Şimdi Ara

Arçelik Klimalardan Uzak Durun, Dua Edersiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun zamandır girmediğim siteye bir şikayet için girmek üzücü ancak, bu olayı ben yaşadım başkaları yaşamasın diye yazıyorum. Mümkün olduğunca kısa yazmaya çalıştım. Okuyup eşinize dostunuza iletirseniz onların yararına olur düşüncesindeyim.

    Firmadan arıza tespit edilememiştir yazısını da alınca hukuki işlemleri de başlatacağım. Sağlıkla kalın

    Her şey Arçelik klimayı aldıktan 2,5 ay sonra başladı.
    İlk etapta başka firmaların keşiflerinde 12000btu klima önermeleri sonrasında bende 12000 lik klima aldım. Montaja gelen ekip bu klimanın sorun çıkartabileceğini su damlatma, performans düşüklüğü gibi sonuçları olabileceğini ve uygun olan 18000lik klimanın alınmasının doğru olacağını söyledi. Ev’in büyüklüğü 26m2 ve 6-7 metre kare antre. Bunun üzerine ekstra para vererek 18000 lik klima aldım. Montaj sırasında herhangi bir sorundan bahsetmediler. Başım ağrımasın diye aldığım klima başımı daha çok ağrıttı.
    Klima normal çalışmasında 26-28 derece arasında soğutma fonksiyonunda çalışırken su damlatmaya başladı
    Servisi aradım gelen servis elemanı klimayı yumuşak modda çalıştırmamamı, aşağıya doğru çalıştırmamı bu sebeple su damlatabileceğini belirtti. O anda kendisine bu fonksiyonu kullanamayacaksam neden olduğunu sordum cevap veremedi.
    Dediği gibi aşağı modda çaılştırdım ve sonuç yine aynıydı. Defalarca randevu aldım ve gelen Fikirtepe servisi 10 dk bakıp bir sorun yok deyip gitti. En son gelişlerinde klima su akıtırken görülmesine rağmen eliyle silip rapor olarak da su damlatmadığını söylemiş.
    Test için yarım gün lazım diyip randevuyu değiştirip tekrar bir şey yapmadan gittiler. Defalarca Arçelik'e bu servisi yönlendirmeyin dememe rağmen müşteri isteklerini hiç bir şekilde önemsemeyerek bu servis geldi.
    Elimde 5 farklı günde çekilmiş video var ve cihazdan su damlaması oluyor. Buna rağmen Arçelik cihaz düzgün çalışıyor diyor.
    En son farklı bir servis 2 defa geldi. Mesafeleri ölçtü ve rapor yazdı. Raporda gaz takviyesi gerekli olabileceğini belirtmiş. Cihazı alıp götürdüler. Haftalarca ben aramadıkça geri dönmediler. Sonrasında ise bana gaz takviyesi yapılıp denenmesi gerektiğini belirttiler.
    Yeni aldığım bir ürüne her 2-3 ayda bir gaz takviyesi yapmayacağımı, kalıcı çözüm sunmalarını istedim. Ana merkezdeki arkadaşlar ürünü incelemeden (Mühendisi de teknikeri de teknisyeni de) servisin önerisini kabul etmişler.
    10 defadan fazla müşteri yetkilileri ile görüştüm. Derdimi hepsine ayrı ayrı anlatmaktan boğazım patladı. Bana teknik birisi geri dönsün sebebini anlatsın dememe rağmen hiçbir teknik personel benimle iletişime geçmedi. Hep aracılar üzerinden klimada sorun yok denildi.
    Telefon kayıtlarında da vardır, klima sıcak ortamda soğutma yaparken 1- 1,5 saat sonra damlama oluyor. Her seferinde havalar soğuyor bu arızayı gözlemleyemeyeceksiniz dememe rağmen beni hep ötelediler.
    Son karar olarak cihazda sorun bulunmamış iade ve değişim talebi kabul edilmiyormuş. Şimdi kullanın yazın tekrar bakarız diyorlar. Zaten yazın olan arızayı çözememeleri kışı buldu ama adam oyalama taktiğindeler.
    Bu Arçelik firmasındaki tüm teknik personel ya çok bilgisiz ya çok ilgisiz. Su damlatan klimanın neden kaynaklandığını tespit edemiyorlar ve arıza yok diyorlar. Arıza yok ise klima neden su akıtıyor? Klimanın içine suyu ben mi atıyorum? Eğer sorun yok ise neden gaz takviyesi öneriyorsunuz gibi onlarca soru sorabilirim ama Arçelik firması bu soruları sorabileceğim personeli yönlendirmiyor ve bana yalancı muamelesi yapıp klimanızda sorun bulunmamaktadır diyebiliyor.
    Sonuçta kendilerinden ürünün arızalı olmadığına dair yazısını istedim. Tüm haklarımı aramak için mahkemeye başvuracağım. O zamanda su akıtmayan klimanın videolarını izleyip ne diyecekler merak ediyorum. Eğer benim evimde bu klima düzgün çalışmayacaksa bu klimayı satmayacaksınız, arızalanıyorsa da geri alacaksınız. Müşteriyi enayi yerine koyup her seferinde oyalanmaktan bıktım. Kendini bilen firmalar bizim klimamız bu sitede iyi performans ile çalışmaz dedikten sonra öneride bulunmadılar. Türkiye’de böyle firmalar maalesef çok az. Ama Arçelik gibi ürününün arkasında duramayan firmalarla dolu. Tüm bu süreçle ilgisi olanlarla en büyük dua’m ise aynı sorunu kendileri yaşayıp 3 ay boyunca bu sorunun çözümü ile uğraşmalarıdır. Umarım başlarına gelir.








    https://youtu.be/YhP6QrKZ7_A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serromacher -- 24 Aralık 2018; 15:6:11 >



  • Hocam yaşadığınız sorun tamamen bilgisiz yeteneksiz servisten kaynaklanıyor. Bunu 4 defa komprasör yakan biri olarak söylüyorum. Ve klima bir kere sökülüp yeniden takıldı mı nedense hayır gelmiyor o aletten. Servise ha bire bana elektriksel sorun diyordu. Lan diyorum öyle bir şey olsa dükkan da en azından bir elektronik alet bozulur. Ps salonum var yani hassas aletler var. Bir tanesi bile arıza yapmıyor ama klima bozulunca elektrik sorun oluyor. Kaldı ki defalarca ölçtüm biçtim. Bu motor zorlanıyor boru tesisatında sorun var diyorum ama arkadaşlara tekrar duvarı kırmak zor geldiği için uğraşmak istemiyor. En sonunda tekrar arıza verince sokarım yapacağınız işe dedim ve arçelik 24340 siparişi verdim. Nazilli den kurulum için geldiler baktım bunlar da mal ben dedim başka servis istiyorum ellemeyin dedim aynı gün köşkten geldiler ve oh be dedim ölçüp biçip sürekli kontrol yapan bir arkadaş geldi ve montajı gerçekleşti. O kadar temiz bir işçilik yapıldı ki anlatamam. 4 gündür kullanıyorum oldukça memnunum. Dükkanımda ısı yalıtımı olmadığı halde 70 m2 lik alanı 22 derece de ve orta fan şiddetinde kullandığım halde ateş gibi yapıyor. İç ünite çalışıp çalışmadığını anlamıyorsunuz bile demem o ki her şey serviste bitiyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.