Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

aras kargo'nun bahane üretme yeteneği

11
Cevap
0
Favori
494
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> aras kargo'nun bahane üretme yeteneği
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    108 Mesaj
    Hepsiburada'dan watton lazer almıştım. Aras kargonun ürettiği bahanelere bakar mısınız arkadaşlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    2172 Mesaj
    bunlar daha iyi günlerimiz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1471 Mesaj
    Aras türkiyenin en kötü firmasıdır.Gördüğüm yerde bildiğim bilumum ....... ediyorum ve hızla kaçıyorum.Gerizekalı hepsiburada hem kargo parası alıyor hemde enkötü firma ile çalışıyor.Şubeye gidip kendiniz alacaksınız yada müşteri temsilsici ile harp edip saç baş yolacaksınız.
    |
    |
    _____________________________
    imza mimza yok şikayet var kardesiimm.BÖZE KÖSKANEYÖRLERRR
  • Yarbay
    7248 Mesaj
    Gün sonunda barkod tararken rastgele bahane girmişler. Şubeyi arayıp sorarsanız kesin bilgi alırsınız. Diğer türlü ancak "kaydınızı oluşturuyorum efendim" sözünü duyarsınız müşteri hizmetlerinden.
    İnternet alışverişinin çoğu Yurtiçi Kargo'ya yüklendi, "en kötü kargo firması" oldu insanların gözünde. Şimdi de HepsiBurada'nın kargo yükü Aras Kargo'ya kayınca aynı kaderi paylaşmaya başladı.
    Türkiye'de bu sektöre hem çalışan hakları hem de kargo yükümlülükleri kapsamında katı bir kanun düzenlenmediği sürece tüm Türk kargo şirketleri aynı kaderi paylaşacak. Şube bazında iyi veya kötü olabiliyorlar ama sorunsuz denebilecek bir kargo firması yok henüz.
    İşini en iyi yapan içlerinde dağıtımı kendi yaptığı yerlerde DHL, ondan sonra ise ülke çapında UPS ancak bu da yetersiz kalabiliyor yoğunluktan.
    Bir kargo kuryesi günde en fazla XX kadar kargo teslim edebilir ve kargo teslimat bölgesi bölgedeki nüfus veya iş yoğunluğu / alan olarak XX km^2'yi geçemez, bir kargo şubesi ortalama günde xxx kadar teslimat yapıyorsa en az x tane gişe görevlisi, en az xxx m^2 dükkanı, en az xx kadar teslimat/ toplama aracı olmalıdır. Gönderi teslimatları ne olursa olsun 4 iş gününü geçmemelidir ve merkez adreslerde bu süre 2 gündür. Kargo teslimat denemelerinde aksi talep edilmedikçe müşteriye telefonla ulaşılmalıdır adreste bulunamazsa eğer, her kargonun teslim anı ve teslim alan kişi adı girilmelidir. Diye uzar gider, bu taslağı zorunlu kılsalar sorunlar bir bir azalır eminim ki.
    _____________________________




  • Teğmen
    181 Mesaj
    Nedir bu kargolardan çektiğimiz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    389 Mesaj
    enteresan. sadece bana yaptıklarını sanmıştım. koskaca maslağa getiremediler hepsiburadadan aldığım ürünü.
    |
    |
    _____________________________
    Herşey Güzel Olacak Olacak
  • Yarbay
    18616 Mesaj
    Abim HB'den bir kulaklık sipariş etmişti 3-4 gün geçti gelmedi araştırdı biraz kargo firmasını aradı sonraki hafta içi(ARAS Doğal olarak) söylenen şu şekildeymiş;
    Pazar günü adresinize geldik bulamadık (birincisi bahsedilen tarihte evdeydik, ikincisi pazar günü kargo şirketlerinin çalıştığını bilmiyordum ilk defa gördüm ben) ve ürünü karşı komşunuza verdik (Bu daha garip çünkü karşı komşu yok tek daire üzerine) kargoyu kime teslim ettiniz diyince ilk başta cevap verememişler sonra sanırım fatura kaydına bakıp abimin adını söylemişler aynı adlı kişiye verdik diye bu kadar rezalet olmaz hiç ummazdım ama HB para iadesi yaptı sanırım durumu onlara anlatınca, Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    356 Mesaj
    Bende dün bir sipariş vermiştim bugün şubeye gelmiş 2 gündür evden çıkmadığım halde adreste kimse olmadıgı gerekcesiyle şubeden almam gerekiyo diye mesaj atmış rezil herifler
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    639 Mesaj
    defalarca aras kargoyla çalıştım. sadece 2 kere evime kadar geldi kargo, her seferinde şubeden gelin alın dediler, eve gelenlerde da ne bir nüfus cüzdanı kontrolü ne bir imza. ismi okuyor evet benim diyorsun veriyor kargoyu gidiyor. yanlış adrese götürse veya yanış adres versen, kapıdaki evet benim deyip kargoyu alsa bir daha bulamazsın. bu kadar rezil bu kadar sorumsuz bir firma olamaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1036 Mesaj
    Al birini vur ötekine. Aras, Yurt içi, Sürat vs.

    Bizim burada en iyisi UPS. Bu güne kadar 1 gün bile sektirmedi. UPS puanlama sistemi kurmuş, kargo teslimat süresi ne kadar kısa olursa o kadar yüksek puan alınıyormuş.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Gün sonunda barkod tararken rastgele bahane girmişler. Şubeyi arayıp sorarsanız kesin bilgi alırsınız. Diğer türlü ancak "kaydınızı oluşturuyorum efendim" sözünü duyarsınız müşteri hizmetlerinden.
    İnternet alışverişinin çoğu Yurtiçi Kargo'ya yüklendi, "en kötü kargo firması" oldu insanların gözünde. Şimdi de HepsiBurada'nın kargo yükü Aras Kargo'ya kayınca aynı kaderi paylaşmaya başladı.
    Türkiye'de bu sektöre hem çalışan hakları hem de kargo yükümlülükleri kapsamında katı bir kanun düzenlenmediği sürece tüm Türk kargo şirketleri aynı kaderi paylaşacak. Şube bazında iyi veya kötü olabiliyorlar ama sorunsuz denebilecek bir kargo firması yok henüz.
    İşini en iyi yapan içlerinde dağıtımı kendi yaptığı yerlerde DHL, ondan sonra ise ülke çapında UPS ancak bu da yetersiz kalabiliyor yoğunluktan.
    Bir kargo kuryesi günde en fazla XX kadar kargo teslim edebilir ve kargo teslimat bölgesi bölgedeki nüfus veya iş yoğunluğu / alan olarak XX km^2'yi geçemez, bir kargo şubesi ortalama günde xxx kadar teslimat yapıyorsa en az x tane gişe görevlisi, en az xxx m^2 dükkanı, en az xx kadar teslimat/ toplama aracı olmalıdır. Gönderi teslimatları ne olursa olsun 4 iş gününü geçmemelidir ve merkez adreslerde bu süre 2 gündür. Kargo teslimat denemelerinde aksi talep edilmedikçe müşteriye telefonla ulaşılmalıdır adreste bulunamazsa eğer, her kargonun teslim anı ve teslim alan kişi adı girilmelidir. Diye uzar gider, bu taslağı zorunlu kılsalar sorunlar bir bir azalır eminim ki.

    Aynen kuryenin de çalışanında bir sınırı var .Almanya da haftasonu teslimat yok mesela.Kendi adıma 1-2 tl fazla ödeyip (tabi bu fazla ödeme işverenin cebine gitmeyecek ise) insan gibi hizmet almayı çalışanlarında insani şartlarda çalışmasını tercih ederim .
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3033 Mesaj
    Yurtiçi kargodan kurtulduk derken laciverdine çattık.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Blogio
Lastik Fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.