Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Arda'nın Beşiktaş'tan şaşırtan isteği

56
Cevap
0
Favori
1.829
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> Arda'nın Beşiktaş'tan şaşırtan isteği
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3245 Mesaj
      03 Kasım 2010 11:31:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: KaranlıkSokak


      quote:

      Orijinalden alıntı: Erwin

      Arda dalga geçmiş, siz de gerçek zannedin.


      Dalga ? Hangi ibareden dalga olduğunu anladın forumun en zeki üyesi.

      bu yazılanları birde izleseydin sen de anlardın dalga geçtiğini..
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4020 Mesaj
      03 Kasım 2010 14:51:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: RccP


      quote:

      Orijinalden alıntı: KaranlıkSokak


      quote:

      Orijinalden alıntı: Erwin

      Arda dalga geçmiş, siz de gerçek zannedin.


      Dalga ? Hangi ibareden dalga olduğunu anladın forumun en zeki üyesi.

      bu yazılanları birde izleseydin sen de anlardın dalga geçtiğini..


      Onların kafa direkt olarak ona çalıştığı için, normaldir.
      |
      |
      _____________________________


      "There's Only Room For One Snake.. And One Boss!"
    • Yarbay
      2483 Mesaj
      03 Kasım 2010 22:07:18
      Alonso almış Gutinin formasını arda alsa kime ne ?
      |
      |
      _____________________________

      Intel i7 6700K || MSI Z170A Gaming M5 || 2*8GB Kingston HyperX DDR4 3100 MHZ || MSI Gaming X GTX 1080 || 128 GB HyperX SSD + 500 GB WD Caviar Black || Corsair Graphite 780T Arctic White || Corsair 750w
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      3 Not
      03 Kasım 2010 22:55:30
      Arda'nin orda ne isi varmis ki ulusoyda bi otobüs vermis cilkini cikarmis yani



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Yarbay
      2128 Mesaj
      03 Kasım 2010 23:05:10
      Alemin gözü yaşlı, Arda da Beşiktaşlı
      |
      |
      _____________________________

      "En azından hayattayız bu da bir şey be abi..."
    • Onbaşı
      20 Mesaj
      03 Kasım 2010 23:05:38
      Ciddi de istese bi gariplik yok.
      Guti de Hagi'den alsın hazır Türkiye'deyken
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3026 Mesaj
      04 Kasım 2010 00:00:15
      Ulan Guti diyorsunuz, elbette alacak forma.
      Keşke ben de alabilsem.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      473 Mesaj
      04 Kasım 2010 12:33:47
      Bi süre önce Arda kanserli cocukları ziyarete gitmişti orda kanserli 2 küçük çocuk alex ve guti forması istemişti Arda'dan.Muhtemelen onun için almıştır.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4209 Mesaj
      04 Kasım 2010 12:51:39
      Alemin Gözü Yaşlı Guti Hernandez Beşiktaş'lı

      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4448 Mesaj
      04 Kasım 2010 16:49:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: CellaTurcica

      Alemin gözü yaşlı, Arda da Beşiktaşlı



      Çok güldüm ama Arda Beşiktaş'a gelse bile herkes biliyor adam doğuştan gs li



      Ben Guiza'yı Beşiktaş forması içerisinde görmek istiyorum
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      276 Mesaj
      04 Kasım 2010 22:35:39
      Arda Türk olarak ve Genel olarak şu an için Türkiyenin en yararlı oyuncusudur
      Yetenek açısındır Q7 1 numaradır ama Q7 Oynarken Türk statüsünde değil yabancı statüsünde oynar bu onun için - bir yöndür ayrıca takım oyunu oynamaz buda onun için - bir yönder ve bi diğer şey ise şu an 2 oyuncuya satışa çıkarsak Q7 8-9 milyon euro ederken arda 13-14 milyon euro eder
      |
      |
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      11301 Mesaj
      04 Kasım 2010 22:44:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lorik.Cana

      Arda Türk olarak ve Genel olarak şu an için Türkiyenin en yararlı oyuncusudur
      Yetenek açısındır Q7 1 numaradır ama Q7 Oynarken Türk statüsünde değil yabancı statüsünde oynar bu onun için - bir yöndür ayrıca takım oyunu oynamaz buda onun için - bir yönder ve bi diğer şey ise şu an 2 oyuncuya satışa çıkarsak Q7 8-9 milyon euro ederken arda 13-14 milyon euro eder


      Abi yok artık daha neler ya
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2137 Mesaj
      04 Kasım 2010 22:53:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: the-revival


      quote:

      Orijinalden alıntı: Lorik.Cana

      Arda Türk olarak ve Genel olarak şu an için Türkiyenin en yararlı oyuncusudur
      Yetenek açısındır Q7 1 numaradır ama Q7 Oynarken Türk statüsünde değil yabancı statüsünde oynar bu onun için - bir yöndür ayrıca takım oyunu oynamaz buda onun için - bir yönder ve bi diğer şey ise şu an 2 oyuncuya satışa çıkarsak Q7 8-9 milyon euro ederken arda 13-14 milyon euro eder


      Abi yok artık daha neler ya


      |
      |
      _____________________________





    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      05 Kasım 2010 01:31:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: the-revival


      quote:

      Orijinalden alıntı: Lorik.Cana

      Arda Türk olarak ve Genel olarak şu an için Türkiyenin en yararlı oyuncusudur
      Yetenek açısındır Q7 1 numaradır ama Q7 Oynarken Türk statüsünde değil yabancı statüsünde oynar bu onun için - bir yöndür ayrıca takım oyunu oynamaz buda onun için - bir yönder ve bi diğer şey ise şu an 2 oyuncuya satışa çıkarsak Q7 8-9 milyon euro ederken arda 13-14 milyon euro eder


      Abi yok artık daha neler ya


      Sen git bir elini yüzünü yıka şu içtiğin köpek öldüreni de bırak artık.
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      6710 Mesaj
      05 Kasım 2010 14:10:14
      CEEEEKKK 10 SODA BUZLU OLSSSSUNN
      |
      |
      _____________________________

      Serhan UYGUR PS4 PRO - XboX one X - Samsung UE55NU8000 4K - LG 41" 4K
      Ig:dunyanineglencesi Tek Aşk BEŞİKTAŞK - Psn:GodPower XLiveID; serhanuygur
    • Yarbay
      2015 Mesaj
      05 Kasım 2010 21:52:10
      istatistiklere göre Ardanın Alexin formasını istemesi gerekiyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      550 Mesaj
      05 Kasım 2010 22:25:37
      Neyi tartışıyorsunuz arkadaşlar ben yaş olarak Ardadan çok büyüğüm ama görsem bir beşiktaşlı olsam da adamın imzalı formasını isterim, sevdiğim Ülkemizde daha çok olmasını istediğim bir yetenek sonuçta. GS de oynaması birşey değiştirmez. Arda da karaktersiz bir insan değil espirili de olsa Guti gibi bir yıldızın formasını istemesi doğal. Siz bu işi o kadar kulüpler düzeyine indirmişsiniz ki resmen herşeye at gözlüğü ile bakanlar var. Adamlar profesyonel. Pek ala Arda Beşiktaşta, Guti de Hagi gibi GS de oynuyor olabilirdi ;)
      |
      |
      _____________________________

      Biliyorsan konuş örnek alsınlar, bilmiyorsan sus adam sansınlar.

      ------------------------------------------------------------------------------------------------
      Computer Engineer, System Manager, Infrastructure Planning and Solution Architect
Reklamlar
SEO
Paykasa
web tasarım
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.