Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ARANIYOR ! TDK Pro Audio CD ve PRO Muzik CDleri Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
45
Cevap
0
Favori
1.770
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Ses Sistemleri >> Stereo Ses Sistemleri >> ARANIYOR ! TDK Pro Audio CD ve PRO Muzik CDleri Hakkında
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3441 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    hmm Yalının long play i var arkadaşımda bildiin plak D&R dan almıs
    hadi ya, başka kimlerin var plağı tr de?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10518 Mesaj
    yerlı olarak bı onu gordum ..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2373 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: okan
    hadi ya, başka kimlerin var plağı tr de?


    İstemediğin kadar adamın plağı var sen paradan bahset Plaklar 35-40 arası seyrediyor, genel olarak Megavizyon'da D&R larda bulunuyor.Bir de Taksimde ki müzik marketlerde
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3441 Mesaj
    abicim, şu sıralar ufak amatör bir stüdyo-dj setup ı gbi bişey kuruyorum... çoğu şeyi tamamladım ancak kaynak hazır değil... yani bir cd player almak allahın emri ama pikabında keyfi bir başkadır dj adam için... o yüzden diyorum acaba eskaza 2 tane pikap alsak plak ne var elimizde...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10518 Mesaj
    son çıkan plakları (yanı populer kult ten bahsedıyorum işte 50cent ıydı gwen stefanısıydı osuydu busuydu) bulmak artık pekte zor değil yanı istanbulda artık gayet bulunuyor eskıden az dukkan satardı onlarda boyle kenarda kosede ıdı ama artık populer muzıkmarketler (uzelli D&R vb.) plak satışına ve çeşidine başladı daha evvel tartısmıstık bunu zaten. Neyse ankarada nerde var bılemem tabı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3441 Mesaj
    d&r a bakıcam yarın çeşitlere... ama sonuçta scratch yapacak birisine yalın flan yarmaz... trance plakları gerekir bize
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,180
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.