Şimdi Ara

arçelik ve beko lcd tv hangi marka paneli kullanıyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
5.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arçelik ve beko lcd tv hangi marka paneli kullanıyor ?

    kaynağı olmayan yorum yazmasın..



    _____________________________
  • samsung kullanıyo... kaynağı bizzat tv açtım insan bi ekrandaki etiketi söker dimi...
    _____________________________
  • Eğer etiket hal duruyorsa panel üzerinde LTF..... gibi bir kod var mı?
    _____________________________
    Arkadaşlar,yazdığım mesajlarda sizi üzen veya kıran ifadeler varsa özel mesaj atın, hemen düzelteyim veya sileyim. Aynı saygı ve özeni sizlerden de bekliyorum.
    Ben tv konusunda uzman değilim , bu yüzden "hangi model tvyi almalıyım?" şeklindeki sorularınıza cevap veremediğim için lütfen alınmayın. Yine de soracağınız birşey olursa lütfen sadece PM ile sorun , lütfen mail atmayın, çünkü forumdan gelen mailler hotmailde spam olarak işaretleniyor.
    Tv konusu , ticari bir konu olduğu için forumda ve internette bilgi vermekten ziyade çoğu yerde yönlendirme ve ticari kandırmaca yapanlar kişiler ve websiteleri var. Sadece kullanıcı yorumlara bakarak tv seçin ve dikkatli olun.

    Bir kişinin mesaj sayısının yüksek olması, o kişinin çok bilgili olduğunun ve hep doğru şeyleri yazdığının değil , sadece foruma çok mesaj attığının göstergesidir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.