Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ARAS KARGO REZİLLİĞİ BİLMEM KAÇINCI OLAY

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
1
Cevap
0
Favori
189
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ARAS KARGO REZİLLİĞİ BİLMEM KAÇINCI OLAY
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3578 Mesaj
      30 Nisan 2018 15:39:16 Konu Sahibi
      14.04.2018 tarihinde HepsiBurada Kappa mağazasından alışveriş yaptım. Ürün yanlış gelince, geldiği gibi HepsiBurada kargo koduyla aynı gün iade için kargoya ürünü teslim ettim. 14'ünden bu yana 16 gün geçti fakat bir türlü alışveriş yaptığım firmaya ürünü teslim edemediler.

      Bu yüzden önce alışveriş yaptığım firma olan Kenpa Tekstil San. Tic AŞ'yi aradım ve ürünün kendilerine gelip gelmediğini sordum. Gelmediğini, bu yüzden işlemleri başlatamadıklarını söylediler. Bu arada Hepsiburada üzerinden oluşturduğum iade talebi zaman aşımına uğradığı için "Reddedildi" konumuna düştü. Bunun üzerine 27'sinde Hepsiburada'yı aradım. Yeni iade talebi açtılar ve teslimatı yapması gereken Aras Kargo Bereç Şubesi'ni uyaracaklarını söylediler. 27'sinden beri hala sonuç alamadım ve kargoyu her sorguladığımda "Alıcı müşterimizin isteği üzerine şubeden alınacak şekilde teslim edilecektir" uyarısıyla karşılaştım.

      Bugün ayın 30'u. Biraz önce tekrar Aras Kargo'yu aradım ve 10 günü aşkındır kargonun niye teslim edilmediğini sordum. Elimde ne ürün var, ne para iadesi alabiliyorum sizin yüzünüzden dedim. Kargo şuanda bana geri dönüyor gözüküyormuş. Her zamanki gibi şikayet talebi oluşturdular. Bunca zamandır kibar konuşuyorum bu yüzden mi oluyor bunlar illa hır gür mü çıkarmam lazım dedim. Eğer Perşembe gününe kadar bu iş çözülmezse, mevzubahis Bereç şubesine bizzat gideceğimi ve olacaklardan benim sorumlu olmayacağımı söyledim. İstanbul'da koskoca firmaya ürünü teslim edemeyecek kadar aciz kargolarla uğraşıyoruz. Bir de utanmadan "Alıcı yerinde bulunamadığından teslim edilememiştir" diye durum giriyorlar. Koskoca firmayı bulamıyorlar anlayacağınız. Bu iş çözülmez ve ben ya istediğim ürünü ya da paramı alamazsam, Bimer dahil her yere yazacağım. Ülkemizdeki kargo sektörü rezalet durumda. Bu oluşumların net bir şekilde denetlenmesi gerekiyor. İnsanların sinirleriyle oynuyorlar.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 30 Nisan 2018; 15:41:17 >



      |
      |
      _____________________________

      Gondorian
      Ranger of Ithilièn




    • Yarbay
      3578 Mesaj
      30 Nisan 2018 16:03:40 Konu Sahibi
      Rezaletin belgesi. Demin Kappa'yı aradım. Günde 4-5 kere kargo almaya, vermeye geliyorlar. Nasıl bulamamışlar dedi. Perşembe günü yapacaklarıma hazır olsunlar. Bunlar insanlıktan anlamıyor çünkü.

      |
      |
      _____________________________

      Gondorian
      Ranger of Ithilièn
Reklamlar
sohbet
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,141
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.