Şimdi Ara

Araştırma: Motor arıza lambası en az yanan marka Toyota (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
103
Cevap
1
Favori
4.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alacak para olsa direkt toyota hibrit araç alıp bineceksin.macera aramaya gerek yok bence.bi de 5-6 senede bir araç değiştirdin mi tamamdır.ama nerdeee o günler..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Gozden kacirdiginiz bir nokta var, evet parçası pahali olabilir ama size 200bin km boyunca degistigim parcalari sayayim,



    bir takim amortisor birde tek kavramali sanzimanin birazda benim ihmalkarligimdan kaynaklanan aktuator robotu.



    Tabi fren balatasi yag vb gibi bakimlarda degisen sarf malzemelerini saymiyorum.



    Yani parcanin pahali olmasinin pek bir anlami yok zira bozulmuyor degistirmek zorunda kalmiyorsunuz.



    E kaza belada kasko var zaten.

    Sahsi gorusum Mitsubishinin renault catisi altina girmesi malesef mitsubishiye kalite anlaminda seviye dusurecektir. Tabi renault motorlarini ve tekniğini kullanacagini varsayarak konusuyorum.

    Umarim kendi teknik altyapisi ve motorlarini kullanmaya devam eder yoksa baska bir marka aramak zorunda kalacagim gelecekte.



    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    Aynı fikirde degilim.
    Ornegin Almanlar Japonlar gibi uzun omurlu motor yapamaz mı?Bu teknige,beceriye sahip degiller mi?
    Sen riske girmezsen Atmosferik Motorda devam edersen, Toyota-Honda gibi 20 yıldır aynı motoru piyasaya surersen, elektronik ozelligin de az olursa tabii ki arıza ihtimali azalır.Bunu diger markalar ongoremiyor mu?

    Adamlar riske giriyor.Risk alıyor.Daha az yakan daha konforlu daha ozellikli arabalar yapma derdinde, bu atmosferik motorlara neden bayılıyor insanlar cunku LPG denen maddeye uyumu var.
    Bu araclar 10 Litre yakıyor.Adam ben nasıl 7 LT yaktırırım derdinde , veriyor kasnagı al sana CVT diyor.Adam tork konvertorlu tam otomatik ZF koyuyor.Ya da Ford gibi kendi tam otomatigini tasarlıyor.Yoksa onlar bilmiyor mu elektronigi kıs,motoru basitlestir,yalıtımı bosver az arıza yapsın.Yakıtı icse de onemli degil isteyen LPG taksın.

    Ayrıca bu Renault,Fiat ı kucuk gorme anlayısını da anlamıs degilim.Senin yapamadıgını yapan firmaları hangi anlayısla kucuk gorurler anlamıyorum.DCI omrunu bilmiyorum ama 700-800.000 KM yapan Mjet motorlar var.Bunu yapan da Fiat ayrıca Turbo 1.4 140 ve 170BG lik motorları da gayet iyi, DCT si de iyi oldugu yazılıyor.

    Renault neden markayı dusursun.1.6 160BG 380NM Tork kac tane firma yapıyor.Milyonlarca Mercedes Renault Motoru ile geziyor.Nissan Quasqai yi Renault'un 1.5 DCİ ve 1.6 DCİ motoru olmadan kac tane satabilirdi?Renault Nissan'ın degerini mi dusurdu?

    Mitsubishi,Suzuki,Mazda,Subaru kac kiside var?Cok kiside yoksa neden yok?Distributor yok,Servis yok,Yedek parca yok.Honda nın TR de fabrikası var.Buna ragmen adamlar gocuk sorununda tuketiciyi magdur ettiler.6000 Lira farka sattıkları Eco icin 20.000-13.0000 fark istiyorlar.Sadece CVT Exe de 7500 fark var.20 yıllık Motorlu Civic bir zahmet daha az arıza yapsın.
    Forumunda var adam 20.000 KM bakımına 2830 TL istediler diyor.4 tanesi Ulkeyi onemsemiyor.Honda nın durumu ortada bir farklı olan oyle ya da boyle Toyota var.

    Burada en dikkat ceken arac bence Hyundai gercekten cok gelistirdiler kendilerini her urun gamı da var.Digerine de Toyota derim.Bir de olumsuz anlamda dikkat ceken var Mercedes...




  • boraycan kullanıcısına yanıt
    İlgisi alakası bile yok. Sen sürüşü keyifli yapılmış bir standart otomobilden (örneğin bir Focustan) keyif alabilecek veya vereceği keyfi algılayabilecek bir otomobil kültürüne sahip değilsin sadece, işi bilen markalar sürücünün otomobille olan bağlantısını, süspansiyonun, şasinin dengesini, genel geometisini, ayarlarını en ufak bağlantıyı burcu iyileştirmek, sürücünün keyif alabilmesini sağlamak için binlerce saat testler yapıyorlar o araçlarla. Ancak sen bunların sonucu otomobile nasıl etki eder, nedir bilmediğin için paha ve fiyat arttıkça normal bir donanım seviyesiymiş gibi onun da artacağı ön kabulünü yapıp geçiyorsun o kadar.

    Kimi adam virajda limit giderken ayağı gazdan çeker, arka tatlı tatlı açılıverir, bundan keyif alır, yüzü güler, yanda oturan çığlık atar mesela. Sen o çığlık atan kardeşsin işte.

    Yukarıda yazdığın F sınıf araba olacak ki öyle keyif olsun mesajı bile bu işlere ışık yılı uzaklığının ıspatı. Oturursun S serisinin arka koltuğuna açar viskini gidersin bu kadar basit. 65 AMG falan alırsan hızlı tren gibi sessizce 250 gitmenin keyfi olur, hızlanma keyfi olur ancak.

    Mesajımı ofansif algılama bu arada, herkes her konuya hakkıyla hakim olacak diye bir kaide yok ama anlamlandıramadığın şeyler başkaları için de anlamsız olmalıymış tarzı yazmasan daha iyi olur tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 15 Aralık 2018; 16:26:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Aynı fikirde degilim.
    Ornegin Almanlar Japonlar gibi uzun omurlu motor yapamaz mı?Bu teknige,beceriye sahip degiller mi?
    Sen riske girmezsen Atmosferik Motorda devam edersen, Toyota-Honda gibi 20 yıldır aynı motoru piyasaya surersen, elektronik ozelligin de az olursa tabii ki arıza ihtimali azalır.Bunu diger markalar ongoremiyor mu?

    Adamlar riske giriyor.Risk alıyor.Daha az yakan daha konforlu daha ozellikli arabalar yapma derdinde, bu atmosferik motorlara neden bayılıyor insanlar cunku LPG denen maddeye uyumu var.
    Bu araclar 10 Litre yakıyor.Adam ben nasıl 7 LT yaktırırım derdinde , veriyor kasnagı al sana CVT diyor.Adam tork konvertorlu tam otomatik ZF koyuyor.Ya da Ford gibi kendi tam otomatigini tasarlıyor.Yoksa onlar bilmiyor mu elektronigi kıs,motoru basitlestir,yalıtımı bosver az arıza yapsın.Yakıtı icse de onemli degil isteyen LPG taksın.

    Ayrıca bu Renault,Fiat ı kucuk gorme anlayısını da anlamıs degilim.Senin yapamadıgını yapan firmaları hangi anlayısla kucuk gorurler anlamıyorum.DCI omrunu bilmiyorum ama 700-800.000 KM yapan Mjet motorlar var.Bunu yapan da Fiat ayrıca Turbo 1.4 140 ve 170BG lik motorları da gayet iyi, DCT si de iyi oldugu yazılıyor.

    Renault neden markayı dusursun.1.6 160BG 380NM Tork kac tane firma yapıyor.Milyonlarca Mercedes Renault Motoru ile geziyor.Nissan Quasqai yi Renault'un 1.5 DCİ ve 1.6 DCİ motoru olmadan kac tane satabilirdi?Renault Nissan'ın degerini mi dusurdu?

    Mitsubishi,Suzuki,Mazda,Subaru kac kiside var?Cok kiside yoksa neden yok?Distributor yok,Servis yok,Yedek parca yok.Honda nın TR de fabrikası var.Buna ragmen adamlar gocuk sorununda tuketiciyi magdur ettiler.6000 Lira farka sattıkları Eco icin 20.000-13.0000 fark istiyorlar.Sadece CVT Exe de 7500 fark var.20 yıllık Motorlu Civic bir zahmet daha az arıza yapsın.
    Forumunda var adam 20.000 KM bakımına 2830 TL istediler diyor.4 tanesi Ulkeyi onemsemiyor.Honda nın durumu ortada bir farklı olan oyle ya da boyle Toyota var.

    Burada en dikkat ceken arac bence Hyundai gercekten cok gelistirdiler kendilerini her urun gamı da var.Digerine de Toyota derim.Bir de olumsuz anlamda dikkat ceken var Mercedes...

    Alıntıları Göster
    Siz hybrid toyotalardan veya avrupada hybrid suv satis rekortmeni mitsubisbi phev outlanderdan veya hybrid toyotalardan bihaber siniz sanirim.



    Japon= atmosferik diye yanlis bir dusunceniz var,





    Evo, pajero, nsx, s2000, gtr de birer japon arabasi.



    Bizim ulkede mitsubishi devletle ortak oksa gene satamaz halkimizda bir avrupa araba sevdasi var gidiyor. Mitsubishiyi hala cin arabasi sananlar bile var yani.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Siz hybrid toyotalardan veya avrupada hybrid suv satis rekortmeni mitsubisbi phev outlanderdan veya hybrid toyotalardan bihaber siniz sanirim.



    Japon= atmosferik diye yanlis bir dusunceniz var,





    Evo, pajero, nsx, s2000, gtr de birer japon arabasi.



    Bizim ulkede mitsubishi devletle ortak oksa gene satamaz halkimizda bir avrupa araba sevdasi var gidiyor. Mitsubishiyi hala cin arabasi sananlar bile var yani.



    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    Toyota Hybrid den haberdarız ulkemizde de satıyor.Zaten Toyota yı ayırmıstım.
    Ayrıca Hybrid dedigin de Atmosferik+Batarya dan olusan bir sistem , Batarya nın gucu azaldıgında yakıt tuketimi cok artıyor ve batarya maliyeti cok pahalı diyen yorumlar da var.

    Ulkemizde Japon = Atmosferik yanlıs bir dusunce degil bence bugun Corolla deyince akla 1.6 132Bg Atmosferik Civic deyince de 1.6 125BG Atmosferik geliyor.
    Honda da Turbo daha yeni geldi.Onda da sanırım yag yakma sorunu mu bir sorun cıktı.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Beni ne kadar tanıyorsun merak ettim... Yaşın kaç senin? (Akıl yaşta değil baştadır ama toysun yada yaşının adamı değilsin) ben otomobiller hakkında yargida bulundum fikir beyan ettim. Ama direk şahsım hakkında yorumda bulundun...



    Hayır bilemedin! Ben o arka koltukta çığlık atan değil attıran şahısım. Hem dört teker hemde iki teker üstünde. Suzuki gsx-r 1300 gibi bir makinayı limitlerinde kullanabilen birisiyim ki dört teker hava cıva kalıyor bazen! Hayatında hiç piste çıktın mı? Hay Allah'ım ya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    Seni hiç tanımıyorum, yazdıkların ortada, fikir yürüttüm ve hakkında vardığım sonuçta son derece haklıyım.
    Yaşım 33, İstanbul parka 2 kez, körfez pistine de bir kez çıktım, bir iki gokart pistinde de derecem var, hiçbir aman aman deneyimim yok ama otomobil dinamikleri konusunda neyin ne olduğunu anlayacak, keyif veren araçla vermeyeni ayırmaya yetecek kadar bilgim, birikimim vardır.

    Ne kullanırsın, neye binersin bilemem ben yazılana bakarım, F sınıfı olacak ki sürüş zevki olacak, normal araçlardan iş çıkmaz mesajın neyin ne olduğunu anlamama yetti. İstersen savaş uçağı kullan farketmez, yeri gelince 8G yiyen bir savaş uçağı pilotu basit bir Fiestayı bile virajdan viraja atarken keyif alamaz diye bir kural kaide yoktur, her makinanın eğlencesi ayrıdır. Dediğim gibi ofansif düşünerek yazmadım, neden mevzuyu anlayamadığını göstermekti amacım da farklı yerlere çektin olayı. Canın sağolsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Aynı fikirde degilim.
    Ornegin Almanlar Japonlar gibi uzun omurlu motor yapamaz mı?Bu teknige,beceriye sahip degiller mi?
    Sen riske girmezsen Atmosferik Motorda devam edersen, Toyota-Honda gibi 20 yıldır aynı motoru piyasaya surersen, elektronik ozelligin de az olursa tabii ki arıza ihtimali azalır.Bunu diger markalar ongoremiyor mu?

    Adamlar riske giriyor.Risk alıyor.Daha az yakan daha konforlu daha ozellikli arabalar yapma derdinde, bu atmosferik motorlara neden bayılıyor insanlar cunku LPG denen maddeye uyumu var.
    Bu araclar 10 Litre yakıyor.Adam ben nasıl 7 LT yaktırırım derdinde , veriyor kasnagı al sana CVT diyor.Adam tork konvertorlu tam otomatik ZF koyuyor.Ya da Ford gibi kendi tam otomatigini tasarlıyor.Yoksa onlar bilmiyor mu elektronigi kıs,motoru basitlestir,yalıtımı bosver az arıza yapsın.Yakıtı icse de onemli degil isteyen LPG taksın.

    Ayrıca bu Renault,Fiat ı kucuk gorme anlayısını da anlamıs degilim.Senin yapamadıgını yapan firmaları hangi anlayısla kucuk gorurler anlamıyorum.DCI omrunu bilmiyorum ama 700-800.000 KM yapan Mjet motorlar var.Bunu yapan da Fiat ayrıca Turbo 1.4 140 ve 170BG lik motorları da gayet iyi, DCT si de iyi oldugu yazılıyor.

    Renault neden markayı dusursun.1.6 160BG 380NM Tork kac tane firma yapıyor.Milyonlarca Mercedes Renault Motoru ile geziyor.Nissan Quasqai yi Renault'un 1.5 DCİ ve 1.6 DCİ motoru olmadan kac tane satabilirdi?Renault Nissan'ın degerini mi dusurdu?

    Mitsubishi,Suzuki,Mazda,Subaru kac kiside var?Cok kiside yoksa neden yok?Distributor yok,Servis yok,Yedek parca yok.Honda nın TR de fabrikası var.Buna ragmen adamlar gocuk sorununda tuketiciyi magdur ettiler.6000 Lira farka sattıkları Eco icin 20.000-13.0000 fark istiyorlar.Sadece CVT Exe de 7500 fark var.20 yıllık Motorlu Civic bir zahmet daha az arıza yapsın.
    Forumunda var adam 20.000 KM bakımına 2830 TL istediler diyor.4 tanesi Ulkeyi onemsemiyor.Honda nın durumu ortada bir farklı olan oyle ya da boyle Toyota var.

    Burada en dikkat ceken arac bence Hyundai gercekten cok gelistirdiler kendilerini her urun gamı da var.Digerine de Toyota derim.Bir de olumsuz anlamda dikkat ceken var Mercedes...

    Alıntıları Göster
    Firma mı risk alıyor? Arıza yaptığında garanti kapsamına alsa dediğin doğru. Müşteriye kaktırıyorlar faturayı en kalınından. Asıl müşteri risk alıyoro araçları alarak.

    Ayrıca mazdanın atmosferik motoru çoğu turbo benzinliden daha az yakıyor. Yeni motoru zaten devrim niteliğinde.

    Toyota corolla kullanıyorum. Çok da memnunum. Yağ değişimi ve bakım dışında servise 1 kere uğradım, o da saçmasapan biryerden mazot almamdan kaynaklı enjektörlerin birinin bozulmasından dolayı. Onu da toyotaya yüklemiyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Otomobil konuşmayı bırak normal medeni sekilde fikir tartışması yapmasını bilmiyor burada bana otomobil anlatıyor. Sebastian loeb olsan kaç yazar. Senden başka da bana cevap verenler oldu. Oku istersen onların yazdıklarını. Eleştirel yazı yazmayı bilmeyen adam gelmiş burada bana ayar vermeye çalışıyor. Söylediklerimi kabul etmeyebilirsin. Adabı muaşeret diye bişey var. Cevap falan da yazma blokluyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor konusunda sıralama doğru gibi geldi
    ama alt takım arızası ile sıralansa kesin liste değişir :)
  • Araba motorun arıza yaptığını anlamıyor ki sensör yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Aynı fikirde degilim.
    Ornegin Almanlar Japonlar gibi uzun omurlu motor yapamaz mı?Bu teknige,beceriye sahip degiller mi?
    Sen riske girmezsen Atmosferik Motorda devam edersen, Toyota-Honda gibi 20 yıldır aynı motoru piyasaya surersen, elektronik ozelligin de az olursa tabii ki arıza ihtimali azalır.Bunu diger markalar ongoremiyor mu?

    Adamlar riske giriyor.Risk alıyor.Daha az yakan daha konforlu daha ozellikli arabalar yapma derdinde, bu atmosferik motorlara neden bayılıyor insanlar cunku LPG denen maddeye uyumu var.
    Bu araclar 10 Litre yakıyor.Adam ben nasıl 7 LT yaktırırım derdinde , veriyor kasnagı al sana CVT diyor.Adam tork konvertorlu tam otomatik ZF koyuyor.Ya da Ford gibi kendi tam otomatigini tasarlıyor.Yoksa onlar bilmiyor mu elektronigi kıs,motoru basitlestir,yalıtımı bosver az arıza yapsın.Yakıtı icse de onemli degil isteyen LPG taksın.

    Ayrıca bu Renault,Fiat ı kucuk gorme anlayısını da anlamıs degilim.Senin yapamadıgını yapan firmaları hangi anlayısla kucuk gorurler anlamıyorum.DCI omrunu bilmiyorum ama 700-800.000 KM yapan Mjet motorlar var.Bunu yapan da Fiat ayrıca Turbo 1.4 140 ve 170BG lik motorları da gayet iyi, DCT si de iyi oldugu yazılıyor.

    Renault neden markayı dusursun.1.6 160BG 380NM Tork kac tane firma yapıyor.Milyonlarca Mercedes Renault Motoru ile geziyor.Nissan Quasqai yi Renault'un 1.5 DCİ ve 1.6 DCİ motoru olmadan kac tane satabilirdi?Renault Nissan'ın degerini mi dusurdu?

    Mitsubishi,Suzuki,Mazda,Subaru kac kiside var?Cok kiside yoksa neden yok?Distributor yok,Servis yok,Yedek parca yok.Honda nın TR de fabrikası var.Buna ragmen adamlar gocuk sorununda tuketiciyi magdur ettiler.6000 Lira farka sattıkları Eco icin 20.000-13.0000 fark istiyorlar.Sadece CVT Exe de 7500 fark var.20 yıllık Motorlu Civic bir zahmet daha az arıza yapsın.
    Forumunda var adam 20.000 KM bakımına 2830 TL istediler diyor.4 tanesi Ulkeyi onemsemiyor.Honda nın durumu ortada bir farklı olan oyle ya da boyle Toyota var.

    Burada en dikkat ceken arac bence Hyundai gercekten cok gelistirdiler kendilerini her urun gamı da var.Digerine de Toyota derim.Bir de olumsuz anlamda dikkat ceken var Mercedes...

    Alıntıları Göster
    çok saçma bi bakış açısı... ben deney faresimiyim ? ne zaman patlayacagı belli olmayan,tamiri bi araba parasına mal olacak şanzımanın geçişleri hissettirmiyor olması benim için çok da önemli değil sonuçta geçişleri hissetirmese de geçirdiğini hissediyorum :) dsg sadece bi örnek... böyle geliştireceklerse kendilerini, aldıkları riske ben de ortak oluyorsam hiç geliştirmesinler... sonuçta karlarına ortak etmiyolar ya beni zararlarına niye ortak oluyorum... ben binerim atmosferik motora işten çıkınca evime giderim çayımı yudumlarım :) o konforlu yumuşacık göğüslü arabamla sanayiye gideceğime sert plastik olsun evime gideyim... he gönül ister ki hem sorunsuz hem tok kapı sesi olsun ama ille birini seçmek gerekirse ben sorunsuzluktan yanayım... isterse 20 yıllık değil 200 yıllık teknoloji olsun... bana hizmet değil eziyet edecek teknoloji istemem...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.CEMİL

    motor konusunda sıralama doğru gibi geldi
    ama alt takım arızası ile sıralansa kesin liste değişir :)
    Gene kendi aracimdan irnek vereyim, 160 bin km de sattigim coltumda amortisor harici vida degismemisti alt takimda.



    Yani bence siralama degismezdi.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor arıza lambası nasıl birşey?

    Not : 16 yıllık Mitsubishi kullanıcısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T Square -- 16 Aralık 2018; 12:49:50 >
  • Belki de motor arıza lambası hiç koymamışlardır !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oynadıkları pazar farklı, Japonların Türkiye pazarını pek takmadıkları bir gerçek neden ? Amerika ve Çin pazarı ellerinde Türkiye pazarını kim ipler ? Tabi ki para kazanmak isteyip sözde lüks arabalar yapıp Türkiyenin sonradan görme insanına kakalayan almanlar.

    Saygılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ah Toyota ah, Versoya dizel diye zincir kıran BMW motoru koymayacaktın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErkekAdamınNickiUzunOlur

    çok saçma bi bakış açısı... ben deney faresimiyim ? ne zaman patlayacagı belli olmayan,tamiri bi araba parasına mal olacak şanzımanın geçişleri hissettirmiyor olması benim için çok da önemli değil sonuçta geçişleri hissetirmese de geçirdiğini hissediyorum :) dsg sadece bi örnek... böyle geliştireceklerse kendilerini, aldıkları riske ben de ortak oluyorsam hiç geliştirmesinler... sonuçta karlarına ortak etmiyolar ya beni zararlarına niye ortak oluyorum... ben binerim atmosferik motora işten çıkınca evime giderim çayımı yudumlarım :) o konforlu yumuşacık göğüslü arabamla sanayiye gideceğime sert plastik olsun evime gideyim... he gönül ister ki hem sorunsuz hem tok kapı sesi olsun ama ille birini seçmek gerekirse ben sorunsuzluktan yanayım... isterse 20 yıllık değil 200 yıllık teknoloji olsun... bana hizmet değil eziyet edecek teknoloji istemem...

    Alıntıları Göster
    Farklı bir bakıs acısı diyebilirsiniz de sacma demenize gerek yoktu.
    Adamlar size ası vermiyor,vucudunuza zerk etmiyor.Araba veriyor.Ben diyor 1.0,1.2,1.4 TSI Motorlar yaptım diyor.Digeri be 1.2 Turbo,1.4 Turbo koydum diyor.Japon olmayan arabaların hepsinde DSG sanzıman yok.Adam kasnak koyup CVT yerine ZF,Aisin tork konvertorlu tam otomatik koyarım diyor.Digeri cift kavrama EDC,DCT koyarım diyor.Herkesin tercihleri farklı...

    Siz yakıt tuketimi cok yuksek olan, otomatigi CVT olan, bayırlarda bagırta bagırta 5-6 bin devir ceviren aracları tercih edersiniz digeri de 3000 devir yeterli olan Turboları tercih eder.Tercih meselesidir.Butun firmalar elektronigi kısıp, 20 yıllık Atmosferik motora devam etse onların da arıza lambası az yanar.

    Pejonun 1.2 Turbo Motoru 2 yıldır Yılın Motoru, 3008 de kategorisinde yılın aracı seciliyor mesela...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Farklı bir bakıs acısı diyebilirsiniz de sacma demenize gerek yoktu.
    Adamlar size ası vermiyor,vucudunuza zerk etmiyor.Araba veriyor.Ben diyor 1.0,1.2,1.4 TSI Motorlar yaptım diyor.Digeri be 1.2 Turbo,1.4 Turbo koydum diyor.Japon olmayan arabaların hepsinde DSG sanzıman yok.Adam kasnak koyup CVT yerine ZF,Aisin tork konvertorlu tam otomatik koyarım diyor.Digeri cift kavrama EDC,DCT koyarım diyor.Herkesin tercihleri farklı...

    Siz yakıt tuketimi cok yuksek olan, otomatigi CVT olan, bayırlarda bagırta bagırta 5-6 bin devir ceviren aracları tercih edersiniz digeri de 3000 devir yeterli olan Turboları tercih eder.Tercih meselesidir.Butun firmalar elektronigi kısıp, 20 yıllık Atmosferik motora devam etse onların da arıza lambası az yanar.

    Pejonun 1.2 Turbo Motoru 2 yıldır Yılın Motoru, 3008 de kategorisinde yılın aracı seciliyor mesela...

    Alıntıları Göster
    haklısınız özür diliyorum ancak yine aynı şeyi tekrarlıyoruz... nasıl ki sizin yeni ama daha sorunlu teknolojiyi seçmeniz bir tercih ise benim de eski teknoloji ve nispeten daha sorunsuz teknolojiyi seçmem bir tercih... aynı şeyleri söylüyoruz ama siz eski diye tabir edilen o teknolojiyi sadece bir tercih olarak görmeyip yerin dibine sokunca ben de bi celallendim... benim fikrim bellidir bu konuda, yeni diye tabir edilen teknoloji kullanıcıya hizmet etmek yerine başına bela oluyor ise hiç olmasa çok çok daha iyi... sonuçta ateş de bulunalı çok uzun zaman oldu ama eski meski hala kullanıyoruz çünkü hala iş görüyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Gene kendi aracimdan irnek vereyim, 160 bin km de sattigim coltumda amortisor harici vida degismemisti alt takimda.



    Yani bence siralama degismezdi.



    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    ben hyudai era yı kast etmiştim :)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.