Şimdi Ara

Arçelik Buzdolabı, Koli açılınca garantide sorun olur mu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    Arçelik buzdolabı aldık.

    Taşınacağımız için yeni eve teslimat istedim.

    Tadilat dolayısıyla evde bulunan ustalar koliyi açmışlar ve buzdolabını yerine yerleştirmişler.


    Koli dışında tüm üzerindeki poşetleri ve bantları duruyor.

    Yetkili servis, " koliyi açmışsınız " diye garanti başlatmada sorun çıkarırlar mı ?




  • Kesin bilgi sahibi değilim ama mantıken

    Siz ürünü aldınız fatura tarihi itibari le garanti başlar

    Fakat ürünü aldınız kolisinde duruyor 5 ay sonra servis kurulum yaparsa garanti kurulum yapılan tarihte başlar.

    Servisin koliyi açmasındaki avantaj koliden hasarlı ürün çıkarsa servis bunu belgeler ve değişim yapılır ama koliyi siz açtıysanız hasarlı çıktı deme hakkını olmaz

    Sonuç fatura tarihi eski değilse dert etmeyin bence




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alp_o -- 14 Haziran 2021; 12:36:33 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.