Şimdi Ara

Arçelik 24311 AA Klima

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba yeni evimizde bu model klima var. 1,5 hafta klimayı sıcak bastıkça soğuk(22-26) derece veya fan özelliğini açtık sadece günde 5-7 saat çalıştı. Fatura 300tl gelmiş. Ne yapabiliriz nasıl kullanılmalı hiçbir fikrim yok. Yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    God Vibes

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    God Vibes
  • 24,000 BTU klima bu

    hangi ilde yaşıyorsunuz

    oda kaç m2

    ev çatı katında mı ara kat mı

    normal elektrik parası ortalama ne kadar geliyordu klima çalışmadan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derya78 -- 26 Ağustos 2020; 10:38:10 >
    _____________________________
    ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

    GÖZTEPE , ALTAY ALTINORDU , KARŞIYAKA

    İZMİRLİYİM.
  • inverter klimalarda ne kadar uzun süre çalışırsa hatta hiç kapatmamak 7 gün 24 saat çalışırsa tüketim düşer özellikle yüksek btu klimalarda büyük odalarda m2 olarak

    arçelik 09325 9,000 btu klimam

    izmir de 13 m2 odada günde 15 / 16 saat 25 derecede sürekli çalışıyor bazende hiç kapatmadığım oluyor

    ayda 70 /100 tl elektrik farkediyor ( sadece klima için )
    _____________________________
    ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

    GÖZTEPE , ALTAY ALTINORDU , KARŞIYAKA

    İZMİRLİYİM.
  • Bu bahsettiğim klima inverter mi bilmiyorum doğru düzgün bilgi bulamadım. İzmirde yaşıyorum.
    Klimayı hep 20-26 dereceıse kullandık. Jet modeu var birden şok etkisi yaparak 18 dereceye indiriyor havayı.
    13 gün boyunca kullandık klimayı zaten 15 gündüe oturuyoruz evde 300tl fatura gelmiş
    Ev 2.katta
    30m²'ye yaklaşık klimanın olduğu yer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    God Vibes
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurutulmus Domates

    Bu bahsettiğim klima inverter mi bilmiyorum doğru düzgün bilgi bulamadım. İzmirde yaşıyorum.
    Klimayı hep 20-26 dereceıse kullandık. Jet modeu var birden şok etkisi yaparak 18 dereceye indiriyor havayı.
    13 gün boyunca kullandık klimayı zaten 15 gündüe oturuyoruz evde 300tl fatura gelmiş
    Ev 2.katta
    30m²'ye yaklaşık klimanın olduğu yer
    30 m2 için 24,000 btu klima fazla 18,000 btu klima yeterli gelir

    yazlıkta 30 m2 çatı olmasına rağmen 18,000 btu klima yeterli geliyor .


    15 günde fatura gelmezki 30 günde bir geliyor elektrik faturaları

    evi yeni mi taşıdınız başka bir kiracı mı vardı evde sizden önce

    birde klima yı 25 derece alın sürekli 25 derecede kullanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derya78 -- 26 Ağustos 2020; 11:45:27 >
    _____________________________
    ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

    GÖZTEPE , ALTAY ALTINORDU , KARŞIYAKA

    İZMİRLİYİM.
  • evet inverter klima

    Bilgi Sebiliyoutube
    Arçelik 24311 AA inverter split klima - Bilgisebili
    https://www.youtube.com/watch?v=gpTMwbM7HDo
    _____________________________
    ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

    GÖZTEPE , ALTAY ALTINORDU , KARŞIYAKA

    İZMİRLİYİM.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • derya78 kullanıcısına yanıt
    Fatura şöyle geldi. 1,5 hafta diyorum çünkü elektriği açtırdık ama sonra taşındık ve sadece 1,5 hafta kullanabildik
    Arçelik 24311 AA Klima

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    God Vibes
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurutulmus Domates

    Fatura şöyle geldi. 1,5 hafta diyorum çünkü elektriği açtırdık ama sonra taşındık ve sadece 1,5 hafta kullanabildik
    yüksek bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derya78 -- 27 Ağustos 2020; 16:13:14 >
    _____________________________
    ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

    GÖZTEPE , ALTAY ALTINORDU , KARŞIYAKA

    İZMİRLİYİM.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.