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir."
    dendiği açıktır.
    Ariston ismine güvenerek almış olduğum Ariston Genus Premium 30 kW yoğuşmalı kombinin alındığından bu yana, son 1 yıl süre içinde 4'ten (4-5 neyse onu yazın) fazla size başvurarak "sıcak su temin edemediği ve ailece zor durumda kaldığımız belirtilmiştir. Ancak bugüne kadar defalarca size başvurmama ve şikayet etmeme rağmen bir sonuç alamadım.
    Kombinin en geç 1 hafta içinde tamamen yeni bir cihazla değiştirilmesini yada ödediğim kombi ücretinin iadesini talep ediyorum. Aksi takdirde İL HAKEM HEYETİNE baş vurarak sadece ödediğim ücreti faiziyle talep edeceğimin bilinmesini önemle rica ederim.

    (not: Eğer Büyükşehir Belediye sınırları içindeyseniz "Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2012'dan başlayarak 3.032,65 TL" olduğundan İL HAKEM HEYETİNE(İlçe Tüketici Hakem Heyetine değil) BAŞVURABİLİRSİNİZ.)

    Mukemmel ve faydali bir bilgi sserin bey.eksik olmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ainczeybek

    merhaba bende 2 senedir eskişehirde ariston genus yoğuşmasız kombi kullanmaktayım 1,000TL ye almıştım haftalık programlama özelliği çok işime yarıyor tabi...benim başımdan geçenleri anlatayım isterseniz..
    1- otomatik su doldurma fonksyonu elektrikler gelip gidince 1 kere oldu ama mutfağı su bastı bunun üzerine servis soketini söküp iptal edelim mi dedi bende onayladım...zaten manual alıyordum genelde...yani aklınızda olsun otomatik su almayı iptal ettirin..
    2- servisten kaynaklanan bir sorunum oldu. ilk seneden sonra bakım yaptırayım dedim sağolsun basıncı sıfırlamadan kombi genleşme tankına gaz başmışlar onuda basalım derken daha kaçırmışlar..neyse kombinin basıncı her çalıştığında yükselince genleşme tankında gaz olmadığını kendim araştırıp buldum..ve bu başımdan geçenleri ariston merkezi arayak anlattım onlarda 10 numara ilgilendiler ve ücretsiz gaz basımını yaptırdılar servise şimdi sorunum kalmadı..
    3-bu sorun değil deneyim diyelim:(kullanma suyu sırasında alev boyum tam oluyordu ancak ısıtmada 3-4 çizgide kalıyordu ve sıcaklığı yavaş yavaş set değerine getirip sonra kısmaya başlıyordu.) kombimi genelde soğuklarda 48-49 da çalıştırıyorum ama alev boyum 3-4 çizginin üzerine çıkmıyordu yanarken ama set sıcaklığana yaklaşınca alev boyunu kısıp ayarlıyordu..bende bir sorun var deyip merkezi aradım yine bana dönüş yapılacağını söylediler ve 4 saat sonra bölge servis sorumlusu barış bey aradı ve bunun normal olduğunu anlattı istersem full ateş boyuda yaptıra bileceğini söyledi...bende yapalım dedim gerçekten sistem parametrelerini değiştirince alev boyu full olup daha sonra kısma yaptı, ancak barış beyin dediği yakıt tüketiminin böyle daha çok olacağı çünkü devamlı dur kalk olacağı yönündeydi bende eski konumuna almayı ungungördüm...ve şuanda kaç dereceye setleryem o derece 3-4 alev boyu çizgisiyle çıkıyor daha yavaş olarak...birde benim pompa hızımı normalden hızlıya yükselttik menüden...
    ama şunu söylemek isterim kombinin özellikleri ve prformansından sonderece mümnunum...tabi dediğim gibi merkez aristonun ilgisi süper..
    birde yabacı kullanım kılavuzunda daha detaylı anlatım olduğu yazılmış...acaba adres verebilirmisiniz birde daha konforlu ve tasarruflu kullanım için önerileriniz nelerdir..


    ariston genus premium rusça kullanım klavuzu

    http://www.ariston.com/ru/media/files/536_IM-GENUS%20PREMIUM%2024-35.pdf

    Ateşleme şifresi 234 dür.

    Yarı otomatik doldurma
    2 4 8 semi-automatic recharge function
    (If available)
    DO NOT CHANGE
    0 = OFF
    1 = on

    Değiştirmeyiniz diyor. Benimki off konumundaydı. doldurma işareti çıkmıyordu. on yaptım. doldurma işareti çıktı ama yinede doldurmadı. Bende fazla kurcalamadım yine off yaptım. Zaten gerek de yok. Arkadaşlar bilginize....




  • Genus premium ile ilgili bazı ayarları yazayım. SORUMLULUK TAMAMEN SİZDE OLMAK ÜZERE BAZI AYARLAR...

    Ateşleme şifresi 234.

    ** 2 2 3 0 = thermostat floor heating thermostat
    ("Warm floor")
    1 = thermostat for 2nd ROOM
    Türkçesi
    2 2 3 -----> 2. oda termostatını on/of olarak çalıştırmak için. 0: off 1: on dur.

    ** 2 2 5 Delayed ignition in heating mode 0 = OFF
    1 = 10 seconds
    2 = 90 seconds
    3 = 210 seconds
    0

    Türkçesi
    2 2 5 Gecikme 0:off
    1: 10 saniye
    2:90sn
    3:210 sn. NOT: elektro termik vanalarda kullanılır. vananıza göre ayarlayacaksınız. Benimki 90 sn de kapatıp açıyor.

    ** 2 4 8 semi-automatic recharge function
    (If available)
    DO NOT CHANGE
    0 = OFF
    1 = on
    Değiştirmeyin diyor. Bilgilerinize!!!

    Bütün ayarlar rusça kullanım klavuzunda var. İhtiyacı olanlar onceki mesajdaki linkten indirebilirler. google translate sağolsun :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ariston2012 -- 20 Kasım 2012; 1:42:21 >




  • Garanti kapsamındaki kombilerinizin uzman ayarlarına kesinlikle girmeyin. Bu takdirde garantisi devre dışı kalabilir. O zaman Firmanın eline koz vermiş olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserin

    Garanti kapsamındaki kombilerinizin uzman ayarlarına kesinlikle girmeyin. Bu takdirde garantisi devre dışı kalabilir. O zaman Firmanın eline koz vermiş olursunuz.

    Kesinlikle size katılıyorum. Ancak oda termostatı bağlamak içinde servis çağırmayı gereksiz görüyorum. Servisten elemanlar geldi, elektro termik vanayı daha bilmiyorlar. Nasıl bağlantısını yapacak! İnternette oturup döküman aradım durdum birkaçgün ki bağlantıyı yapayım.
    İngilizce dökümanlarda bile detaylı olarak onlarca bağlantı şekli ve ayar veriyor. Türkçe dökümanlar da hiçbirşey yok.

    Ben kendi ayarlarımı kendim yaptım. Ancak basit termostat bağlama vb ayarları. Kimseyede uzmanlık isteyen ayarlarla oynamasını tavsiye etmiyorum.
    Daha önce de söylediğim gibi sorumluluk deneyene aittir.




  • peki oda termostatı için ne diyorsunuz.... eşimle ikimizde çalışıyoruz bazı günler evde öğlen 13:00dan gece 22:00 kadar kimse olmuyor..bende haftalık programdan evde olmadan 2 saat önce yanacak şekilde ayarlıyorum ve eve geldiğimizde 22 derece sıcaklık yakalamış oluyoruz...acaba oda termostatı benim için daha mı iyi olur yoksa yakıtı arttırır mı...ariston yetkilileri sensys markasını önerdi bana...bu arada evim brüt 105m2 2+1....5.65 petek boyu PKKP tipi ve havlupan var....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ainczeybek

    peki oda termostatı için ne diyorsunuz.... eşimle ikimizde çalışıyoruz bazı günler evde öğlen 13:00dan gece 22:00 kadar kimse olmuyor..bende haftalık programdan evde olmadan 2 saat önce yanacak şekilde ayarlıyorum ve eve geldiğimizde 22 derece sıcaklık yakalamış oluyoruz...acaba oda termostatı benim için daha mı iyi olur yoksa yakıtı arttırır mı...ariston yetkilileri sensys markasını önerdi bana...bu arada evim brüt 105m2 2+1....5.65 petek boyu PKKP tipi ve havlupan var....

    Tabi ki oda termostatı zorunludur. Hatta haftalık programlı olanı şart. Günde 2 ayrı ısı ayarını farklı saatlerde uygularsınız. Aşağıdaki linkin ilk ve son2-3 sayfasını okuyun, kombinizi yazın, ona göre oda termostatı önerelim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_46887868/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ariston2012

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserin

    Garanti kapsamındaki kombilerinizin uzman ayarlarına kesinlikle girmeyin. Bu takdirde garantisi devre dışı kalabilir. O zaman Firmanın eline koz vermiş olursunuz.

    Kesinlikle size katılıyorum. Ancak oda termostatı bağlamak içinde servis çağırmayı gereksiz görüyorum. Servisten elemanlar geldi, elektro termik vanayı daha bilmiyorlar. Nasıl bağlantısını yapacak! İnternette oturup döküman aradım durdum birkaçgün ki bağlantıyı yapayım.
    İngilizce dökümanlarda bile detaylı olarak onlarca bağlantı şekli ve ayar veriyor. Türkçe dökümanlar da hiçbirşey yok.

    Ben kendi ayarlarımı kendim yaptım. Ancak basit termostat bağlama vb ayarları. Kimseyede uzmanlık isteyen ayarlarla oynamasını tavsiye etmiyorum.
    Daha önce de söylediğim gibi sorumluluk deneyene aittir.


    Ben yine tam olarak bilmeyenin de oda termostatı monte etmesinden yana değilim. Bu konuda kimseye yardımcı olmuyorum. İyilik yapmış gibi görünse de belki hatalı bir iş yapılır ve suç bize kalabilir. Garanti konusu pamuk ipliğine bağlıdır. Size de bir şey diyemiyorum, kararınızı vermişsiniz. Kolay gelsin.




  • Merhaba,

    Bende Ariston Clas Premium 24 kombi var. Cihazın üzerinde bulunan "Comfort" ve "Auto" düğmeleri kapalı. 40 C de ısınmaya ayarladığımda petekler yeteri kadar ısıtmıyor.

    Kombinin sıcak ve soğuk su filtreleri güzelce temizlendi.Sıcak su hattındaki pis su filtrenin bulunduğu yere bir hortum takılarak dışarı atıldı ve aynı oranda kombiden taze su basılarak hat temizlendi. Hava alma işlemi yapıldı. Basınç 1.25 bara ayarlandı ve muhafaza ediliyor.

    Kombiye yakın peteklerin üst(sıcak)vanalarını kısık açıyorum uzak olanlar full açık ama dediğim gibi 40 C de petekler ne sıcak ne soğuk arası bir durumda oluyor.

    Acaba "Auto" ya da "Comfort" düğmesinin kapalı olması ile alakalı mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: method007

    Merhaba,

    Bende Ariston Clas Premium 24 kombi var. Cihazın üzerinde bulunan "Comfort" ve "Auto" düğmeleri kapalı. 40 C de ısınmaya ayarladığımda petekler yeteri kadar ısıtmıyor.

    Kombinin sıcak ve soğuk su filtreleri güzelce temizlendi.Sıcak su hattındaki pis su filtrenin bulunduğu yere bir hortum takılarak dışarı atıldı ve aynı oranda kombiden taze su basılarak hat temizlendi. Hava alma işlemi yapıldı. Basınç 1.25 bara ayarlandı ve muhafaza ediliyor.

    Kombiye yakın peteklerin üst(sıcak)vanalarını kısık açıyorum uzak olanlar full açık ama dediğim gibi 40 C de petekler ne sıcak ne soğuk arası bir durumda oluyor.

    Acaba "Auto" ya da "Comfort" düğmesinin kapalı olması ile alakalı mıdır?

    Insan vicüdunun ısısı 36 derece olduğunu düşünürsek 40 dereceye ayarladığınızda peteklerin ılık gelmesi doğaldır.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.